dan wil ik niet weten hoe jij liktquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof het minder erg is om je tong open te halen aan zo'n stuk ijzer...
Kijk echt een vrouw die tot het uiterste gaat voor het plezier van de manquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het leek me juist een extra dimensie geven aan diverse orale activiteiten.
En ik?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan wil ik niet weten hoe jij likt
Silly girl.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hey, Deventer bashen, oke, groot gelijk.
Maar niet mijn belovedApeldoorn
.
Dat mag alleen ik.
Zo ben ik.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kijk echt een vrouw die tot het uiterste gaat voor het plezier van de man![]()
Hij moet er ook wat voor overhebben natuurlijkquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan wil ik niet weten hoe jij likt
Oefquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo ben ik.
Mits hij ook tot het uiterste gaat natuurlijk.
Voor sommige dames een uitkomst Lekker rustigquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:43 schreef Feitosa het volgende:
Ik ken wel een meid die een tongpiercing had laten zetten, die kon 2 weken lang niet normaal praten.
ik denk dat jij heul graag wilt weten hoe hij liktquote:
Zonder die wind wel jaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wtf Almere is het prachtig weer
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo ben ik.
Mits hij ook tot het uiterste gaat natuurlijk.
Ik ken er een die het na twee dagen nauwelijks meer merktequote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:43 schreef Feitosa het volgende:
Ik ken wel een meid die een tongpiercing had laten zetten, die kon 2 weken lang niet normaal praten.
Eerlijk gezegd hebben dat soort verhalen me er wel jaren van weerhouden om er een te zetten.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:43 schreef Feitosa het volgende:
Goed genoeg om een vrouw met een hoodpiercing te plezieren...quote:
Heeft zij gewoon dikke pech gehad dus.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd hebben dat soort verhalen me er wel jaren van weerhouden om er een te zetten.
Maar ik was zelf 2 uur later alweer gewoon aan het eten en heb nergens last van gehad.
zonder je tong open te halen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed genoeg om een vrouw met een hoodpiercing te plezieren...
quote:
Ook dat nog.quote:
aangezien dat dat al als een stimulans zou moeten werken voor de vrouw heb je geen buitengewoon byzondere verichtingen hoeven te doenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed genoeg om een vrouw met een hoodpiercing te plezieren...
Tis maar hoe je het wil lezen hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik denk dat jij heul graag wilt weten hoe hij likt
Niet miepen je hebt een cabrioquote:
ik lees het graag met mijn dirty mindquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |