abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 september 2009 @ 22:10:36 #276
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_72415287
Haha wat een slangenkuil.

Hoe je van een onbewoond tropisch eiland binnen één dag een hel kunt maken
pi_72415317
Leuke aflevering, en wat een vrouwen gelijk .
Terecht dat die Bea eruit is, hoewel dat echt zo een Nolleke typetje was, waar iedereen een hekel aan heeft.

Verder weer een dik compliment dat ze het orginele expeditie robinson geluidje eronder hebben gezet, was echt bagger die van vorig jaar. Deze is weer lekker origineel.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 3 september 2009 @ 22:13:55 #278
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_72415417
je bedoelt DROLLEKE!!

( bah ik was t bijna vergeten.... )
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_72415499
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:13 schreef mrSPLIFFY het volgende:
je bedoelt DROLLEKE!!

( bah ik was t bijna vergeten.... )
Sorry
Top 5 China producten
  donderdag 3 september 2009 @ 22:17:18 #280
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_72415548
  donderdag 3 september 2009 @ 22:25:56 #281
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_72415902
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:21 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ooohja niemand CAPSSS?????
Waar is Scanman als je hem nodig hebt?
pi_72415954
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:25 schreef zeeuws jongetje het volgende:

[..]

Waar is Scanman als je hem nodig hebt?
Ja echt, die alleenstaande moeder met die rotkop, had voorderest best een leuk lichaam Volgende keer even beter bekijken. Die psychologe en student geneeskunde zijn ook schattig.
Top 5 China producten
  donderdag 3 september 2009 @ 22:40:07 #283
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_72416413
die met die blonde krulletjes en bruine bikini die had ook ballen zeg.. als kanonskogels!!
pi_72417750
Het was tof! Ik doe iig nu nog niet mee aan dat vrouwengezeik-thingie. Er zijn daar mannen geweest die meer hebben gejankt en staan zeiken dan ik koffie heb gedronken. Het is vooralsnog groepsdynamica wat mij betreft. Die twee oudere vrouwen zijn wel afschuwelijk. Gelukkig maar.
Ook leuke stoere wijven gezien maar de namen moet ik nog even inkomen. Goede eerste start iig.

Oeh, de beelden van de ogen en het bloed!
*stil
Mooi!
Go hard or go home
pi_72418028
Aardige eerste aflevering maar wel heul veul gezeik zeg.
Die advocaat is een actrice, dat kan bijna niet anders.
Wie gaat in godsnaam alles zo hard verkloten in de eerste 2 dagen? En dat is advocaat? Ha!

Daar is ze op geselecteerd zeggen ze dan. Nou dat zal dan wel...
gr gr
pi_72418637
Nou ik ben blij dat Bea eruit is. Verder vind ik Esmeralda wel een tof wijf en Evi ook nog steeds
pi_72422318
Jammer dat er geen echte lekkere chicks inzitten, al was dat vorig jaar ook al niet zo. Maar we hebben Evi nog

Wel goed dat die irritante Bea eruit is.

Maar wel stom van die nu al vergeven finaleplaats. Daaruit kan je wel opmaken dat het een finale met 3 of meer personen wordt lijkt me. Wel nep ook, want die Marina kan zich nu totaal niet meer in individuele proeven bewijzen (neem aan dat ze daar niet aan meedoet) en je moet toch zeker een beetje opvallen om echt kans te maken te winnen. Kansloze finaliste dus denk ik.
  Moderator vrijdag 4 september 2009 @ 07:30:38 #288
9859 crew  Karina
Woman
pi_72423173
Leuke aflevering, helaas vind ik Eddy Zoey niet leuk. Het idee van meteen een finaliste te hebben vind ik wel een vondst, ik denk eigenlijk wel dat er nog iets aan vast zit, ik heb zo'n gevoel.

Die Bea had erin moeten blijven, niets is leuker als iemand waar je je lekker aan kunt ergeren. En die arme mannen sjouwen zich een breuk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 4 september 2009 @ 08:07:47 #289
3542 Gia
User under construction
pi_72423401
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:59 schreef pullup het volgende:
Volgende week blijken alle mannen homo te zijn om het bitch gehalte nog verder te verhogen.
Zou best es kunnen, ze klonken wel verwijfd, vond ik.
  vrijdag 4 september 2009 @ 08:11:18 #290
3542 Gia
User under construction
pi_72423432
Komt er nu eigenlijk per team 5 mannen bij?

Ik denk het eigenlijk wel. Want er waren per kist maar 8 rugzakken gedumpt, toch?

Zo niet, dan moet er gedeeld worden. Krijgt het team zonder bea 3 mannen, de andere kant 2?
pi_72423873
Ik mis de voice-over van EPH

Verder is die advocate echt dom. Je verwacht dat ze wel uit deze situatie kan lullen, maar ze graaft zichzelf steeds dieper in.

Voor de rest is Eva wel leuk om naar te kijken, maar valt het qua knapheid eigenlijk wel mee. Had wel wat chickies verwacht om de kijkcijfers een beetje bij te spijkeren. Die vrouw uit het andere team die de sterkste en zwakste mocht kiezen is een PLORK.

We zullen volgende week zien als de mannen erbij komen. Homo of niet. Er komen toch geen stelletjes uit. Want wist dat EPH ooit zei dat na een paar dagen minder eten en minder wassen je echt geen behoefte meer hebt aan sex o.i.d.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_72424019
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 07:30 schreef Karina het volgende:
Leuke aflevering, helaas vind ik Eddy Zoey niet leuk. Het idee van meteen een finaliste te hebben vind ik wel een vondst, ik denk eigenlijk wel dat er nog iets aan vast zit, ik heb zo'n gevoel.

Die Bea had erin moeten blijven, niets is leuker als iemand waar je je lekker aan kunt ergeren. En die arme mannen sjouwen zich een breuk.
We hebben Carine (Karina, zoiets) nog..

Vond het een erg leuke aflevering, denk ook dat er nog iets aan vast zit wat het finaliste-zijn betreft. Vind dat Eddy Zoey het leuk deed, maar even afwachten hoe het gaat op de eilandraad. Hij is toch wat vrolijker/grappiger, terwijl EPH erg serieus/grimmig kon zijn (wat ook perfect bij het programma paste).

Verder vind ik dat het héél veel kandidaten zijn - ze begonnen met 16 vrouwen, en nu komen er nog 5 (of meer?) mannen bij?
  vrijdag 4 september 2009 @ 09:05:35 #293
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_72424159
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 08:58 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

We hebben Carine (Karina, zoiets) nog..

Vond het een erg leuke aflevering, denk ook dat er nog iets aan vast zit wat het finaliste-zijn betreft. Vind dat Eddy Zoey het leuk deed, maar even afwachten hoe het gaat op de eilandraad. Hij is toch wat vrolijker/grappiger, terwijl EPH erg serieus/grimmig kon zijn (wat ook perfect bij het programma paste).

Verder vind ik dat het héél veel kandidaten zijn - ze begonnen met 16 vrouwen, en nu komen er nog 5 (of meer?) mannen bij?
Ach joh, twee seizoenen terug begonnen ze met honderd man

Maarre, die Carine is niet zo snugger bezig inderdaad. Telkens maar weer oude dingen oprakelen, dat gaat je echt niet helpen. En maar volhouden dat ze die Eva en die ander niet onderaan had gezet omdat ze op haar hadden gestemd
pi_72424369
Overigens lijkt het mij dat omdat Marina nu al zeker van haar finale plaats is dat ze de overwinning wel op haar buik kan schrijven. Ze zal zich gedurende de expeditie niet in hoeven te houden en haar mening te pas en te onpas ventileren waardoor ze nogal wat irritaties zal opwekken!
pi_72424480
Het belooft een mooie serie te worden imho. Direct een Robinson waardige proef met het eten en het vuur.
Die beelden van het eten waren inderdaad bloedstollend mooi.

En die zeur bij de mannen... Dat gaat nog wat worden...

Het was even slikken bij de openingsscene van Eddy. Vervreemdend dat EP daar niet stond.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  vrijdag 4 september 2009 @ 10:16:46 #296
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_72425613
Ik heb me behoorlijk vermaakt...heerlijk vals hoe ze die proeven hebben bedacht, ze wilde duidelijk gelijk bloed zien. Wel hadden ze Eddy heel naar de achtergrond gemonteerd, het was voornamelijk Evi die je zag...hoop dat dat alleen voor de eerste aflevering is, want hij moet wel ook een eerlijke kans krijgen vind ik.
En gelukkig is die bloediritante doos naar huis gestuurd...godsamme wat een zelfingenome controle freak...weg d'r mee.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_72426375
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 09:20 schreef Nostalgist het volgende:
Het belooft een mooie serie te worden imho. Direct een Robinson waardige proef met het eten en het vuur.
Die beelden van het eten waren inderdaad bloedstollend mooi.

En die zeur bij de mannen... Dat gaat nog wat worden...

Het was even slikken bij de openingsscene van Eddy. Vervreemdend dat EP daar niet stond.
Met dat vuur ook echt, sommige hebben blijkbaar nooit gekeken naar ER. Die zaten met die magnesiumstick direct bij een stokje
Top 5 China producten
pi_72426776
Wel mooi ja dat die irritante trol eruit is met dr lesbo kapsel
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_72426865
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 10:50 schreef rene90 het volgende:

[..]

Met dat vuur ook echt, sommige hebben blijkbaar nooit gekeken naar ER. Die zaten met die magnesiumstick direct bij een stokje
God nou, ik heb nog geen seizoen gemist maar ik zou nog geen mier in de hens kunnen steken met zo'n stick en stokje.
Go hard or go home
  vrijdag 4 september 2009 @ 11:25:12 #300
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_72427158
ja...maar als ik ooit geselecteerd word ga ik zeker thuis veel oefenen met zo'n magnesiumstick. En bouw ik een evenwichtsbalk in de achtertuin om te oefenen. je weet dat die twee dingen ALTIJD wel bij proeven terugkomen!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')