het is niet alleen deze keer nep, er zijn genoeg andere voorbeelden van graancirkels die achteraf door mensen zijn gemaakt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:36 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja Michielos, ik ben me d'r eentje he?![]()
Ach, nep echt whatever, het is toch altijd nep in jullie wetenschapswereldje.
Er meteen iets bij verzinnen is overigens ook bekrompen zijn. Kortzichtig.. niet openstaand voor andere verklaringen.. het is DIT .. en niet anders!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:12 schreef Dartanion het volgende:
[..]
het is niet alleen deze keer nep, er zijn genoeg andere voorbeelden van graancirkels die achteraf door mensen zijn gemaakt.
Als ze zo makkelijk door mensen te maken zijn, waarom zou het dan door aliens gedaan moeten zijn? En als je niet weet wie het gedaan heeft, waarom laat je dan niet in het midden wie ze gemaakt heeft. Maar nee, natuurlijk doen aliens het als je niet direct weet wie de graancirkels maakt!
Daar kan ik mij alleen maar bij aansluiten.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
Er meteen iets bij verzinnen is overigens ook bekrompen zijn. Kortzichtig.. niet openstaand voor andere verklaringen.. het is DIT .. en niet anders!
Hmm oke, dit wist ik nog nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:46 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik denk dat jij moet weten dat die video een bekende hoax is.
http://www.paranormalprof(...)of-ufo-crop-circles/
Als je Engels kunt lezen moet daar genoeg info staan?quote:In fact, the entire video was a hoax. The user that submitted the video to youtube engaged in some creative editing, and conveniently cut out the portion of the documentary where they explain that the whole thing was faked by the creator of the video.
Dat is een mooi steekhoudend argument van jou! Dit is onomstotelijk bewijs dat ons graan moedwillig door Alien-vandalen vernietigd wordt!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:33 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja, sla je maar eens goed met die hamer op je kop.
-edit- persoonlijk worden, trollenquote:
De Amerikanen hebben graancirkels onderzocht mbv Remote Viewers, staat wel ergens een link in dit topicquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:44 schreef Dartanion het volgende:
Ik vind het niet onaannemelijk dat er leven in het universum is naast het onze. Maar, waarom zou deze technologisch verder moeten zijn dan wij? Als ze ons observeren dan weten ze dat ze onze voedselbronnen vernietigen met hun kunst, zou dat logisch zijn? Ik ga er even vanuit dat de graancirkels niet als communicatiemidddel worden gebruikt omdat:
1. De boodschap voor een onbepaalde tijd blijft staan, niet handig
2. Als ze technologisch zo ver zijn, waarom sturen ze dan niet een radio-achtig signaal naar elkaar?
Waarom staat het voor jou zo vast dat graancirkels gemaakt moeten zijn door buitenaards leven?
Er is veel onderzoek gedaan naar remote vieuwing door de Amerikaanse overheid. Het heeft 100den miljoenen gekost, maar ze zijn er mee gestopt omdat het niks op heeft geleverd.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:47 schreef Darklight het volgende:
[..]
De Amerikanen hebben graancirkels onderzocht mbv Remote Viewers, staat wel ergens een link in dit topic
Hun conclusie was dat ze worden gemaakt door buitenaardse wezens
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:44 schreef Dartanion het volgende:
Ik vind het niet onaannemelijk dat er leven in het universum is naast het onze. Maar, waarom zou deze technologisch verder moeten zijn dan wij? Als ze ons observeren dan weten ze dat ze onze voedselbronnen vernietigen met hun kunst, zou dat logisch zijn? Ik ga er even vanuit dat de graancirkels niet als communicatiemidddel worden gebruikt omdat:
1. De boodschap voor een onbepaalde tijd blijft staan, niet handig
2. Als ze technologisch zo ver zijn, waarom sturen ze dan niet een radio-achtig signaal naar elkaar?
Waarom staat het voor jou zo vast dat graancirkels gemaakt moeten zijn door buitenaards leven?
Ik ken de verhalen wel, heb ook een docu op Discovery gezien hierover waarin ze de experimenten toelichten. Daarin waren ze ook al sceptisch omdat de resultaten niet te reproduceren zijn. Dus geen falsificeerbaar bewijs.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:35 schreef Darklight het volgende:
weet niet of het veel heeft opgeleverd, maar het werkt wel
Lees die verhalen maar eens van de ontdekker van RV, Ingo Swann
http://www.biomindsuperpowers.com/Pages/1.html
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:15 schreef Dartanion het volgende:
Waarom hebben we nu pas last van energie uit de kosmos die ons bestookt? En jij beweerde dat het mogelijk door aliens gedaan kan zijn en ook in je tekst hier vlak boven mij impliceer je toch echt dat aliens zich bezig houden met het vernietigen van ons voedsel.
Een mens kan veel meer dan je zou denken. Er zijn mensen met een die één keer met de ogen knipperen en het plaatje hebben onthouden wat ze gezien hebben en deze tot in detail kunnen natekenen. Er zullen dus ook mensen zijn met een onvoorstelbaar ruimtelijk inzicht. Je wil niet weten wat ons brein allemaal kan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |