Zie de laatste post in het vorige topicquote:
Zie het als een uitdaging KF !quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:54 schreef KudFokker het volgende:
Jezus wat een KUT vergadering, duurde gewoon 2 uur
Net een meisje ontmoet van het bedrijf waar ik kom te werken
Ze is echt zo mooi, zulk mooi haar, fijn gezichtje en een prachtig lichaam!
Ze is alleen 30
OMG! Wat oud!!!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:54 schreef KudFokker het volgende:
Net een meisje ontmoet van het bedrijf waar ik kom te werken
Ze is alleen 30
Cute EN zelfverzekerd, that's my girlquote:
nieuwsgierig naar waar die andere zittenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:55 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wil n nieuwe piercingmaar ik weet niet waar
Fixedquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:54 schreef KudFokker het volgende:
Net een meisje vrouw ontmoet van het bedrijf waar ik kom te werken
Ze is alleen 30
Niet ik zie gewoon niet de signalenquote:
Hoe flirt je dan? Of ook niet?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Niet ik zie gewoon niet de signalen
ik heb n wenkbrauw en navel gehad.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nieuwsgierig naar waar die andere zitten
quote:
Dat ook niet zou niet eens weten hoe dat moetquote:
Das dan weer jammer.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]Al mijn hele leven, Amsterdammer he?
.
Inclusief seizoenskaart?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]Al mijn hele leven, Amsterdammer he?
.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bij mij ook
En nee, forget about it rival.
Ze lusten er wel pap van hoor. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:56 schreef KudFokker het volgende:
9 jaar ouder dan ik
dat is bijna 30% ouder
Voor jou dan jaquote:
Echt niet? Word jij dan altijd versierd, of gebeurd het gewoon?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat ook niet zou niet eens weten hoe dat moet
doe iets kinkies als hood piercingquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb n wenkbrauw en navel gehad.
Nu een labret en 3 dermals boven mn borsten
Nou, en dat schijn ik te hebben, heb ik de hele week op Kreta te horen gekregenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:01 schreef Kluts het volgende:
Amsterdamse accentjes zijn dan soms wel weer geil.
Gebeurt gewoon niksquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:00 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Echt niet? Word jij dan altijd versierd, of gebeurd het gewoon?
Idd, verstandig. Telefoonrekening was niet leuk meer, en de maand is nog niet eens afgelopen.... vanaf morgen gaat de bundel in, dus pas maar op fokkersquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:49 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Verstandig. Nog even en ik mag een nieuw toestel uitzoeken.
Stelletje mietjes. Gewoon seizoenskaarten delen en om de wedstrijd gaan.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor jou dan ja.
@ Ofresca, sinds 3 jaar niet meer, mijn matties kregen kids en dan kan het niet meer he?.
in welk universum?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:01 schreef Kluts het volgende:
Amsterdamse accentjes zijn dan soms wel weer geil.
Ach man, ik ben opgevoed met Feyenoord, en kijk heel soms een wedstrijd. Interesseert me niet echt bijzonder hoor. Maar echt volgen doe ik t niet eens.quote:
Kon het niet laten, hij was zo mooiquote:
Ik ben ook Amsterdammer, en hoor zelfs tijdens het uitgaan in Hoorn (mijn woonplaats) vaak dat ik een Amsterdams accent hebquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, en dat schijn ik te hebben, heb ik de hele week op Kreta te horen gekregen.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
Idd, verstandig. Telefoonrekening was niet leuk meer, en de maand is nog niet eens afgelopen.... vanaf morgen gaat de bundel in, dus pas maar op fokkers
Amsterdam IS het universumquote:
Oh balen.quote:
quote:
Is maar waar je trots op bentquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben ook Amsterdammer, en hoor zelfs tijdens het uitgaan in Hoorn (mijn woonplaats) vaak dat ik een Amsterdams accent heb
Ergens in een plattelandsgebied dat ook wel Apeldoorn genoemd wordt.quote:
me er druk om maken zal ik zeker niet doenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach man, ik ben opgevoed met Feyenoord, en kijk heel soms een wedstrijd. Interesseert me niet echt bijzonder hoor. Maar echt volgen doe ik t niet eens.
Ik kan amsterdams praten met een zachte g.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, en dat schijn ik te hebben, heb ik de hele week op Kreta te horen gekregen.
Tuurlijk word ik er vrolijk van kan er alleen weinig meequote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:03 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh balen.Word je dan ook niet vrolijk van een passerende dame die je op een glimlach trakteert?
op een amsterdams accent!!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Is maar waar je trots op bent
Ach, beter dat dan een plat boeren accent of een zachte G uit Limboland hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Is maar waar je trots op bent
sinds ik op schiphol werk krijg ik dat ook te horen van "echte" hagenesen... ze denken het alleen maar omdat je daar in de buurt werkt/woontquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben ook Amsterdammer, en hoor zelfs tijdens het uitgaan in Hoorn (mijn woonplaats) vaak dat ik een Amsterdams accent heb
Hey wijffiequote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ergens in een plattelandsgebied dat ook wel Apeldoorn genoemd wordt.
Nee, ik vind het soms wel wat hebben. Als een Amsterdammer iets in de trant van "hey wijffie" zegt ofzo, vind ik dat wel cute.
altijd nog beter dan plat amsterdamsquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ach, beter dat dan een plat boeren accent of een zachte G uit Limboland hoor
Gewoon terug lachen is toch al genoeg.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Tuurlijk word ik er vrolijk van kan er alleen weinig mee
Ik praat tenminste gewoon met een bekakte R.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets mis met koeien melken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
op een amsterdams accent!!
hoef je mensen tenminste niet uit te leggen dat je echt geen koeien melkt
Oprotte doos, dese is van mei!quote:
Njah, zo plat klink ik toch ook weer nietquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
altijd nog beter dan plat amsterdams
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik vind zelf helemaal niet dat ik zo plat praat eigenlijkquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik praat tenminste gewoon met een bekakte R.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:07 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Gewoon terug lachen is toch al genoeg.
Ik glimlach de hele dagquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
You know what I like in a woman?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:
Zolang je je nog verstaanbaar kan maken buiten Amsterdam valt het allemaal vast mee.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind zelf helemaal niet dat ik zo plat praat eigenlijk.
Ik kan het wel, das wat anders..
Ik wel als ik de hele dag met echte Groningers om ben gegaan.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind zelf helemaal niet dat ik zo plat praat eigenlijk.
Ik kan het wel, das wat anders..
ik praat redelijk accentloos en inderdaad met een rrrrrrrrrrrrrrrrrrollende rrrrrrrrr (iig dat wordt mij verteld)quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik praat tenminste gewoon met een bekakte R.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
You know what I like in a woman?Wat een slecht garpje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik val op mannen met humor.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
rrrrrrrr was toch randstadrail ?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik praat redelijk accentloos en inderdaad met een rrrrrrrrrrrrrrrrrrollende rrrrrrrrr (iig dat wordt mij verteld)
maar geen hoodpiercing?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Zucht dat niveau hier komt zeker door t weer?
quote:
Jij hebt zeker niet zo'n bundel he!quote:
dat is botsquote:
Een rollende rrrrrr is niet hetzelfde als een bekakte kinderen voor kinderen R.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik praat redelijk accentloos en inderdaad met een rrrrrrrrrrrrrrrrrrollende rrrrrrrrr (iig dat wordt mij verteld)
Jawel, maar onbezorgd smsen las ik als smsjes die niet bezorgd werden.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
jeej
![]()
[..]
Jij hebt zeker niet zo'n bundel he!
Kom je dan uit Haarlem ofzo?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een rollende rrrrrr is niet hetzelfde als een bekakte kinderen voor kinderen R.
Twas meer een clichee in de lijn van jouw "what's in a name"quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat een slecht garpje.
Ik val op mannen met humor.
Ow, dat kan ook nog jaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:15 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jawel, maar onbezorgd smsen las ik als smsjes die niet bezorgd werden.
Tis een hittegolf he?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Zucht dat niveau hier komt zeker door t weer?
moet je even aan kwaakvaak vragen, die heeft er nog wel een paar liggenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:15 schreef Feitosa het volgende:
Fuck wat is het warm! Net een heel stuk gelopen met een zware booschappentas, maar dat is toch iets minder met dit weer.
Misschien toch maar een korte broek aantrekken.
en het is vandaag al 6 graden kouder dan gisterquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:15 schreef Feitosa het volgende:
Fuck wat is het warm! Net een heel stuk gelopen met een zware booschappentas, maar dat is toch iets minder met dit weer.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:15 schreef Feitosa het volgende:
Een ding is zeker, de kap gaat zo wel openquote:
Nog steeds te warm om te werkenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en het is vandaag al 6 graden kouder dan gister
nee das de R'R...quote:
Ik loop er al de hele dag in. Moest mijn schoenen toch inlopen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]net een rokje met topje aangedaan heerlijk
de grote vraag is alleen.... gaat ie ook weer dicht zonder dat je erop moet springen of ander geweld moet gebruiken?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
Een ding is zeker, de kap gaat zo wel open
haha... opzich lijkt het me wel opwindend om eens het met een meisje te doen die een hoodpiercing heeftquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
needurf niet met mn blote muts daar in zo'n zaak te liggen
Weet je hoe je daar achter komt?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:15 schreef Ripley het volgende:
Zeg Kluts, heeft Krea echt een heftig accent?
Met een franse auto blijft het altijd een verassingquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:19 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
de grote vraag is alleen.... gaat ie ook weer dicht zonder dat je erop moet springen of ander geweld moet gebruiken?
voor deze logica moet je waarschijnlijk beschikken over redelijk wat vrouwelijke hersenspinsels zeker?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:18 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik loop er al de hele dag in. Moest mijn schoenen toch inlopen.
Nope. Apeldoorn. Maar daar praten ze redelijk zonder accent met kak-r.quote:
door het andere te vragen ipv jou?quote:
Nee, zit gewoon geen logica in.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
voor deze logica moet je waarschijnlijk beschikken over redelijk wat vrouwelijke hersenspinsels zeker?
Brrrr... been there, done that. Ik vind het maar niks...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
haha... opzich lijkt het me wel opwindend om eens het met een meisje te doen die een hoodpiercing heeft
Nee.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:15 schreef Ripley het volgende:
Zeg Kluts, heeft Krea echt een heftig accent?
en waarom niet?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Brrrr... been there, done that. Ik vind het maar niks...
Zal wel een ideale kledingcombi zijn geweest.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
voor deze logica moet je waarschijnlijk beschikken over redelijk wat vrouwelijke hersenspinsels zeker?
Sinds die Grey's Anatomy (Ja, dat kijk ik.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Brrrr... been there, done that. Ik vind het maar niks...
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:23 schreef Ofresca het volgende:
Sinds die Grey's Anatomy (Ja, dat kijk ik.) aflevering waarin een man met zijn piercing vast komt te zitten in haar spiraal...
En beviel ie verder een beetje?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee.
Die heeft natuurlijk gewoon een ontzettend geil stemgeluid.
Ah, dus dát is de reden dat ik nooit mannen met hang en sluitwerk aan hun pik in mijn bed aantref.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Sinds die Grey's Anatomy (Ja, dat kijk ik.) aflevering waarin een man met zijn piercing vast komt te zitten in haar spiraal...
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
De dame in kwestie had daar een ringetje zitten. Veel te bang dat dat in de actie ergens achter blijft hangen en de boel scheurt. Ik krijg weer rillingen als ik er aan denk.quote:
Het idee om een roestvrij stalen object door mijn juwelen te boren brengt mij al snel af van zulke suggesties.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ah, dus dát is de reden dat ik nooit mannen met hang en sluitwerk aan hun pik in mijn bed aantref.
Dat is een beetje wishful quoting wat jij nu doet, Kreatortje.quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:26 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Het idee om een roestvrij stalen object door mijn juwelen te boren brengt mij al snel af van zulke suggesties.
Hier is het anders flink aan het waaien en lekker is het niet meer te noemenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:29 schreef Kluts het volgende:
Damn. Vet lekker weer buiten en nu moet ik zo de trein in met mijn vanmorgen aangetrokken laarzen en spijkerbroek.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hier is het anders flink aan het waaien en lekker is het niet meer te noemen
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:29 schreef Kluts het volgende:
Damn. Vet lekker weer buiten en nu moet ik zo de trein in met mijn vanmorgen aangetrokken laarzen en spijkerbroek.
dat snap ik, ik doelde ook meer op staafje... hood is ook iets anders dan clit ehquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De dame in kwestie had daar een ringetje zitten. Veel te bang dat dat in de actie ergens achter blijft hangen en de boel scheurt. Ik krijg weer rillingen als ik er aan denk.
In de zon is het echt wel goed vertoeven hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hier is het anders flink aan het waaien en lekker is het niet meer te noemen
quote:
Zoent dat nog wel lekker dan ?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:34 schreef Kluts het volgende:
Ik zit er overigens over te denken om ook nog een piercing te nemen, maar dan een tweede in mijn tong.
Ben alleen bang dat je het iets te goed ziet en mijn werkgever dat niet zo tof vind.
Hoodpiercings zijn ook verkrijgbaar met een ringetje. Ik heb het echt van dichtbij gezien hoor...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
dat snap ik, ik doelde ook meer op staafje... hood is ook iets anders dan clit eh
Bels woont natuurlijk ook in Almere, de arme jongen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
In de zon is het echt wel goed vertoeven hoor
Rookpauzes zijn verdomd lekker met dit weertjequote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb de hele fucking dag geen weer gezien en die laatste zonnestraaltjes worden me nu ook al afgepakt!
Iemand met een zieke geest en redelijke Photoshop skills?quote:
mja ik hoef er ook geen lid in doos te steken dus dat scheeltquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoodpiercings zijn ook verkrijgbaar met een ringetje. Ik heb het echt van dichtbij gezien hoor...Zo'n staafje lijkt mij overigens net zo goed niks. Dat vind ik gewoon niet mooi.
You got mequote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iemand met een zieke geest en redelijke Photoshop skills?
Apeldoornquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bels woont natuurlijk ook in Almere, de arme jongen.
In het altijd geweldige Apeldoorn schijnt de zon uiteraard nog wel.
Het leek me juist een extra dimensie geven aan diverse orale activiteiten.quote:
Hey, Deventer bashen, oke, groot gelijk.quote:
Alsof het minder erg is om je tong open te halen aan zo'n stuk ijzer...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
mja ik hoef er ook geen lid in doos te steken dus dat scheelt
wtf Almere is het prachtig weerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bels woont natuurlijk ook in Almere, de arme jongen.
In het altijd geweldige Apeldoorn schijnt de zon uiteraard nog wel.
dan wil ik niet weten hoe jij liktquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof het minder erg is om je tong open te halen aan zo'n stuk ijzer...
Kijk echt een vrouw die tot het uiterste gaat voor het plezier van de manquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het leek me juist een extra dimensie geven aan diverse orale activiteiten.
En ik?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan wil ik niet weten hoe jij likt
Silly girl.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hey, Deventer bashen, oke, groot gelijk.
Maar niet mijn belovedApeldoorn
.
Dat mag alleen ik.
Zo ben ik.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kijk echt een vrouw die tot het uiterste gaat voor het plezier van de man![]()
Hij moet er ook wat voor overhebben natuurlijkquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan wil ik niet weten hoe jij likt
Oefquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo ben ik.
Mits hij ook tot het uiterste gaat natuurlijk.
Voor sommige dames een uitkomst Lekker rustigquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:43 schreef Feitosa het volgende:
Ik ken wel een meid die een tongpiercing had laten zetten, die kon 2 weken lang niet normaal praten.
ik denk dat jij heul graag wilt weten hoe hij liktquote:
Zonder die wind wel jaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wtf Almere is het prachtig weer
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo ben ik.
Mits hij ook tot het uiterste gaat natuurlijk.
Ik ken er een die het na twee dagen nauwelijks meer merktequote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:43 schreef Feitosa het volgende:
Ik ken wel een meid die een tongpiercing had laten zetten, die kon 2 weken lang niet normaal praten.
Eerlijk gezegd hebben dat soort verhalen me er wel jaren van weerhouden om er een te zetten.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:43 schreef Feitosa het volgende:
Goed genoeg om een vrouw met een hoodpiercing te plezieren...quote:
Heeft zij gewoon dikke pech gehad dus.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd hebben dat soort verhalen me er wel jaren van weerhouden om er een te zetten.
Maar ik was zelf 2 uur later alweer gewoon aan het eten en heb nergens last van gehad.
zonder je tong open te halen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed genoeg om een vrouw met een hoodpiercing te plezieren...
quote:
Ook dat nog.quote:
aangezien dat dat al als een stimulans zou moeten werken voor de vrouw heb je geen buitengewoon byzondere verichtingen hoeven te doenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed genoeg om een vrouw met een hoodpiercing te plezieren...
Tis maar hoe je het wil lezen hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik denk dat jij heul graag wilt weten hoe hij likt
Niet miepen je hebt een cabrioquote:
ik lees het graag met mijn dirty mindquote:
Dat is mooi, een bloedbad daar buiten de menstruatie om is ook weer zoietsquote:
Ik ook, maar dan andersquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik lees het graag met mijn dirty mind
Voor zover mijn kennis reikt is dat causale verband nooit wetenschappelijk aangetoond. Er vanuit gaande dat de dame in kwestie hem om die reden heeft laten plaatsen, betekent waarschijnlijk dat ze problemen had met klaar komen zonder zo'n ding. Al met al moet je dan als man extra je best doen!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
aangezien dat dat al als een stimulans zou moeten werken voor de vrouw heb je geen buitengewoon byzondere verichtingen hoeven te doen
Zolang het een blijvende speciale betekenis heeft moet het kunnenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:48 schreef Feitosa het volgende:
Ik laat geen tatoo zetten o.i.d. , ben veel te bang dat ik er spijt van krijg.
Zorg er gewoon voor dat ik weer lekker afgetraind word, door veel te fitnessen. Kan ik makkelijker ongedaan maken.
is goed, heb wel weer es zin in een man voor de veranderingquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan anders.
Anyway, neuken?.
Dealquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
is goed, heb wel weer es zin in een man voor de verandering
wil wel een domino's heatwave pizza voorafquote:
Die zit op 5 min lopen vanaf hier, dus no problemquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wil wel een domino's heatwave pizza vooraf
Das mooi want op een lege maag kan je niet neuqen (vind ik haha)quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die zit op 5 min lopen vanaf hier, dus no problem.
Mwah, ochtendseks is vaak voor het ontbijt hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Das mooi want op een lege maag kan je niet neuqen (vind ik haha)
maar das anders... heb nooit honger als ik net wakker benquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ochtendseks is vaak voor het ontbijt hoor.
blaten over neuken kan ook al bevredigend zijnquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:54 schreef Kluts het volgende:
Alles leuk en aardig, maar in the end is het allemaal een hoop geblaat maar weinig geneuk.
Mijn werkdag zit erop, fijne avond allemaal!
Daarom, wakker worden, flesje champagne open en gaanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar das anders... heb nooit honger als ik net wakker ben
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:55 schreef Jannuk het volgende:
Goffer, net helemaal voor piet snot naar rotterdam gereden![]()
"Nee mevrouw, uw afspraak staat niet in de agenda, zal wel iets fout gegaan zijn"
Nieuwe manueel therapeutquote:
drink geen alcohol sjorriequote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, wakker worden, flesje champagne open en gaan.
En vooral niet drinken die troep, want er is weinig ranziger dan champagne, laat staan op een nuchtere maag.quote:
ok.. dat zuigt... zeker op dit tijdstip... lekker filuh rijdenquote:
Strijenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
ok.. dat zuigt... zeker op dit tijdstip... lekker filuh rijden
waar woont jannuk dan?
ok, dan nietquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
drink geen alcohol sjorrieen als ik op lege maag iets drink blijf ik piesen... schiet ook niet op haha
ik moet volgens een vriendin van mij eens afspraak maken bij haptotherapeut (als we toch allerlei alternatieve behandelingen benoemenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Osteopaat vind ik toch een stuk fijner, persoonlijk.
Ja, serieus. Ik drink alles wat los en vast zit. Maar gewone champagne vind ik echt niet te zuipen. De rosé variant van Moët gaat nog wel.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:00 schreef HeatWave het volgende:
@Krea, meen je dat? Goeie champagne is echt heel erg goed te doen hoor.
nog nooit van gehoor...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:59 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Strijen
'k ga maar ff mn hond uitlaten, ben echt boos
OK, nou ik vind een lekkere brut van Moet al prima te drinken, sterker nog, erg lekkerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, serieus. Ik drink alles wat los en vast zit. Maar gewone champagne vind ik echt niet te zuipen. De rosé variant van Moët gaat nog wel.
Jannuk woont in de buurt van Dordrechtquote:
dat verklaard een hoop, das aan andere kant van rotterdam waar ik normaal kom... (zit af en toe in auto richting spijkenisse)quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Jannuk woont in de buurt van Dordrecht
ciaoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:04 schreef Belsezar het volgende:
Zo nu naar huis! Nog een biertje in de zon drinken!
Fijne avond allemaal![]()
De zon schijnt nog lekkerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:04 schreef Belsezar het volgende:
Zo nu naar huis! Nog een biertje in de zon drinken!
Fijne avond allemaal![]()
quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik moet volgens een vriendin van mij eens afspraak maken bij haptotherapeut (als we toch allerlei alternatieve behandelingen benoemen)
Heb alle soorten therapeuten al gehad, maar heb toch het meest aan de manuele therapie. Maar dat is idd persoonlijkquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:59 schreef Kreator het volgende:
Osteopaat vind ik toch een stuk fijner, persoonlijk.
misschien word het tijd dat ik ook maar hulp zoek vind het al knap dat je zoiets doetquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
veel lichamelijk pijn/beperking komt door het wegstoppen/ niet begrijpen van gevoelens... dus ook bij bv rugpijn kan het zijn dat een haptotherapeut helpt
haptotherapeut ben ik nog niet geweestquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
misschien word het tijd dat ik ook maar hulp zoek vind het al knap dat je zoiets doet
Maar toch het dat je hulp zoekt vind ik al heel wat ben zelf meer een binnen vetterquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
haptotherapeut ben ik nog niet geweest
op het moment dat je serieus gaat afwegen of je wilt blijven leven of niet... dan ga je vanzelf hulp zoekenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Maar toch het dat je hulp zoekt vind ik al heel wat ben zelf meer een binnen vetter
vtel vtelquote:
Echt? Vind het hier wel mee vallen, anders.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Maar toch het dat je hulp zoekt vind ik al heel wat ben zelf meer een binnen vetter
Ik heb een tentamen gehaald met een 7quote:
iets intikken via internet is nog te doen als ik er over nadenk weten de mensen hier nog meer over me dan de meeste mensen die me al langer kennenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:45 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Echt? Vind het hier wel mee vallen, anders.
Mee eensquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
op het moment dat je serieus gaat afwegen of je wilt blijven leven of niet... dan ga je vanzelf hulp zoeken
Ja klopt, dat merk ik wel bij meer mensen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
iets intikken via internet is nog te doen als ik er over nadenk weten de mensen hier nog meer over me dan de meeste mensen die me al langer kennen
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb een tentamen gehaald met een 7
Nu alleen wiskunde erin knallen en ik mag blijven
Daar is niks mis mee. Dat geldt voor mij ook.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
iets intikken via internet is nog te doen als ik er over nadenk weten de mensen hier nog meer over me dan de meeste mensen die me al langer kennen
heb op het punt van de afgrond gestaan maar ben gelukkig op tijd er van afgetrokken de personen die daar verantwoordelijk voor waren zijn er helaas niet meer nu maar zien dat ik de boel nog een beetje op de rails houquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
op het moment dat je serieus gaat afwegen of je wilt blijven leven of niet... dan ga je vanzelf hulp zoeken
Hoi Tijnquote:
Das bij mij ookquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
fuck ben weer lekker ego bezig Tijn hoe staat het er voor
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:47 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb een tentamen gehaald met een 7
Nu alleen wiskunde erin knallen en ik mag blijven
Zolang ze je maar niet vertellen dat ze een soa hebben, is dat toch niet zo erg... Of is er nog oud zeer?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:57 schreef Nouk84 het volgende:
Heb je ineens op 1 dag 2 ex-en aan de telefoon
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:57 schreef Nouk84 het volgende:
ze worden slim en willen noukquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:58 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Zolang ze je maar niet vertellen dat ze een soa hebben, is dat toch niet zo erg... Of is er nog oud zeer?
Balen * weet ff niks opbeurend te zegenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:57 schreef Nouk84 het volgende:
Hoi Jannukquote:
Nee hoor tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
fuck ben weer lekker ego bezig Tijn hoe staat het er voor * had zelfs auto niet binnen zien komen
1 ex bel ik nog wel eens mee, dus dat was prima. Maar 2e (minder leuke) ex belde al een tijd niet meer, wel een beetje contact. Had gesmst dat ik de sjaak was, dus toen belde hij net.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:58 schreef Ofresca het volgende:
Zolang ze je maar niet vertellen dat ze een soa hebben, is dat toch niet zo erg... Of is er nog oud zeer?
Dat sowiesoquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi Jannuk![]()
Ja ik heb mogelijk PDD-NOS. En ik ga nu hulp krijgen bij het vinden van een nieuwe baan enzo.![]()
[..]
Nee hoor tuurlijk niet.
Wat lief, van beide!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
1 ex bel ik nog wel eens mee, dus dat was prima. Maar 2e (minder leuke) ex belde al een tijd niet meer, wel een beetje contact. Had gesmst dat ik de sjaak was, dus toen belde hij net.
[..]
Dat sowieso
Ja, maar wel apart om vooral die laatste weer eens aan de telefoon te hebben..quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja ik heb mogelijk PDD-NOS. En ik ga nu hulp krijgen bij het vinden van een nieuwe baan enzo.![]()
[..]
Ja inderdaadquote:
Zou ik niet eens erg vinden, mijn exen zijn wel lief. Maar wel een beetje nietsnutterige sufkuttenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:57 schreef Nouk84 het volgende:
Dat hoop ik ook.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:09 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
bek vol tanden weet ff niks om te zegen behalve dat ik blij ben dat je nu eindelijk antwoord heb en hoop dat je maar zo snel mogelijk een andere baan krijgt
Ben heel blij voor jequote:
Terecht!quote:
Dat mag ook met zo'n prestatiequote:
Ze hebben je doorgezaagd, en kunnen dus nog steeds niet een diagnose stellen. Gaan ze jou nog verder onderzoeken, of is dit het?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:04 schreef tijnbrein het volgende:
Ja maat dat kan denk ik alleen zodra ze doden kunnen herijsen en dat zal er wel niet in zittenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook.![]()
En voor jou hoop dat jij jouw problemen ook oplost.
Opa!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dag, kinders! Waar gaat het hier over?
Dit is het. Ik voldoe net wel of net niet aan de kenmerken. Ik zit dus een grijs gebied. Verder kan het ook nog iets anders zijn dat het ligt aan een ontwikkelingsachterstand die ik heb.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:13 schreef Howl het volgende:
[..]
Ze hebben je doorgezaagd, en kunnen dus nog steeds niet een diagnose stellen. Gaan ze jou nog verder onderzoeken, of is dit het?
Opa merkt dat die de jongste niet meer is! Elke dag stappen begint zijn tol te eisen!quote:
Waarschijnlijk niet. Maar er over praten helpt wel en misschien kan je dan sommige dingen afsluiten.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ja maat dat kan denk ik alleen zodra ze doden kunnen herijsen en dat zal er wel niet in zitten
sowieso dat ze slim(mer) worden, of dat ze jou willen?quote:
Jaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:15 schreef Ripley het volgende:
Feli, auto.
En fijn dat je nu weer wat meer inzicht in de bron van je problemen hebt, tijn
ehm, ik had een kroontje van madeliefjes gemaakt voor iemand, en ze was er heel blij meequote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Kan er niet iemand iets vrolijk melden behalve auto begin nu een beetje depri te wordem
quote:
De kap ging net gewoon automatisch openquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:18 schreef Jannuk het volgende:
[..]Is je toet toet alweer heel? Vond het bijna zielig, zulk lekker weer, auto kaduuk
Bedankt alle kleine beetjes helpenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
ehm, ik had een kroontje van madeliefjes gemaakt voor iemand, en ze was er heel blij mee![]()
Jenever houdt u jong (van geest).quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Opa merkt dat die de jongste niet meer is! Elke dag stappen begint zijn tol te eisen!![]()
Hoest met jouw, ukkepuk?
Leuk meisje?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
ehm, ik had een kroontje van madeliefjes gemaakt voor iemand, en ze was er heel blij mee![]()
Hihiquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Kan er niet iemand iets vrolijk melden behalve auto begin nu een beetje depri te wordem
Ze heeft geen ukkepuk, naar mijn weten.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Opa merkt dat die de jongste niet meer is! Elke dag stappen begint zijn tol te eisen!![]()
Hoest met jouw, ukkepuk?
Die mag je zelf invullenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:17 schreef djayzz het volgende:
sowieso dat ze slim(mer) worden, of dat ze jou willen?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:18 schreef djayzz het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Dus hij gaat niet naar de garage?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:19 schreef djayzz het volgende:
[..]
De kap ging net gewoon automatisch openAlleen dicht moest wel semi-automatisch... en olie lekken doet ie alleen als je harder dan 100km/h rijdt, maar dat doe ik sowieso nooit
Jawel, want soms wil ik wel eens wat harder dan 100 rijdenquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
({)quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Bedankt alle kleine beetjes helpen
Hehequote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:22 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jawel, want soms wil ik wel eens wat harder dan 100 rijden
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
({)
En ik heb met foute muziek in de file gestaandat was grappig, want iedereen zat raar te kijken
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HeheIk zou toch voor de 308 gaan...
En heb jij nog vrouwen versierd dit weekend?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:24 schreef djayzz het volgende:
En heb jij nog vrouwen versierd dit weekend?Wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Haha, als dat waar was dan was mijn wijlen opa geestelijk twaalfquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:19 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jenever houdt u jong (van geest).![]()
Ik heb ook honger, maar ik weet nog niet wat ik wil gaan eten!![]()
Met mij is het goed.Honger.
Naar mijn weten ook niet, maar ja ik snap niets van grammatica dus vandaar.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ze heeft geen ukkepuk, naar mijn weten.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
![]()
[..]
En heb jij nog vrouwen versierd dit weekend?Ghe GheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Jij doerak!quote:
beetje laat brox, maar hoiquote:
Hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |