Nee, gewoon een vervolg op de eerdere drie delenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:18 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
Als reactie op deze: Incapabel personeel bij Starbucks ?
Onzin ... Utrecht CSquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:24 schreef Raamkonijn het volgende:
[..]
Me too.. Waar komt ie? Ik hoorde bij 't Neude daarzo. Waar vroeger Time2Surf was
je bent in de war met de Subwayquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:24 schreef Raamkonijn het volgende:
[..]
Me too.. Waar komt ie? Ik hoorde bij 't Neude daarzo. Waar vroeger Time2Surf was
nog niet zeker volgens mij..hoorde wel iets over dat lelijke bruine cafe bij de FRS wat het meest waarschijnlijk zou zijn..quote:
Hoop eerlijk gezegd wel dat ie iets dichter bij de bussen komtquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nog niet zeker volgens mij..hoorde wel iets over dat lelijke bruine cafe bij de FRS wat het meest waarschijnlijk zou zijn..
zal wel niet..midden op het station is meer een a-locatie.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:39 schreef Raamkonijn het volgende:
[..]
Hoop eerlijk gezegd wel dat ie iets dichter bij de bussen komt
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:39 schreef Raamkonijn het volgende:
[..]
Hoop eerlijk gezegd wel dat ie iets dichter bij de bussen komt
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:37 schreef Felixa het volgende:
Weet iemand toevallig wanneer en waar precies de Starbucks op Amsterdam CS komt?![]()
Volgens mij werd er in eerste instantie gesproken over het voorjaar van 2009, dus dat zal dan wel uitgesteld zijn, helaas.
Dan zal het niet lang meer durenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:20 schreef Tim86 het volgende:
Hoe dan ook: De Starbucks in Utrecht Centraal is momenteel in aanbouw
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:20 schreef Tim86 het volgende:
Hoe dan ook: De Starbucks in Utrecht Centraal is momenteel in aanbouw
Waar is al 4x gezegd, in de stationshal, aan de kant van de Broodzaak en de Bruna, waar eerst een bruin café zat.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:10 schreef TOVOS het volgende:
Jeeej!! Starbucks op Utrecht CS!
Daar ben ik wel blij mee. Schiphol vind ik wat lastiger om een bakkie te halen.
In Utrecht wil ik nog wel eens shoppen! IEmand een idee waar precies en wanneer ze open gaan?
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:20 schreef LuxAeterna het volgende:
[..]
Waar is al 4x gezegd, in de stationshal, aan de kant van de Broodzaak en de Bruna, waar eerst een bruin café zat.
Ik zie nergen vier keer hetzelfde cafe genoemd staan, maar ik ga er nu vanuti dat ie dus op de plek van Cafe Hoog komt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nog niet zeker volgens mij..hoorde wel iets over dat lelijke bruine cafe bij de FRS wat het meest waarschijnlijk zou zijn..
Correct. De aankondiging op de bouwschutting laat geen reden tot twijfel toe.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:39 schreef TOVOS het volgende:
[..]
[..]
Ik zie nergen vier keer hetzelfde cafe genoemd staan, maar ik ga er nu vanuti dat ie dus op de plek van Cafe Hoog komt.
http://www.starbuckseverywhere.net/ Deze knakker heeft er al helemaal een obsessie van gemaakt.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:41 schreef Superher0 het volgende:
[..]
Correct. De aankondiging op de bouwschutting laat geen reden tot twijfel toe.
Ik heb de nare tik om overal ter wereld waar ik kom en er is een Starbucks om daar een bakkie te doen. Kan er niets aan doen, maar het moet gewoon. En ik drink niet eens koffie!! Frappucino Java Chip voor mij
Hoewel hij uiteraard wel mooie locaties bezoekt, zoals nu obviouslyquote:Op maandag 20 juli 2009 18:11 schreef Leatherface het volgende:
[..]
http://www.starbuckseverywhere.net/ Deze knakker heeft er al helemaal een obsessie van gemaakt.![]()
Strawberry Cream Frappuccino en nog een soort Cream Frappuccino.quote:
Ha! Ik ben begonnen in Azie. In Hong Kong werd het een gewoonte om tijdens het werk even een echte Frappucino te halen om af te koelen. Daarna tijdens het rondreizen. Ik hoef niet elke store in, minimaal eentje per land/stad.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:11 schreef Leatherface het volgende:
[..]
http://www.starbuckseverywhere.net/ Deze knakker heeft er al helemaal een obsessie van gemaakt.![]()
Ik ben er ondertussen een beetje op uitgekeken, dat Starbucks. Hooguit op stations of lange wachttijden op luchthavens...
Nu in aanbouw. Over een week of twee gok ik.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:42 schreef JimmyJames het volgende:
Wanneer gaat ie op Utrecht trouwens open?
Dus over twee weken kan ik een KLB-topic openen met als titels "SB = overhyped shit"quote:Op dinsdag 21 juli 2009 07:11 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nu in aanbouw. Over een week of twee gok ik.
Ach, schrale troost. Je bent er zelden alleen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:53 schreef Laton het volgende:
zo'n fijne gezellige plek ook om lekker een kopje koffie te drinken,.. utrecht centraal
Nee, je moet vlak voor de trein vertrekt een koffie kopen, dekseltje erop en dan heel hip rennen om nog nét de trein te halen met je beker Starbucks. En dan in de trein uitpuffen en je bakkie troost opdrinken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:53 schreef Laton het volgende:
zo'n fijne gezellige plek ook om lekker een kopje koffie te drinken,.. utrecht centraal
Of net de trein missen omdat je zonodig zo'n trieste bak moest halen. Dan ga ik heel hard lachen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:09 schreef Felixa het volgende:
[..]
Nee, je moet vlak voor de trein vertrekt een koffie kopen, dekseltje erop en dan heel hip rennen om nog nét de trein te halen met je beker Starbucks. En dan in de trein uitpuffen en je bakkie troost opdrinken.
Juist! Zo'n film moment.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:09 schreef Felixa het volgende:
[..]
Nee, je moet vlak voor de trein vertrekt een koffie kopen, dekseltje erop en dan heel hip rennen om nog nét de trein te halen met je beker Starbucks. En dan in de trein uitpuffen en je bakkie troost opdrinken.
en dan zo hip rennen dat het dekseltje los laat. Geweldig entertainment voor de reizigers achter de raampjes.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:09 schreef Felixa het volgende:
[..]
Of je de trein nou mist omdat je een bakje thee bij de Kiosk haalt, een chocolate chip cookiequote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Of net de trein missen omdat je zonodig zo'n trieste bak moest halen. Dan ga ik heel hard lachen.
Hoeveel negers heb jij d'r gezien dan?quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:32 schreef Parafernalia het volgende:
Starbucks is een beetje het Kentucky Fried Chicken van de caffeine toch?
Wáág het niet om voorbij Hoog Catherijne te komen, ik zweer je,.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:21 schreef TOVOS het volgende:
[..]
Zaterdag maar even naar Utrecht dan.
bedankt voor de info
Watch mequote:Op maandag 3 augustus 2009 15:46 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wáág het niet om voorbij Hoog Catherijne te komen, ik zweer je,.
Idd. Zit nu in de USA, haal hier elke dag een caramal frappucino voor $3.80 of zo, grandequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:48 schreef Bananenman het volgende:
Mag hopen dat de Starbucks op Utrecht CS wel enigzins normale prijzen hanteert, want op Schiphol is het écht niet normaal, zeker vergeleken met Amerika. Maar goed, ook op Utrecht CS zal het wel bizar duur zijn
Tering wat zal jij een bolle kop hebben aan het einde van de vakantie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:47 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Idd. Zit nu in de USA, haal hier elke dag een caramal frappucino voor $3.80 of zo, grande
Die had ik nog niet neequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tering wat zal jij een bolle kop hebben aan het einde van de vakantie.
Ha, vooruit,.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:49 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Die had ik nog niet nee. Maargoed, ik neem het ook als lunch zeg maar
.
Da's net zoiets als chips eerst kapot stampen voordat je gaat eten. Dat doe je ook niet.quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:34 schreef Eilanden het volgende:
Starbucks Utrecht opent woensdag!
bronquote:Lange rijen voor 'bakkie' Starbucks
UTRECHT - Bij het nieuwe filiaal van koffieketen Starbucks op het Centraal Station in Utrecht stonden woensdagochtend lange rijen.
Ruim voor de officiële opening stonden de fans al voor de deuren om een kop koffie te kunnen bestellen bij de Amerikaanse koffiebar.
De winkel ging om half negen open met een fluitsignaal van een aantal conducteurs van de NS. Voor de eerste honderd klanten stond een cadeautje klaar. ,,Deze exclusieve Starbucks-mokken waren binnen vier minuten weg,’’ zegt een woordvoerster.
De Amerikaanse koffieketen heeft over de hele wereld fans. Op Hyves communiceerden duizenden liefhebbers in een speciale community al weken met elkaar over de opening van de Utrechtse Starbucks, de eerste vestiging buiten Schiphol.(ANP)
Nou, nou rustig maar.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:02 schreef Frans.Duijts het volgende:
Wat een ongelooflijk stelletje corporate whores bij elkaar, zeg.
Echt, hoe simpel in je hoofd moet je zijn om volledig idolaat te zijn van een bedrijf als 'Starbucks'!?
Ja, de koffie smaakt goed. Ik zou er ook gerust naar binnen wandelen als ik toevallig op Utrecht CS zou zijn en toevallig zin in koffie zou hebben voordat ik m'n trein haal.
Maar in de naam van de Vader, de Zoon en de Heilige Geest... waarom deze massahysterie? Denken die mensen niet na? Zijn dit de mensen die een natte plek in hun broek krijgen bij het zien van een Starbucks logo en vervolgens luidruchtig tot een orgasme komen bij het drinken van een bak koffie?
Verlicht me.
De koffie bij de Kiosk is dan ook niet zozeer drie keer beter, maar die van Starbucks is vooral drie keer slechter. Maar je hebt gelijk dat het beide in het niet valt bij een goede Italiaanse espresso.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:26 schreef abominabel het volgende:
Mijn god, wat is er met je smaakpapillen aan de hand als je koffie van de Kiosk 3x beter vind dan starbucks. Zelfs het kartonnen bekertje van de kiosk heeft meer smaak dan de koffie.
Kiosk
Want jij bent uniek en onderscheidend en apartquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:37 schreef Laton het volgende:
mensen die fan zijn van middelmaat en massatroep
ga jij nu maar je aanmaakkoffie kopen op centraalquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Want jij bent uniek en onderscheidend en apart.
Nee, nog steeds niet. Ik ben liefhebber van een goede espresso en erg kritisch op alle koffie die je her en der kunt kopen. De laatste die ik bij Starbucks op Schiphol heb gehad vond ik gewoon best oke. Ah to go en Kiosk halen dat niveau niet. Wat mij betreft zou Starbucks kwa koffiekwaliteit best een verrijking zijn op de stations in Nederland.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:32 schreef Pool het volgende:
[..]
De koffie bij de Kiosk is dan ook niet zozeer drie keer beter, maar die van Starbucks is vooral drie keer slechter. Maar je hebt gelijk dat het beide in het niet valt bij een goede Italiaanse espresso.
Zo tevreden?
Wauw, sterkquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:30 schreef Laton het volgende:
[..]
ga jij nu maar je aanmaakkoffie kopen op centraal
ow je lust geeneens koffie, dat verklaart je adoratie voor die troep.quote:
Wat kom je hier eigenlijk doen, behalve je te gek gave unieke persoonlijkheid tentoonstellen door alles wat andere mensen wel leuk/lekker vinden de grond in te stampen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:38 schreef Laton het volgende:
[..]
ow je lust geeneens koffie, dat verklaart je adoratie voor die troep.
Maar die dubbele frappucchino met framboos en caramel smaak is zo'n lekkere milkshakequote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:43 schreef Marrije het volgende:
Zonet was op editie nl (dacht ik) een testje te zien: van 3 verschillende merken / toko's de koffie en dan de kiosk koffie in een starbucks beker en testen maar. Starbucks stond op de 3e plaats.
Oeh dat klinkt eigenlijk best lekkerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:01 schreef Zith het volgende:
[..]
Maar die dubbele frappucchino met framboos en caramel smaak is zo'n lekkere milkshake
Ho, Oreo's blijvenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:24 schreef Felixa het volgende:
Ik denk dat een deel van de hype te maken heeft met het credo "wat je van ver haalt, is lekker".
Voor SB in Utrecht openging (filialen Schiphol even daargelaten) kon je alleen SB in het buitenland drinken.
Daar moest je dus nogal wat moeite voor doen.
De hype is natuurlijk over een paar maanden weg als er meer filialen open zijn gegaan.
Ander voorbeeldje is bijvoorbeeld de Oreo-koekjes. Vroeger kon je die alleen in Amerika kopen, dus leken ze extra speciaal. Nu ze ook gewoon in de Nederlandse supermarkten liggen, is het de normaalste zaak van de wereld. Niks bijzonders meer aan. Zo zal het met SB ook wel gaan, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |