quote:"Probably the sexiest woman I know is my mother. She's an ethereal angel. Nobody looks like that woman. If I could meet my mother and marry her, I would. I would be with my mother now, if she weren't my mother as sick as that sounds."
Jezus, die heeft ook weinig hangenquote:
Niks mis met Katie toch? Ik zie het niet hoor...quote:Op zondag 3 mei 2009 22:34 schreef Enfermera het volgende:
Hillary Clinton:
[ afbeelding ]
Een rare Katie Holmes:
[ afbeelding ]
Lilly Allen:
[ afbeelding ]
geen goede look voor Kelly inderdaad.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:58 schreef rena het volgende:
Kelly Osbourne en haar vriendjeOver onflatteuze kapsels gesproken.
[ afbeelding ]
Dat is hetzelfde als zeggen:quote:
Haar gulp staat open.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:03 schreef Aventura het volgende:
Susan Boyle. En het erge is, eigenlijk moet deze in Flatteus.
[ afbeelding ]
Ze heeft een goede BH nodig.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:03 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
My Eyes !!!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:58 schreef Poison-Ivy het volgende:
Niet schrikken nu... maar hier is Jodie Marsh:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(kan ook meteen door naar de andere twee topics hier...je weet vast wel welke ik bedoel LOL)
Haar buik komt ook iets of wat door de kiertjes van haar blousequote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Haar gulp staat open.
Nah, eigenlijk is het zielig.
michael jackson neusjequote:Op donderdag 7 mei 2009 21:58 schreef Poison-Ivy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(kan ook meteen door naar de andere twee topics hier...je weet vast wel welke ik bedoel LOL)
En waar moeten we die van kennen?quote:
't is net de neus van een troetelbeer.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:58 schreef Poison-Ivy het volgende:
Niet schrikken nu... maar hier is Jodie Marsh:[
afbeelding ]
Ik herkende hem (met heel wat kilootjes minder) als die schooldirecteur uit Ferris Bueller's Day Off.quote:
Hij speelde ook in Sleepy Hollow.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:21 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik herkende hem (met heel wat kilootjes minder) als die schooldirecteur uit Ferris Bueller's Day Off.
Nu je het zegt!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:21 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik herkende hem (met heel wat kilootjes minder) als die schooldirecteur uit Ferris Bueller's Day Off.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:03 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Drugs en plastische chirurgie are bad, mmmkay...quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:58 schreef Poison-Ivy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was hij ook een karakter in Deadwood? De "journalist", degene die de krant in Deadwood maakte?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:21 schreef Felixa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |