Autsj... dat lijkt me echt pijn doenquote:Op maandag 1 juni 2009 22:38 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Simone Halep![]()
Ok, niet echt heel bekend, maar ze is tennister en ze heeft gewoon héle grote boobiez.
[ afbeelding ]!
Onflatteus? Kenkergeil vriend.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:38 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Simone Halep![]()
Ok, niet echt heel bekend, maar ze is tennister en ze heeft gewoon héle grote boobiez.
[ afbeelding ]!
Ik denk dat daar de meningen over verdeeld zijnquote:
Denk dat die foto op een heel andere zone versterkend werkt bij 99% van de mannenquote:Op maandag 1 juni 2009 23:13 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik denk dat daar de meningen over verdeeld zijn![]()
Maar hoe dan ook wel een foto die op je lachspieren werkt.
Misschien ben jij wel een uitzondering en heb je gewoon geen smaak.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:15 schreef oldschoolf00l het volgende:
[..]
Denk dat die foto op een heel andere zone versterkend werkt bij 99% van de mannen
Dat is jouw eigen invullingquote:Op maandag 1 juni 2009 23:31 schreef oldschoolf00l het volgende:
Hetero-vrouwen die halfnaakte vrouwenfoto's gaan beoordelen en mannen gaan vertellen of iets sexy is of niet.
Hoe weet jij of wij allemaal hetero zijn?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:31 schreef oldschoolf00l het volgende:
Hetero-vrouwen die halfnaakte vrouwenfoto's gaan beoordelen en mannen gaan vertellen of iets sexy is of niet.
En jij baseert je mening op?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:36 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Dat is jouw eigen invulling
Wie zegt hier dat jij het niet sexy mag vinden? Alleen jouw oordeel dat 99% van de mannen dit sexy vindt, daar geloof ik persoonlijk niet in. That's all
Sorry hoor lesbo - en eentje die blijkbaar niet op geile wijven valt.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:39 schreef rena het volgende:
[..]
Hoe weet jij of wij allemaal hetero zijn?
aiaiaiquote:
Ik ben geen lesboquote:Op maandag 1 juni 2009 23:46 schreef oldschoolf00l het volgende:
[..]
Sorry hoor lesbo - en eentje die blijkbaar niet op geile wijven valt.
Nee, ik kwam toevallig langs en zag een 'lege' post.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:30 schreef rena het volgende:
Daar kwam ik ook net achter, ben jij de kruisjesjager?Even wat anders proberen.
Wie is dat dan?quote:
Uh... nee!quote:
Dat is niet onflatteus, jij bent gewoon jaloers.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:38 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Simone Halep![]()
[ afbeelding ]!
Troela's die hopen er zo uit te zien?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:05 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Dat is niet onflatteus, jij bent gewoon jaloers.
Maar goed, in dit topic reageren wel eens vaker van die troela's die alleen maar mogen hopen er ooit zo uit te mogen zien als ze zelf een slechte haardag of beschonken avond hebben.
Gast. Kijk naar die tieten. Weinig vrouwen die daar jaloers op zullen zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:05 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Dat is niet onflatteus, jij bent gewoon jaloers.
Maar goed, in dit topic reageren wel eens vaker van die troela's die alleen maar mogen hopen er ooit zo uit te mogen zien als ze zelf een slechte haardag of beschonken avond hebben.
Het feit dat jij je aangesproken voelt zegt alles. Kennelijk voel jij je aangevallen. Het valt me ontzettend vaak op dat er in deze topicreeks heel vaak mensen ten onrechte worden 'afgezeken'. Daar zit niets anders dan vrouwennijd in.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:28 schreef Ireentje het volgende:
[..]
Troela's die hopen er zo uit te zien?Nee danku. Voor geen goud zou ik zo'n grote boezem willen hebben, en nee, ben niet jaloers
Ze wil er zelf trouwens ook van af, zou ik ook doen, het ljkt me behoorlijk pijnlijk en heel erg in de weg te zitten.
Ja het zo ook rondom abnormaal zijn als tieten zouden worden beschouwd als lustobject. Ik snap ook niet dat er vrouwen zijn die een decoleté hebben, dient toch geen nutquote:En dan heb je van die ventjes die die abnormaal grote voorgevel gewoon als lustobject zien, how sad
Ja, omdat jij zegt dat ze jaloers is. Zij spreekt dat dan tegen. Raar, hè, als ze daar tegenin gaat?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:43 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Het feit dat jij je aangesproken voelt zegt alles. Kennelijk voel jij je aangevallen.
Je moet 'm instellen als webicon.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:25 schreef N.icka het volgende:
Ik zal hem zo thuis even opslaan en uploaden , gaat hier op het werk niet merk ik.
_edit_ bestand is te groot![]()
quote:
Huh? Wat is daar nou mis mee?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:00 schreef Radegast het volgende:
[..]
aiaiai
[ afbeelding ]
Scary Spice iets té in vorm?![]()
Ja, maar iets té in vorm. Brrr.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Huh? Wat is daar nou mis mee?![]()
Ik denk dat de olie (zweet?) de spieren allemaal wat meer accentueren (en als ze in spijkerbroek had gestaan had je die "lijnen" links en rechts op de heupen ook niet zo gezien, geen idee hoe je die botjes/spieren beneden noemt
) maar dat mens is toch prachtig in vorm na meerdere kids dacht ik zo
Ja liefst nog wat babyvet ook nog zeker?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar iets té in vorm. Brrr.Vrouwen horen een lief zacht buikje te hebben, geen strakke sixpack.
Een menselijke Heidi, wat een verschil, zonder het plastic laagjequote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:20 schreef SEMTEX het volgende:
Heidi Montag en Spencer Pratt
[ afbeelding ]
Tuuuurlijk mag jij een mening hebben schat. Als jij graag als een 3-jarig kind overal je muil over open wil trekken, ook al weet je van t topic geen ene moer, moet je vooral doen. Maar denk vooral niet dat je ook maar een centimeter gelijk hebt, dan vink alles prima wijffiequote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:14 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ben geen lesboMaar wij mogen best onze mening geven, als je er niet tegen kunt; ga dan lekker weg uit SHO.
Zoooo waarquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:43 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Het feit dat jij je aangesproken voelt zegt alles. Kennelijk voel jij je aangevallen. Het valt me ontzettend vaak op dat er in deze topicreeks heel vaak mensen ten onrechte worden 'afgezeken'. Daar zit niets anders dan vrouwennijd in.
[..]
Ja het zo ook rondom abnormaal zijn als tieten zouden worden beschouwd als lustobject. Ik snap ook niet dat er vrouwen zijn die een decoleté hebben, dient toch geen nut
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:29 schreef oldschoolf00l het volgende:
[..]
Zoooo waar
90% van de posters hier is ook vrouw. Lekker andere vrouwen afzeiken, zodat ze zelf nog wat lijken. Bitches.
hehe ja en moet je ze horen janken als ze geen aandacht krijgen van mannen. Speciaal lopen ze non stop te shoppen, rokkies kopen, sexy truitjes (nee hoor, ik koop t voor mezelf hoor je dan)kijken de godganse dag in de spiegel, lopen zich zelf te vergelijken met andere vrouwen.
Kan dr alleen maar om lachen, zijn simpel te regelen.
Ik vind Mel B's lichaam echt fantastisch!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar iets té in vorm. Brrr.Vrouwen horen een lief zacht buikje te hebben, geen strakke sixpack.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:55 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik vind Mel B's lichaam echt fantastisch!
Ik vind het ook mooiquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:55 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik vind Mel B's lichaam echt fantastisch!
Schat/wijffie/muil? Wat een niveau heb jij, stoere kerelquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:18 schreef oldschoolf00l het volgende:
[..]
Tuuuurlijk mag jij een mening hebben schat. Als jij graag als een 3-jarig kind overal je muil over open wil trekken, ook al weet je van t topic geen ene moer, moet je vooral doen. Maar denk vooral niet dat je ook maar een centimeter gelijk hebt, dan vink alles prima wijffie
Nee, is ook geen humor (meer), maar het is een soort van signature geworden denk ik.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:30 schreef Supersoep het volgende:
Ik word schijtziek van dat gekrabbel van Perez Hilton op al die foto's. Is er iemand die er de humor van inziet?
Beetje jammer indd, we moeten er maar even door heen kijken denk ikquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:30 schreef Supersoep het volgende:
Ik word schijtziek van dat gekrabbel van Perez Hilton op al die foto's. Is er iemand die er de humor van inziet?
Lekker pijpbekkiequote:Op woensdag 3 juni 2009 20:51 schreef Jetje86 het volgende:
Weet niet of deze al een keer voorbij is gekomen maar...![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik zie 3 kruisjes....quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:03 schreef Xs2Shanna het volgende:
Tori Spelling..
[ afbeelding ]
Angelina Jolie..
[ afbeelding ]
Pamela Anderson..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |