abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 juli 2009 @ 14:29:34 #101
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_70579881
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 14:25 schreef Summers het volgende:

[..]

blijkbaar werkt het voor je in deze zaken
Sterker nog, het werkt ook voor jou, in alle zaken - of je nou wilt of niet.
Daar heb je bijvoorbeeld je internet, auto, fiets, medicijnen, televisie en coca-cola aan te danken.
Maar stug blijven volhouden dat het nergens op slaat hoor
zzz
  donderdag 2 juli 2009 @ 14:44:19 #102
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_70580309
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 14:29 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Sterker nog, het werkt ook voor jou, in alle zaken - of je nou wilt of niet.
Daar heb je bijvoorbeeld je internet, auto, fiets, medicijnen, televisie en coca-cola aan te danken.
Maar stug blijven volhouden dat het nergens op slaat hoor
Dat hoor ik haar niet zeggen (en lees het ook niet in haar teksten), echter wel dat er zaken zijn die zich nu nog niet goed laten analyseren met de methodiek die wel ideaal is voor technologie, en materiele vooruigang. Ben ik het overigens volhartig mee eens maar dat is logisch, voor mij.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 2 juli 2009 @ 14:46:45 #103
31101 _Led_
pi_70580363
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 14:44 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat hoor ik haar niet zeggen (en lees het ook niet in haar teksten), echter wel dat er zaken zijn die zich nu nog niet goed laten analyseren met de methodiek die wel ideaal is voor technologie, en materiele vooruigang. Ben ik het overigens volhartig mee eens maar dat is logisch, voor mij.
De essentie van de wetenschap is dat ze alles beschrijft dat invloed heeft op ons leven.
Als er dus iets is dat niet wetenschappelijk te onderzoeken zou zijn, heeft het ook geen enkele invloed op ons leven - anders hadden we het wel kunnen onderzoeken.

Neem bijvoorbeeld die site die je laatst postte.
Toen we gewoon gingen turven en naar de verdeling gingen kijken bleek dat er uit kwam wat we redelijkerwijs hadden kunnen verwachten. Geen invloed van "wishful thinking".
Prima te onderzoeken dat soort dingen.

"Het valt niet wetenschappelijk te onderzoeken" is een uitvlucht, niet meer, niet minder.
zzz
  donderdag 2 juli 2009 @ 15:51:53 #104
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70582320
persoonlijke aanval: schtoppel noemt me laf.
edit even plz
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  donderdag 2 juli 2009 @ 16:04:39 #105
31101 _Led_
pi_70582750
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 15:51 schreef Michielos het volgende:
persoonlijke aanval: schtoppel noemt me laf.
edit even plz
Huilebalk
zzz
  donderdag 2 juli 2009 @ 16:13:24 #106
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_70583031
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 14:46 schreef _Led_ het volgende:

[..]

De essentie van de wetenschap is dat ze alles beschrijft dat invloed heeft op ons leven.
Als er dus iets is dat niet wetenschappelijk te onderzoeken zou zijn, heeft het ook geen enkele invloed op ons leven - anders hadden we het wel kunnen onderzoeken.

Neem bijvoorbeeld die site die je laatst postte.
Toen we gewoon gingen turven en naar de verdeling gingen kijken bleek dat er uit kwam wat we redelijkerwijs hadden kunnen verwachten. Geen invloed van "wishful thinking".
Prima te onderzoeken dat soort dingen.

"Het valt niet wetenschappelijk te onderzoeken" is een uitvlucht, niet meer, niet minder.
En ik weet zeker dat het wel te meten is én dat het invloed heeft op ons maar dat de wetenschap zoals het nu werkt voor het overgrote deel nog een gaatje heeft in hun observatie technieken en het dus over het hoofd ziet omdat hetgeen waar we het hier over hebben ook hangt aan de persoon die het probeert en degene die het meten. Dat is significant verschillend met zoiets als zwaartekracht bijvoorbeeld. zwaartekracht is een constante op aarde en hoeft niet geoefend te worden. Echter zaken zoals waar ik het over had met bijvoorbeeld die test denk ik dat het te oefenen is, net zoals kickboxen. Niet iedereen zal er een talentje in worden maar wel de basics kunnen begrijpen en beoefenen. Hetzelfde met bijvoorbeeld die test die ik heb gepost.

Het valt niet en nooit niet wetenschappelijk te onderzoeken is inderdaad een uitvlucht zoals 'god zal zichzelf nooit bewijzen'een uitvlucht is. Het valt NOG niet wetenschappelijk te onderzoeken is geen uitvlucht overigens.
Vrijheid
  donderdag 2 juli 2009 @ 16:18:26 #107
31101 _Led_
pi_70583220
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 16:13 schreef jogy het volgende:

[..]

En ik weet zeker dat het wel te meten is én dat het invloed heeft op ons maar dat de wetenschap zoals het nu werkt voor het overgrote deel nog een gaatje heeft in hun observatie technieken en het dus over het hoofd ziet omdat hetgeen waar we het hier over hebben ook hangt aan de persoon die het probeert en degene die het meten. Dat is significant verschillend met zoiets als zwaartekracht bijvoorbeeld. zwaartekracht is een constante op aarde en hoeft niet geoefend te worden. Echter zaken zoals waar ik het over had met bijvoorbeeld die test denk ik dat het te oefenen is, net zoals kickboxen. Niet iedereen zal er een talentje in worden maar wel de basics kunnen begrijpen en beoefenen. Hetzelfde met bijvoorbeeld die test die ik heb gepost.
Nou, we kunnen bij die test prima turven dus die test valt prima te meten.
Dan is het "enkel" nog een kwestie van iemand vinden die 't daadwerkelijk kan, maar tot nu toe blijkt uit de uitslagen dat het nog niemand is gelukt.
quote:
Het valt niet en nooit niet wetenschappelijk te onderzoeken is inderdaad een uitvlucht zoals 'god zal zichzelf nooit bewijzen'een uitvlucht is. Het valt NOG niet wetenschappelijk te onderzoeken is geen uitvlucht overigens.
Ik zie bij die test niet in waarom het nog niet te onderzoeken zou zijn.
Ook niet bij telepathie (of we nou weten hoe het werkt of niet, als het werkt is dat heel eenvoudig aan te tonen),
telekinese (zelfde verhaal), pyrokinese (zelfde verhaal), Ouija-borden, etcetera.
Allemaal nogal fysieke zaken die als ze werken doodsimpel onderzocht zouden kunnen worden.

Een volgende leuke : Derek.
Prima te onderzoeken of het geen cold-reading is, dan stel je een test op waarbij er niks te readen valt.
Zoals ook (in samenspraak met hem) gedaan is. En episch faalde.

Als je zegt "het is nog niet wetenschappelijk te onderzoeken" bedoel je volgens mij eigenlijk "We kunnen het wel wetenschappelijk onderzoeken maar dan komt er niet het resultaat uit dat ik graag zou zien".
zzz
  donderdag 2 juli 2009 @ 16:50:24 #108
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_70584291
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 16:18 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Nou, we kunnen bij die test prima turven dus die test valt prima te meten.
Dan is het "enkel" nog een kwestie van iemand vinden die 't daadwerkelijk kan, maar tot nu toe blijkt uit de uitslagen dat het nog niemand is gelukt.
[..]

Ik zie bij die test niet in waarom het nog niet te onderzoeken zou zijn.
Ook niet bij telepathie (of we nou weten hoe het werkt of niet, als het werkt is dat heel eenvoudig aan te tonen),
telekinese (zelfde verhaal), pyrokinese (zelfde verhaal), Ouija-borden, etcetera.
Allemaal nogal fysieke zaken die als ze werken doodsimpel onderzocht zouden kunnen worden.
als je er echt voor open stond zou je niet uitsluiten dat je misschien wel eerst hoort te weten hoe het werkt , zolang je dat niet doet kom je niet verder terwijl je wel steeds roept dat je het wilt weten .
quote:
Een volgende leuke : Derek.
Prima te onderzoeken of het geen cold-reading is, dan stel je een test op waarbij er niks te readen valt.
Zoals ook (in samenspraak met hem) gedaan is. En episch faalde.

Als je zegt "het is nog niet wetenschappelijk te onderzoeken" bedoel je volgens mij eigenlijk "We kunnen het wel wetenschappelijk onderzoeken maar dan komt er niet het resultaat uit dat ik graag zou zien".
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 2 juli 2009 @ 17:04:17 #109
31101 _Led_
pi_70584752
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 16:50 schreef Summers het volgende:

[..]

als je er echt voor open stond zou je niet uitsluiten dat je misschien wel eerst hoort te weten hoe het werkt , zolang je dat niet doet kom je niet verder terwijl je wel steeds roept dat je het wilt weten .
Absolute nonsens !
Als jij zegt dat je kunt gedachtenlezen en ik wil dat testen, maakt het dan uit dat ik niet weet hoe het werkt ? Natuurlijk niet ! We kunnen zo'n claim prima testen.

Er zijn wereldwijd miljoenen mensen met dit soort fantastische claims.
Die mensen claimen aan de lopende band paranormale zaken, alleen als er serieus onderzoek naar gedaan wordt werkt het 'spontaan' even niet.

Nogmaals, er zijn volksstammen mensen die komen melden dat ze "dat dingetje op die website naar rechts kunnen denken", een papiertje onder een stolp met hun gedachten kunnen laten bewegen etcetera.
Bij serieus onderzoek zijn er altijd maar 2 uitkomsten :
  • het werkt simpelweg niet
  • ze vallen door de mand terwijl ze de boel op proberen te lichten.

Je hoeft helemaal niet te weten HOE iets werkt om te kunnen testen OF iets werkt.
  • zzz
    pi_70584995
    Als voorbeeld neem je de computer waar deze posts op geschreven worden.

De computer

• Je hoeft niet te weten hoe een computer werkt om in te zien dat een computer werkt (of om te testen OF een computer uberhaubt werkt of niet)

Wie schrijft eigenlijk al die posts van je summers? Iemand die wel weet hoe een computer werkt ofzo ?

[ Bericht 17% gewijzigd door Flammie op 02-07-2009 17:21:13 ]
  •   donderdag 2 juli 2009 @ 18:10:41 #111
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_70586334
    Ga eens ff allemaal lekker buiten spelen ofzo
    The truth was in here.
      donderdag 2 juli 2009 @ 18:51:47 #112
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_70587268
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 18:10 schreef Bastard het volgende:
    Ga eens ff allemaal lekker buiten spelen ofzo
    Kom ik net vandaan..
    Ijskoud biertje en een pot schaak.. en nog gewonnen ook !
    en nog in een bos gedaan ook (optimale rust )
    pils in plaatselijke creek leggen en ze blijven koel
      donderdag 2 juli 2009 @ 20:00:20 #113
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_70589229
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 18:51 schreef Michielos het volgende:

pils in plaatselijke creek leggen en ze blijven koel
    Tja, sloot klinkt ook zo ontof natuurlijk.
    Vrijheid
      donderdag 2 juli 2009 @ 20:21:06 #114
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_70589936
    The truth was in here.
      donderdag 2 juli 2009 @ 20:25:52 #115
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_70590096
    ja, creek klinkt beter
      donderdag 2 juli 2009 @ 20:27:33 #116
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_70590156
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 20:25 schreef Michielos het volgende:
    ja, creek klinkt beter
    En zei je toen ook tegen je maat "Wanna grab a cold one?"
    The truth was in here.
      donderdag 2 juli 2009 @ 20:32:29 #117
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_70590327
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 20:27 schreef Bastard het volgende:

[..]

neen :d
      vrijdag 3 juli 2009 @ 09:19:52 #118
    31101 _Led_
    pi_70602573
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 20:27 schreef Bastard het volgende:

[..]

Huh ? Doet Michielos aan necrofilie ???
    zzz
      vrijdag 3 juli 2009 @ 09:20:55 #119
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_70602605
    quote:
    Op vrijdag 3 juli 2009 09:19 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Huh ? Doet Michielos aan necrofilie ???
      vrijdag 3 juli 2009 @ 09:39:24 #120
    175455 Summers
    President-Elect FREEDOM
    pi_70603073
    necrofillie met een kotsfetish ?
    THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
      vrijdag 3 juli 2009 @ 09:51:58 #121
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_70603362
    en bondage
      vrijdag 3 juli 2009 @ 09:53:51 #122
    31101 _Led_
    pi_70603402
    zzz
      vrijdag 3 juli 2009 @ 10:11:22 #123
    79143 Darkwolf
    To the moon I howl
    pi_70603857
    quote:
    Op vrijdag 3 juli 2009 09:20 schreef Michielos het volgende:

Inderdaad. Goede reactie.
    Deze fetisch zou ik ook hier maar niet toegeven, want anders opent hij voor dat je het zelf door hebt er een heel topic over op FOK! ergens.
      vrijdag 3 juli 2009 @ 10:26:24 #124
    31101 _Led_
    pi_70604277
    Dude, paarden neuken, serieus
    zzz
      vrijdag 3 juli 2009 @ 10:29:23 #125
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_70604374
    Ontopic dan maar.. heeft er iemand nog klachten? Lolletje moet kunnen, verdere SC kan in het SC topic svp.
    The truth was in here.
      vrijdag 3 juli 2009 @ 10:30:02 #126
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_70604390
    Ok, playtime is over. Ga maar buiten spelen of iig niet verder slowchatten in Feedback el silvousplait ofzo.
    Vrijheid
      vrijdag 3 juli 2009 @ 10:30:53 #127
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_70604414
    GMTA .
    Vrijheid
      vrijdag 3 juli 2009 @ 10:34:38 #128
    31101 _Led_
    pi_70604533
    quote:
    Op vrijdag 3 juli 2009 10:30 schreef jogy het volgende:
    GMTA .
    En jij en Bastard ook !
    zzz
      vrijdag 3 juli 2009 @ 10:44:09 #129
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_70604841
    quote:
    Op vrijdag 3 juli 2009 10:34 schreef _Led_ het volgende:

[..]

En jij en Bastard ook !
    Vrijheid
      vrijdag 3 juli 2009 @ 18:19:10 #130
    258339 Dartanion
    Dictum, factum
    pi_70620411
    IK raad jullie aan om voortaan hele posts weg te editten omdat ,in mijn geval nu, alsnog de waarheid aan het licht is gekomen!
    :-)
      vrijdag 3 juli 2009 @ 19:06:01 #131
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_70621766
    quote:
    Op vrijdag 3 juli 2009 18:19 schreef Dartanion het volgende:
    IK raad jullie aan om voortaan hele posts weg te editten omdat ,in mijn geval nu, alsnog de waarheid aan het licht is gekomen!
    Euh sorry?
    The truth was in here.
      zaterdag 4 juli 2009 @ 08:26:21 #132
    176875 Spellmeista
    ||planetary Spells||
    pi_70634743
    * Spellmeista vraagt slotje aan in het Michael Jackson topic. Teveel bagger en gezeik tegen user She-Devill(of opruimen) suit yourself, maar gezien de regels hier zouden er een paar een ban kunnen krijgen in dat topic. Discussie is daar dood en onaangenaam!
      zaterdag 4 juli 2009 @ 09:40:32 #133
    258339 Dartanion
    Dictum, factum
    pi_70635299
    quote:
    Op vrijdag 3 juli 2009 19:06 schreef Bastard het volgende:

[..]

Euh sorry?
    Ik heb darkwolf alsnog moeten vertellen wat er stond.. Vond ik niet erg overigens, ben een open persoon.
    pi_70635344
    Die paragnosten discussie, even de titel changen naar 4 denk ik
    pi_70636417
    Mediaconsument in threads:
    quote:
    Zorg er alsjeblieft snel voor dat je op het strand aan het bier bent ok? Die replies van je beginnen met de seconde slechter te worden. Vannacht had ik nog hoop, nu niet meer.

Ik ga nog nieteens proberen dit uit te leggen. Kennelijk heb jij een heel lage dunk over het concept mens. Zelfkennis heb je dan ook totaal niet.
    quote:
    Heb jij een boek met naakte wetenschapsmeiden, die je regelmatig gebruikt om eens goed te rukken ofzo?

Je ziet alles als aanval op de wetenschap, en jij moet de wetenschap beschermen! Ook moet je iedereen die anders denkt dan de wetenschap aanvallen, en eigenlijk ook beschermen. HET KAN ECHT NIET DAT IEMAND EIGEN ERVARINGEN HEEFT EN OP ZIJN EIGEN MANIER TEGEN DE MUUR WIL LOPEN. DAT IS UIT DEN BOZE! DE WETENSCHAP, DE WETENSCHAP WEET HOE HET ZIT, DE WETENSCHAP IS JEZUS!

Rot op met je wazige owjee ik houd van de wetenschap betogen, op het moment dat je nog nieteens de moeite doet iemand te begrijpen. Summers heeft namelijk zeer goede ideeën, echter jij haalt het slechtste in haar naar boven omdat je telkens als een neanderthaler met een knuppel alles de grond in trapt. Gezellige discussiepartner ben je, net zoals een stel mensen meer hier.

Volgens mij is jouw moeder ook heel erg dogmatisch, of zie ik dat verkeerd.
    quote:
    Ga ergens anders mensen lastigvallen, je bent hier niet gewenst.

Mijn conclusie: Jij kunt me niet begrijpen omdat je te dom bent. Anders had ik wel wat meer respect gekregen van je, ow wacht je respecteert jezelf nieteens, je praat liever na wat er op school verteld is tegen je. Heb dus nu wel eens wat respect voor jezelf en laat dit forum met rust, met die loze argumentloze opmerkingen van je. Het is niet tof om iemand veel te laten typen, om het dan middels een argumentloze mening weg te laten lachen.

Mjah, je sterft toch wel in je zieligheid, iedereen loopt vanzelf een keer tegen de lamp.
    Wanneer word er ingegrepen?
      zaterdag 4 juli 2009 @ 11:04:10 #136
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_70636653
    quote:
    Michielos, en zo een paar meer hebben als enige doel, beter zijn dan de mensen om zich heen. Daarom dat hij ook nooit iets toevoegd aan discussies, anders dan argumentloze meningen die meestal nergens op gebaseerd zijn. De wetenschap roept ie dan. Verrekten NSBert. Dit mag wel eens afgelopen zijn tbh.

Iedereen heeft iets te zeggen, en hoe dom het ook klinkt, overal zit een bron van waarheid in. Alles is verteld aan de hand van bepaalde ervaringen. Heb dan iig het respect voor deze menselijkheid!

Niemand heeft het recht, om iemand hiermee lastig te vallen.

Net zoals bijvoorbeeld dat elke keer dat summers ook maar iets post, er drie kleine kleutertjes zijn die haar aanvallen, en zij de hele dag bezig is met zichzelf te beschermen. Echter, misschien had ze wel heel wat meer te vertellen!
    en we hebben er weer eentje..
    quote:
    Dude, lees het forum nog eens goed door. Ik heb dit verhaal overigens ook al in een pm naar bastard gestuurd.

Dit forum heeft 1 groot probleem, en dat zijn jullie, de kleine kinderen. Als je echt wetenschappelijke theorieen wil gaan onderuithalen, heb dan iig de guts om dit in een serieus wetenschapsforum te doen. Ipv met een ongezouten mening zonder respect alles hier kapot te maken?

Komt op mij over als een aasgier tbh.
      zaterdag 4 juli 2009 @ 11:10:31 #137
    258339 Dartanion
    Dictum, factum
    pi_70636766
    quote:
    LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES

BEWUST EN ONDERBEWUST DAT IS EEN VERSCHIL.

JE BEWUSTE IS DAT TRAGE WAT NIET OPSCHIET, HET ONDERBEWUSTE IS DE SNELHEID ZELVE.
    Mediaconsument zijn capslock zit ook regelmatig vast. Ook zie ik niet waar hij zijn punt duidelijker uitlegt? Er staat alleen dat ik moet lezen?
    pi_70637150
    quote:
    Dan wil ik graag een reactie op elke zin die ik geschreven heb, in een betoog, op mijn bureau, binnen een uur!

Scheer je weg, tuig!
    Weer eentje.. ban is nu toch wel echt op zijn plek.. Maak er eens werk van.. Er zijn mensen voor minder gebanned...
    pi_70637199
    Gaarne wil ik ook even het volgende posten:
    quote:

Forum-richtlijn: DOE NORMAAL!

Één aparte vermelding: het persoonlijk afzeiken van andere gebruikers of opvattingen geldt binnen dit forum als niet normaal. Ergens mee oneens zijn mag. Maar persoonlijk denigreren en kleineren absoluut niet. Ook al geldt dat elders wellicht als wél normaal.
    Als iemand dit aan de lopende band doet is het ineens wel normaal?
    Ban die gast gewoon ofzo. Iemand die zoooo vreselijk persoonlijk is en mensen als zodanig afzeikt kan gemist worden als kiespijn.
      zaterdag 4 juli 2009 @ 11:44:14 #140
    258339 Dartanion
    Dictum, factum
    pi_70637576
    quote:
    Jij praat liever mensen na, dan dat je zelf iets te vertellen heb. Dom schaap.
    Wat is de toegevoegde waarde aan een discussie van die laatste sneerende woorden?
      zaterdag 4 juli 2009 @ 13:55:55 #141
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_70640409
    of dit:
    quote:
    Nee, gezond leven helpt dan ook niet om de kans op kanker minder te maken, je moet juist zo ongezond mogelijk leven omdat je toch wel kanker krijgt! Denk eens na, prutser. Het is ook niet stoer om te roepen dat gezond leven nergens goed voor is. Dat laat wel zien hoeveel je logisch nadenkt over het leven. Ik heb het overigens tegen al die sjappies hier die niet verder nadenken dan hun penis lang is.
    ?
    pi_70641917
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 15:04 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ga dood.
    Doodsverwensing. Grijp eens in ofzo...
    quote:
    Volgens mij zijn jullie homo's ofzo, die voelen zich ook altijd zo verantwoordelijk voor andermans lot.
    Sorry maar ik vind het echt niet meer leuk eigenlijk.... Mag ik dat vinden?

[ Bericht 36% gewijzigd door Flammie op 04-07-2009 15:26:05 ]
      zaterdag 4 juli 2009 @ 20:01:50 #143
    79143 Darkwolf
    To the moon I howl
    pi_70649727
    Jongens... nu wil ik niet de mod gaan uithangen ofzo. Maar is het niet veel handiger als jullie een link naar de posts plaatsen in kwestie?
    Persoonlijk zou ik als mod hier dus niet aan gaan beginnen.
    Het is maar een tip, voordat jullie met nog meer van deze quotes komen zonder enige verdere bron vermelding!
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 09:40 schreef Dartanion het volgende:
    Ik heb darkwolf alsnog moeten vertellen wat er stond.. Vond ik niet erg overigens, ben een open persoon.
    Jij "moest" helemaal niets.
    Was enkel nieuwschierig en legde je geen druk noch verplichting op. Toch?
    pi_70660038
    Paragnosten discussie
    En die zooi met energieen

have fun

Hier is een linkje Paragnostendiscussie #3 - Onbekende saillante details!

[ Bericht 22% gewijzigd door Flammie op 05-07-2009 08:02:33 ]
      zondag 5 juli 2009 @ 18:22:21 #145
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_70674564
    Ik heb het idee dat jullie er ondertussen wel uit zijn gekomen en er uiteindelijk een totaal offtopic maar wel redelijk goede discussie uit is gekomen. Dus ik heb het topic hernoemd en verder gelaten voor wat het is want anders was er niets samenhangends meer uit gekomen. Dus is het topic hernoemd en kunnen jullie de paragnostendiscussie ergens anders weer voortzetten.
    Vrijheid
      maandag 6 juli 2009 @ 08:08:13 #146
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_70689837
    OMG, de hitte speelt mensen wel parten geloof ik
    The truth was in here.
    pi_70690126
    Nou ja goed, ik hoop dat jullie dan net zo vergevingsgezind zijn wanneer het mij of iemand anders betreft, indien we als dusdanig over de streep willen gaan (En ik betwijfel of het "opgelost" is tussen iedereen, kan me namelijk voorstellen dat een doodsverwensing en 20x iemand voor homo uitschelden -waarom is dat uberhaubt een scheldwoord :S- wat minder vergeeflijk is)

Niet dat ik ooit in dit gedrag zal vervallen, omdat ik mijn fatsoen wel kan houden.
      maandag 6 juli 2009 @ 08:52:25 #148
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_70690228
    Ik heb er afgelopen weekend niet bovenop gezeten, sorry, ik had andere dingen te doen dan FOK'ken. Maar je trekt de opmerkingen van medeusers jezelf toch niet persoonlijk aan hoop ik?!
    The truth was in here.
    pi_70690256
    Als je er zo over denkt waarom dan die regels uberhaubt opstellen ?
    Als je het toch maar niet hoeft aan te trekken.

Er zijn hier mensen voor minder gebanned.

Het is sowieso een ALGEMENE fok regel dat mensen dood wensen bestraft word met een BAN.
    Nu weten we natuurlijk dat je met je handen in het haar zit om hoe je ons kunt aanpakken maar ik vind deze zaak nogal wat kwalijker

[ Bericht 15% gewijzigd door Flammie op 06-07-2009 09:08:18 ]
      maandag 6 juli 2009 @ 11:25:32 #150
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_70693933
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 08:54 schreef Flammie het volgende:
    Als je er zo over denkt waarom dan die regels uberhaubt opstellen ?
    Als je het toch maar niet hoeft aan te trekken.

Er zijn hier mensen voor minder gebanned.

Het is sowieso een ALGEMENE fok regel dat mensen dood wensen bestraft word met een BAN.
    Nu weten we natuurlijk dat je met je handen in het haar zit om hoe je ons kunt aanpakken maar ik vind deze zaak nogal wat kwalijker
    Mocht je er per ongeluk echt mee zitten dan kan je dit altijd even aankaarten bij de FA's van FOK natuurlijk . Of in het feedbackforum etc. Maar ik heb het in ieder geval naar gevoel en geweten opgepakt hoe ik het het beste vond en zal dat blijven doen. Het blijft een gevoelskwestie en de regels worden door de moderators gehanteerd op de manier dat hun het beste dunkt. Mediaconsument heeft een waarschuwing gekregen en een extra note, mocht hij door gaan op dezelfde voet dan volgen er andere consequenties. En ik wil weleens weten wie er in het TRU forum voor minder gebanned is voor slecht gedrag.
    Vrijheid
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')