dan wil ik niet weten hoe jij liktquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof het minder erg is om je tong open te halen aan zo'n stuk ijzer...
Kijk echt een vrouw die tot het uiterste gaat voor het plezier van de manquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het leek me juist een extra dimensie geven aan diverse orale activiteiten.
En ik?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan wil ik niet weten hoe jij likt
Silly girl.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hey, Deventer bashen, oke, groot gelijk.
Maar niet mijn belovedApeldoorn
.
Dat mag alleen ik.
Zo ben ik.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kijk echt een vrouw die tot het uiterste gaat voor het plezier van de man![]()
Hij moet er ook wat voor overhebben natuurlijkquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan wil ik niet weten hoe jij likt
Oefquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo ben ik.
Mits hij ook tot het uiterste gaat natuurlijk.
Voor sommige dames een uitkomst Lekker rustigquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:43 schreef Feitosa het volgende:
Ik ken wel een meid die een tongpiercing had laten zetten, die kon 2 weken lang niet normaal praten.
ik denk dat jij heul graag wilt weten hoe hij liktquote:
Zonder die wind wel jaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wtf Almere is het prachtig weer
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo ben ik.
Mits hij ook tot het uiterste gaat natuurlijk.
Ik ken er een die het na twee dagen nauwelijks meer merktequote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:43 schreef Feitosa het volgende:
Ik ken wel een meid die een tongpiercing had laten zetten, die kon 2 weken lang niet normaal praten.
Eerlijk gezegd hebben dat soort verhalen me er wel jaren van weerhouden om er een te zetten.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:43 schreef Feitosa het volgende:
Goed genoeg om een vrouw met een hoodpiercing te plezieren...quote:
Heeft zij gewoon dikke pech gehad dus.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd hebben dat soort verhalen me er wel jaren van weerhouden om er een te zetten.
Maar ik was zelf 2 uur later alweer gewoon aan het eten en heb nergens last van gehad.
zonder je tong open te halen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed genoeg om een vrouw met een hoodpiercing te plezieren...
quote:
Ook dat nog.quote:
aangezien dat dat al als een stimulans zou moeten werken voor de vrouw heb je geen buitengewoon byzondere verichtingen hoeven te doenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed genoeg om een vrouw met een hoodpiercing te plezieren...
Tis maar hoe je het wil lezen hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik denk dat jij heul graag wilt weten hoe hij likt
Niet miepen je hebt een cabrioquote:
ik lees het graag met mijn dirty mindquote:
Dat is mooi, een bloedbad daar buiten de menstruatie om is ook weer zoietsquote:
Ik ook, maar dan andersquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik lees het graag met mijn dirty mind
Voor zover mijn kennis reikt is dat causale verband nooit wetenschappelijk aangetoond. Er vanuit gaande dat de dame in kwestie hem om die reden heeft laten plaatsen, betekent waarschijnlijk dat ze problemen had met klaar komen zonder zo'n ding. Al met al moet je dan als man extra je best doen!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
aangezien dat dat al als een stimulans zou moeten werken voor de vrouw heb je geen buitengewoon byzondere verichtingen hoeven te doen
Zolang het een blijvende speciale betekenis heeft moet het kunnenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:48 schreef Feitosa het volgende:
Ik laat geen tatoo zetten o.i.d. , ben veel te bang dat ik er spijt van krijg.
Zorg er gewoon voor dat ik weer lekker afgetraind word, door veel te fitnessen. Kan ik makkelijker ongedaan maken.
is goed, heb wel weer es zin in een man voor de veranderingquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan anders.
Anyway, neuken?.
Dealquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
is goed, heb wel weer es zin in een man voor de verandering
wil wel een domino's heatwave pizza voorafquote:
Die zit op 5 min lopen vanaf hier, dus no problemquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wil wel een domino's heatwave pizza vooraf
Das mooi want op een lege maag kan je niet neuqen (vind ik haha)quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die zit op 5 min lopen vanaf hier, dus no problem.
Mwah, ochtendseks is vaak voor het ontbijt hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Das mooi want op een lege maag kan je niet neuqen (vind ik haha)
maar das anders... heb nooit honger als ik net wakker benquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ochtendseks is vaak voor het ontbijt hoor.
blaten over neuken kan ook al bevredigend zijnquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:54 schreef Kluts het volgende:
Alles leuk en aardig, maar in the end is het allemaal een hoop geblaat maar weinig geneuk.
Mijn werkdag zit erop, fijne avond allemaal!
Daarom, wakker worden, flesje champagne open en gaanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar das anders... heb nooit honger als ik net wakker ben
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:55 schreef Jannuk het volgende:
Goffer, net helemaal voor piet snot naar rotterdam gereden![]()
"Nee mevrouw, uw afspraak staat niet in de agenda, zal wel iets fout gegaan zijn"
Nieuwe manueel therapeutquote:
drink geen alcohol sjorriequote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, wakker worden, flesje champagne open en gaan.
En vooral niet drinken die troep, want er is weinig ranziger dan champagne, laat staan op een nuchtere maag.quote:
ok.. dat zuigt... zeker op dit tijdstip... lekker filuh rijdenquote:
Strijenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
ok.. dat zuigt... zeker op dit tijdstip... lekker filuh rijden
waar woont jannuk dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |