ok, dan nietquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
drink geen alcohol sjorrieen als ik op lege maag iets drink blijf ik piesen... schiet ook niet op haha
ik moet volgens een vriendin van mij eens afspraak maken bij haptotherapeut (als we toch allerlei alternatieve behandelingen benoemenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Osteopaat vind ik toch een stuk fijner, persoonlijk.
Ja, serieus. Ik drink alles wat los en vast zit. Maar gewone champagne vind ik echt niet te zuipen. De rosé variant van Moët gaat nog wel.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:00 schreef HeatWave het volgende:
@Krea, meen je dat? Goeie champagne is echt heel erg goed te doen hoor.
nog nooit van gehoor...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:59 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Strijen
'k ga maar ff mn hond uitlaten, ben echt boos
OK, nou ik vind een lekkere brut van Moet al prima te drinken, sterker nog, erg lekkerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, serieus. Ik drink alles wat los en vast zit. Maar gewone champagne vind ik echt niet te zuipen. De rosé variant van Moët gaat nog wel.
Jannuk woont in de buurt van Dordrechtquote:
dat verklaard een hoop, das aan andere kant van rotterdam waar ik normaal kom... (zit af en toe in auto richting spijkenisse)quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Jannuk woont in de buurt van Dordrecht
ciaoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:04 schreef Belsezar het volgende:
Zo nu naar huis! Nog een biertje in de zon drinken!
Fijne avond allemaal![]()
De zon schijnt nog lekkerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:04 schreef Belsezar het volgende:
Zo nu naar huis! Nog een biertje in de zon drinken!
Fijne avond allemaal![]()
quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik moet volgens een vriendin van mij eens afspraak maken bij haptotherapeut (als we toch allerlei alternatieve behandelingen benoemen)
Heb alle soorten therapeuten al gehad, maar heb toch het meest aan de manuele therapie. Maar dat is idd persoonlijkquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:59 schreef Kreator het volgende:
Osteopaat vind ik toch een stuk fijner, persoonlijk.
misschien word het tijd dat ik ook maar hulp zoek vind het al knap dat je zoiets doetquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
veel lichamelijk pijn/beperking komt door het wegstoppen/ niet begrijpen van gevoelens... dus ook bij bv rugpijn kan het zijn dat een haptotherapeut helpt
haptotherapeut ben ik nog niet geweestquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
misschien word het tijd dat ik ook maar hulp zoek vind het al knap dat je zoiets doet
Maar toch het dat je hulp zoekt vind ik al heel wat ben zelf meer een binnen vetterquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
haptotherapeut ben ik nog niet geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |