ik heb in deze gestaan, echt bizar groot, en ook nog eens bijna perfect symetrisch (niet perfect symertrisch omdat er (op de middelste foto in het midden aan de linker kant) een stukje niet goed uitkwam).quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:08 schreef Darklight het volgende:
Weer een nieuwe in Wiltshire:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Gemaakt met een plank en een touw."quote:
"THE FARMER HAS STATED THAT NO ONE HAS ACCESS
TO THIS CROP CIRCLE ON HIS LAND."
Zo danquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit is ook 1 nachtje mensenwerk?
bron: http://www.wccsg.com/Late(...)e/en-GB/Default.aspx
Wil ik graag doen maar de video laadt niet bij mij.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:04 schreef Bastard het volgende:
Goedemorgen deze morgen![]()
Bakkie erbij en 10 minuten rustig kijken..
Nou.. gewoon 1 camera per akker.. en dan maar eens kijken of er wat vreemds te zien isquote:Graancirkels komen wereldwijd voor maar verschijnen met name in de maanden juli en augustus op grote schaal in Wiltshire, Zuid-Engeland.
Hmm.. opmerkelijk. Zouden ze het soms zelf doen?quote:In de daarop volgende dagen ontstaan steeds meer nieuwe graanformaties. Doorgaans verschijnen die vanuit het niets tussen een uur 's nachts en half zes 's morgens. Doorlopend worden er night watches gehouden. Overal in de heuvels staan kleine tentjes waar de croppies 's nachts verblijven.
Ze vangen echter geen glimp van de makers op. Ook als de groep er 's avonds laat op uit trekt, gehuld in dikke jassen en sjaals om de kou en regen te trotseren, wordt, behalve een paar helikopterlichten in de verte, niets bijzonders waargenomen.
Jaweeell.. duurt even, net nog geprobeerdquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wil ik graag doen maar de video laadt niet bij mij.
Is die misschien aan komen vliegen?quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:47 schreef Cristal het volgende:
dieee graancircels slaan nergens op.als mijn hond door een granenveld rend krijg je precies hetzelfde resultaat
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:08 schreef 33 het volgende:
De formatie is op een bijzondere manier neergelegd, waarbij het gewas ook intern in cirkelpatronen is verwoven en gevlochten.
http://www.cropcircleconnector.com/2009/silbury/silbury2009.html
dat is wel heel apartquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:08 schreef 33 het volgende:
De formatie is op een bijzondere manier neergelegd, waarbij het gewas ook intern in cirkelpatronen is verwoven en gevlochten.
Vooral om dan je werk op croppie-sites te zien verschijnenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:13 schreef CoiLive het volgende:
Ik heb mensen wel een mooiere dingen en vooral ook beter zien vlechten, hoe dan ook; Het is grappig om zoiets erin te verwerken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |