Zie de laatste post in het vorige topicquote:
Zie het als een uitdaging KF !quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:54 schreef KudFokker het volgende:
Jezus wat een KUT vergadering, duurde gewoon 2 uur
Net een meisje ontmoet van het bedrijf waar ik kom te werken
Ze is echt zo mooi, zulk mooi haar, fijn gezichtje en een prachtig lichaam!
Ze is alleen 30
OMG! Wat oud!!!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:54 schreef KudFokker het volgende:
Net een meisje ontmoet van het bedrijf waar ik kom te werken
Ze is alleen 30
Cute EN zelfverzekerd, that's my girlquote:
nieuwsgierig naar waar die andere zittenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:55 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wil n nieuwe piercingmaar ik weet niet waar
Fixedquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:54 schreef KudFokker het volgende:
Net een meisje vrouw ontmoet van het bedrijf waar ik kom te werken
Ze is alleen 30
Niet ik zie gewoon niet de signalenquote:
Hoe flirt je dan? Of ook niet?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Niet ik zie gewoon niet de signalen
ik heb n wenkbrauw en navel gehad.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nieuwsgierig naar waar die andere zitten
quote:
Dat ook niet zou niet eens weten hoe dat moetquote:
Das dan weer jammer.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]Al mijn hele leven, Amsterdammer he?
.
Inclusief seizoenskaart?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]Al mijn hele leven, Amsterdammer he?
.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bij mij ook
En nee, forget about it rival.
Ze lusten er wel pap van hoor. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:56 schreef KudFokker het volgende:
9 jaar ouder dan ik
dat is bijna 30% ouder
Voor jou dan jaquote:
Echt niet? Word jij dan altijd versierd, of gebeurd het gewoon?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat ook niet zou niet eens weten hoe dat moet
doe iets kinkies als hood piercingquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb n wenkbrauw en navel gehad.
Nu een labret en 3 dermals boven mn borsten
Nou, en dat schijn ik te hebben, heb ik de hele week op Kreta te horen gekregenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:01 schreef Kluts het volgende:
Amsterdamse accentjes zijn dan soms wel weer geil.
Gebeurt gewoon niksquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:00 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Echt niet? Word jij dan altijd versierd, of gebeurd het gewoon?
Idd, verstandig. Telefoonrekening was niet leuk meer, en de maand is nog niet eens afgelopen.... vanaf morgen gaat de bundel in, dus pas maar op fokkersquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:49 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Verstandig. Nog even en ik mag een nieuw toestel uitzoeken.
Stelletje mietjes. Gewoon seizoenskaarten delen en om de wedstrijd gaan.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor jou dan ja.
@ Ofresca, sinds 3 jaar niet meer, mijn matties kregen kids en dan kan het niet meer he?.
in welk universum?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:01 schreef Kluts het volgende:
Amsterdamse accentjes zijn dan soms wel weer geil.
Ach man, ik ben opgevoed met Feyenoord, en kijk heel soms een wedstrijd. Interesseert me niet echt bijzonder hoor. Maar echt volgen doe ik t niet eens.quote:
Kon het niet laten, hij was zo mooiquote:
Ik ben ook Amsterdammer, en hoor zelfs tijdens het uitgaan in Hoorn (mijn woonplaats) vaak dat ik een Amsterdams accent hebquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, en dat schijn ik te hebben, heb ik de hele week op Kreta te horen gekregen.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
Idd, verstandig. Telefoonrekening was niet leuk meer, en de maand is nog niet eens afgelopen.... vanaf morgen gaat de bundel in, dus pas maar op fokkers
Amsterdam IS het universumquote:
Oh balen.quote:
quote:
Is maar waar je trots op bentquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben ook Amsterdammer, en hoor zelfs tijdens het uitgaan in Hoorn (mijn woonplaats) vaak dat ik een Amsterdams accent heb
Ergens in een plattelandsgebied dat ook wel Apeldoorn genoemd wordt.quote:
me er druk om maken zal ik zeker niet doenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach man, ik ben opgevoed met Feyenoord, en kijk heel soms een wedstrijd. Interesseert me niet echt bijzonder hoor. Maar echt volgen doe ik t niet eens.
Ik kan amsterdams praten met een zachte g.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, en dat schijn ik te hebben, heb ik de hele week op Kreta te horen gekregen.
Tuurlijk word ik er vrolijk van kan er alleen weinig meequote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:03 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh balen.Word je dan ook niet vrolijk van een passerende dame die je op een glimlach trakteert?
op een amsterdams accent!!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Is maar waar je trots op bent
Ach, beter dat dan een plat boeren accent of een zachte G uit Limboland hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Is maar waar je trots op bent
sinds ik op schiphol werk krijg ik dat ook te horen van "echte" hagenesen... ze denken het alleen maar omdat je daar in de buurt werkt/woontquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben ook Amsterdammer, en hoor zelfs tijdens het uitgaan in Hoorn (mijn woonplaats) vaak dat ik een Amsterdams accent heb
Hey wijffiequote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ergens in een plattelandsgebied dat ook wel Apeldoorn genoemd wordt.
Nee, ik vind het soms wel wat hebben. Als een Amsterdammer iets in de trant van "hey wijffie" zegt ofzo, vind ik dat wel cute.
altijd nog beter dan plat amsterdamsquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ach, beter dat dan een plat boeren accent of een zachte G uit Limboland hoor
Gewoon terug lachen is toch al genoeg.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Tuurlijk word ik er vrolijk van kan er alleen weinig mee
Ik praat tenminste gewoon met een bekakte R.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets mis met koeien melken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
op een amsterdams accent!!
hoef je mensen tenminste niet uit te leggen dat je echt geen koeien melkt
Oprotte doos, dese is van mei!quote:
Njah, zo plat klink ik toch ook weer nietquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
altijd nog beter dan plat amsterdams
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik vind zelf helemaal niet dat ik zo plat praat eigenlijkquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik praat tenminste gewoon met een bekakte R.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:07 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Gewoon terug lachen is toch al genoeg.
Ik glimlach de hele dagquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
You know what I like in a woman?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:
Zolang je je nog verstaanbaar kan maken buiten Amsterdam valt het allemaal vast mee.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind zelf helemaal niet dat ik zo plat praat eigenlijk.
Ik kan het wel, das wat anders..
Ik wel als ik de hele dag met echte Groningers om ben gegaan.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind zelf helemaal niet dat ik zo plat praat eigenlijk.
Ik kan het wel, das wat anders..
ik praat redelijk accentloos en inderdaad met een rrrrrrrrrrrrrrrrrrollende rrrrrrrrr (iig dat wordt mij verteld)quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik praat tenminste gewoon met een bekakte R.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
You know what I like in a woman?Wat een slecht garpje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik val op mannen met humor.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
rrrrrrrr was toch randstadrail ?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik praat redelijk accentloos en inderdaad met een rrrrrrrrrrrrrrrrrrollende rrrrrrrrr (iig dat wordt mij verteld)
maar geen hoodpiercing?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Zucht dat niveau hier komt zeker door t weer?
quote:
Jij hebt zeker niet zo'n bundel he!quote:
dat is botsquote:
Een rollende rrrrrr is niet hetzelfde als een bekakte kinderen voor kinderen R.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik praat redelijk accentloos en inderdaad met een rrrrrrrrrrrrrrrrrrollende rrrrrrrrr (iig dat wordt mij verteld)
Jawel, maar onbezorgd smsen las ik als smsjes die niet bezorgd werden.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
jeej
![]()
[..]
Jij hebt zeker niet zo'n bundel he!
Kom je dan uit Haarlem ofzo?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een rollende rrrrrr is niet hetzelfde als een bekakte kinderen voor kinderen R.
Twas meer een clichee in de lijn van jouw "what's in a name"quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat een slecht garpje.
Ik val op mannen met humor.
Ow, dat kan ook nog jaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:15 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jawel, maar onbezorgd smsen las ik als smsjes die niet bezorgd werden.
Tis een hittegolf he?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Zucht dat niveau hier komt zeker door t weer?
moet je even aan kwaakvaak vragen, die heeft er nog wel een paar liggenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:15 schreef Feitosa het volgende:
Fuck wat is het warm! Net een heel stuk gelopen met een zware booschappentas, maar dat is toch iets minder met dit weer.
Misschien toch maar een korte broek aantrekken.
en het is vandaag al 6 graden kouder dan gisterquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:15 schreef Feitosa het volgende:
Fuck wat is het warm! Net een heel stuk gelopen met een zware booschappentas, maar dat is toch iets minder met dit weer.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:15 schreef Feitosa het volgende:
Een ding is zeker, de kap gaat zo wel openquote:
Nog steeds te warm om te werkenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en het is vandaag al 6 graden kouder dan gister
nee das de R'R...quote:
Ik loop er al de hele dag in. Moest mijn schoenen toch inlopen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]net een rokje met topje aangedaan heerlijk
de grote vraag is alleen.... gaat ie ook weer dicht zonder dat je erop moet springen of ander geweld moet gebruiken?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
Een ding is zeker, de kap gaat zo wel open
haha... opzich lijkt het me wel opwindend om eens het met een meisje te doen die een hoodpiercing heeftquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
needurf niet met mn blote muts daar in zo'n zaak te liggen
Weet je hoe je daar achter komt?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:15 schreef Ripley het volgende:
Zeg Kluts, heeft Krea echt een heftig accent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |