wat is een nipslip?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:20 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
was die andere ook met vuurmaken? ik dacht t nmlk al maar wist t niet zeker
al die beelden die niet geschikt voor uitzending zijn..quote:Op donderdag 3 september 2009 21:30 schreef Shoombak het volgende:
Wat moet het toch heerlijk zijn om dit programma te mogen monteren
sterker nog.... 8 minquote:Op donderdag 3 september 2009 21:31 schreef ivetje het volgende:
Jemig, de reclame is serieus 10 minuten geleden geweest!!! Flikker op met die kut-reclames en je poep Birkenstocks in je eigen maat
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:34 schreef Gert het volgende:
Die mannen.![]()
Zodra ze zakdoeken om hun hoofd gaan knopen dan heb ik het er al weer mee gehad.
Dat gaat op intuïtie hè. Razendsnel dus, en 9 van de 10 * keer is je intuïtie juist bij dergelijke beoordelingen.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:35 schreef pullup het volgende:
Volgens mij hadden de groepen meteen en feilloos door wie de grootste heksen waren.![]()
Die gaan er alsnog snel uit natuurlijk
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:37 schreef omearos het volgende:
3x reclame in 1,5 uur programma is toch niet niet extreem? Leuk is anders, maar vreemd is het tegenwoordig al niet meer.
Heerlijk muziekje uit Edward Scissorhands hoorde ik idd al langs komenquote:Op donderdag 3 september 2009 21:38 schreef Goodbye het volgende:
Leuke muziek hebben ze dit jaar trouwens!
Ik vond dat best indrukwekkend anders!quote:Op donderdag 3 september 2009 21:37 schreef gimme.shelter het volgende:
Eerst moeten we weer even weten dat Rexona al 108 jaar bestaat......wat idioot veel reclame!!
De programma makers gingen iig ook van die theorie uit, dus er zal wel iets in zittenquote:Op donderdag 3 september 2009 21:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat gaat op intuïtie hè. Razendsnel dus, en 9 van de 10 * keer is je intuïtie juist bij dergelijke beoordelingen.
* hier heb ik overigens geen wetenschappelijke onderbouwing voor paraat.![]()
Welk programma, Dragons den ofzo?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zag ik nou die ene die ook in dat verkoopprogrmma met Jort Kelder zat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |