quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:20 schreef Tim86 het volgende:
Hoe dan ook: De Starbucks in Utrecht Centraal is momenteel in aanbouw
Waar is al 4x gezegd, in de stationshal, aan de kant van de Broodzaak en de Bruna, waar eerst een bruin café zat.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:10 schreef TOVOS het volgende:
Jeeej!! Starbucks op Utrecht CS!
Daar ben ik wel blij mee. Schiphol vind ik wat lastiger om een bakkie te halen.
In Utrecht wil ik nog wel eens shoppen! IEmand een idee waar precies en wanneer ze open gaan?
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:20 schreef LuxAeterna het volgende:
[..]
Waar is al 4x gezegd, in de stationshal, aan de kant van de Broodzaak en de Bruna, waar eerst een bruin café zat.
Ik zie nergen vier keer hetzelfde cafe genoemd staan, maar ik ga er nu vanuti dat ie dus op de plek van Cafe Hoog komt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nog niet zeker volgens mij..hoorde wel iets over dat lelijke bruine cafe bij de FRS wat het meest waarschijnlijk zou zijn..
Correct. De aankondiging op de bouwschutting laat geen reden tot twijfel toe.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:39 schreef TOVOS het volgende:
[..]
[..]
Ik zie nergen vier keer hetzelfde cafe genoemd staan, maar ik ga er nu vanuti dat ie dus op de plek van Cafe Hoog komt.
http://www.starbuckseverywhere.net/ Deze knakker heeft er al helemaal een obsessie van gemaakt.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:41 schreef Superher0 het volgende:
[..]
Correct. De aankondiging op de bouwschutting laat geen reden tot twijfel toe.
Ik heb de nare tik om overal ter wereld waar ik kom en er is een Starbucks om daar een bakkie te doen. Kan er niets aan doen, maar het moet gewoon. En ik drink niet eens koffie!! Frappucino Java Chip voor mij
Hoewel hij uiteraard wel mooie locaties bezoekt, zoals nu obviouslyquote:Op maandag 20 juli 2009 18:11 schreef Leatherface het volgende:
[..]
http://www.starbuckseverywhere.net/ Deze knakker heeft er al helemaal een obsessie van gemaakt.![]()
Strawberry Cream Frappuccino en nog een soort Cream Frappuccino.quote:
Ha! Ik ben begonnen in Azie. In Hong Kong werd het een gewoonte om tijdens het werk even een echte Frappucino te halen om af te koelen. Daarna tijdens het rondreizen. Ik hoef niet elke store in, minimaal eentje per land/stad.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:11 schreef Leatherface het volgende:
[..]
http://www.starbuckseverywhere.net/ Deze knakker heeft er al helemaal een obsessie van gemaakt.![]()
Ik ben er ondertussen een beetje op uitgekeken, dat Starbucks. Hooguit op stations of lange wachttijden op luchthavens...
Nu in aanbouw. Over een week of twee gok ik.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:42 schreef JimmyJames het volgende:
Wanneer gaat ie op Utrecht trouwens open?
Dus over twee weken kan ik een KLB-topic openen met als titels "SB = overhyped shit"quote:Op dinsdag 21 juli 2009 07:11 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nu in aanbouw. Over een week of twee gok ik.
Ach, schrale troost. Je bent er zelden alleen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:53 schreef Laton het volgende:
zo'n fijne gezellige plek ook om lekker een kopje koffie te drinken,.. utrecht centraal
Nee, je moet vlak voor de trein vertrekt een koffie kopen, dekseltje erop en dan heel hip rennen om nog nét de trein te halen met je beker Starbucks. En dan in de trein uitpuffen en je bakkie troost opdrinken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:53 schreef Laton het volgende:
zo'n fijne gezellige plek ook om lekker een kopje koffie te drinken,.. utrecht centraal
Of net de trein missen omdat je zonodig zo'n trieste bak moest halen. Dan ga ik heel hard lachen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:09 schreef Felixa het volgende:
[..]
Nee, je moet vlak voor de trein vertrekt een koffie kopen, dekseltje erop en dan heel hip rennen om nog nét de trein te halen met je beker Starbucks. En dan in de trein uitpuffen en je bakkie troost opdrinken.
Juist! Zo'n film moment.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:09 schreef Felixa het volgende:
[..]
Nee, je moet vlak voor de trein vertrekt een koffie kopen, dekseltje erop en dan heel hip rennen om nog nét de trein te halen met je beker Starbucks. En dan in de trein uitpuffen en je bakkie troost opdrinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |