En jij vond het vandaag wel een mooie dag om het er even uit te gooien?quote:Op zondag 31 mei 2009 12:06 schreef MaxC het volgende:
't gaat niet speciaal over vandaag maar algemene klacht die mij net binnen schoot
Cursusje Nederlands erbij kan ook geen kwaad.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:04 schreef MaxC het volgende:
Na een avondje stappen pak je soms om 9 uur wel iseens een college.
Wat is dan heerlijker om met een lekkere grote beker koffie met een deksel bij college te gaan zitten en lekker wakker te worden.
Hahaha, is het zo triest gesteld met geneeskundequote:Op zondag 31 mei 2009 12:31 schreef koeii het volgende:
Maja, jullie hebben ook een schoolbel om vervolgens met 400 man de kleine kantine bezet te houden.
Blijkbaar hè?quote:Op zondag 31 mei 2009 12:10 schreef cheqy het volgende:
[..]
En jij vond het vandaag wel een mooie dag om het er even uit te gooien?
quote:Op zondag 31 mei 2009 15:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Gewoon een McDonalds Milkshake naar binnen sneaken...
Beter vmbo dan werkloos zijn. Loser.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:39 schreef Emimich het volgende:
Het eerste topic dat onze TS opent zonder te vertellen dat hij Geneeskunde studeert, moet nog geopend worden. Terwijl deze proleet nota bene van het VMBO komt.
Over een paar dagen heb ik geen last meer van jou.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:49 schreef phpmystyle het volgende:
Beter vmbo dan werkloos zijn. Loser.
Ga je weg?quote:Op zondag 31 mei 2009 15:52 schreef Emimich het volgende:
[..]
Over een paar dagen heb ik geen last meer van jou.
In Wageningen ook. Kreeg laatst nog gratis koffie van een docent op zijn WUR-card.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:08 schreef Black-Death het volgende:
In Maastricht mag t allemaalen we krijgen zelfs koffiepauze
Daar hebben we de laatste Nederlander in de wijk ook weer, hoor. Mijn belastingcenten! They took our jerbs!quote:Op zondag 31 mei 2009 19:01 schreef raptorix het volgende:
Terecht als je van mijn belastingcenten studeert, zorg je maar dat je fris en fruitig aan je college begint, hoezo RUSTIG wakker worden? Flikker op als je rustig aan wilt leven ga je maar asperges steken stomme tokkie.
Toen stopte ik met lezen....of heb je als academicus die koffie echt nodig om de Nederlandse taal goed toe te passen?quote:Op zondag 31 mei 2009 12:04 schreef MaxC het volgende:
Na een avondje stappen pak je soms om 9 uur wel is een college.
Zo mee eens....quote:Op zondag 31 mei 2009 19:01 schreef raptorix het volgende:
Terecht als je van mijn belastingcenten studeert, zorg je maar dat je fris en fruitig aan je college begint, hoezo RUSTIG wakker worden? Flikker op als je rustig aan wilt leven ga je maar asperges steken stomme tokkie.
Als je het er niet mee eens bent verwacht ik dat je gewoon je eigen gang gaat en het bedrag wat je van de nederlandse belastingbetaler verschuldigt bent terugstoort. En je als ik s'ochtends binnen kom op me werk dan neem ik een heeeeeeeeeeeeeerlijke koffie van 22 euro het kilo, maar daar werk ik ook hard voor, sorry vriend, kiezen of delen.....quote:Op zondag 31 mei 2009 19:35 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Daar hebben we de laatste Nederlander in de wijk ook weer, hoor. Mijn belastingcenten! They took our jerbs!
Koffie van 22 euro het kilo? Is dat niet een beetje duur?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als je het er niet mee eens bent verwacht ik dat je gewoon je eigen gang gaat en het bedrag wat je van de nederlandse belastingbetaler verschuldigt bent terugstoort. En je als ik s'ochtends binnen kom op me werk dan neem ik een heeeeeeeeeeeeeerlijke koffie van 22 euro het kilo, maar daar werk ik ook hard voor, sorry vriend, kiezen of delen.....
Oja voor je er over begint: Nee ik heb nooit gestudeerd.
Nee hoor, maar extreem lekkerquote:[
b]Op maandag 1 juni 2009 00:35 schreef phpmystyle het volgende:[/b]
[..]
Koffie van 22 euro het kilo? Is dat niet een beetje duur?
ga eens lezenquote:Op maandag 1 juni 2009 00:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Koffie van 22 euro het kilo? Is dat niet een beetje duur?
quote:Op maandag 1 juni 2009 00:39 schreef Muzz_ het volgende:
Elitaire WO'ers
Je hebt geen college maar les, je studeert niet maar bent gewoon aan het leren, je gaat niet naar een universiteit maar naar school.
Elitaire WO'ers
Je hebt geen college maar les, je studeert niet maar bent gewoon aan het leren, je gaat niet naar een universiteit maar naar school.
Elitaire WO'ers Studenten-wannabees van het HBO en proletariërs van het MBO
Het MBO kiest de aanval? Gewaagde strategiequote:Op maandag 1 juni 2009 00:39 schreef Muzz_ het volgende:
Elitaire WO'ers
Te wapen! Slijp de sabels en zadel de paarden. Eindelijk tegenstandquote:Op maandag 1 juni 2009 09:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Het MBO kiest de aanval? Gewaagde strategie.
quote:Op maandag 1 juni 2009 09:20 schreef EricT het volgende:
[..]
Te wapen! Slijp de sabels en zadel de paarden. Eindelijk tegenstand!
quote:Op maandag 1 juni 2009 00:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
het bedrag wat je van de nederlandse belastingbetaler verschuldigt bent terugstoort.
Jij hebt niet gestudeerd ofzo?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als je het er niet mee eens bent verwacht ik dat je gewoon je eigen gang gaat en het bedrag wat je van de nederlandse belastingbetaler verschuldigt bent terugstoort. En je als ik s'ochtends binnen kom op me werk dan neem ik een heeeeeeeeeeeeeerlijke koffie van 22 euro het kilo, maar daar werk ik ook hard voor, sorry vriend, kiezen of delen.....
Oja voor je er over begint: Nee ik heb nooit gestudeerd.
De reden waarom lijkt me vrij simpel. De een begint met koffie, de tweede met koffie en een broodje en voor je het weet zit iedereen te ontbijten tijdens de les. Je komt er om te leren niet om te eten en te zuipen, dat doe je maar in je eigen tijd.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:13 schreef kikoooooo het volgende:
Maar wat is de reden dat het niet mag dan? Wtf man. Een eerste collegeuur zonder koffie, dat lijkt me echt extreem kut.
Zonder koffie geen goeiemorgen!
nee het gaat om vlekken, koffiebekers die vallen enzoquote:Op maandag 1 juni 2009 15:07 schreef karr-1 het volgende:
[..]
De reden waarom lijkt me vrij simpel. De een begint met koffie, de tweede met koffie en een broodje en voor je het weet zit iedereen te ontbijten tijdens de les. Je komt er om te leren niet om te eten en te zuipen, dat doe je maar in je eigen tijd.
En als je er niet tegen kunt moet je gewoon niet zuipen.....
Ook dat ja. Maar dat heb je vooral met mensen die met enorme bekers koffie en thee in een trein gaan zitten.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:23 schreef EricT het volgende:
[..]
nee het gaat om vlekken, koffiebekers die vallen enzo
quote:Op zondag 31 mei 2009 18:08 schreef Black-Death het volgende:
In Maastricht mag t allemaalen we krijgen zelfs koffiepauze
Nee maar wel een baan op HBO/WO niveau, sommige mensen hebben het vermogen om door zelfstudie wel op een fatsoenlijk niveau te komen ipv zich te laten indoctrineren door links pratende subsidie instituten.quote:
Ja wat is het nou? HBO of WO niveau? En dat laatste:quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee maar wel een baan op HBO/WO niveau, sommige mensen hebben het vermogen om door zelfstudie wel op een fatsoenlijk niveau te komen ipv zich te laten indoctrineren door links pratende subsidie instituten.
Idd. Meteen maar die illusie voor zover die nog overeind is uit de wereld helpen. HBO is praktisch gelijk aan MBO. Dat zeg ik uit ervaring. Op het HBO is men wat kritischer en verwacht dat je werkstukken e.d. voorziet van correct toegepaste spelling en grammatica, maar verder ligt alleen het tempo iets hoger. Tja, op het MBO is het tempo zo laag dat dat voor bijna niemand een probleem kan zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:44 schreef EricT het volgende:
[..]
Ja wat is het nou? HBO of WO niveau? En dat laatste:
Ik hoor het al, nooit gesoliciteerd: http://www.google.nl/search?hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&hs=4e3&q=%22hbo%2Fwo+niveau%22+vacacture&btnG=Zoeken&meta=quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:44 schreef EricT het volgende:
[..]
Ja wat is het nou? HBO of WO niveau? En dat laatste:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |