Je kan het online terugkijken.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:01 schreef planethugo het volgende:
rond die tijd heb ik altijd voetbaltraining![]()
weet iemand wanneer het herhaald wordt
Ja kak, ik ben altijd pas om kwart over 9 terug van voetbal.quote:
JAAAAAAA mooiquote:Op donderdag 3 september 2009 15:19 schreef Jambo het volgende:
Volgens mij wordt het op zondagavond herhaald.
Heb vorig seizoen ook niet uitgekeken, viel wat tegen, verwacht dat het nu wel iets spannender zal worden (hoop ik tenminste)quote:Op donderdag 3 september 2009 18:34 schreef DarkElf het volgende:
ben wel een beetje benieuwd maar ik haakte de vorige seizoenen toch altijd snel af... tis zo uitgekauwd allemaal
maar goed, wie weet is dit hartstikke leukals je van kijvende vrouwen houdt denk ik wel
Is inderdaad trieste site, ik ga het lekker op nemen zodat ik het met een vertraging van 20 min kan kijken en die pauzes lekker kan doorspoelenquote:Op donderdag 3 september 2009 18:51 schreef Marble het volgende:
Die officiële site is wel echt TE slecht voor woorden. Staat niet eens de uitzendtijd op. En over de herhaling wordt al helemaal met een woord gerept. Zo amateuristisch dat RTL.
Hmm ja ben ik het ook wel mee eens, wat ze vorig jaar "wilden" doen, eens goed doen. Dus het "back to basics" principe.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:12 schreef rvanderw het volgende:
Leuk dat het weer komt. Ik hoop alleen wel dat er weer eens een versie komt zoals het vroeger was in plaats van elke keer een soort variant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |