Tis gewoon ff wennen, ik had niet gedacht dat ik er erg in zou hebben, maar het hoorde er echt zo bij.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:47 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Ach EPH is nu eenmaal dood, erg tragisch allemaal, maar een frisse wind kan geen kwaad.
Vroeg ik me ook af inderdaad..quote:Op donderdag 3 september 2009 20:54 schreef golfer het volgende:
Alleenstaande werkloze moeder die 3 kinderen zo maar even achterlaat?
Ik wist dat iemand het ging postenquote:Op donderdag 3 september 2009 20:58 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Tepelgate.
quote:Op donderdag 3 september 2009 20:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand het ging posten
edit - ik begreep je verkeerd.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:01 schreef golfer het volgende:
Oh, zij is dus de oudste. Ik dacht dat dat 1 van die al weggestemde vrouwens was.
het is toch wel erg hèquote:Op donderdag 3 september 2009 21:02 schreef HostiMeister het volgende:
Vrouwen![]()
Meteen die zure kop van die Sabine... "Ik ga toch geen kamp bouwen,he "
juist niet, iedereen gaat meteen bij je slijmenquote:Op donderdag 3 september 2009 21:06 schreef June. het volgende:
Ik had die lijst denk ik ook geheim gehouden. Dan kun je toch het beste zien wie wat doet (of juist niet! )
Ik ook.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:06 schreef June. het volgende:
Ik had die lijst denk ik ook geheim gehouden. Dan kun je toch het beste zien wie wat doet (of juist niet! )
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:12 schreef borisz het volgende:
Yolanda = feyenoord Rotterdam, die mag er snel uit
.
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:12 schreef borisz het volgende:
Yolanda = Rotterdam, die mag er snel uit.
iddquote:Op donderdag 3 september 2009 21:14 schreef Boris_Karloff het volgende:
IK baal nu al dat ik weet dat er mannen bij komen. Deze serie had anders zoveel potentieel.
Eens. Het was echt leuk geweest als het alleen vrouwen bleven.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:14 schreef Boris_Karloff het volgende:
IK baal nu al dat ik weet dat er mannen bij komen. Deze serie had anders zoveel potentieel.
Team Yolandaquote:Op donderdag 3 september 2009 21:12 schreef borisz het volgende:
Yolanda = Rotterdam, die mag er snel uit.
Feyenoordquote:
juist niet, twee mannen maar als het goed is.. meteen die vrouwen die zich als hongerige wolven op hun storten omdat het hun reddende engels zijnquote:Op donderdag 3 september 2009 21:14 schreef Boris_Karloff het volgende:
yes ROTTERDAMM HOOLI.... oohneequote:
moet toch beter opletten..quote:Op donderdag 3 september 2009 21:17 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
yes ROTTERDAMM HOOLI.... oohnee
enne net bij vuurmaken niemand anders de eerste NIPSLIP gezien?????
En maar zeggen dat vrouwen meerdere dingen tegelijk kunnen doenquote:Op donderdag 3 september 2009 21:18 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind het wel een beetje dom dat Carine geen zak uitvoert. Tuurlijk wil ze observeren, maar dat kan ook tijdens het werken toch? De macht van het lijstje heeft ze maar heel even en daarna vindt iedereen haar toch een verzuurde trut.
Dus die ligt er toch wel gauw uit denk ik
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:17 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
yes ROTTERDAMM HOOLI.... oohnee
enne net bij vuurmaken niemand anders de eerste NIPSLIP gezien?????
quote:
goed dat ze in bikini lopenquote:
Ze mag in elk geval niet meedoen aan de proeven.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:49 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Die finalist mag misschien ook niet meer stemmen dan ofzo?
Dat dusquote:Op donderdag 3 september 2009 21:18 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind het wel een beetje dom dat Carine geen zak uitvoert. Tuurlijk wil ze observeren, maar dat kan ook tijdens het werken toch? De macht van het lijstje heeft ze maar heel even en daarna vindt iedereen haar toch een verzuurde trut.
Denk het ookquote:Op donderdag 3 september 2009 21:18 schreef Goodbye het volgende:
was die andere ook met vuurmaken? ik dacht t nmlk al maar wist t niet zekerquote:
Zei ze dat? Ja, dat bewijst ze dan niet echtquote:Op donderdag 3 september 2009 21:19 schreef Axelf0leyoo7 het volgende:
[..]
En maar zeggen dat vrouwen meerdere dingen tegelijk kunnen doen![]()
Echt? Dan wordt het ook saai voor haar.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze mag in elk geval niet meedoen aan de proeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |