en dan zo hip rennen dat het dekseltje los laat. Geweldig entertainment voor de reizigers achter de raampjes.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:09 schreef Felixa het volgende:
[..]
Nee, je moet vlak voor de trein vertrekt een koffie kopen, dekseltje erop en dan heel hip rennen om nog nét de trein te halen met je beker Starbucks. En dan in de trein uitpuffen en je bakkie troost opdrinken.
Of je de trein nou mist omdat je een bakje thee bij de Kiosk haalt, een chocolate chip cookiequote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Of net de trein missen omdat je zonodig zo'n trieste bak moest halen. Dan ga ik heel hard lachen.
Hoeveel negers heb jij d'r gezien dan?quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:32 schreef Parafernalia het volgende:
Starbucks is een beetje het Kentucky Fried Chicken van de caffeine toch?
Wáág het niet om voorbij Hoog Catherijne te komen, ik zweer je,.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:21 schreef TOVOS het volgende:
[..]
Zaterdag maar even naar Utrecht dan.
bedankt voor de info
Watch mequote:Op maandag 3 augustus 2009 15:46 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wáág het niet om voorbij Hoog Catherijne te komen, ik zweer je,.
Idd. Zit nu in de USA, haal hier elke dag een caramal frappucino voor $3.80 of zo, grandequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:48 schreef Bananenman het volgende:
Mag hopen dat de Starbucks op Utrecht CS wel enigzins normale prijzen hanteert, want op Schiphol is het écht niet normaal, zeker vergeleken met Amerika. Maar goed, ook op Utrecht CS zal het wel bizar duur zijn
Tering wat zal jij een bolle kop hebben aan het einde van de vakantie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:47 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Idd. Zit nu in de USA, haal hier elke dag een caramal frappucino voor $3.80 of zo, grande
Die had ik nog niet neequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tering wat zal jij een bolle kop hebben aan het einde van de vakantie.
Ha, vooruit,.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:49 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Die had ik nog niet nee. Maargoed, ik neem het ook als lunch zeg maar
.
Da's net zoiets als chips eerst kapot stampen voordat je gaat eten. Dat doe je ook niet.quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:34 schreef Eilanden het volgende:
Starbucks Utrecht opent woensdag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |