Met een franse auto blijft het altijd een verassingquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:19 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
de grote vraag is alleen.... gaat ie ook weer dicht zonder dat je erop moet springen of ander geweld moet gebruiken?
voor deze logica moet je waarschijnlijk beschikken over redelijk wat vrouwelijke hersenspinsels zeker?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:18 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik loop er al de hele dag in. Moest mijn schoenen toch inlopen.
Nope. Apeldoorn. Maar daar praten ze redelijk zonder accent met kak-r.quote:
door het andere te vragen ipv jou?quote:
Nee, zit gewoon geen logica in.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
voor deze logica moet je waarschijnlijk beschikken over redelijk wat vrouwelijke hersenspinsels zeker?
Brrrr... been there, done that. Ik vind het maar niks...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
haha... opzich lijkt het me wel opwindend om eens het met een meisje te doen die een hoodpiercing heeft
Nee.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:15 schreef Ripley het volgende:
Zeg Kluts, heeft Krea echt een heftig accent?
en waarom niet?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Brrrr... been there, done that. Ik vind het maar niks...
Zal wel een ideale kledingcombi zijn geweest.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
voor deze logica moet je waarschijnlijk beschikken over redelijk wat vrouwelijke hersenspinsels zeker?
Sinds die Grey's Anatomy (Ja, dat kijk ik.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Brrrr... been there, done that. Ik vind het maar niks...
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:23 schreef Ofresca het volgende:
Sinds die Grey's Anatomy (Ja, dat kijk ik.) aflevering waarin een man met zijn piercing vast komt te zitten in haar spiraal...
En beviel ie verder een beetje?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee.
Die heeft natuurlijk gewoon een ontzettend geil stemgeluid.
Ah, dus dát is de reden dat ik nooit mannen met hang en sluitwerk aan hun pik in mijn bed aantref.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Sinds die Grey's Anatomy (Ja, dat kijk ik.) aflevering waarin een man met zijn piercing vast komt te zitten in haar spiraal...
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
De dame in kwestie had daar een ringetje zitten. Veel te bang dat dat in de actie ergens achter blijft hangen en de boel scheurt. Ik krijg weer rillingen als ik er aan denk.quote:
Het idee om een roestvrij stalen object door mijn juwelen te boren brengt mij al snel af van zulke suggesties.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ah, dus dát is de reden dat ik nooit mannen met hang en sluitwerk aan hun pik in mijn bed aantref.
Dat is een beetje wishful quoting wat jij nu doet, Kreatortje.quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:26 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Het idee om een roestvrij stalen object door mijn juwelen te boren brengt mij al snel af van zulke suggesties.
Hier is het anders flink aan het waaien en lekker is het niet meer te noemenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:29 schreef Kluts het volgende:
Damn. Vet lekker weer buiten en nu moet ik zo de trein in met mijn vanmorgen aangetrokken laarzen en spijkerbroek.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hier is het anders flink aan het waaien en lekker is het niet meer te noemen
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:29 schreef Kluts het volgende:
Damn. Vet lekker weer buiten en nu moet ik zo de trein in met mijn vanmorgen aangetrokken laarzen en spijkerbroek.
dat snap ik, ik doelde ook meer op staafje... hood is ook iets anders dan clit ehquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De dame in kwestie had daar een ringetje zitten. Veel te bang dat dat in de actie ergens achter blijft hangen en de boel scheurt. Ik krijg weer rillingen als ik er aan denk.
In de zon is het echt wel goed vertoeven hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hier is het anders flink aan het waaien en lekker is het niet meer te noemen
quote:
Zoent dat nog wel lekker dan ?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:34 schreef Kluts het volgende:
Ik zit er overigens over te denken om ook nog een piercing te nemen, maar dan een tweede in mijn tong.
Ben alleen bang dat je het iets te goed ziet en mijn werkgever dat niet zo tof vind.
Hoodpiercings zijn ook verkrijgbaar met een ringetje. Ik heb het echt van dichtbij gezien hoor...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
dat snap ik, ik doelde ook meer op staafje... hood is ook iets anders dan clit eh
Bels woont natuurlijk ook in Almere, de arme jongen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
In de zon is het echt wel goed vertoeven hoor
Rookpauzes zijn verdomd lekker met dit weertjequote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb de hele fucking dag geen weer gezien en die laatste zonnestraaltjes worden me nu ook al afgepakt!
Iemand met een zieke geest en redelijke Photoshop skills?quote:
mja ik hoef er ook geen lid in doos te steken dus dat scheeltquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoodpiercings zijn ook verkrijgbaar met een ringetje. Ik heb het echt van dichtbij gezien hoor...Zo'n staafje lijkt mij overigens net zo goed niks. Dat vind ik gewoon niet mooi.
You got mequote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iemand met een zieke geest en redelijke Photoshop skills?
Apeldoornquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bels woont natuurlijk ook in Almere, de arme jongen.
In het altijd geweldige Apeldoorn schijnt de zon uiteraard nog wel.
Het leek me juist een extra dimensie geven aan diverse orale activiteiten.quote:
Hey, Deventer bashen, oke, groot gelijk.quote:
Alsof het minder erg is om je tong open te halen aan zo'n stuk ijzer...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
mja ik hoef er ook geen lid in doos te steken dus dat scheelt
wtf Almere is het prachtig weerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bels woont natuurlijk ook in Almere, de arme jongen.
In het altijd geweldige Apeldoorn schijnt de zon uiteraard nog wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |