Beetje flauwe parodie op Hot Shots vind ik dat maarquote:
All Quiet on the Western Frontquote:Op zondag 31 mei 2009 23:45 schreef Erasmo het volgende:
Nothing New From The Western Front, brengt de Great War goed in beeld...
Jup.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:20 schreef sp3c het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)rn_Front_(1979_film)
die heb je volgens mij?
All Quiet on the Western Front dusquote:
Zelfde verhaalquote:Op maandag 1 juni 2009 00:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
All Quiet on the Western Front dus![]()
gave film idd maar het einde verpestte het voor mij
uit Frankrijk?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:50 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zelfde verhaalIk heb het boek gelezen, ben nu halverwege de film
Waar hij de drukker is tegen gekomen in dat gat.
Dat is wel een aardig understatement. Heb die film 1 keer geprobeerd te kijken, maar daar is echt geen doorkomen aan.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:55 schreef Rock-shocker het volgende:
The Thin Red Line vind ik ook erg mooi. Wel wat aan de trage kant.
Flags from our fathers/Letters from Iwo Jimaquote:Op maandag 1 juni 2009 01:11 schreef sp3c het volgende:
die films van clint eastwood over Iwo Jima zijn ook goed maar ik ben de naam kwijt
Windtalkers vond ik ook cool
Hollywoodgehalte was wel erg hoog...quote:Op maandag 1 juni 2009 02:27 schreef sp3c het volgende:
Windtalkers is wel geinig toch???
over de navajo die codes maken oid met nick cage
ik vind het vet!
Klopt, dat beweer ik ook niet, maar het hollywoodgehalte is een heel stuk minder (en daarnaast vind ik Nicolas Cage, met uitzondering van zijn laatste werk, een waardeloze acteur)quote:Op maandag 1 juni 2009 02:53 schreef sp3c het volgende:
Patton is ook niet helemaal historically accurate hoor!
Ghehe.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat is wel een aardig understatement. Heb die film 1 keer geprobeerd te kijken, maar daar is echt geen doorkomen aan.
Je bedoeld kwa materiaal gebruikquote:Op maandag 1 juni 2009 02:53 schreef sp3c het volgende:
Patton is ook niet helemaal historically accurate hoor!
top gun heeft idd een hoog guy love gehaltequote:Op maandag 1 juni 2009 11:35 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Sands of Iwo Jima met John Wayne
A brigde too far
The lighthorsemen
Objective Burma met Errol Flyn
The lonhest day
The big red one
Top gun heeft trouwens een hoog flikker gehalte.
Whe where soldiers?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:50 schreef Bill_E het volgende:
We where soldiers . Zo goed met de muziek die gebruikt is.
Mijn favo's
volgensmij hebben de meeste militairen dat met het grootste gedeelte van actie films / mini series. zit me altijd groen en geel te ergeren aan van alles en nog watquote:Op maandag 1 juni 2009 14:45 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Whe where soldiers?
Mijn god ik kan die film niet meer kijken sinds mijn amo.
als dat allemaal echt zo verlopen is als in de film, begrijp ik waarom het Amerikaanse leger zoveel slachtoffers heeft gekregen in Korea en Viëtnam
Dat vond ik echt een saaie film zeg.. Nul actie!quote:
Word niet altijd gezegd dat oorlog 99% verveling is en 1% actie.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:45 schreef Rock-shocker het volgende:
Jarhead gaat dan ook helemaal niet over de actie, maar over de stukken tussen de actie door. Een oorlog is niet 100% actie.
Dat gezegd hebbende deed Generation Kill dat een stuk beter en authentieker.
Laten we het dan meteen goed aanpakken:quote:Op maandag 1 juni 2009 19:42 schreef Booomer het volgende:
[..]
Btw, jullie vergeten te vermelden waarom je een film of serie goed/slecht vond!
The Beast of War, gaat ook over de Russische invasie in Afghanistan, alleen er wordt wel Engels gepraat door de Russen.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:48 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Laten we het dan meteen goed aanpakken:
9 Rota (9th company)
http://www.imdb.com/title/tt0417397/
[ afbeelding ]
Een rauwe Russische film over de oorlog in Afghanistan, het volgt de opleiding van een Russische eenheid en vervolgens hun inzet in Afghanistan. Zeker de moeite waard, ook al worden de meeste oorlogsfilmcliché's weer uit de kast getrokken, toch is het zeker geen standaardfilm.
Grootste pluspunten:
+ belicht de Russische oorlog in Afghanistan, de enige andere film die ik me daar kan herinneren is Rambo...
+ Russisch gemaakt, dus authentiek Russisch gelul en gekanker. Geen engels met een aangezet accent.![]()
Als je de kans krijgt, zeker downloaden huren!
"Beautiful morning, Sergeant!"quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:14 schreef Pumatje het volgende:
we where soldiers
Zoo jammer dat niveau 1 2 en 3 zaken zoooo slecht waren in de film.. echt zo zo zo slecht.
want die Sergeant Major is geniaal.
Wat bedoel je, en wat heeft mijn studie ermee te maken?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:55 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik hoop dat TS geen bepaalde studie volgt waar we al vele topic van langs hebben zien komen...
Die ga ik zeker kijken, thanks!quote:Op maandag 1 juni 2009 22:48 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
9 Rota (9th company)
[ afbeelding ]
Een rauwe Russische film over de oorlog in Afghanistan, het volgt de opleiding van een Russische eenheid en vervolgens hun inzet in Afghanistan. Zeker de moeite waard, ook al worden de meeste oorlogsfilmcliché's weer uit de kast getrokken, toch is het zeker geen standaardfilm.
Grootste pluspunten:
+ belicht de Russische oorlog in Afghanistan, de enige andere film die ik me daar kan herinneren is Rambo...
+ Russisch gemaakt, dus authentiek Russisch gelul en gekanker. Geen engels met een aangezet accent.![]()
Als je de kans krijgt, zeker downloaden huren!
Beide acties staan letterlijk in het boekquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:05 schreef Pumatje het volgende:
hoe die eikels uit die heli's komen springen en als cowboys om zich heen knallen terwijl er niet eens vijand is!
Of een Officier die op zijn 1tje in vijandelijk gebied enthausiast spontaan een scout achterna gaat om hem gevangen te nemen met zijn complete peleton zonder even na te denken en vervolgens wordt afgeslacht.
zo kan ik uren doorgaan.
Bedoel je de serie over een groep SF?quote:
Yupquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:24 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Bedoel je de serie over een groep SF?
Dan is het Amerikaanse leger echt, echt een lachertje geweest.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:00 schreef Druid het volgende:
[..]
Beide acties staan letterlijk in het boek
Eerste actie is heel goed te begrijpen, redenering daarover staat ook in het boek. Tweede actie, tja, overenthousiaste mensen zijn overal te vinden.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:46 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Dan is het Amerikaanse leger echt, echt een lachertje geweest.
Ben benieuwd hoe ze daar nu op terug kijken.
"Pearl Harbor sucked, and I love You!"quote:Op maandag 15 juni 2009 19:20 schreef viezerdt het volgende:
[..]
der untergang snap ik maar pearl harbor![]()
Vorige pagina, en net gekekenquote:Op maandag 15 juni 2009 19:32 schreef piekartz87 het volgende:
niemand nog enemy at the gates genoemd ?
zal nu eens even 9th company downloaden, kijken of het wat is
Bestaat niet meerquote:
Als je enemy at the gates leuk vond denk ik dat je 9th company vind tegenvallen. Vond hem niet erg goed, beetje overdone, te hollywood.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:32 schreef piekartz87 het volgende:
niemand nog enemy at the gates genoemd ?
zal nu eens even 9th company downloaden, kijken of het wat is
Oke, vrij realistisch dat wel. Maar de shots en de dramatiek en de slow motion actie scenes op het laatst was net allemaal te. Maarja, de dag daarvoor had ik ook Brotherhood of War gezien en daar kan niet snel een oorlogsfilm aan tippenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:17 schreef TheGaffer het volgende:
9th Company te Hollywood?, Vergeleken met de meeste Amerikaanse oorlogsfilms was hij vrij realistisch, en zeker het kijken waard, een soort van Full Metal Jacket, Soviet style.
Zelfs vind ik de Vietnam films altijd leuk om te kijken, met Apocolypse Now voorop, maar je hebt nog talloze andere: Goodmorning Vietnam, Full Metal Jacket, Platoon, Hamburger Hill etc..., Ook zijn de ouderwetse Britse 2de wereldoorlogs films het kijken waard, Het verhaal is altijd vrij waardeloos maar dat geeft niet bij zo'n film.
Battle of Britain
Mosqiouto Squadron
Dambusters en anderen,
Mja, ik ken ook weinig series of films over die periode en inderdaad, Brotherhood of War is de saving private ryan van Zuid Koreaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:25 schreef TheGaffer het volgende:
Ah.. the Saving Private Ryan van Zuid Korea, Moet ik ook maar eens gaan kijken. Over de Oorlog tussen Noord en Zuid zijn er nauwelijks bekende films gemaakt, op M*A*S*H* na, die ik in tegenstelling tot de serie niet zo heel goed vond.
Haha, het is toch Tae Guk Gi?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 03:36 schreef Rave_NL het volgende:
Ta Ghu Gi
Idd een goede film, zeker gelijkwaardig met Saving Private Ryan (na D-Day)
Is dat een animatie?? Daar hou ik dus echt niet van!quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:23 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik heb net Waltz with Bashir zitten kijken. Het verhaal van een Israëlische veteraan uit de Libanonoorlog die zijn geheugen over die periode kwijt is en door de droom van een kameraad uit die tijd op zoek gaat naar zijn eigen rol in het geheel. Niet echt specifiek een oorlogsfilm als zodanig maar wel een van de aangrijpendste documentaires die ik gezien heb sinds ik voor het eerst murw gebeukt werd door Requiem for a Dream.
Kheb deze net gezien, en ik vond het zeker een aangrijpende film!quote:Op maandag 1 juni 2009 22:48 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
9 Rota (9th company)
[ afbeelding ]
Grootste pluspunten:
Er is nog een film over de Russen die zich in Afghanistan afspeeld: Beast of Warquote:+ belicht de Russische oorlog in Afghanistan, de enige andere film die ik me daar kan herinneren is Rambo...
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:10 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Haha, het is toch Tae Guk Gi?Maar inderdaad, de film is heerschend
1 van beste oorlogsfilms ever.
Ken jij misschien meer van dit soort koreaanse films?
Da's die film toch dat ze op een gegven moment over zo'n kerel heenrijden met een tank?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Er is nog een film over de Russen die zich in Afghanistan afspeeld: Beast of War
Zoek hem maar op.
Juistquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:11 schreef Bolter het volgende:
[..]
Da's die film toch dat ze op een gegven moment over zo'n kerel heenrijden met een tank?
De animatie is erg gaaf gedaan en doet zeker geen afbreuk aan het geheel en de sfeer.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:31 schreef Booomer het volgende:
[..]
Is dat een animatie?? Daar hou ik dus echt niet van!
Gedownloadhuurd en gekeken. Goede serie inderdaadquote:Op vrijdag 10 juli 2009 05:32 schreef WammesWaggel het volgende:
Occupation, serie over het Britse leger en huurlingen aka PMC in Basra eo
Erg goed!
http://www.bbc.co.uk/pres(...)/27/occupation.shtml
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:58 schreef Prosac het volgende:
Red Dawn, die film heb ik wel 10x gezien. Blijft een fascinerend beeld geven van de gedachten in die tijd.
ondanks Swayze.![]()
Juist, een zeer goede film is dat. De strijd gezien vanuit de Japanners hun kant. Een aanrader is dat.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:09 schreef TheGaffer het volgende:
[..]
.
Laatst Letters of Iwo Jima opgezet, Hoewel ik niet echt hou van de Jappen WO2 oorlogsfilms vond ik deze vrij sterk, Een vrij realistische film gezien vanuit de ooghoeken van een Japanse Soldaat.. Het was zeker het kijken waard.
Faalpost.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:49 schreef burbb66 het volgende:
nou dit lijkt wel een film;
hoge pief, (denkt hij), een kapitein, werkzaam in den haag, (komt uit enschede, wonende te Almelo) verlaat vrouw, dochter en doodzieke zoon,
laat alles achter, hij bulkt van het geld, en zijn a.s ex, met kids hebben noppes nada niente......
HOE SNEU BEN JE DAN!!!!!!!!
Waar zeg ik precies goed?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:09 schreef TheGaffer het volgende:
[..]
Red Dawn goed?, Kom op zeg.. Het enigste wat je bij deze film ziet is het Amerikaanse, America Fuck Yeah!!! gedachte. Die Tieners waren effectiever dan de gehele Vietcong in de Vietnam oorlog zo leek het. Op en top triestheid.
Ik heb de recencie enkel gelezen via Checkpoint (veteranen blad). Daarin was men matig positief over deze film. Maar uit ervaring weet ik dat "recenties" vaak heel persoonlijk zijn. Waar de "profesionele criticasters" uithalen naar een film, kan de gewone man/vrouw die film wel weer waarderen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:40 schreef MaartenGrendel het volgende:
Heeft iemand Stella's oorlog al gezien? Ik heb wisselende recensies gelezen dus ik ben benieuwd of het de moeite waard is om 'm te kijken op DVD.
Heb 'm inmiddels gezien.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb de recencie enkel gelezen via Checkpoint (veteranen blad). Daarin was men matig positief over deze film. Maar uit ervaring weet ik dat "recenties" vaak heel persoonlijk zijn. Waar de "profesionele criticasters" uithalen naar een film, kan de gewone man/vrouw die film wel weer waarderen.
Als ik die trailer van The Hurt Locker zie, lijkt die me echt vet! En Taking Chance lijkt me mooi, al is die denk ik wel flink gedramatiseerd.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:48 schreef Druid het volgende:
Recent uitgekomen:
The Hurt Locker
Taking Chance
Dank voor de tipquote:Op maandag 1 juni 2009 03:17 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Klopt, dat beweer ik ook niet, maar het hollywoodgehalte is een heel stuk minder (en daarnaast vind ik Nicolas Cage, met uitzondering van zijn laatste werk, een waardeloze acteur)
Verder vind ik de films die dieper ingaan op de opleiding wel intressant, zoals de eerder genoemde Full Metal Jacket, en Tigerland.
Die laatste is vooral leuk om tijdens je algemene opleiding te kijken
Taking Chance is wel erg gedramatiseerd natuurlijk. Maar het is wel een prachtig verhaal om gezien te hebben vind ik. Ik vind het zeker een aanrader!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:55 schreef Booomer het volgende:
[..]
Als iklijkt me mooi, al is die denk ik wel flink gedramatiseerd.
die trailer van The Hurt Locker[/url] zie, lijkt die me echt vet! En [url=http://www.youtube.com/watch?v=MtmiLdzzgGE]Taking Chance
Ik vond hem niet zo goed.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:16 schreef Ossi2k9 het volgende:
Ik heb afgelopen weekend de film:: The great raid gekeken.
http://www.imdb.com/title/tt0326905/
Het is een waar gebeurd verhaal over een bevrijdingspoging van Amerikaanse soldaten in een Jappenkamp op de Filipijnen. Ik moet zeggen dat ik het een erg boeiende film vond en kan hem iedereen wel aanraden.
pas gezien, ikweet niet zo goed wat ik ervan moet vinden, ik vond het denk ik wel aardig maar je moet het niet met een militaire pet op kijkenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:40 schreef MaartenGrendel het volgende:
Heeft iemand Stella's oorlog al gezien? Ik heb wisselende recensies gelezen dus ik ben benieuwd of het de moeite waard is om 'm te kijken op DVD.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja ik weet wat je denkt, nieuwsgierig maar klik die spoiler niet als je het nog wil kijken want dat is dus de beknkopte samenvattingOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
pas gezien, ikweet niet zo goed wat ik ervan moet vinden, ik vond het denk ik wel aardig maar je moet het niet met een militaire pet op kijken
probleem is dat de conclusie (wat is er uiteindelijk gebeurt in Uruzgan) ook zonder militaire pet op compleet ongeloofwaardig is wat heel de film een beetje verpest want daar draaide het hele ding toch om ... tot het laatste kwartiertje vond ik het best een goede film iigIk vond vooral die actrice leuk hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja ik weet wat je denkt, nieuwsgierig maar klik die spoiler niet als je het nog wil kijken want dat is dus de beknkopte samenvatting
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
Puertoricaanquote:Op maandag 15 juni 2009 21:26 schreef Sinat het volgende:
Tour of Duty ! Als kind vond ik dat helemaal te gek. Met Sergant Zeke, Lieutenant Goldman, die Mexiaan met z'n M60![]()
Zaten enkele steengoeie afleveringen tussen. Was echt een goeie, spannende serie.quote:Maar toevallig heb ik vorig jaar nog wat afleveringen zitten kijken, maar dan is het toch allemaal wat minder. Maar leuk genoeg om ze weer eens te zien.
"Hold up, Hold up, fired up, fired up."quote:
Het is fired up, feels good.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:46 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
"Hold up, Hold up, fired up, fired up."
Masterlijk begin deuntje
ja bedoel ik hahaquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:23 schreef franske19 het volgende:
[..]
Het is fired up, feels good.
Op zich is the unit wel een vermakelijk serie.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | Defiance Die Flescher (2006) Enemy of the Gates Generation Kill Home of the Brave Jarhead Letters from Iwo Jima Max Manus (2008) Oorlogswinter (2008) Over There Serie (2005) Resque Dawn Spartacus (2004) Stalingrad The Brotherhood of War (2004) The Great Raid (2005) The Last Legion (2007) The Lost Battalion (2001) Tigerland (2000) Valkyrie The Unit A Bridge Too Far Stop-Loss (2008) Battle for Haditha (2007) The boy with the white pyamas |
Yep, http://www.imdb.com/title/tt0374463/. Voorlopige releasedatum staat op maart 2010.quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:50 schreef BaggerUser het volgende:
hey er zou toch een vervolg komen van Band of Brothers maar dan in de pacific ?
Warriors is nog steeds een van de meest aangrijpende miniseries die ik ooit heb gezien.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:31 schreef demspec het volgende:
Momenteel is m'n favoriet generation kill, maar wat ik mis in de meeste lijstjes is Warriors. Een miniserie van de bbc over UNPROFOR in Joegoeslavië in de jaren '90.
heb ik gezien ,geweldige filmquote:Op donderdag 17 december 2009 22:36 schreef darkdepth het volgende:
The Hurt Locker is ook een hele goede film die je gezien moet hebben !!!
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:36 schreef darkdepth het volgende:
The Hurt Locker is ook een hele goede film die je gezien moet hebben !!!
Heb de eerste 4 afleveringen binnen gehaald, ben benieuwd.quote:Op zondag 16 mei 2010 04:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Kick,
Kijken er hier mensen de nieuwe serie Strike Back? zeker een aanrader
Wat is er mis met die film? Geen idee hoe waarheidsgetrouw alles is, maar ik vond het een goede film, voor een niet-defensiepersoon wel de moeite van het kijken waard iig.quote:
Oke, ik vind het best een toffe serie, maar tering he, het kan geen goedkope serie zijn, geef dan ook wat geld uit aan fatsoenlijke nepbaarden voor degenen die als Afghaan door moeten gaanquote:Op zondag 16 mei 2010 04:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Kick,
Kijken er hier mensen de nieuwe serie Strike Back? zeker een aanrader
ik heb ooit in KLB haarfijn uitgelegd waar het allemaal aan schort, maar om een samenvatting te geven:quote:Op zondag 16 mei 2010 14:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat is er mis met die film? Geen idee hoe waarheidsgetrouw alles is, maar ik vond het een goede film, voor een niet-defensiepersoon wel de moeite van het kijken waard iig.
Wauw.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:39 schreef Sine_Pari het volgende:
Had bij de premiere kunnen zijn was het niet dat ik moet werken
Down Periscope.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:29 schreef Iska het volgende:
Zijn er ook nog suggesties voor maritieme docu's/films?
Heb er al een aantal gezien als The Hunt for Red October en Carrier (docu), maar zijn niet van hetzelfde niveau als regular army films
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thfro is masterlijke film vind ik hoorquote:Op zondag 29 januari 2012 19:29 schreef Iska het volgende:
Zijn er ook nog suggesties voor maritieme docu's/films?
Heb er al een aantal gezien als The Hunt for Red October en Carrier (docu), maar zijn niet van hetzelfde niveau als regular army films
Kijk eerst Stalingrad maar eens.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:42 schreef klaasdj het volgende:
Full Metal Jacket is sowieso de coolste warmovie ever!
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:42 schreef klaasdj het volgende:
Full Metal Jacket is sowieso de coolste warmovie ever!
Deze gaat over 1939: http://www.imdb.com/title/tt0098437/quote:Op zondag 12 februari 2012 17:04 schreef Pumatje het volgende:
Ik ben de naam kwijt van een leuke film. Is Volgens mij ook Fins.
Gaat over de oorlog in Finland 1944.
Kan iemand deze herinneren?
max manus misschien?quote:Op zondag 12 februari 2012 17:04 schreef Pumatje het volgende:
Ik ben de naam kwijt van een leuke film. Is Volgens mij ook Fins.
Gaat over de oorlog in Finland 1944.
Kan iemand deze herinneren?
IL-2 is het allerbruutst.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:07 schreef Cobra4 het volgende:
"Wings of Russia".
18 afleveringen van 50 minuten. Grotendeels over de Russische militaire luchtvaart.
Zekers. Ik had niet verwacht dat de Russen zo'n inzicht zouden geven.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |