abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 juli 2009 @ 18:12:33 #76
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70620269
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 17:36 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja Michielos, ik ben me d'r eentje he?

Ach, nep echt whatever, het is toch altijd nep in jullie wetenschapswereldje.
het is niet alleen deze keer nep, er zijn genoeg andere voorbeelden van graancirkels die achteraf door mensen zijn gemaakt.
Als ze zo makkelijk door mensen te maken zijn, waarom zou het dan door aliens gedaan moeten zijn? En als je niet weet wie het gedaan heeft, waarom laat je dan niet in het midden wie ze gemaakt heeft. Maar nee, natuurlijk doen aliens het als je niet direct weet wie de graancirkels maakt!
:-)
  vrijdag 3 juli 2009 @ 18:13:41 #77
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70620292
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 18:12 schreef Dartanion het volgende:

[..]

het is niet alleen deze keer nep, er zijn genoeg andere voorbeelden van graancirkels die achteraf door mensen zijn gemaakt.
Als ze zo makkelijk door mensen te maken zijn, waarom zou het dan door aliens gedaan moeten zijn? En als je niet weet wie het gedaan heeft, waarom laat je dan niet in het midden wie ze gemaakt heeft. Maar nee, natuurlijk doen aliens het als je niet direct weet wie de graancirkels maakt!
Er meteen iets bij verzinnen is overigens ook bekrompen zijn. Kortzichtig.. niet openstaand voor andere verklaringen.. het is DIT .. en niet anders!
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 18:18:21 #78
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70620395
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 18:13 schreef Michielos het volgende:

[..]

Er meteen iets bij verzinnen is overigens ook bekrompen zijn. Kortzichtig.. niet openstaand voor andere verklaringen.. het is DIT .. en niet anders!
Daar kan ik mij alleen maar bij aansluiten.
pi_70620478
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 14:46 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ik denk dat jij moet weten dat die video een bekende hoax is.
http://www.paranormalprof(...)of-ufo-crop-circles/
Hmm oke, dit wist ik nog niet
In een latere post zeg je dat de maker het zelf heeft toegegeven.
Heb je hier ook een bron van?

Anyway blijf ik nog steeds van mening dat er best wel cropcircles kunnen zijn die niet door mensen gemaakt.
Voor nu ben ik bang dat ik je gelijk moet geven over deze video uiteraard ben ik nieuwschierig als je ook een bron hebt waar in de maker aangeeft dat het nep is ? iedere gek kan idd een neppe video maken maar ook net zo snel kan iedere gek zeggen dat het niet waar is...

Indien mogelijk graag een bron vermelding?
some rules can be bend, some rules can be broken
  vrijdag 3 juli 2009 @ 18:28:46 #80
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70620651
quote:
In fact, the entire video was a hoax. The user that submitted the video to youtube engaged in some creative editing, and conveniently cut out the portion of the documentary where they explain that the whole thing was faked by the creator of the video.
Als je Engels kunt lezen moet daar genoeg info staan?
  vrijdag 3 juli 2009 @ 18:29:33 #81
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70620668
Wel grappig...
Toen er niet kritisch naar gekeken werd, toen het allemaal nog koek en ei was, was een bronvermelding niet nodig. het was immers toch wel echt..

nu blijkt dat het nep is.. moet er opeens een bronvermelding komen om aan te tonen of de graancirkel ook wel echt nep is???
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_70620790
Ja, sla je maar eens goed met die hamer op je kop.
Gaap Goals rulezzz!
  vrijdag 3 juli 2009 @ 18:54:17 #83
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70621423
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 18:33 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja, sla je maar eens goed met die hamer op je kop.
Dat is een mooi steekhoudend argument van jou! Dit is onomstotelijk bewijs dat ons graan moedwillig door Alien-vandalen vernietigd wordt!
  vrijdag 3 juli 2009 @ 19:05:16 #84
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70621746
Nogmaals, de discussie wie ze maakt hoeft voor mij als TS niet.. gewoon een verzameling van graancirkels, bijgevoegd verhaal er over is leuk... discussie dus niet.
The truth was in here.
pi_70621839
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 19:05 schreef Bastard het volgende:
discussie dus niet.
-edit- persoonlijk worden, trollen

[ Bericht 31% gewijzigd door Bastard op 03-07-2009 19:17:49 ]
  vrijdag 3 juli 2009 @ 19:18:31 #86
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70622173
The truth was in here.
pi_70624787
Vette graancincerls! Die ene die het hele universum met planeten en al moet voorstellen vond ik erg interessant om te bekijken, helaas heb ik geen zin om alles eromheen te lezen.

Zie er wel in, dat vanaf de 'aarde' in de circel, er banen lopen met daarin nog een aantal planeten en bij elke baan er steeds 1 planeet weg is. Denk dat er een heeeeeel groot complex verhaal in zit en vraag me ook sterk af wat de boodschap in de circel is.

Verder zullen er inderdaad vast veel circels door mensen gemaakt worden, maar er zijn er ook zeker wel een paar echt.

Waarom is het voor jullie trouwens zo moeilijk om te geloven dat er aliens bestaan? Als je eens nagaat hoe groot het universum is, dat er MILJARDEN galaxy's/stelsels zijn, en wij met onze zon maan pluto mars en alles maar 1 stelsel zijn. Hoe kun je er zo hard in zijn om niet te kunnen accepteren dat er in 1 van al die andere miljarden stelsels vast en zeker ook wel planeten zijn die net niet te dicht en ook niet te ver van een ster af staan (zoals de aarde, we zitten op de juiste plek om hier te kunnen leven het is niet te koud en het is niet te heet. De zon is ook een 'ster') zodat de planeet levensvatbaar is.

De aarde is echt niet de enige planeet in ons onvoorstelbaar grote en complexe universum waar op geleefd word, er zijn zoveel sterrenstelsels dat het eigenlijk vrijwel onmogelijk is dat wij de enige levensvatbare planeet hebben.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 20:44:16 #88
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70625077
Ik vind het niet onaannemelijk dat er leven in het universum is naast het onze. Maar, waarom zou deze technologisch verder moeten zijn dan wij? Als ze ons observeren dan weten ze dat ze onze voedselbronnen vernietigen met hun kunst, zou dat logisch zijn? Ik ga er even vanuit dat de graancirkels niet als communicatiemidddel worden gebruikt omdat:

1. De boodschap voor een onbepaalde tijd blijft staan, niet handig
2. Als ze technologisch zo ver zijn, waarom sturen ze dan niet een radio-achtig signaal naar elkaar?

Waarom staat het voor jou zo vast dat graancirkels gemaakt moeten zijn door buitenaards leven?
  vrijdag 3 juli 2009 @ 20:44:18 #89
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_70625078
die hele lange bedoel je? Een Australische wetenschapper zegt dat die hem ontcijferd heeft

“With that idea in mind, we used an astronomical almanac to calculate altitudes for the Sun, Moon and five bright planets over a wide range of dates during the summer of 2009. Then we compared those calculated values with the relative heights of six boxes shown in Part II of Milk Hill. The hourly time of observation clearly has to be close to 1200 UT, since one arm of that crop formation sextant is aligned south to north, parallel to the crop tramlines, while our Sun lies due south at noon in southern England.

“Our best theoretical matches to the crop formation boxes were for upcoming dates of July 6 or 7, 2009. Why would those crop artists go to all the trouble of showing us sextant and orrery shapes, then coding that orrery with six rectangular boxes which mean July 6 or 7, 2009, unless something significant were going to happen at that time?

“At early stages in the ejection process, any Coronal Mass Ejection (CME) on the sun can acquire a teardrop shape, such as that drawn for planet Earth in the Milk Hill sextant marked with a blue asterisk. At late stages in the ejection process, any CME might evolve into a spherical shape, such as that drawn next to the crop formation intelligence's “Sun” symbol marked with a red asterisk.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 20:47:10 #90
8898 Darklight
pi_70625183
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 20:44 schreef Dartanion het volgende:
Ik vind het niet onaannemelijk dat er leven in het universum is naast het onze. Maar, waarom zou deze technologisch verder moeten zijn dan wij? Als ze ons observeren dan weten ze dat ze onze voedselbronnen vernietigen met hun kunst, zou dat logisch zijn? Ik ga er even vanuit dat de graancirkels niet als communicatiemidddel worden gebruikt omdat:

2. Als ze technologisch zo ver zijn, waarom sturen ze dan niet een radio-achtig signaal naar elkaar?

Waarom staat het voor jou zo vast dat graancirkels gemaakt moeten zijn door buitenaards leven?
De Amerikanen hebben graancirkels onderzocht mbv Remote Viewers, staat wel ergens een link in dit topic
Hun conclusie was dat ze worden gemaakt door buitenaardse wezens
pi_70625272
Die in Stadskanaal zijn verschenen, zijn hand gemaakt.
hoe ik dit weet ? zeg ik lekker niet
Ook in moeilijke tijden.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 20:52:53 #92
8898 Darklight
pi_70625377
Die zien er vast fantastisch uit
  vrijdag 3 juli 2009 @ 21:02:02 #93
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70625618
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 20:47 schreef Darklight het volgende:

[..]

De Amerikanen hebben graancirkels onderzocht mbv Remote Viewers, staat wel ergens een link in dit topic
Hun conclusie was dat ze worden gemaakt door buitenaardse wezens
Er is veel onderzoek gedaan naar remote vieuwing door de Amerikaanse overheid. Het heeft 100den miljoenen gekost, maar ze zijn er mee gestopt omdat het niks op heeft geleverd.
pi_70625796
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 20:44 schreef Dartanion het volgende:

Wie zegt dat ze technologisch zo ver zijn en wie zegt dat ze met een ufo komen? Misschien zijn het wel een soort van energieen en hebben ze helemaal geen technologie, er word continu energie op ons afgevuurd vanuit de kosmos zonder dat we dat zelf doorhebben.

Ik geloof niet dat ze allemaal door 'aliens' of energieen gemaakt worden, de meesten zijn mensenwerk, wel verdomd knappe mensen trouwens. Weet je wat een werk het is om alles zo precies uit te rekenen dat het van bovenaf gezien precies klopt kwa afmetingen en scherpte en verhoudingen,d aar is een gigantich groot inzichsvermogen voor nodig of een helicopter die aanwijzingen geeft.

Sommige formaties vind ik gewoon te complex om door mensen gemaakt te kunnen zijn, vooral die hele lange die ons sterrenstelsel voor moet stellen. Dat gaat gewoon buiten het mensenlijk brein naar mijn opinie.

Ook worden er onbekende stoffen in sommigen gevonden, en het ombuigen van de stengels hoe kan dat? Mensen kunnen niet in 1 nachtje miljoenen stengeltjes stuk voor stuk aan de ene kant van de 'groeiknoppen' snelle rlaten groeien dan de andere kant van zo'n groeiknop. En verlengde, verbogen en geexplodeerde groeiknoppen in het graan worden wel gevonden in sommige van die circels.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 21:15:45 #95
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70625971
Waarom hebben we nu pas last van energie uit de kosmos die ons bestookt? En jij beweerde dat het mogelijk door aliens gedaan kan zijn en ook in je tekst hier vlak boven mij impliceer je toch echt dat aliens zich bezig houden met het vernietigen van ons voedsel.

Een mens kan veel meer dan je zou denken. Er zijn mensen met een die één keer met de ogen knipperen en het plaatje hebben onthouden wat ze gezien hebben en deze tot in detail kunnen natekenen. Er zullen dus ook mensen zijn met een onvoorstelbaar ruimtelijk inzicht. Je wil niet weten wat ons brein allemaal kan
  vrijdag 3 juli 2009 @ 21:35:52 #96
8898 Darklight
pi_70626584
weet niet of het veel heeft opgeleverd, maar het werkt wel
Lees die verhalen maar eens van de ontdekker van RV, Ingo Swann

http://www.biomindsuperpowers.com/Pages/1.html
  vrijdag 3 juli 2009 @ 21:57:56 #97
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70627219
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 21:35 schreef Darklight het volgende:
weet niet of het veel heeft opgeleverd, maar het werkt wel
Lees die verhalen maar eens van de ontdekker van RV, Ingo Swann

http://www.biomindsuperpowers.com/Pages/1.html
Ik ken de verhalen wel, heb ook een docu op Discovery gezien hierover waarin ze de experimenten toelichten. Daarin waren ze ook al sceptisch omdat de resultaten niet te reproduceren zijn. Dus geen falsificeerbaar bewijs.

Lees de Wiki er maar eens opna

En dit woord speelt een grote rol in de resultaten
  vrijdag 3 juli 2009 @ 22:20:42 #98
8898 Darklight
pi_70627967
Ik geloof er wel in
Kan het ook zelf leren, staan wel handleidingen online, maar heb het geduld niet

18 maanden training niet per se nodig. Tegen skeptici zei Puthoff dat ze de experimenten eens moesten nadoen: je hoofd leeg maken, iemand eropuit sturen en dan schetsen gaan maken. 'Uiteindelijk bekeken we het als een muzikale gave. De een wordt een virtuoos, de ander is toondoof, maar iedereen kan wel een liedje fluiten.' Remote Sensing zou een betere term zijn dan RV, omdat andere sensaties binnenkomen die accurater zijn dan het visuele. Er is veel fantasie, veel visuele ruis, AOL (Analytic Overlay); je zou snel kunen zeggen, een blauwe auto, bij het viewen van blauw metaal. De meeste training gaat niet zitten in het beter viewen, maar in het weten van ruis is en waar je geen aandacht aan moet besteden.
pi_70631775
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 21:15 schreef Dartanion het volgende:
Waarom hebben we nu pas last van energie uit de kosmos die ons bestookt? En jij beweerde dat het mogelijk door aliens gedaan kan zijn en ook in je tekst hier vlak boven mij impliceer je toch echt dat aliens zich bezig houden met het vernietigen van ons voedsel.

Een mens kan veel meer dan je zou denken. Er zijn mensen met een die één keer met de ogen knipperen en het plaatje hebben onthouden wat ze gezien hebben en deze tot in detail kunnen natekenen. Er zullen dus ook mensen zijn met een onvoorstelbaar ruimtelijk inzicht. Je wil niet weten wat ons brein allemaal kan

Zou iemand met zo een grote hersencapaciteit niet iets beters te doen hebben met zichzelf?
En die energie vanuit de kosmos is er al zo lang als dat ze kosmos bestaat, verder vind ik die graancircels nou niet echt 'bestoken' ze vallen ons verder niet persoonlijk lastig ze laten alleen af en toe even een mooie tekening achter. En sja die gewassen, hoeeeeeeeveel gewassen bestaan er? en wil jij beweren dat jij nooit eten in de prullenbak gooit omdat je het niet op krijgt? Of glazen drinken laten staan? JE VERNEUKT VOEDSEL!

Verder is het best een zinloze discussie, iedereen heeft er zijn eigen mening over en weinig te doen om daar iets aan te veranderen. Mij ga je niet wijsmaken dat ze állemaal door mensen gemaakt zijn en jou valt niet wijs te maken dat dit niet zo is. Zo, nu mijn wijntje opdrinken en dan even weekend vieren, jij ook een fijn weekend.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 00:33:50 #100
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70632063
Waarom zou iemand die een bepaald deel van zijn brein overontwikkeld heeft niet van een lolletje houden? Er komt inderdaad "cosmische straling" op Aarde maar dat is alleen electromagnetische storing die de communicatie af en toe kan bemoeilijken (vooral met satalieten). En ik eet altijd al mn eten op, en drinken idem.. gooi nooit iets door de gootsteen, tenzij het niet te hachelen is

Verder is het inderdaad een never ending discussie. En wens ik jou ook een fijn weekend!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')