quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
You know what I like in a woman?Wat een slecht garpje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik val op mannen met humor.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
rrrrrrrr was toch randstadrail ?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik praat redelijk accentloos en inderdaad met een rrrrrrrrrrrrrrrrrrollende rrrrrrrrr (iig dat wordt mij verteld)
maar geen hoodpiercing?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Zucht dat niveau hier komt zeker door t weer?
quote:
Jij hebt zeker niet zo'n bundel he!quote:
dat is botsquote:
Een rollende rrrrrr is niet hetzelfde als een bekakte kinderen voor kinderen R.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik praat redelijk accentloos en inderdaad met een rrrrrrrrrrrrrrrrrrollende rrrrrrrrr (iig dat wordt mij verteld)
Jawel, maar onbezorgd smsen las ik als smsjes die niet bezorgd werden.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
jeej
![]()
[..]
Jij hebt zeker niet zo'n bundel he!
Kom je dan uit Haarlem ofzo?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een rollende rrrrrr is niet hetzelfde als een bekakte kinderen voor kinderen R.
Twas meer een clichee in de lijn van jouw "what's in a name"quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat een slecht garpje.
Ik val op mannen met humor.
Ow, dat kan ook nog jaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:15 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jawel, maar onbezorgd smsen las ik als smsjes die niet bezorgd werden.
Tis een hittegolf he?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Zucht dat niveau hier komt zeker door t weer?
moet je even aan kwaakvaak vragen, die heeft er nog wel een paar liggenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:15 schreef Feitosa het volgende:
Fuck wat is het warm! Net een heel stuk gelopen met een zware booschappentas, maar dat is toch iets minder met dit weer.
Misschien toch maar een korte broek aantrekken.
en het is vandaag al 6 graden kouder dan gisterquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:15 schreef Feitosa het volgende:
Fuck wat is het warm! Net een heel stuk gelopen met een zware booschappentas, maar dat is toch iets minder met dit weer.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:15 schreef Feitosa het volgende:
Een ding is zeker, de kap gaat zo wel openquote:
Nog steeds te warm om te werkenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en het is vandaag al 6 graden kouder dan gister
nee das de R'R...quote:
Ik loop er al de hele dag in. Moest mijn schoenen toch inlopen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]net een rokje met topje aangedaan heerlijk
de grote vraag is alleen.... gaat ie ook weer dicht zonder dat je erop moet springen of ander geweld moet gebruiken?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
Een ding is zeker, de kap gaat zo wel open
haha... opzich lijkt het me wel opwindend om eens het met een meisje te doen die een hoodpiercing heeftquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
needurf niet met mn blote muts daar in zo'n zaak te liggen
Weet je hoe je daar achter komt?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:15 schreef Ripley het volgende:
Zeg Kluts, heeft Krea echt een heftig accent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |