Je kan het online terugkijken.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:01 schreef planethugo het volgende:
rond die tijd heb ik altijd voetbaltraining![]()
weet iemand wanneer het herhaald wordt
Ja kak, ik ben altijd pas om kwart over 9 terug van voetbal.quote:
JAAAAAAA mooiquote:Op donderdag 3 september 2009 15:19 schreef Jambo het volgende:
Volgens mij wordt het op zondagavond herhaald.
Heb vorig seizoen ook niet uitgekeken, viel wat tegen, verwacht dat het nu wel iets spannender zal worden (hoop ik tenminste)quote:Op donderdag 3 september 2009 18:34 schreef DarkElf het volgende:
ben wel een beetje benieuwd maar ik haakte de vorige seizoenen toch altijd snel af... tis zo uitgekauwd allemaal
maar goed, wie weet is dit hartstikke leukals je van kijvende vrouwen houdt denk ik wel
Is inderdaad trieste site, ik ga het lekker op nemen zodat ik het met een vertraging van 20 min kan kijken en die pauzes lekker kan doorspoelenquote:Op donderdag 3 september 2009 18:51 schreef Marble het volgende:
Die officiële site is wel echt TE slecht voor woorden. Staat niet eens de uitzendtijd op. En over de herhaling wordt al helemaal met een woord gerept. Zo amateuristisch dat RTL.
Hmm ja ben ik het ook wel mee eens, wat ze vorig jaar "wilden" doen, eens goed doen. Dus het "back to basics" principe.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:12 schreef rvanderw het volgende:
Leuk dat het weer komt. Ik hoop alleen wel dat er weer eens een versie komt zoals het vroeger was in plaats van elke keer een soort variant.
Tis ook wel een fikse eerste proefquote:Op donderdag 3 september 2009 20:41 schreef Chuphinh het volgende:
Hè meteen al duidelijk wie een finalist kan zijn
ik heb van alles gemist tot nu toe even mijn bril halenquote:Op donderdag 3 september 2009 20:42 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Tis ook wel een fikse eerste proef.
evi is wel lekkerquote:Op donderdag 3 september 2009 20:41 schreef Shoombak het volgende:
20 vrouwen en geen enkele chick
oh en ik mis EP
Ze moeten eerst de magnesiumstick (oid, dat ding waarmee ze vuur moeten makenquote:Op donderdag 3 september 2009 20:43 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
ik heb van alles gemist tot nu toe even mijn bril halen
Klote dat die lelijke mokkels toch nog mogen blijven.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:43 schreef golfer het volgende:
Opvallend dat de 2 wat oudere vrouwen meteen door die huppelkutjes uit de teams worden gestemd.
Maar volgens mij liggen ze nog niet uit de expeditie. Ben benieuwd wat daar de plannen mee zijn.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:43 schreef golfer het volgende:
Opvallend dat de 2 wat oudere vrouwen meteen door die huppelkutjes uit de teams worden gestemd.
Ach EPH is nu eenmaal dood, erg tragisch allemaalquote:Op donderdag 3 september 2009 20:45 schreef easy-going het volgende:
Bij die scene met Eddy op de boot miste ik echt de stem van EP....
Die permanente immuniteit zal wel meevallen, denk ik. In de veronicagids staat iets van een addertje onder het gras voor deze finalist.....quote:Op donderdag 3 september 2009 20:44 schreef nodisch18 het volgende:
Iets een heftige start met dat openlijk stemmen, permanente immuniteit enzo, brengt meteen flink wat roddel en achterklap in de groepen denk ik!![]()
Goed bezig lijkt me zo!
Vertel!quote:Op donderdag 3 september 2009 20:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Die permanente immuniteit zal wel meevallen, denk ik. In de veronicagids staat iets van een addertje onder het gras voor deze finalist.....
Die finalist mag misschien ook niet meer stemmen dan ofzo?quote:Op donderdag 3 september 2009 20:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Die permanente immuniteit zal wel meevallen, denk ik. In de veronicagids staat iets van een addertje onder het gras voor deze finalist.....
Tis gewoon ff wennen, ik had niet gedacht dat ik er erg in zou hebben, maar het hoorde er echt zo bij.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:47 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Ach EPH is nu eenmaal dood, erg tragisch allemaal, maar een frisse wind kan geen kwaad.
Vroeg ik me ook af inderdaad..quote:Op donderdag 3 september 2009 20:54 schreef golfer het volgende:
Alleenstaande werkloze moeder die 3 kinderen zo maar even achterlaat?
Ik wist dat iemand het ging postenquote:Op donderdag 3 september 2009 20:58 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Tepelgate.
quote:Op donderdag 3 september 2009 20:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand het ging posten
edit - ik begreep je verkeerd.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:01 schreef golfer het volgende:
Oh, zij is dus de oudste. Ik dacht dat dat 1 van die al weggestemde vrouwens was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |