abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 juni 2009 @ 14:15:22 #1
8372 Bastard
Persona non grata
pi_69633481
Het lijkt weer de tijd van het jaar te worden waarbij de graancirkels ontstaan.
Leek me leuk om een topic te hebben waarin de diverse foto's verzameld kunnen worden met dit fenomeen, eventueel met begeleiden tekst.

* Bastard Kicks off

Bron: The Telegraph

quote:
The vast pattern appeared in the field last week and experts are claiming it to be the first of its kind in the world.

Karen Alexander, a crop circle expert, said: "We have seen butterfly and bird patterns in the past, but this is the first jellyfish crop circle in the world.

It is absolutely huge - roughly three times the size of most crop patterns and extremely interesting. People have been aghast at the size of it. It is a complete monster.

"We are looking into the meaning of it, but at present it just seems to have appeared out of nowhere."

Crop circle theorists known as 'croppies' - believe the patterns are created by UFOs during nocturnal visits, or caused by natural phenomena such as unusual forms of lightning striking the earth.

But it has been proven the patterns can be easily created artists.

Last year a crop circle described as the most complex ever to seen in Britain was discovered in a barley field in Wiltshire.

The formation, measuring 150ft in diameter, was a coded image representing the first 10 digits, 3.141592654, of pi.

Michael Reed, an astrophysicist, said: "The tenth digit has even been correctly rounded up. The little dot near the centre is the decimal point.

"The code is based on 10 angular segments with the radial jumps being the indicator of each segment.

"Starting at the centre and counting the number of one-tenth segments in each section contained by the change in radius clearly shows the values of the first 10 digits in the value of pi."
The truth was in here.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 14:17:43 #2
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_69633548
Da's verduiveld mooi gemaakt!
Dat verandert alles
  dinsdag 2 juni 2009 @ 14:20:19 #3
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_69633617
Heh, die lijkt op een van die beestjes uit Flow
zzz
  dinsdag 2 juni 2009 @ 14:22:43 #4
8372 Bastard
Persona non grata
pi_69633682
4 Mei 2009

6 Mei 2009

9 Mei

25 Mei
The truth was in here.
pi_69633935
Ja hoor, Yin en Yang ufo's
pi_69634063

Waarschijnlijk de enige ECHTE crop "circle" gemaakt door een UFO:
pi_69634160
Die laatste foto is een uit de hand gelopen noodlanding van een UFO?
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 14:55:58 #8
8372 Bastard
Persona non grata
pi_69634590
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:39 schreef AlphaOmega het volgende:
Die laatste foto is een uit de hand gelopen noodlanding van een UFO?
Nee een dollemansrit met een terreinwagen.
The truth was in here.
pi_69634986
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:55 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee een dollemansrit met een terreinwagen.
Duh... maar wel grappig om een dergelijke foto bij de anderen te plaatsen.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 15:15:15 #10
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_69635088
Wel bizar hoe ze dat maken
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_69635307
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:19:37 #12
230727 sjoep
a new day!
pi_69636934
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:35 schreef Yngwie het volgende:
Waarschijnlijk de enige ECHTE crop "circle" gemaakt door een UFO:
[ afbeelding ]

Mooi topic.
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
pi_69643700
Niemand weet hoe die dingen ontstaan, maar UFO's zijn het toch niet.

Kijk deze foto, snachts rijden er altijd mensen op de weg, deze ligt NAAST de snelweg en is 3/4 voetbalvelden groot. Zou wel heel toevallig zijn dat niemand zo'n dingetje heeft zien landen dan.....

Wat ik ook niet snap, als die ''aliens'' slim genoeg zijn om op die andere planeet iets te bouwen wat kan vliegen, supersonischsnel en groot is, waarom zijn ze dan te dom om echt eens contact te zoeken met wat hier leeft.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_69643763
Respect voor de makers

Deze is trouwens ook gaaf

[ Bericht 37% gewijzigd door TLC op 02-06-2009 20:55:17 ]
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:54:47 #15
230727 sjoep
a new day!
pi_69646404
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:49 schreef justmattie het volgende:
Wat ik ook niet snap, als die ''aliens'' slim genoeg zijn om op die andere planeet iets te bouwen wat kan vliegen, supersonischsnel en groot is, waarom zijn ze dan te dom om echt eens contact te zoeken met wat hier leeft.
Op zich zou het geen kwaad kunnen om je dan eens te verdiepen in wat de gedachte volgens sommigen achter die graancirkels is
De cirkels zijn volgens veel mensen een manier van communiceren, en triggeren.
Dit is bijvoorbeeld zo'n uitleg.
Ik weet dat voor velen het fenomeen "channeling" discutabel is, maar het gaat om het idee dat beschreven wordt, het doel van het verschijnen van die graancirkels.
Of je dat nou zweverig vindt of niet, een opmerking als dat aliens (?) te dom zijn om contact te zoeken met wat hier leeft is omdat ze iets kunnen maken (?) dat hier naar toe kan vliegen (?) en dan graancirkels kan maken (?) volgens de algemeen gangbare verklaring van de "zweverige" kant van graancirkel-belangstellenden echt onzin.

Volgens mij zijn er weinig mensen die graancirkels zien als een boodschap, die denken dat ze op Planeet X dachten van "we zullen eens lekker in de ruimtebolide stappen en op Aarde een wazige boodschap in een graanveld branden zodat ze van ons bestaan af weten".

Een theorie is dat de graancirkels dienen als triggers. Dat alle mensen eigenlijk weten wat de bedoeling is, en weten van het grote geheel, maar dat dat alleen nog boven moet komen. Dus het hogere bewustzijn wordt door die cirkels geactiveerd.

Een andere theorie is natuurlijk dat het boerenzonen met planken aan touwen zijn die ze maken, maar dan heeft de alien-opmerking over contact ook geen zin
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
  dinsdag 2 juni 2009 @ 21:14:39 #16
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_69647337
of orbs

[ Bericht 28% gewijzigd door Summers op 02-06-2009 21:24:15 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_69648382
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 20:54 schreef sjoep het volgende:

[..]

Op zich zou het geen kwaad kunnen om je dan eens te verdiepen in wat de gedachte volgens sommigen achter die graancirkels is
De cirkels zijn volgens veel mensen een manier van communiceren, en triggeren.
Dit is bijvoorbeeld zo'n uitleg.
Ik weet dat voor velen het fenomeen "channeling" discutabel is, maar het gaat om het idee dat beschreven wordt, het doel van het verschijnen van die graancirkels.
Of je dat nou zweverig vindt of niet, een opmerking als dat aliens (?) te dom zijn om contact te zoeken met wat hier leeft is omdat ze iets kunnen maken (?) dat hier naar toe kan vliegen (?) en dan graancirkels kan maken (?) volgens de algemeen gangbare verklaring van de "zweverige" kant van graancirkel-belangstellenden echt onzin.

Volgens mij zijn er weinig mensen die graancirkels zien als een boodschap, die denken dat ze op Planeet X dachten van "we zullen eens lekker in de ruimtebolide stappen en op Aarde een wazige boodschap in een graanveld branden zodat ze van ons bestaan af weten".

Een theorie is dat de graancirkels dienen als triggers. Dat alle mensen eigenlijk weten wat de bedoeling is, en weten van het grote geheel, maar dat dat alleen nog boven moet komen. Dus het hogere bewustzijn wordt door die cirkels geactiveerd.

Een andere theorie is natuurlijk dat het boerenzonen met planken aan touwen zijn die ze maken, maar dan heeft de alien-opmerking over contact ook geen zin
Oftewel, je weet er zelf ook niets van af. Theoretisch gezien kunnen de koeien in de wei dit ook gaan maken.
Feit is, niemand weet hoe het er komt, want niemand heeft het ooit gezien. Mijn mening is dat UFO's en buitenaardse wezens niet bestaan. Anders hadden we veel meer bewijs etc gehad.
  woensdag 3 juni 2009 @ 07:34:19 #18
230727 sjoep
a new day!
pi_69655558
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:37 schreef justmattie het volgende:

[..]

Oftewel, je weet er zelf ook niets van af. Theoretisch gezien kunnen de koeien in de wei dit ook gaan maken.
Feit is, niemand weet hoe het er komt, want niemand heeft het ooit gezien. Mijn mening is dat UFO's en buitenaardse wezens niet bestaan. Anders hadden we veel meer bewijs etc gehad.
Ik heb er in ieder geval wél iets over gelezen
En er zijn genoeg mensen die vinden/denken dat ze wél weten hoe het komt, en er zijn ook genoeg mensen die het wél ooit gezien hebben. Met ufo's en buitenaardse wezens heeft dat niks te maken.

[ Bericht 12% gewijzigd door sjoep op 03-06-2009 07:45:54 ]
  † In Memoriam † donderdag 4 juni 2009 @ 18:54:40 #19
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_69710716
In de nacht van 2 op 3 juni is er weer een graancirkel bijgekomen.
Ditmaal in Yatesbury, Wiltshire.

Ik vind 'm niet mooi. Zo rommelig, maar misschien lijkt dat zo.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_69711773
Lijkt wel een Libelle. En wat moeten we er nu volgens de geleerden en mensen die zich er in verdiept hebben in zien?
pi_69713074
Ze beginnen mooier en mooier te worden! Respect voor de mensen die dit doen! (Voor hun kunde, niet voor het vernielen van de oogsten)
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
  † In Memoriam † donderdag 4 juni 2009 @ 21:12:58 #22
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_69716036
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 19:25 schreef justmattie het volgende:
Lijkt wel een Libelle. En wat moeten we er nu volgens de geleerden en mensen die zich er in verdiept hebben in zien?
Een libelle ja. Goed gezien.
bron: http://www.niburu.nl/index.php?articleID=21020 en die heeft het weer van: http://www.cropcircleconnector.com/interface2005.htm
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_69716315
Aan de romeligheid te zien hadden de aliens in hun lichtbol problemen met hun super duper nucliaire microwave graancircel maak laser
pi_69716559
Pak je ruimtwaggie boek ff 34095897 lichtjaren door het heelal en als je vervolgens bijna tegen een planeet met groen en water aanvliegt dan land je ff om een tag te zetten...

Het blijft wel een apart fenomeen, heel kunstig maar zonde van het graan natuurlijk, er zijn genoeg mensen die honger hebben in deze wereld.
Yo!Soppa?
pi_69722180
en wat is je punt nu in dit topic want ik begrijp het niet helemaal.
75 topics = FIN
  vrijdag 5 juni 2009 @ 00:21:48 #26
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_69725004
Zien er wel gaaf uit
  vrijdag 5 juni 2009 @ 07:36:30 #27
230727 sjoep
a new day!
pi_69728217
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:23 schreef soppa het volgende:
Het blijft wel een apart fenomeen, heel kunstig maar zonde van het graan natuurlijk, er zijn genoeg mensen die honger hebben in deze wereld.
Dat graan vreten onze koeien (die weer door ons westerlingen opgegeten worden) op, niet de zielige hongerlijdende afrikaantjes.
pi_69737310
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:49 schreef justmattie het volgende:
Niemand weet hoe die dingen ontstaan, maar UFO's zijn het toch niet.
HOH WACHT wat zeg je me nou, tuurlijk is dat wel bekend, is zelfs een hele documentaire over geweest op discovery waar in ze het na deden met een groepje van 5 man oid was in 1 nacht een hele mooie graancircel gemaakt, met planken aan touwen waar ze steeds op trappen/staan. Dat was dus 5 man, moet je voorstellen wat je met 20 man kan bereiken in 1 nacht, waarschijnlijk al het bovenstaande.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 5 juni 2009 @ 15:51:51 #29
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_69742173
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:35 schreef delano.888 het volgende:

[..]

HOH WACHT wat zeg je me nou, tuurlijk is dat wel bekend, is zelfs een hele documentaire over geweest op discovery waar in ze het na deden met een groepje van 5 man oid was in 1 nacht een hele mooie graancircel gemaakt, met planken aan touwen waar ze steeds op trappen/staan. Dat was dus 5 man, moet je voorstellen wat je met 20 man kan bereiken in 1 nacht, waarschijnlijk al het bovenstaande.
Als je niet had liggen slapen tijdens die documentaire had je ook kunnen zien dat het graan van de graancirkels die door mensen gemaakt zijn met hun planken gebroken was en bij de 'echte'' graancirkels was het graan gebogen. Bovendien vonden ze bij de 'echte' graancirkels een of andere vage straling of stof en bij de menselijke niet.
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
pi_69742263
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 15:51 schreef AartBakkebaard het volgende:

[..]

Als je niet had liggen slapen tijdens die documentaire had je ook kunnen zien dat het graan van de graancirkels die door mensen gemaakt zijn met hun planken gebroken was en bij de 'echte'' graancirkels was het graan gebogen. Bovendien vonden ze bij de 'echte' graancirkels een of andere vage straling of stof en bij de menselijke niet.
Rubber stroken onder de plank en voila voortaan buigen ze. Stofje rondspreiden, zo moelijk is het niet!
pi_69742347
Tsja, namaken is geen kust dan. Maar denk je nou echt dat er mensen zijn die dit s'nachts doen
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:03:00 #32
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_69742620
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 15:56 schreef justmattie het volgende:
Tsja, namaken is geen kust dan. Maar denk je nou echt dat er mensen zijn die dit s'nachts doen
Denk je echt dat het buitenaards in? zie anders ook domino

Maar goed... er groeit dus weer graan
pi_69742649
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:35 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Je hebt ook tornado's die in 1 keer krachtig aan de grond kunnen komen voor een paar seconde, deze kunnen ook een perfecte cirkel achterlaten. Er komen natuurlijk niet overal tornado's voor dus het is niet een verklaring voor elke cirkel.

Die cirkels zien er vaak ook mooi rond uit van bovenaf. Maar meestal als je beter kijkt zie je al wel een hoop oneffenheden.
pi_69742791
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 15:56 schreef justmattie het volgende:
Tsja mensen die snachts graancirkels maken of buitenaardse wezens die hier landen, wat klinkt nou logischer?
Er zijn genoeg gekke mensen ( kijk maar eens op liveleak ), kunstenaars en studenten die dit voor de lol doen. Het lijkt mij eigenlijk ook wel leuk, volgens mij geeft het wel een kick om te doen. Snachts een beetje rondsluipen in z'n maisveld.

Edit: Sorry voor dat ik 2 keer achter elkaar poste, dacht dat er alweer een post tussen zat
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:08:21 #35
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_69742804
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:03 schreef Unrealist- het volgende:

[..]

Je hebt ook tornado's die in 1 keer krachtig aan de grond kunnen komen voor een paar seconde, deze kunnen ook een perfecte cirkel achterlaten. Er komen natuurlijk niet overal tornado's voor dus het is niet een verklaring voor elke cirkel.

Die cirkels zien er vaak ook mooi rond uit van bovenaf. Maar meestal als je beter kijkt zie je al wel een hoop oneffenheden.
Onmogelijk, bij tornado's zullen nooit van die "scherpe lijnen" ontstaan. Maar dat weet jezelf ook wel als Unrealist neem ik aan
pi_69742937
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:08 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Onmogelijk, bij tornado's zullen nooit van die "scherpe lijnen" ontstaan. Maar dat weet jezelf ook wel als Unrealist neem ik aan
Probably the most scientific theory says that crop circles are created by small currents of swirling winds called vortices (similar to "dust devils"). The spinning columns force a burst of air down to the ground, which flattens the crops. Vortices are common in hilly areas such as parts of southern England.

Dr. Terence Meaden of the Tornado and Storm Research Organization (TORRO) in Wiltshire, England, says the vortices that create crop circles are charged with energy (his idea is called the Plasma Vortex Theory). When dust particles get caught up in the spinning, charged air, they can appear to glow, which may explain the UFO-like glowing lights many witnesses have seen near crop circles.

But the question remains -- how can a few seconds worth of spinning air create such intricate and perfectly defined crop circles?

http://science.howstuffworks.com/crop-circle.htm/printable

Ik wil niet zeggen dat dit DE oorzaak is hoor. Maar het is wel mogelijk.

Deze is ook wel leuk

[ Bericht 6% gewijzigd door Unrealist- op 05-06-2009 16:21:32 ]
pi_69743921
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:13 schreef Unrealist- het volgende:
Deze is ook wel leuk

[ afbeelding ]
Mensen die zeggen dat dit buitenaards is moeten echt even langs de dokter
pi_69744353
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:38 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Mensen die zeggen dat dit buitenaards is moeten echt even langs de dokter
Hoezo kunnen aliens geen fan zijn van Hello Kitty...Of nee! Hello Kitty is buitenaards! ...Of, het hoofd van Hello Kitty is gebaseerd op onderkant van een ruimteschip!

pi_69781570
Graancirkels zijn big business, ik zie er veel boeken tegenwoordig over verschijnen. $$$$$$$$

Zou het iets te maken hebben met Reiki ? Da's namelijk ook een big business markt bij die goedgelovigen.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 22:57:01 #40
8898 Darklight
  zaterdag 6 juni 2009 @ 23:31:41 #41
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_69783401
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 15:54 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Rubber stroken onder de plank en voila voortaan buigen ze. Stofje rondspreiden, zo moelijk is het niet!
"rondverspreide " stof in graancirkels onderzocht
  zondag 7 juni 2009 @ 08:45:08 #42
230727 sjoep
a new day!
pi_69787520
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 22:28 schreef Bankfurt het volgende:
Graancirkels zijn big business, ik zie er veel boeken tegenwoordig over verschijnen. $$$$$$$$

Zou het iets te maken hebben met Reiki ? Da's namelijk ook een big business markt bij die goedgelovigen.
Nee, dat heeft er echt helemaal niks mee te maken.
  zondag 7 juni 2009 @ 11:40:51 #43
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_69789277
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 22:28 schreef Bankfurt het volgende:

allemaal leuk en wel...maar dat verklaard niet de bloedlijnen;)
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_69821789
quote:
Op zondag 7 juni 2009 11:40 schreef Michielos het volgende:

[..]

allemaal leuk en wel...maar dat verklaard niet de bloedlijnen;)
Hoe maken ze die graancirkels dan met bloedlijnen ? volgens mij zijn het geknakte koren en geen verf of zoiets.
  woensdag 10 juni 2009 @ 17:14:26 #45
31101 _Led_
pi_69903896
quote:
Op zondag 7 juni 2009 08:45 schreef sjoep het volgende:

[..]

Nee, dat heeft er echt helemaal niks mee te maken.
troll.

[ Bericht 9% gewijzigd door Bastard op 10-06-2009 17:50:23 ]
zzz
pi_69938771
Ziet er wel leuk uit. Ongetwijfeld verdienen er sommigen mensen hier aan dmv bezoekers of media aandacht dus het zal het wel waard zijn om wat gewassen plat te trappen.
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:07:43 #47
211831 A_Soul1980
Beast thinks she's the be
pi_69951781

Zeker een paar tienduizend mensen in Nederland namen dit heel serieus en misschien nu nog steeds.
  donderdag 11 juni 2009 @ 23:45:05 #48
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_69958862
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 15:49 schreef paddyflap het volgende:
Ziet er wel leuk uit. Ongetwijfeld verdienen er sommigen mensen hier aan dmv bezoekers of media aandacht dus het zal het wel waard zijn om wat gewassen plat te trappen.
Het is niet alleen gewasje plattrappen .
quote:
Vreemde substanties
Wit poeder
Er is verschillende keren in graancirkelformaties in Nederland en in Amerika wit poeder gevonden. Na analyse bleken de verschillende poeders elke keer iets anders te bevatten. Zo is er Siliciumdioxide in vreemd gevormde bolletjes van 0.05 mm gevonden, die alleen kunnen ontstaan bij intense hitte en Copolymeer in een vorm die de onderzoekers onbekend was.
Verder is er een onbekende anorganische stof gevonden die hoge silicium- en calciumconcentraties bevatte.

Magnetiet
Magnetiet komt dagelijks vanuit de atmosfeer naar het aarde. De normale hoeveelheid magnetiet per gram aarde is 0,4 mg. In de aarde van veel graancirkels zijn concentraties van 20 tot 250 mg per gram aarde gevonden. Dit lijkt een aanwijzing voor magnetische velden rondom de formaties die het “stof” aantrekken.

Kristalvorming
Er zijn kleimineralen uit grondmonsters geanalyseerd door middel van röntgenologische poeder-diffractie. De kristalordeling die hierbij werd gevonden onstaat normaal alleen in geologische sedimenten die bloot staan aan hoge temperaturen (600-800 graden celcius) en druk van miljoenen jaren.Deze temperaturen zouden elk plantaardig materiaal doen verbranden. Over het onderzoek dat naar deze vreemde verschijnselen is gedaan en graancirkelonderzoek in het algemeen meer in een volgend artikel.

Dode Vliegen
In sommige graancirkels worden vele tientallen dode vliegen gevonden. De vliegen waren met hun zuignap-achtige tong aan de aren van rechtopstaande planten in de formatie geplakt en zo gestorven. Buiten de formatie waren geen dode vliegen te vinden. Labanalyse kon geen stervensoorzaak ontdekken.

Bronnen
Geheimzinnige graancirkels, Eltjo Haselhof, Spectrum 2002, ISBN : 9027479852

http://www.dossierx.nl/content/view/173/42/
pi_69968322
Dat is allemaal mooi en aardig maar waar(om) wordt de link nou met ufo's gelegd ?

De bronnen zijn ook allemaal voor het bestaan voor ufo's, alhoewel ze het mooi verbloemen door alleen te zeggen dat graancirkels niet door mensen gemaakt kunnen zijn en dat lichtbollen of "electromagnetic point-sources" verantwoordelijk zijn.

[ Bericht 32% gewijzigd door paddyflap op 12-06-2009 12:11:11 ]
  vrijdag 12 juni 2009 @ 12:22:54 #50
8372 Bastard
Persona non grata
pi_69968813
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 12:04 schreef paddyflap het volgende:
Dat is allemaal mooi en aardig maar waar(om) wordt de link nou met ufo's gelegd ?

De bronnen zijn ook allemaal voor het bestaan voor ufo's, alhoewel ze het mooi verbloemen door alleen te zeggen dat graancirkels niet door mensen gemaakt kunnen zijn en dat lichtbollen of "electromagnetic point-sources" verantwoordelijk zijn.
Dat doet er ook niet echt toe, topic is meer bedoeld om de mooie verzameling van de graancirkels dan dat we weten wie ze maken.
The truth was in here.
pi_70042041
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:23 schreef soppa het volgende:
Pak je ruimtwaggie boek ff 34095897 lichtjaren door het heelal en als je vervolgens bijna tegen een planeet met groen en water aanvliegt dan land je ff om een tag te zetten...
Alsof (als ze bestaan) aliens dezelfde logica hanteren als ons? Toppunt van menselijke arrogantie. Afstand en snelheid, en dus tijd is ook maar relatief.
pi_70215044
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 12:04 schreef paddyflap het volgende:

Kunnen al die grote aantallen GSM-masten en satelieten voor TomTom-navigators enzo iets ermee te maken hebben ?
pi_70231111

Phoenix graancirkel voorspelt einde van de wereld

Graancirkel deskundigen geloven dat het laatste ontdekte patroon op 12 juni 2009, een phoenix uit het vuur in Wiltshire, een waarschuwing kan zijn over het einde van de wereld.

Het 400 foot grote ontwerp werd ontdekt in een graanveld in de buurt van Yatesbury Devizes en geeft de mythische herboren feniks weer als hij opstijgt uit de as.

De Maya's beschaving geloofden in een reeks van aarde cycli van 144.000 dagen elk eindigent op de 13e in december 2012, resulterend in Armageddon.

Graancirkel liefhebber Karen Alexander, uit Gosport, Hants, zei: "De feniks is een mythische wezen, die symboliseert wedergeboorte en een nieuw tijdperk in vele culturen over de hele wereld.

Binnen de graancirkel gemeenschap zijn velen van mening dat de ontwerpen voortdurend verwijzen naar 21 december en de nasleep daarvan.

Dit zou kunnen worden geïnterpreteerd als het menselijk ras of dat de aarde weer stijgt na een monumentale gebeurtenis.

Recente graancirkels waarnemingen hebben een afbeelding ontdekt in juni in de plaats Wiltshire , waar deskundigen wel de meest 'verbijsterende' hebben gezien die ze ooit zijn tegen gekomen.

Bron: http://www.weeswaakzaam.i(...)voorspelt-einde.html
  donderdag 2 juli 2009 @ 19:08:20 #54
8898 Darklight
pi_70587782
Damn, sommige zijn echt prachtig!
  donderdag 2 juli 2009 @ 20:34:23 #56
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70590399
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 19:08 schreef Darklight het volgende:
Weer een nieuwe in Wiltshire:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En in Rusland

http://www.russiatoday.co(...)_Russia_s_South.html
Damm.. doe het maar eens na
The truth was in here.
  donderdag 2 juli 2009 @ 20:37:09 #57
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70590481
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 20:34 schreef Bastard het volgende:

[..]

gezien mijn 2 linkerhanden, thanks but no thanks.
zitten een paar mooie exemplaren tussen
  donderdag 2 juli 2009 @ 22:30:02 #58
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_70594578
quote:

[ afbeelding ]
omdat er een afwijking is in de afbeelding krijg ik toch het idee dat het iets voor moet stellen .
Wie kraakt de graancirkel
  vrijdag 3 juli 2009 @ 09:12:12 #59
8898 Darklight
pi_70602380
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 20:34 schreef Bastard het volgende:

[..]

Gewoon met een stuk hout en wat touw
  vrijdag 3 juli 2009 @ 09:33:46 #60
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70602949
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 09:12 schreef Darklight het volgende:

[..]

Gewoon met een stuk hout en wat touw
Zeker, hoe anders.
The truth was in here.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 09:35:06 #61
31101 _Led_
pi_70602988
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 09:33 schreef Bastard het volgende:

[..]

Zeker, hoe anders.
Met een haarföhn op batterijen en veel geduld !
zzz
  vrijdag 3 juli 2009 @ 09:43:44 #62
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70603176
Kunst
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 09:50:46 #63
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_70603340

Ook een mooie.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 3 juli 2009 @ 09:52:16 #64
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70603373
'k Zie niets
  vrijdag 3 juli 2009 @ 09:55:21 #65
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_70603438
Gefixed.
Vrijheid
  vrijdag 3 juli 2009 @ 09:56:40 #66
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_70603473
Vrijheid
  vrijdag 3 juli 2009 @ 09:58:22 #67
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70603509
Oh, sexay indeed
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:23:20 #68
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70604193
quote:
Erg cool!
The truth was in here.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 11:31:53 #69
8898 Darklight
pi_70606517
quote:
Dat is een mooie, gave uitleg erbij
Dat zou wat zijn, als dat volgende week gaat gebeuren
pi_70607900
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:14 schreef Summers het volgende:
of orbs
Alle mensen die zeggen dat cropcircles door mensen worden gemaakt moeten dit filmpje toch eens zien!
ik denk dat 9 v/d 10 circels idd door mensen gemaakt worden, maar de mensen dit weer "afgekeken" hebben van 'echte' cropcircles...
some rules can be bend, some rules can be broken
pi_70612973
Onze lieve tunnelkijkers zeggen natuurlijk weer dat dit allemaal gefotoshoept is.

Tja, zij zullen alles blijven ontkennen.
Gaap Goals rulezzz!
  vrijdag 3 juli 2009 @ 14:46:34 #72
31101 _Led_
pi_70613240
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 12:13 schreef unox1983 het volgende:

[..]

Alle mensen die zeggen dat cropcircles door mensen worden gemaakt moeten dit filmpje toch eens zien!
ik denk dat 9 v/d 10 circels idd door mensen gemaakt worden, maar de mensen dit weer "afgekeken" hebben van 'echte' cropcircles...
Ik denk dat jij moet weten dat die video een bekende hoax is.
http://www.paranormalprof(...)of-ufo-crop-circles/
zzz
  vrijdag 3 juli 2009 @ 14:46:36 #73
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70613243
@schtoppel
  vrijdag 3 juli 2009 @ 14:47:17 #74
31101 _Led_
pi_70613269
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 14:39 schreef M_Schtoppel het volgende:
Onze lieve tunnelkijkers zeggen natuurlijk weer dat dit allemaal gefotoshoept is.

Tja, zij zullen alles blijven ontkennen.
Uhm, de MAKER van de video zegt ZELF dat ie 'm gefaket heeft.
Tja, je kunt natuurlijk hem van leugens beschuldigen om je geloof in stand te houden.
Wie is er de tunnelkijker hier ?
zzz
pi_70619290
Ja Michielos, ik ben me d'r eentje he?

Ach, nep echt whatever, het is toch altijd nep in jullie wetenschapswereldje.
Gaap Goals rulezzz!
  vrijdag 3 juli 2009 @ 18:12:33 #76
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70620269
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 17:36 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja Michielos, ik ben me d'r eentje he?

Ach, nep echt whatever, het is toch altijd nep in jullie wetenschapswereldje.
het is niet alleen deze keer nep, er zijn genoeg andere voorbeelden van graancirkels die achteraf door mensen zijn gemaakt.
Als ze zo makkelijk door mensen te maken zijn, waarom zou het dan door aliens gedaan moeten zijn? En als je niet weet wie het gedaan heeft, waarom laat je dan niet in het midden wie ze gemaakt heeft. Maar nee, natuurlijk doen aliens het als je niet direct weet wie de graancirkels maakt!
:-)
  vrijdag 3 juli 2009 @ 18:13:41 #77
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70620292
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 18:12 schreef Dartanion het volgende:

[..]

het is niet alleen deze keer nep, er zijn genoeg andere voorbeelden van graancirkels die achteraf door mensen zijn gemaakt.
Als ze zo makkelijk door mensen te maken zijn, waarom zou het dan door aliens gedaan moeten zijn? En als je niet weet wie het gedaan heeft, waarom laat je dan niet in het midden wie ze gemaakt heeft. Maar nee, natuurlijk doen aliens het als je niet direct weet wie de graancirkels maakt!
Er meteen iets bij verzinnen is overigens ook bekrompen zijn. Kortzichtig.. niet openstaand voor andere verklaringen.. het is DIT .. en niet anders!
  vrijdag 3 juli 2009 @ 18:18:21 #78
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70620395
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 18:13 schreef Michielos het volgende:

[..]

Er meteen iets bij verzinnen is overigens ook bekrompen zijn. Kortzichtig.. niet openstaand voor andere verklaringen.. het is DIT .. en niet anders!
Daar kan ik mij alleen maar bij aansluiten.
pi_70620478
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 14:46 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ik denk dat jij moet weten dat die video een bekende hoax is.
http://www.paranormalprof(...)of-ufo-crop-circles/
Hmm oke, dit wist ik nog niet
In een latere post zeg je dat de maker het zelf heeft toegegeven.
Heb je hier ook een bron van?

Anyway blijf ik nog steeds van mening dat er best wel cropcircles kunnen zijn die niet door mensen gemaakt.
Voor nu ben ik bang dat ik je gelijk moet geven over deze video uiteraard ben ik nieuwschierig als je ook een bron hebt waar in de maker aangeeft dat het nep is ? iedere gek kan idd een neppe video maken maar ook net zo snel kan iedere gek zeggen dat het niet waar is...

Indien mogelijk graag een bron vermelding?
some rules can be bend, some rules can be broken
  vrijdag 3 juli 2009 @ 18:28:46 #80
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70620651
quote:
In fact, the entire video was a hoax. The user that submitted the video to youtube engaged in some creative editing, and conveniently cut out the portion of the documentary where they explain that the whole thing was faked by the creator of the video.
Als je Engels kunt lezen moet daar genoeg info staan?
  vrijdag 3 juli 2009 @ 18:29:33 #81
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70620668
Wel grappig...
Toen er niet kritisch naar gekeken werd, toen het allemaal nog koek en ei was, was een bronvermelding niet nodig. het was immers toch wel echt..

nu blijkt dat het nep is.. moet er opeens een bronvermelding komen om aan te tonen of de graancirkel ook wel echt nep is???
pi_70620790
Ja, sla je maar eens goed met die hamer op je kop.
Gaap Goals rulezzz!
  vrijdag 3 juli 2009 @ 18:54:17 #83
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70621423
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 18:33 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja, sla je maar eens goed met die hamer op je kop.
Dat is een mooi steekhoudend argument van jou! Dit is onomstotelijk bewijs dat ons graan moedwillig door Alien-vandalen vernietigd wordt!
  vrijdag 3 juli 2009 @ 19:05:16 #84
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70621746
Nogmaals, de discussie wie ze maakt hoeft voor mij als TS niet.. gewoon een verzameling van graancirkels, bijgevoegd verhaal er over is leuk... discussie dus niet.
The truth was in here.
pi_70621839
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 19:05 schreef Bastard het volgende:
discussie dus niet.
-edit- persoonlijk worden, trollen

[ Bericht 31% gewijzigd door Bastard op 03-07-2009 19:17:49 ]
  vrijdag 3 juli 2009 @ 19:18:31 #86
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70622173
The truth was in here.
pi_70624787
Vette graancincerls! Die ene die het hele universum met planeten en al moet voorstellen vond ik erg interessant om te bekijken, helaas heb ik geen zin om alles eromheen te lezen.

Zie er wel in, dat vanaf de 'aarde' in de circel, er banen lopen met daarin nog een aantal planeten en bij elke baan er steeds 1 planeet weg is. Denk dat er een heeeeeel groot complex verhaal in zit en vraag me ook sterk af wat de boodschap in de circel is.

Verder zullen er inderdaad vast veel circels door mensen gemaakt worden, maar er zijn er ook zeker wel een paar echt.

Waarom is het voor jullie trouwens zo moeilijk om te geloven dat er aliens bestaan? Als je eens nagaat hoe groot het universum is, dat er MILJARDEN galaxy's/stelsels zijn, en wij met onze zon maan pluto mars en alles maar 1 stelsel zijn. Hoe kun je er zo hard in zijn om niet te kunnen accepteren dat er in 1 van al die andere miljarden stelsels vast en zeker ook wel planeten zijn die net niet te dicht en ook niet te ver van een ster af staan (zoals de aarde, we zitten op de juiste plek om hier te kunnen leven het is niet te koud en het is niet te heet. De zon is ook een 'ster') zodat de planeet levensvatbaar is.

De aarde is echt niet de enige planeet in ons onvoorstelbaar grote en complexe universum waar op geleefd word, er zijn zoveel sterrenstelsels dat het eigenlijk vrijwel onmogelijk is dat wij de enige levensvatbare planeet hebben.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 20:44:16 #88
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70625077
Ik vind het niet onaannemelijk dat er leven in het universum is naast het onze. Maar, waarom zou deze technologisch verder moeten zijn dan wij? Als ze ons observeren dan weten ze dat ze onze voedselbronnen vernietigen met hun kunst, zou dat logisch zijn? Ik ga er even vanuit dat de graancirkels niet als communicatiemidddel worden gebruikt omdat:

1. De boodschap voor een onbepaalde tijd blijft staan, niet handig
2. Als ze technologisch zo ver zijn, waarom sturen ze dan niet een radio-achtig signaal naar elkaar?

Waarom staat het voor jou zo vast dat graancirkels gemaakt moeten zijn door buitenaards leven?
  vrijdag 3 juli 2009 @ 20:44:18 #89
8898 Darklight
pi_70625078
die hele lange bedoel je? Een Australische wetenschapper zegt dat die hem ontcijferd heeft

“With that idea in mind, we used an astronomical almanac to calculate altitudes for the Sun, Moon and five bright planets over a wide range of dates during the summer of 2009. Then we compared those calculated values with the relative heights of six boxes shown in Part II of Milk Hill. The hourly time of observation clearly has to be close to 1200 UT, since one arm of that crop formation sextant is aligned south to north, parallel to the crop tramlines, while our Sun lies due south at noon in southern England.

“Our best theoretical matches to the crop formation boxes were for upcoming dates of July 6 or 7, 2009. Why would those crop artists go to all the trouble of showing us sextant and orrery shapes, then coding that orrery with six rectangular boxes which mean July 6 or 7, 2009, unless something significant were going to happen at that time?

“At early stages in the ejection process, any Coronal Mass Ejection (CME) on the sun can acquire a teardrop shape, such as that drawn for planet Earth in the Milk Hill sextant marked with a blue asterisk. At late stages in the ejection process, any CME might evolve into a spherical shape, such as that drawn next to the crop formation intelligence's “Sun” symbol marked with a red asterisk.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 20:47:10 #90
8898 Darklight
pi_70625183
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 20:44 schreef Dartanion het volgende:
Ik vind het niet onaannemelijk dat er leven in het universum is naast het onze. Maar, waarom zou deze technologisch verder moeten zijn dan wij? Als ze ons observeren dan weten ze dat ze onze voedselbronnen vernietigen met hun kunst, zou dat logisch zijn? Ik ga er even vanuit dat de graancirkels niet als communicatiemidddel worden gebruikt omdat:

2. Als ze technologisch zo ver zijn, waarom sturen ze dan niet een radio-achtig signaal naar elkaar?

Waarom staat het voor jou zo vast dat graancirkels gemaakt moeten zijn door buitenaards leven?
De Amerikanen hebben graancirkels onderzocht mbv Remote Viewers, staat wel ergens een link in dit topic
Hun conclusie was dat ze worden gemaakt door buitenaardse wezens
pi_70625272
Die in Stadskanaal zijn verschenen, zijn hand gemaakt.
hoe ik dit weet ? zeg ik lekker niet
Ook in moeilijke tijden.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 20:52:53 #92
8898 Darklight
pi_70625377
Die zien er vast fantastisch uit
  vrijdag 3 juli 2009 @ 21:02:02 #93
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70625618
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 20:47 schreef Darklight het volgende:

[..]

De Amerikanen hebben graancirkels onderzocht mbv Remote Viewers, staat wel ergens een link in dit topic
Hun conclusie was dat ze worden gemaakt door buitenaardse wezens
Er is veel onderzoek gedaan naar remote vieuwing door de Amerikaanse overheid. Het heeft 100den miljoenen gekost, maar ze zijn er mee gestopt omdat het niks op heeft geleverd.
pi_70625796
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 20:44 schreef Dartanion het volgende:

Wie zegt dat ze technologisch zo ver zijn en wie zegt dat ze met een ufo komen? Misschien zijn het wel een soort van energieen en hebben ze helemaal geen technologie, er word continu energie op ons afgevuurd vanuit de kosmos zonder dat we dat zelf doorhebben.

Ik geloof niet dat ze allemaal door 'aliens' of energieen gemaakt worden, de meesten zijn mensenwerk, wel verdomd knappe mensen trouwens. Weet je wat een werk het is om alles zo precies uit te rekenen dat het van bovenaf gezien precies klopt kwa afmetingen en scherpte en verhoudingen,d aar is een gigantich groot inzichsvermogen voor nodig of een helicopter die aanwijzingen geeft.

Sommige formaties vind ik gewoon te complex om door mensen gemaakt te kunnen zijn, vooral die hele lange die ons sterrenstelsel voor moet stellen. Dat gaat gewoon buiten het mensenlijk brein naar mijn opinie.

Ook worden er onbekende stoffen in sommigen gevonden, en het ombuigen van de stengels hoe kan dat? Mensen kunnen niet in 1 nachtje miljoenen stengeltjes stuk voor stuk aan de ene kant van de 'groeiknoppen' snelle rlaten groeien dan de andere kant van zo'n groeiknop. En verlengde, verbogen en geexplodeerde groeiknoppen in het graan worden wel gevonden in sommige van die circels.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 21:15:45 #95
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70625971
Waarom hebben we nu pas last van energie uit de kosmos die ons bestookt? En jij beweerde dat het mogelijk door aliens gedaan kan zijn en ook in je tekst hier vlak boven mij impliceer je toch echt dat aliens zich bezig houden met het vernietigen van ons voedsel.

Een mens kan veel meer dan je zou denken. Er zijn mensen met een die één keer met de ogen knipperen en het plaatje hebben onthouden wat ze gezien hebben en deze tot in detail kunnen natekenen. Er zullen dus ook mensen zijn met een onvoorstelbaar ruimtelijk inzicht. Je wil niet weten wat ons brein allemaal kan
  vrijdag 3 juli 2009 @ 21:35:52 #96
8898 Darklight
pi_70626584
weet niet of het veel heeft opgeleverd, maar het werkt wel
Lees die verhalen maar eens van de ontdekker van RV, Ingo Swann

http://www.biomindsuperpowers.com/Pages/1.html
  vrijdag 3 juli 2009 @ 21:57:56 #97
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70627219
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 21:35 schreef Darklight het volgende:
weet niet of het veel heeft opgeleverd, maar het werkt wel
Lees die verhalen maar eens van de ontdekker van RV, Ingo Swann

http://www.biomindsuperpowers.com/Pages/1.html
Ik ken de verhalen wel, heb ook een docu op Discovery gezien hierover waarin ze de experimenten toelichten. Daarin waren ze ook al sceptisch omdat de resultaten niet te reproduceren zijn. Dus geen falsificeerbaar bewijs.

Lees de Wiki er maar eens opna

En dit woord speelt een grote rol in de resultaten
  vrijdag 3 juli 2009 @ 22:20:42 #98
8898 Darklight
pi_70627967
Ik geloof er wel in
Kan het ook zelf leren, staan wel handleidingen online, maar heb het geduld niet

18 maanden training niet per se nodig. Tegen skeptici zei Puthoff dat ze de experimenten eens moesten nadoen: je hoofd leeg maken, iemand eropuit sturen en dan schetsen gaan maken. 'Uiteindelijk bekeken we het als een muzikale gave. De een wordt een virtuoos, de ander is toondoof, maar iedereen kan wel een liedje fluiten.' Remote Sensing zou een betere term zijn dan RV, omdat andere sensaties binnenkomen die accurater zijn dan het visuele. Er is veel fantasie, veel visuele ruis, AOL (Analytic Overlay); je zou snel kunen zeggen, een blauwe auto, bij het viewen van blauw metaal. De meeste training gaat niet zitten in het beter viewen, maar in het weten van ruis is en waar je geen aandacht aan moet besteden.
pi_70631775
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 21:15 schreef Dartanion het volgende:
Waarom hebben we nu pas last van energie uit de kosmos die ons bestookt? En jij beweerde dat het mogelijk door aliens gedaan kan zijn en ook in je tekst hier vlak boven mij impliceer je toch echt dat aliens zich bezig houden met het vernietigen van ons voedsel.

Een mens kan veel meer dan je zou denken. Er zijn mensen met een die één keer met de ogen knipperen en het plaatje hebben onthouden wat ze gezien hebben en deze tot in detail kunnen natekenen. Er zullen dus ook mensen zijn met een onvoorstelbaar ruimtelijk inzicht. Je wil niet weten wat ons brein allemaal kan

Zou iemand met zo een grote hersencapaciteit niet iets beters te doen hebben met zichzelf?
En die energie vanuit de kosmos is er al zo lang als dat ze kosmos bestaat, verder vind ik die graancircels nou niet echt 'bestoken' ze vallen ons verder niet persoonlijk lastig ze laten alleen af en toe even een mooie tekening achter. En sja die gewassen, hoeeeeeeeveel gewassen bestaan er? en wil jij beweren dat jij nooit eten in de prullenbak gooit omdat je het niet op krijgt? Of glazen drinken laten staan? JE VERNEUKT VOEDSEL!

Verder is het best een zinloze discussie, iedereen heeft er zijn eigen mening over en weinig te doen om daar iets aan te veranderen. Mij ga je niet wijsmaken dat ze állemaal door mensen gemaakt zijn en jou valt niet wijs te maken dat dit niet zo is. Zo, nu mijn wijntje opdrinken en dan even weekend vieren, jij ook een fijn weekend.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 00:33:50 #100
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70632063
Waarom zou iemand die een bepaald deel van zijn brein overontwikkeld heeft niet van een lolletje houden? Er komt inderdaad "cosmische straling" op Aarde maar dat is alleen electromagnetische storing die de communicatie af en toe kan bemoeilijken (vooral met satalieten). En ik eet altijd al mn eten op, en drinken idem.. gooi nooit iets door de gootsteen, tenzij het niet te hachelen is

Verder is het inderdaad een never ending discussie. En wens ik jou ook een fijn weekend!
  zondag 5 juli 2009 @ 10:40:06 #101
8898 Darklight
pi_70661239
Crop circles forecast sunspot activity at the eclipse on July 7th

http://www.metatronminute(...)0on%20July%207th.pdf
  † In Memoriam † zaterdag 18 juli 2009 @ 23:49:44 #102
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_71106710

En dit is ook 1 nachtje mensenwerk?

bron: http://www.wccsg.com/Late(...)e/en-GB/Default.aspx
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_71339649
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

ik heb in deze gestaan, echt bizar groot, en ook nog eens bijna perfect symetrisch (niet perfect symertrisch omdat er (op de middelste foto in het midden aan de linker kant) een stukje niet goed uitkwam).

de 2 dingen die ik het meest bizar vond was dat het graan gewoon doorgroeit, als je het omgebogen graan omhoog hielt was het even lang als het staande graan, terweil de graancircel er al 2 weken was toen wij er waren.
Ook ging de camera van mijn ouders op niet nader te verklaren reden kapot. ze wilden de camera aanzetten en ineens was er een systeemfout die we niet hebben kunnen oplosseng.

Foto's die ik heb gemaakt in de graancirkel komen zo. (gemaakt met eigen camera, die het wel heeft overleefd)
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
  † In Memoriam † zondag 26 juli 2009 @ 15:30:22 #104
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_71340240
Ik wacht...
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_71340437
Weer een nieuwe:

http://www.cropcircleconnector.com/2009/Smeathe/Smeathe2009.html
quote:

"THE FARMER HAS STATED THAT NO ONE HAS ACCESS
TO THIS CROP CIRCLE ON HIS LAND."
"Gemaakt met een plank en een touw."
pi_71342537

doordat ie boven op een heuvel was kon ik geen overzichtsfoto maken:(
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
  zondag 26 juli 2009 @ 17:06:14 #107
230727 sjoep
a new day!
pi_71342683
Wat een mooie foto's zeg!
Hoe voelt dat nou, in zo'n graancirkel zijn?
pi_71342782
nogal onwerkelijk

het is zo ontzetten inmens groot dat je het gevoel hebt dat het onmogelijk in 1 nacht gemaakt kan zijn, en het is ook zo ontzetten mooi gemaakt (en op dat ene kleine stukje na) ook zo precies, dat je je niet voor kan stellen hoe het mogelijk is om dat zo te maken.
  maandag 27 juli 2009 @ 08:30:43 #109
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71356864
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En dit is ook 1 nachtje mensenwerk?

bron: http://www.wccsg.com/Late(...)e/en-GB/Default.aspx
Zo dan
The truth was in here.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 08:04:50 #110
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71385521
Goedemorgen deze morgen
Bakkie erbij en 10 minuten rustig kijken..

[ Bericht 7% gewijzigd door Bastard op 28-07-2009 08:13:03 ]
The truth was in here.
  donderdag 30 juli 2009 @ 08:55:55 #111
8372 Bastard
Persona non grata
  † In Memoriam † donderdag 30 juli 2009 @ 11:31:28 #112
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_71453388
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 08:04 schreef Bastard het volgende:
Goedemorgen deze morgen
Bakkie erbij en 10 minuten rustig kijken..

Wil ik graag doen maar de video laadt niet bij mij.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_71453636
Waarom zetten de boeren geen camera bij hun graanvelden
quote:
Graancirkels komen wereldwijd voor maar verschijnen met name in de maanden juli en augustus op grote schaal in Wiltshire, Zuid-Engeland.
Nou.. gewoon 1 camera per akker.. en dan maar eens kijken of er wat vreemds te zien is
quote:
In de daarop volgende dagen ontstaan steeds meer nieuwe graanformaties. Doorgaans verschijnen die vanuit het niets tussen een uur 's nachts en half zes 's morgens. Doorlopend worden er night watches gehouden. Overal in de heuvels staan kleine tentjes waar de croppies 's nachts verblijven.

Ze vangen echter geen glimp van de makers op. Ook als de groep er 's avonds laat op uit trekt, gehuld in dikke jassen en sjaals om de kou en regen te trotseren, wordt, behalve een paar helikopterlichten in de verte, niets bijzonders waargenomen.
Hmm.. opmerkelijk. Zouden ze het soms zelf doen?

Afkomstig uit dat AD stukje trouwens..
Er gaat niets boven Groningen
  donderdag 30 juli 2009 @ 12:15:01 #114
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71454736
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:31 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Wil ik graag doen maar de video laadt niet bij mij.
Jaweeell.. duurt even, net nog geprobeerd
The truth was in here.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 11:53:13 #115
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71485601

Wie herkent de tarotkaart?
The truth was in here.
pi_71485700
the fool?
  vrijdag 31 juli 2009 @ 11:57:46 #117
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71485773
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 11:56 schreef Flammie het volgende:
the fool?
Kudos voor jou +1
The truth was in here.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 12:01:49 #118
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_71485885
He die is leuk incl knapzak !
  maandag 3 augustus 2009 @ 16:47:37 #119
259246 Cristal
Magical touch...
pi_71567920
dieee graancircels slaan nergens op. als mijn hond door een granenveld rend krijg je precies hetzelfde resultaat
De ogen zijn twee ramen waardoor de ziel naar buiten kijkt.
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:45:21 #120
17698 nappel
raar menneke..
pi_71576431
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:47 schreef Cristal het volgende:
dieee graancircels slaan nergens op. als mijn hond door een granenveld rend krijg je precies hetzelfde resultaat
Is die misschien aan komen vliegen?
Kopen ze dure kunstmest, maar als de hond in de tuin schijt doen ze moeilijk..
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 12:08:03 #121
236125 33
the exploding psychology
pi_71589637

http://www.cropcircleconn(...)/morganhill2009.html

De formatie is op een bijzondere manier neergelegd, waarbij het gewas ook intern in cirkelpatronen is verwoven en gevlochten.

http://www.cropcircleconnector.com/2009/silbury/silbury2009.html
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 12:10:00 #122
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71589686
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 12:08 schreef 33 het volgende:

De formatie is op een bijzondere manier neergelegd, waarbij het gewas ook intern in cirkelpatronen is verwoven en gevlochten.

http://www.cropcircleconnector.com/2009/silbury/silbury2009.html

Zeer geavanceerde plank en touw werk
The truth was in here.
pi_71589743
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 12:08 schreef 33 het volgende:

dat is wel heel apart

zijn daar meer voorbeelden van? of is dit de eerste met zoiets?
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_71596895
Ik heb mensen wel een mooiere dingen en vooral ook beter zien vlechten, hoe dan ook; Het is grappig om zoiets erin te verwerken
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 20:40:21 #125
236125 33
the exploding psychology
pi_71692923
pi_71732566
http://weetlogs.scilogs.be/index.php?op=ViewArticle&articleId=48&blogId=11

De meesten zijn door mensen gemaakt, er zijn ook anderen die nog niet verklaard geweest zijn,
There is no reality in the absence of observation.
  zondag 9 augustus 2009 @ 16:13:43 #128
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_71734871
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:13 schreef CoiLive het volgende:
Ik heb mensen wel een mooiere dingen en vooral ook beter zien vlechten, hoe dan ook; Het is grappig om zoiets erin te verwerken
Vooral om dan je werk op croppie-sites te zien verschijnen
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_71738325
tvp
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 16:56:31 #130
236125 33
the exploding psychology
pi_71793911

'Wise Owl' Crop Circle

This crop circle has a very Mayan feel to it and is another message about wisdom. The cycle of the OWL is one year and it is calling spiritual people again to the importance of wisdom now. The owl sits in the sun so we can conclude from this it is the wisdom of the sun/son. The Owl is also symbolic of intuition, VISION and foresight. Owl is also a lunar symbol due to them coming out at night, in other words they come during nightfall when everything is dark, as we know they can see at night. Wisdom is certainly doing a lot of work during the night.

Meer @ http://niburu.nl/index.php?articleID=21482 en http://www.cropcircleconn(...)l2/fieldreports.html
  woensdag 19 augustus 2009 @ 15:01:35 #131
153954 NZYM
Genosha Records
pi_72010955
Orly?
Waarom makkelijk doen als je moeilijk bent?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')