Als je vannacht overslaat is het nog maar 1 nachtje slapenquote:
ach ,dorien heeft nu amanda ( DGK ) toch ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:45 schreef Gert het volgende:
Beetje off topic, maar een nieuw topic is ook weer zoiets.
[ afbeelding ]
Playmate pakt biezen
AMSTERDAM - Olga Urashova is vertrokken naar haar geboorteland. De Russische Playmate nam dit besluit na een sabbatical van een jaar. „Olga is nooit over de mislukte relatie met haar Playmate-collega Dorien Rose gekomen”, beweert een goede bekende van Olga.
Dorien Rose, die op dit moment voor werk in Hongarije verblijft, wil niet ingaan op vragen over de vermeende relatie, maar zegt wel: „Olga is de beste vriendin die ik ooit gehad heb. Ik mis haar nog steeds.”
Playmate-manager Sidney Brandeis: „Er zijn verschillende redenen waarom Olga is vertrokken. Ik ga daar niet op in, maar vind het wel jammer. Olga timmerde geweldig goed aan de weg. Ze werd o.a. Playmate van het Jaar, logeerde bij Hugh Hefner, won Expeditie Robinson, maakte een commercial met Frans Bauer én had een rol in GTST.”
„Ik schat de kans klein dat Olga ooit nog terugkomt, helaas. Samen met Dorien heeft ze veel betekend voor de doorbraak van de Playmates, omdat ze voorop gingen tegen alle vooroordelen.”
Ik wist al helemaal niet meer dat zij gewonnen hadquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:45 schreef Gert het volgende: Olga timmerde geweldig goed aan de weg. Ze werd o.a. Playmate van het Jaar, logeerde bij Hugh Hefner, won Expeditie Robinson, maakte een commercial met Frans Bauer én had een rol in GTST
iddquote:Op woensdag 2 september 2009 11:49 schreef the_undertaker het volgende:
Is dit tegenwoordig op donerdagavond. Vond de good old zondagavond veel beter
Hoe heet die netmanager ook alweer ?quote:Op woensdag 2 september 2009 15:12 schreef borisz het volgende:
Welke Henkie heeft er voor gezorgd dat het op donderdagavond wordt uitgezonden
quote:Op woensdag 2 september 2009 16:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe heet die netmanager ook alweer ?
Van Westerlo ?
Je kan het online terugkijken.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:01 schreef planethugo het volgende:
rond die tijd heb ik altijd voetbaltraining![]()
weet iemand wanneer het herhaald wordt
Ja kak, ik ben altijd pas om kwart over 9 terug van voetbal.quote:
JAAAAAAA mooiquote:Op donderdag 3 september 2009 15:19 schreef Jambo het volgende:
Volgens mij wordt het op zondagavond herhaald.
Heb vorig seizoen ook niet uitgekeken, viel wat tegen, verwacht dat het nu wel iets spannender zal worden (hoop ik tenminste)quote:Op donderdag 3 september 2009 18:34 schreef DarkElf het volgende:
ben wel een beetje benieuwd maar ik haakte de vorige seizoenen toch altijd snel af... tis zo uitgekauwd allemaal
maar goed, wie weet is dit hartstikke leukals je van kijvende vrouwen houdt denk ik wel
Is inderdaad trieste site, ik ga het lekker op nemen zodat ik het met een vertraging van 20 min kan kijken en die pauzes lekker kan doorspoelenquote:Op donderdag 3 september 2009 18:51 schreef Marble het volgende:
Die officiële site is wel echt TE slecht voor woorden. Staat niet eens de uitzendtijd op. En over de herhaling wordt al helemaal met een woord gerept. Zo amateuristisch dat RTL.
Hmm ja ben ik het ook wel mee eens, wat ze vorig jaar "wilden" doen, eens goed doen. Dus het "back to basics" principe.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:12 schreef rvanderw het volgende:
Leuk dat het weer komt. Ik hoop alleen wel dat er weer eens een versie komt zoals het vroeger was in plaats van elke keer een soort variant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |