abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 juni 2009 @ 14:15:22 #1
8372 Bastard
Persona non grata
pi_69633481
Het lijkt weer de tijd van het jaar te worden waarbij de graancirkels ontstaan.
Leek me leuk om een topic te hebben waarin de diverse foto's verzameld kunnen worden met dit fenomeen, eventueel met begeleiden tekst.

* Bastard Kicks off

Bron: The Telegraph

quote:
The vast pattern appeared in the field last week and experts are claiming it to be the first of its kind in the world.

Karen Alexander, a crop circle expert, said: "We have seen butterfly and bird patterns in the past, but this is the first jellyfish crop circle in the world.

It is absolutely huge - roughly three times the size of most crop patterns and extremely interesting. People have been aghast at the size of it. It is a complete monster.

"We are looking into the meaning of it, but at present it just seems to have appeared out of nowhere."

Crop circle theorists known as 'croppies' - believe the patterns are created by UFOs during nocturnal visits, or caused by natural phenomena such as unusual forms of lightning striking the earth.

But it has been proven the patterns can be easily created artists.

Last year a crop circle described as the most complex ever to seen in Britain was discovered in a barley field in Wiltshire.

The formation, measuring 150ft in diameter, was a coded image representing the first 10 digits, 3.141592654, of pi.

Michael Reed, an astrophysicist, said: "The tenth digit has even been correctly rounded up. The little dot near the centre is the decimal point.

"The code is based on 10 angular segments with the radial jumps being the indicator of each segment.

"Starting at the centre and counting the number of one-tenth segments in each section contained by the change in radius clearly shows the values of the first 10 digits in the value of pi."
The truth was in here.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 14:17:43 #2
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_69633548
Da's verduiveld mooi gemaakt!
Dat verandert alles
  dinsdag 2 juni 2009 @ 14:20:19 #3
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_69633617
Heh, die lijkt op een van die beestjes uit Flow
zzz
  dinsdag 2 juni 2009 @ 14:22:43 #4
8372 Bastard
Persona non grata
pi_69633682
4 Mei 2009

6 Mei 2009

9 Mei

25 Mei
The truth was in here.
pi_69633935
Ja hoor, Yin en Yang ufo's
pi_69634063

Waarschijnlijk de enige ECHTE crop "circle" gemaakt door een UFO:
pi_69634160
Die laatste foto is een uit de hand gelopen noodlanding van een UFO?
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 14:55:58 #8
8372 Bastard
Persona non grata
pi_69634590
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:39 schreef AlphaOmega het volgende:
Die laatste foto is een uit de hand gelopen noodlanding van een UFO?
Nee een dollemansrit met een terreinwagen.
The truth was in here.
pi_69634986
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:55 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee een dollemansrit met een terreinwagen.
Duh... maar wel grappig om een dergelijke foto bij de anderen te plaatsen.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 15:15:15 #10
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_69635088
Wel bizar hoe ze dat maken
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_69635307
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:19:37 #12
230727 sjoep
a new day!
pi_69636934
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:35 schreef Yngwie het volgende:
Waarschijnlijk de enige ECHTE crop "circle" gemaakt door een UFO:
[ afbeelding ]

Mooi topic.
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
pi_69643700
Niemand weet hoe die dingen ontstaan, maar UFO's zijn het toch niet.

Kijk deze foto, snachts rijden er altijd mensen op de weg, deze ligt NAAST de snelweg en is 3/4 voetbalvelden groot. Zou wel heel toevallig zijn dat niemand zo'n dingetje heeft zien landen dan.....

Wat ik ook niet snap, als die ''aliens'' slim genoeg zijn om op die andere planeet iets te bouwen wat kan vliegen, supersonischsnel en groot is, waarom zijn ze dan te dom om echt eens contact te zoeken met wat hier leeft.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_69643763
Respect voor de makers

Deze is trouwens ook gaaf

[ Bericht 37% gewijzigd door TLC op 02-06-2009 20:55:17 ]
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:54:47 #15
230727 sjoep
a new day!
pi_69646404
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:49 schreef justmattie het volgende:
Wat ik ook niet snap, als die ''aliens'' slim genoeg zijn om op die andere planeet iets te bouwen wat kan vliegen, supersonischsnel en groot is, waarom zijn ze dan te dom om echt eens contact te zoeken met wat hier leeft.
Op zich zou het geen kwaad kunnen om je dan eens te verdiepen in wat de gedachte volgens sommigen achter die graancirkels is
De cirkels zijn volgens veel mensen een manier van communiceren, en triggeren.
Dit is bijvoorbeeld zo'n uitleg.
Ik weet dat voor velen het fenomeen "channeling" discutabel is, maar het gaat om het idee dat beschreven wordt, het doel van het verschijnen van die graancirkels.
Of je dat nou zweverig vindt of niet, een opmerking als dat aliens (?) te dom zijn om contact te zoeken met wat hier leeft is omdat ze iets kunnen maken (?) dat hier naar toe kan vliegen (?) en dan graancirkels kan maken (?) volgens de algemeen gangbare verklaring van de "zweverige" kant van graancirkel-belangstellenden echt onzin.

Volgens mij zijn er weinig mensen die graancirkels zien als een boodschap, die denken dat ze op Planeet X dachten van "we zullen eens lekker in de ruimtebolide stappen en op Aarde een wazige boodschap in een graanveld branden zodat ze van ons bestaan af weten".

Een theorie is dat de graancirkels dienen als triggers. Dat alle mensen eigenlijk weten wat de bedoeling is, en weten van het grote geheel, maar dat dat alleen nog boven moet komen. Dus het hogere bewustzijn wordt door die cirkels geactiveerd.

Een andere theorie is natuurlijk dat het boerenzonen met planken aan touwen zijn die ze maken, maar dan heeft de alien-opmerking over contact ook geen zin
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
  dinsdag 2 juni 2009 @ 21:14:39 #16
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_69647337
of orbs

[ Bericht 28% gewijzigd door Summers op 02-06-2009 21:24:15 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_69648382
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 20:54 schreef sjoep het volgende:

[..]

Op zich zou het geen kwaad kunnen om je dan eens te verdiepen in wat de gedachte volgens sommigen achter die graancirkels is
De cirkels zijn volgens veel mensen een manier van communiceren, en triggeren.
Dit is bijvoorbeeld zo'n uitleg.
Ik weet dat voor velen het fenomeen "channeling" discutabel is, maar het gaat om het idee dat beschreven wordt, het doel van het verschijnen van die graancirkels.
Of je dat nou zweverig vindt of niet, een opmerking als dat aliens (?) te dom zijn om contact te zoeken met wat hier leeft is omdat ze iets kunnen maken (?) dat hier naar toe kan vliegen (?) en dan graancirkels kan maken (?) volgens de algemeen gangbare verklaring van de "zweverige" kant van graancirkel-belangstellenden echt onzin.

Volgens mij zijn er weinig mensen die graancirkels zien als een boodschap, die denken dat ze op Planeet X dachten van "we zullen eens lekker in de ruimtebolide stappen en op Aarde een wazige boodschap in een graanveld branden zodat ze van ons bestaan af weten".

Een theorie is dat de graancirkels dienen als triggers. Dat alle mensen eigenlijk weten wat de bedoeling is, en weten van het grote geheel, maar dat dat alleen nog boven moet komen. Dus het hogere bewustzijn wordt door die cirkels geactiveerd.

Een andere theorie is natuurlijk dat het boerenzonen met planken aan touwen zijn die ze maken, maar dan heeft de alien-opmerking over contact ook geen zin
Oftewel, je weet er zelf ook niets van af. Theoretisch gezien kunnen de koeien in de wei dit ook gaan maken.
Feit is, niemand weet hoe het er komt, want niemand heeft het ooit gezien. Mijn mening is dat UFO's en buitenaardse wezens niet bestaan. Anders hadden we veel meer bewijs etc gehad.
  woensdag 3 juni 2009 @ 07:34:19 #18
230727 sjoep
a new day!
pi_69655558
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:37 schreef justmattie het volgende:

[..]

Oftewel, je weet er zelf ook niets van af. Theoretisch gezien kunnen de koeien in de wei dit ook gaan maken.
Feit is, niemand weet hoe het er komt, want niemand heeft het ooit gezien. Mijn mening is dat UFO's en buitenaardse wezens niet bestaan. Anders hadden we veel meer bewijs etc gehad.
Ik heb er in ieder geval wél iets over gelezen
En er zijn genoeg mensen die vinden/denken dat ze wél weten hoe het komt, en er zijn ook genoeg mensen die het wél ooit gezien hebben. Met ufo's en buitenaardse wezens heeft dat niks te maken.

[ Bericht 12% gewijzigd door sjoep op 03-06-2009 07:45:54 ]
  † In Memoriam † donderdag 4 juni 2009 @ 18:54:40 #19
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_69710716
In de nacht van 2 op 3 juni is er weer een graancirkel bijgekomen.
Ditmaal in Yatesbury, Wiltshire.

Ik vind 'm niet mooi. Zo rommelig, maar misschien lijkt dat zo.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_69711773
Lijkt wel een Libelle. En wat moeten we er nu volgens de geleerden en mensen die zich er in verdiept hebben in zien?
pi_69713074
Ze beginnen mooier en mooier te worden! Respect voor de mensen die dit doen! (Voor hun kunde, niet voor het vernielen van de oogsten)
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
  † In Memoriam † donderdag 4 juni 2009 @ 21:12:58 #22
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_69716036
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 19:25 schreef justmattie het volgende:
Lijkt wel een Libelle. En wat moeten we er nu volgens de geleerden en mensen die zich er in verdiept hebben in zien?
Een libelle ja. Goed gezien.
bron: http://www.niburu.nl/index.php?articleID=21020 en die heeft het weer van: http://www.cropcircleconnector.com/interface2005.htm
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_69716315
Aan de romeligheid te zien hadden de aliens in hun lichtbol problemen met hun super duper nucliaire microwave graancircel maak laser
pi_69716559
Pak je ruimtwaggie boek ff 34095897 lichtjaren door het heelal en als je vervolgens bijna tegen een planeet met groen en water aanvliegt dan land je ff om een tag te zetten...

Het blijft wel een apart fenomeen, heel kunstig maar zonde van het graan natuurlijk, er zijn genoeg mensen die honger hebben in deze wereld.
Yo!Soppa?
pi_69722180
en wat is je punt nu in dit topic want ik begrijp het niet helemaal.
75 topics = FIN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')