quote:The vast pattern appeared in the field last week and experts are claiming it to be the first of its kind in the world.
Karen Alexander, a crop circle expert, said: "We have seen butterfly and bird patterns in the past, but this is the first jellyfish crop circle in the world.
It is absolutely huge - roughly three times the size of most crop patterns and extremely interesting. People have been aghast at the size of it. It is a complete monster.
"We are looking into the meaning of it, but at present it just seems to have appeared out of nowhere."
Crop circle theorists known as 'croppies' - believe the patterns are created by UFOs during nocturnal visits, or caused by natural phenomena such as unusual forms of lightning striking the earth.
But it has been proven the patterns can be easily created artists.
Last year a crop circle described as the most complex ever to seen in Britain was discovered in a barley field in Wiltshire.
The formation, measuring 150ft in diameter, was a coded image representing the first 10 digits, 3.141592654, of pi.
Michael Reed, an astrophysicist, said: "The tenth digit has even been correctly rounded up. The little dot near the centre is the decimal point.
"The code is based on 10 angular segments with the radial jumps being the indicator of each segment.
"Starting at the centre and counting the number of one-tenth segments in each section contained by the change in radius clearly shows the values of the first 10 digits in the value of pi."
Nee een dollemansrit met een terreinwagen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:39 schreef AlphaOmega het volgende:
Die laatste foto is een uit de hand gelopen noodlanding van een UFO?
Duh... maar wel grappig om een dergelijke foto bij de anderen te plaatsen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee een dollemansrit met een terreinwagen.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:35 schreef Yngwie het volgende:
Waarschijnlijk de enige ECHTE crop "circle" gemaakt door een UFO:
[ afbeelding ]
Op zich zou het geen kwaad kunnen om je dan eens te verdiepen in wat de gedachte volgens sommigen achter die graancirkels isquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:49 schreef justmattie het volgende:
Wat ik ook niet snap, als die ''aliens'' slim genoeg zijn om op die andere planeet iets te bouwen wat kan vliegen, supersonischsnel en groot is, waarom zijn ze dan te dom om echt eens contact te zoeken met wat hier leeft.
Oftewel, je weet er zelf ook niets van af. Theoretisch gezien kunnen de koeien in de wei dit ook gaan maken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:54 schreef sjoep het volgende:
[..]
Op zich zou het geen kwaad kunnen om je dan eens te verdiepen in wat de gedachte volgens sommigen achter die graancirkels is
De cirkels zijn volgens veel mensen een manier van communiceren, en triggeren.
Dit is bijvoorbeeld zo'n uitleg.
Ik weet dat voor velen het fenomeen "channeling" discutabel is, maar het gaat om het idee dat beschreven wordt, het doel van het verschijnen van die graancirkels.
Of je dat nou zweverig vindt of niet, een opmerking als dat aliens (?) te dom zijn om contact te zoeken met wat hier leeft is omdat ze iets kunnen maken (?) dat hier naar toe kan vliegen (?) en dan graancirkels kan maken (?) volgens de algemeen gangbare verklaring van de "zweverige" kant van graancirkel-belangstellenden echt onzin.
Volgens mij zijn er weinig mensen die graancirkels zien als een boodschap, die denken dat ze op Planeet X dachten van "we zullen eens lekker in de ruimtebolide stappen en op Aarde een wazige boodschap in een graanveld branden zodat ze van ons bestaan af weten".
Een theorie is dat de graancirkels dienen als triggers. Dat alle mensen eigenlijk weten wat de bedoeling is, en weten van het grote geheel, maar dat dat alleen nog boven moet komen. Dus het hogere bewustzijn wordt door die cirkels geactiveerd.
Een andere theorie is natuurlijk dat het boerenzonen met planken aan touwen zijn die ze maken, maar dan heeft de alien-opmerking over contact ook geen zin
Ik heb er in ieder geval wél iets over gelezenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:37 schreef justmattie het volgende:
[..]
Oftewel, je weet er zelf ook niets van af. Theoretisch gezien kunnen de koeien in de wei dit ook gaan maken.
Feit is, niemand weet hoe het er komt, want niemand heeft het ooit gezien. Mijn mening is dat UFO's en buitenaardse wezens niet bestaan. Anders hadden we veel meer bewijs etc gehad.
Een libelle ja. Goed gezien.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:25 schreef justmattie het volgende:
Lijkt wel een Libelle. En wat moeten we er nu volgens de geleerden en mensen die zich er in verdiept hebben in zien?
Dat graan vreten onze koeien (die weer door ons westerlingen opgegeten worden) op, niet de zielige hongerlijdende afrikaantjes.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:23 schreef soppa het volgende:
Het blijft wel een apart fenomeen, heel kunstig maar zonde van het graan natuurlijk, er zijn genoeg mensen die honger hebben in deze wereld.
HOH WACHT wat zeg je me nou, tuurlijk is dat wel bekend, is zelfs een hele documentaire over geweest op discovery waar in ze het na deden met een groepje van 5 man oid was in 1 nacht een hele mooie graancircel gemaakt, met planken aan touwen waar ze steeds op trappen/staan. Dat was dus 5 man, moet je voorstellen wat je met 20 man kan bereiken in 1 nacht, waarschijnlijk al het bovenstaande.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:49 schreef justmattie het volgende:
Niemand weet hoe die dingen ontstaan, maar UFO's zijn het toch niet.
Als je niet had liggen slapen tijdens die documentaire had je ook kunnen zien dat het graan van de graancirkels die door mensen gemaakt zijn met hun planken gebroken was en bij de 'echte'' graancirkels was het graan gebogen. Bovendien vonden ze bij de 'echte' graancirkels een of andere vage straling of stof en bij de menselijke niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
HOH WACHT wat zeg je me nou, tuurlijk is dat wel bekend, is zelfs een hele documentaire over geweest op discovery waar in ze het na deden met een groepje van 5 man oid was in 1 nacht een hele mooie graancircel gemaakt, met planken aan touwen waar ze steeds op trappen/staan. Dat was dus 5 man, moet je voorstellen wat je met 20 man kan bereiken in 1 nacht, waarschijnlijk al het bovenstaande.
Rubber stroken onder de plank en voila voortaan buigen ze. Stofje rondspreiden, zo moelijk is het niet!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:51 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Als je niet had liggen slapen tijdens die documentaire had je ook kunnen zien dat het graan van de graancirkels die door mensen gemaakt zijn met hun planken gebroken was en bij de 'echte'' graancirkels was het graan gebogen. Bovendien vonden ze bij de 'echte' graancirkels een of andere vage straling of stof en bij de menselijke niet.
Denk je echt dat het buitenaards in?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:56 schreef justmattie het volgende:
Tsja, namaken is geen kust dan. Maar denk je nou echt dat er mensen zijn die dit s'nachts doen
Je hebt ook tornado's die in 1 keer krachtig aan de grond kunnen komen voor een paar seconde, deze kunnen ook een perfecte cirkel achterlaten. Er komen natuurlijk niet overal tornado's voor dus het is niet een verklaring voor elke cirkel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
HOH WACHT wat zeg je me nou, tuurlijk is dat wel bekend, is zelfs een hele documentaire over geweest op discovery waar in ze het na deden met een groepje van 5 man oid was in 1 nacht een hele mooie graancircel gemaakt, met planken aan touwen waar ze steeds op trappen/staan. Dat was dus 5 man, moet je voorstellen wat je met 20 man kan bereiken in 1 nacht, waarschijnlijk al het bovenstaande.
Tsja mensen die snachts graancirkels maken of buitenaardse wezens die hier landen, wat klinkt nou logischer?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:56 schreef justmattie het volgende:
Tsja, namaken is geen kust dan. Maar denk je nou echt dat er mensen zijn die dit s'nachts doen
Onmogelijk, bij tornado's zullen nooit van die "scherpe lijnen" ontstaan. Maar dat weet jezelf ook wel als Unrealist neem ik aanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:03 schreef Unrealist- het volgende:
[..]
Je hebt ook tornado's die in 1 keer krachtig aan de grond kunnen komen voor een paar seconde, deze kunnen ook een perfecte cirkel achterlaten. Er komen natuurlijk niet overal tornado's voor dus het is niet een verklaring voor elke cirkel.
Die cirkels zien er vaak ook mooi rond uit van bovenaf. Maar meestal als je beter kijkt zie je al wel een hoop oneffenheden.
Probably the most scientific theory says that crop circles are created by small currents of swirling winds called vortices (similar to "dust devils"). The spinning columns force a burst of air down to the ground, which flattens the crops. Vortices are common in hilly areas such as parts of southern England.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:08 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Onmogelijk, bij tornado's zullen nooit van die "scherpe lijnen" ontstaan. Maar dat weet jezelf ook wel als Unrealist neem ik aan
Mensen die zeggen dat dit buitenaards is moeten echt even langs de dokterquote:
Hoezo kunnen aliens geen fan zijn van Hello Kitty...Of nee! Hello Kitty is buitenaards! ...Of, het hoofd van Hello Kitty is gebaseerd op onderkant van een ruimteschip!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat dit buitenaards is moeten echt even langs de dokter
"rondverspreide " stof in graancirkels onderzochtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Rubber stroken onder de plank en voila voortaan buigen ze. Stofje rondspreiden, zo moelijk is het niet!
Nee, dat heeft er echt helemaal niks mee te maken.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:28 schreef Bankfurt het volgende:
Graancirkels zijn big business, ik zie er veel boeken tegenwoordig over verschijnen. $$$$$$$$
Zou het iets te maken hebben met Reiki ? Da's namelijk ook een big business markt bij die goedgelovigen.
allemaal leuk en wel...maar dat verklaard niet de bloedlijnen;)quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:28 schreef Bankfurt het volgende:
Graancirkels zijn big business, ik zie er veel boeken tegenwoordig over verschijnen. $$$$$$$$
Zou het iets te maken hebben met Reiki ? Da's namelijk ook een big business markt bij die goedgelovigen.
Hoe maken ze die graancirkels dan met bloedlijnen ? volgens mij zijn het geknakte koren en geen verf of zoiets.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:40 schreef Michielos het volgende:
[..]
allemaal leuk en wel...maar dat verklaard niet de bloedlijnen;)
troll.quote:Op zondag 7 juni 2009 08:45 schreef sjoep het volgende:
[..]
Nee, dat heeft er echt helemaal niks mee te maken.
Het is niet alleen gewasje plattrappen .quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:49 schreef paddyflap het volgende:
Ziet er wel leuk uit. Ongetwijfeld verdienen er sommigen mensen hier aan dmv bezoekers of media aandacht dus het zal het wel waard zijn om wat gewassen plat te trappen.
quote:Vreemde substanties
Wit poeder
Er is verschillende keren in graancirkelformaties in Nederland en in Amerika wit poeder gevonden. Na analyse bleken de verschillende poeders elke keer iets anders te bevatten. Zo is er Siliciumdioxide in vreemd gevormde bolletjes van 0.05 mm gevonden, die alleen kunnen ontstaan bij intense hitte en Copolymeer in een vorm die de onderzoekers onbekend was.
Verder is er een onbekende anorganische stof gevonden die hoge silicium- en calciumconcentraties bevatte.
Magnetiet
Magnetiet komt dagelijks vanuit de atmosfeer naar het aarde. De normale hoeveelheid magnetiet per gram aarde is 0,4 mg. In de aarde van veel graancirkels zijn concentraties van 20 tot 250 mg per gram aarde gevonden. Dit lijkt een aanwijzing voor magnetische velden rondom de formaties die het “stof” aantrekken.
Kristalvorming
Er zijn kleimineralen uit grondmonsters geanalyseerd door middel van röntgenologische poeder-diffractie. De kristalordeling die hierbij werd gevonden onstaat normaal alleen in geologische sedimenten die bloot staan aan hoge temperaturen (600-800 graden celcius) en druk van miljoenen jaren.Deze temperaturen zouden elk plantaardig materiaal doen verbranden. Over het onderzoek dat naar deze vreemde verschijnselen is gedaan en graancirkelonderzoek in het algemeen meer in een volgend artikel.
Dode Vliegen
In sommige graancirkels worden vele tientallen dode vliegen gevonden. De vliegen waren met hun zuignap-achtige tong aan de aren van rechtopstaande planten in de formatie geplakt en zo gestorven. Buiten de formatie waren geen dode vliegen te vinden. Labanalyse kon geen stervensoorzaak ontdekken.
Bronnen
Geheimzinnige graancirkels, Eltjo Haselhof, Spectrum 2002, ISBN : 9027479852
Dat doet er ook niet echt toe, topic is meer bedoeld om de mooie verzameling van de graancirkels dan dat we weten wie ze maken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:04 schreef paddyflap het volgende:
Dat is allemaal mooi en aardig maar waar(om) wordt de link nou met ufo's gelegd ?
De bronnen zijn ook allemaal voor het bestaan voor ufo's, alhoewel ze het mooi verbloemen door alleen te zeggen dat graancirkels niet door mensen gemaakt kunnen zijn en dat lichtbollen of "electromagnetic point-sources" verantwoordelijk zijn.
Alsof (als ze bestaan) aliens dezelfde logica hanteren als ons? Toppunt van menselijke arrogantie. Afstand en snelheid, en dus tijd is ook maar relatief.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:23 schreef soppa het volgende:
Pak je ruimtwaggie boek ff 34095897 lichtjaren door het heelal en als je vervolgens bijna tegen een planeet met groen en water aanvliegt dan land je ff om een tag te zetten...
Kunnen al die grote aantallen GSM-masten en satelieten voor TomTom-navigators enzo iets ermee te maken hebben ?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:04 schreef paddyflap het volgende:
Dat is allemaal mooi en aardig maar waar(om) wordt de link nou met ufo's gelegd ?
De bronnen zijn ook allemaal voor het bestaan voor ufo's, alhoewel ze het mooi verbloemen door alleen te zeggen dat graancirkels niet door mensen gemaakt kunnen zijn en dat lichtbollen of "electromagnetic point-sources" verantwoordelijk zijn.
Damm.. doe het maar eens naquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:08 schreef Darklight het volgende:
Weer een nieuwe in Wiltshire:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En in Rusland
http://www.russiatoday.co(...)_Russia_s_South.html
gezien mijn 2 linkerhanden, thanks but no thanks.quote:
omdat er een afwijking is in de afbeelding krijg ik toch het idee dat het iets voor moet stellen .quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:08 schreef Darklight het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker, hoe anders.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:12 schreef Darklight het volgende:
[..]
Gewoon met een stuk hout en wat touw
Erg cool!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:56 schreef jogy het volgende:
Linkje trouwens: http://www.earthfiles.com/news.php?ID=1578&category=Environment
Dat is een mooie, gave uitleg erbijquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:56 schreef jogy het volgende:
Linkje trouwens: http://www.earthfiles.com/news.php?ID=1578&category=Environment
Alle mensen die zeggen dat cropcircles door mensen worden gemaakt moeten dit filmpje toch eens zien!quote:
Ik denk dat jij moet weten dat die video een bekende hoax is.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:13 schreef unox1983 het volgende:
[..]
Alle mensen die zeggen dat cropcircles door mensen worden gemaakt moeten dit filmpje toch eens zien!
ik denk dat 9 v/d 10 circels idd door mensen gemaakt worden, maar de mensen dit weer "afgekeken" hebben van 'echte' cropcircles...
Uhm, de MAKER van de video zegt ZELF dat ie 'm gefaket heeft.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:39 schreef M_Schtoppel het volgende:
Onze lieve tunnelkijkers zeggen natuurlijk weer dat dit allemaal gefotoshoept is.
Tja, zij zullen alles blijven ontkennen.
het is niet alleen deze keer nep, er zijn genoeg andere voorbeelden van graancirkels die achteraf door mensen zijn gemaakt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:36 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja Michielos, ik ben me d'r eentje he?![]()
Ach, nep echt whatever, het is toch altijd nep in jullie wetenschapswereldje.
Er meteen iets bij verzinnen is overigens ook bekrompen zijn. Kortzichtig.. niet openstaand voor andere verklaringen.. het is DIT .. en niet anders!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:12 schreef Dartanion het volgende:
[..]
het is niet alleen deze keer nep, er zijn genoeg andere voorbeelden van graancirkels die achteraf door mensen zijn gemaakt.
Als ze zo makkelijk door mensen te maken zijn, waarom zou het dan door aliens gedaan moeten zijn? En als je niet weet wie het gedaan heeft, waarom laat je dan niet in het midden wie ze gemaakt heeft. Maar nee, natuurlijk doen aliens het als je niet direct weet wie de graancirkels maakt!
Daar kan ik mij alleen maar bij aansluiten.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
Er meteen iets bij verzinnen is overigens ook bekrompen zijn. Kortzichtig.. niet openstaand voor andere verklaringen.. het is DIT .. en niet anders!
Hmm oke, dit wist ik nog nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:46 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik denk dat jij moet weten dat die video een bekende hoax is.
http://www.paranormalprof(...)of-ufo-crop-circles/
Als je Engels kunt lezen moet daar genoeg info staan?quote:In fact, the entire video was a hoax. The user that submitted the video to youtube engaged in some creative editing, and conveniently cut out the portion of the documentary where they explain that the whole thing was faked by the creator of the video.
Dat is een mooi steekhoudend argument van jou! Dit is onomstotelijk bewijs dat ons graan moedwillig door Alien-vandalen vernietigd wordt!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:33 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja, sla je maar eens goed met die hamer op je kop.
-edit- persoonlijk worden, trollenquote:
De Amerikanen hebben graancirkels onderzocht mbv Remote Viewers, staat wel ergens een link in dit topicquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:44 schreef Dartanion het volgende:
Ik vind het niet onaannemelijk dat er leven in het universum is naast het onze. Maar, waarom zou deze technologisch verder moeten zijn dan wij? Als ze ons observeren dan weten ze dat ze onze voedselbronnen vernietigen met hun kunst, zou dat logisch zijn? Ik ga er even vanuit dat de graancirkels niet als communicatiemidddel worden gebruikt omdat:
1. De boodschap voor een onbepaalde tijd blijft staan, niet handig
2. Als ze technologisch zo ver zijn, waarom sturen ze dan niet een radio-achtig signaal naar elkaar?
Waarom staat het voor jou zo vast dat graancirkels gemaakt moeten zijn door buitenaards leven?
Er is veel onderzoek gedaan naar remote vieuwing door de Amerikaanse overheid. Het heeft 100den miljoenen gekost, maar ze zijn er mee gestopt omdat het niks op heeft geleverd.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:47 schreef Darklight het volgende:
[..]
De Amerikanen hebben graancirkels onderzocht mbv Remote Viewers, staat wel ergens een link in dit topic
Hun conclusie was dat ze worden gemaakt door buitenaardse wezens
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:44 schreef Dartanion het volgende:
Ik vind het niet onaannemelijk dat er leven in het universum is naast het onze. Maar, waarom zou deze technologisch verder moeten zijn dan wij? Als ze ons observeren dan weten ze dat ze onze voedselbronnen vernietigen met hun kunst, zou dat logisch zijn? Ik ga er even vanuit dat de graancirkels niet als communicatiemidddel worden gebruikt omdat:
1. De boodschap voor een onbepaalde tijd blijft staan, niet handig
2. Als ze technologisch zo ver zijn, waarom sturen ze dan niet een radio-achtig signaal naar elkaar?
Waarom staat het voor jou zo vast dat graancirkels gemaakt moeten zijn door buitenaards leven?
Ik ken de verhalen wel, heb ook een docu op Discovery gezien hierover waarin ze de experimenten toelichten. Daarin waren ze ook al sceptisch omdat de resultaten niet te reproduceren zijn. Dus geen falsificeerbaar bewijs.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:35 schreef Darklight het volgende:
weet niet of het veel heeft opgeleverd, maar het werkt wel
Lees die verhalen maar eens van de ontdekker van RV, Ingo Swann
http://www.biomindsuperpowers.com/Pages/1.html
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:15 schreef Dartanion het volgende:
Waarom hebben we nu pas last van energie uit de kosmos die ons bestookt? En jij beweerde dat het mogelijk door aliens gedaan kan zijn en ook in je tekst hier vlak boven mij impliceer je toch echt dat aliens zich bezig houden met het vernietigen van ons voedsel.
Een mens kan veel meer dan je zou denken. Er zijn mensen met een die één keer met de ogen knipperen en het plaatje hebben onthouden wat ze gezien hebben en deze tot in detail kunnen natekenen. Er zullen dus ook mensen zijn met een onvoorstelbaar ruimtelijk inzicht. Je wil niet weten wat ons brein allemaal kan
ik heb in deze gestaan, echt bizar groot, en ook nog eens bijna perfect symetrisch (niet perfect symertrisch omdat er (op de middelste foto in het midden aan de linker kant) een stukje niet goed uitkwam).quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:08 schreef Darklight het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Gemaakt met een plank en een touw."quote:
"THE FARMER HAS STATED THAT NO ONE HAS ACCESS
TO THIS CROP CIRCLE ON HIS LAND."
Zo danquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit is ook 1 nachtje mensenwerk?
bron: http://www.wccsg.com/Late(...)e/en-GB/Default.aspx
Wil ik graag doen maar de video laadt niet bij mij.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:04 schreef Bastard het volgende:
Goedemorgen deze morgen![]()
Bakkie erbij en 10 minuten rustig kijken..
Nou.. gewoon 1 camera per akker.. en dan maar eens kijken of er wat vreemds te zien isquote:Graancirkels komen wereldwijd voor maar verschijnen met name in de maanden juli en augustus op grote schaal in Wiltshire, Zuid-Engeland.
Hmm.. opmerkelijk. Zouden ze het soms zelf doen?quote:In de daarop volgende dagen ontstaan steeds meer nieuwe graanformaties. Doorgaans verschijnen die vanuit het niets tussen een uur 's nachts en half zes 's morgens. Doorlopend worden er night watches gehouden. Overal in de heuvels staan kleine tentjes waar de croppies 's nachts verblijven.
Ze vangen echter geen glimp van de makers op. Ook als de groep er 's avonds laat op uit trekt, gehuld in dikke jassen en sjaals om de kou en regen te trotseren, wordt, behalve een paar helikopterlichten in de verte, niets bijzonders waargenomen.
Jaweeell.. duurt even, net nog geprobeerdquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wil ik graag doen maar de video laadt niet bij mij.
Is die misschien aan komen vliegen?quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:47 schreef Cristal het volgende:
dieee graancircels slaan nergens op.als mijn hond door een granenveld rend krijg je precies hetzelfde resultaat
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:08 schreef 33 het volgende:
De formatie is op een bijzondere manier neergelegd, waarbij het gewas ook intern in cirkelpatronen is verwoven en gevlochten.
http://www.cropcircleconnector.com/2009/silbury/silbury2009.html
dat is wel heel apartquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:08 schreef 33 het volgende:
De formatie is op een bijzondere manier neergelegd, waarbij het gewas ook intern in cirkelpatronen is verwoven en gevlochten.
Vooral om dan je werk op croppie-sites te zien verschijnenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:13 schreef CoiLive het volgende:
Ik heb mensen wel een mooiere dingen en vooral ook beter zien vlechten, hoe dan ook; Het is grappig om zoiets erin te verwerken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |