Sorryquote:Op donderdag 3 september 2009 22:13 schreef mrSPLIFFY het volgende:
je bedoelt DROLLEKE!!
( bah ik was t bijna vergeten....)
Ja echt, die alleenstaande moeder met die rotkop, had voorderest best een leuk lichaamquote:Op donderdag 3 september 2009 22:25 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Waar is Scanman als je hem nodig hebt?
Zou best es kunnen, ze klonken wel verwijfd, vond ik.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:59 schreef pullup het volgende:
Volgende week blijken alle mannen homo te zijn om het bitch gehalte nog verder te verhogen.
We hebben Carine (Karina, zoiets) nog..quote:Op vrijdag 4 september 2009 07:30 schreef Karina het volgende:
Leuke aflevering, helaas vind ik Eddy Zoey niet leuk. Het idee van meteen een finaliste te hebben vind ik wel een vondst, ik denk eigenlijk wel dat er nog iets aan vast zit, ik heb zo'n gevoel.
Die Bea had erin moeten blijven, niets is leuker als iemand waar je je lekker aan kunt ergeren. En die arme mannen sjouwen zich een breuk.
Ach joh, twee seizoenen terug begonnen ze met honderd manquote:Op vrijdag 4 september 2009 08:58 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
We hebben Carine (Karina, zoiets) nog..![]()
Vond het een erg leuke aflevering, denk ook dat er nog iets aan vast zit wat het finaliste-zijn betreft. Vind dat Eddy Zoey het leuk deed, maar even afwachten hoe het gaat op de eilandraad. Hij is toch wat vrolijker/grappiger, terwijl EPH erg serieus/grimmig kon zijn (wat ook perfect bij het programma paste).
Verder vind ik dat het héél veel kandidaten zijn - ze begonnen met 16 vrouwen, en nu komen er nog 5 (of meer?) mannen bij?
Met dat vuur ook echt, sommige hebben blijkbaar nooit gekeken naar ER. Die zaten met die magnesiumstick direct bij een stokjequote:Op vrijdag 4 september 2009 09:20 schreef Nostalgist het volgende:
Het belooft een mooie serie te worden imho. Direct een Robinson waardige proef met het eten en het vuur.
Die beelden van het eten waren inderdaad bloedstollend mooi.
En die zeur bij de mannen... Dat gaat nog wat worden...
Het was even slikken bij de openingsscene van Eddy. Vervreemdend dat EP daar niet stond.
God nou, ik heb nog geen seizoen gemist maar ik zou nog geen mier in de hens kunnen steken met zo'n stick en stokje.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
Met dat vuur ook echt, sommige hebben blijkbaar nooit gekeken naar ER. Die zaten met die magnesiumstick direct bij een stokje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |