Waaromquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Boefje.
Zelfs met "de vurige tongen"quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom
Ik zorg voor een vlotte voortgang hè....
Tja en dat is toch onbegrijpelijk als ik gewoon met een foto hier zit op FoK!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik had je natuurlijk een beetje gewaarwschuwd voor de kloontjes-angst hier, maar verder zijn ze hier heel lief hoor
Dat is wel slim, zo kan LS ook geen misbruik maken als je per ongeluk eens een foto plaatstquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Tja en dat is toch onbegrijpelijk als ik gewoon met een foto hier zit op FoK!
Gut!!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Voortgang, de motor van onze economie.
Damn, ik kraam onzin uit vanavond.
Oh doet hij dat dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel slim, zo kan LS ook geen misbruik maken als je per ongeluk eens een foto plaatst
Je hebt het toch zeker niet over mijn foto hè, want dat vind ik sterk overtrokkenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe kan je van zo'n mooie foto nou 'mis'bruik maken?
Nee, ik geloof niet dat ik hier ooit een foto gepost heb.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oh doet hij dat dan?
Waar is hij eigenlijk kom maar te voorschijn![]()
Is dat jou soms ook overkomen?
Ach, als je de rest verder niet mist is er weinig aan de hand.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij mis ik weer eens de essentie van 't één en 't ander
Dat wel natuurlijkquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe kan je van zo'n mooie foto nou 'mis'bruik maken?
Eerst een link anders geloof ik je nietquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik geloof niet dat ik hier ooit een foto gepost heb.
Ik las er van de week wel een leuke OP in TBO over
Waarom eigenlijk niet?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk![]()
Maar niet iedereen wil met zijn kop of fok.
Ik zie the problem ook niet zoquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet?
Wat heb je te verbergen wat je niet wil dat wij zien.
Ik sta achter mijn uitspraken dus heb in dat niks te verbergen
Pietje is ook een bikkelquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:38 schreef CarOnline het volgende:
Kloontjes angst?
Niet helemaal ongegrond natuurlijk. Er zit wel een voorgeschiedenis aan vast.
Dus zó gek is het niet.
En verder: Behalve dat we ontzettend eigengereid, grof, ongeinteresseerd, bot, anti buitenstaanders, kliekig, onaardig en TOB vermijdend zijn, zijn we best wel lief.
Maar daar moet je even doorheen. Tis eigenlijk alleen voor echte bikkels.
En Pietje
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:37 schreef Deisyy het volgende:
Bart gate 3# waar LS onderdak geeft !!
Soury
Oh, picsquote:
O, gelukkig alles weer in orde.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:41 schreef debuurvrouw het volgende:
ff crisis bezworen![]()
De plas weer gedweild, kind dat kast voor toilet aanzag weer schoon en droog te bedde, dus we gaan weer verder.
Dat mag ik toch niet hopen, hij is 7quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..] :
O, gelukkig alles weer in orde.Hoe kwam het, biertje teveel
Daar was ik al achter, niet achter historie van jullie angst, maar daar leg ik me bij neer jullie zouden best een grondige reden daarvoor hebben.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:38 schreef CarOnline het volgende:
Kloontjes angst?
Niet helemaal ongegrond natuurlijk. Er zit wel een voorgeschiedenis aan vast.
Dus zó gek is het niet.
En verder: Behalve dat we ontzettend eigengereid, grof, ongeinteresseerd, bot, anti buitenstaanders, kliekig, onaardig en TOB vermijdend zijn, zijn we best wel lief.
Maar daar moet je even doorheen. Tis eigenlijk alleen voor echte bikkels.
En Pietje
Sollyquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat mag ik toch niet hopen, hij is 7
Ah, goed begin.quote:
Oeh oeh wat een venijnquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jong geleerd is oud gedaan.
Kijk CarO, een correct spreekwoord. Proza enzulks.
Ja verdorie, eerst het wisky drinken beter onder de knie hoor!quote:
Ik lust geen papquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ow, jij lust er wel pap van (is een uitdrukking, enzulks)
Nietquote:
Nee ik heb liever afbak broodjes uit de ovenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
NietBrinta en havermout vind ik nog steeds lekker, mits met genoeg melk en suiker
Ook heerlijkquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee ik heb liever afbak broodjes uit de oven
Ja ik heb zo'n oven van Tellsell al voor mijn verjaardag gekregen en die doet alles de helft van de oorspronkelijk tijd echt geweldig dat apparaatquote:
Ja en nog een paar van FOK!quote:Op zondag 31 mei 2009 00:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik klikte op je twitter, zie ik als eerste Maanvis.
Ik moest het toen aanschaffen voor Twinkler (dat is alleen voor iPhonegebruikers)quote:Op zondag 31 mei 2009 00:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nope, twitter is een hype. Over een jaar kent niemand 't meer
.
Nou angst is iet wat veel overtrokken. Maar we hebben er wel mee te maken gehad en dan is het de sport natuurlijk om zo iemand te ontmaskeren. En er eens lekker op los te gaan, je weet toch dat het niet echt is.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:46 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Daar was ik al achter, niet achter historie van jullie angst, maar daar leg ik me bij neer jullie zouden best een grondige reden daarvoor hebben.
Ik weet van mezelf dat ik in reallife een bikkel ben, weet niet of ik me hier staande weet te houden. Het is toch een soort cultuur wat jullie hebben ontwikkeld waar ik de spelregels nog niet van ken. Dus ik hoop dat nog te leren, tot nu toe vermaak ik me prima en slik een hoop weg.
Pietje helemaal teleurgestedquote:Op zondag 31 mei 2009 00:00 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja ik heb zo'n oven van Tellsell al voor mijn verjaardag gekregen en die doet alles de helft van de oorspronkelijk tijd echt geweldig dat apparaat
Hoe kan je nou zo over mij denken, ik zou dat soort vunzigheid nooit accepteren natuurlijkquote:Op zondag 31 mei 2009 00:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Pietje helemaal teleurgestedDie had zo gehoopt op iets anders slikken dan een voorgebakken broodje
Evaxsis een kloonquote:Op zondag 31 mei 2009 00:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou angst is iet wat veel overtrokken. Maar we hebben er wel mee te maken gehad en dan is het de sport natuurlijk om zo iemand te ontmaskeren. En er eens lekker op los te gaan, je weet toch dat het niet echt is.
Soms is het ook echt frustrerend als iemand voet bij stuk houdt terwijl je wéét dat het niet zo is.
Of jij een kloon bent weet ik niet. Ik denk zelf van niet, want je was hier al langer en je zit nu al een tijdje in TOB. En verder... ik denk niet dat je hier in de SC heel lang hier zal rondlopen. Niet onaardig bedoeld maar vaak zijn ze al snel een keer weer weg, want jouw vaste honk is TOB en niet hier.
Tenzij dat opgedoekt gaat worden en de hele meute hier komt. Wat in dat geval zeer waarschijnlijk is. Dan zal er wel een take over volgen en dan zien we het wel weer.
Of je IRL een bikkel bent maakt ook niet uit, het moet gewoon klikken. Ik ben zelf meestal niet van meteen mee posten met een vreemde, ik kijk het altijd eerst aan. En dan zie ik wel wat ik van iemand vind
Veel blabla alsof het echt iets voorstelt hier![]()
Nou ja, het is mijn thuishonk. En ik pas altijd wel op voor wie ik de deur open doe
Haha ja Ruud, zet die oogkleppen eens afquote:Op zondag 31 mei 2009 00:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Evaxsis een kloon![]()
![]()
Ik zit hier pas vanaf 2005 en zo spontaan en eerlijk die post...
Ik geef je ook gewoon gelijk en ik ga me heus niet proberen in te wurmen.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou angst is iet wat veel overtrokken. Maar we hebben er wel mee te maken gehad en dan is het de sport natuurlijk om zo iemand te ontmaskeren. En er eens lekker op los te gaan, je weet toch dat het niet echt is.
Soms is het ook echt frustrerend als iemand voet bij stuk houdt terwijl je wéét dat het niet zo is.
Of jij een kloon bent weet ik niet. Ik denk zelf van niet, want je was hier al langer en je zit nu al een tijdje in TOB. En verder... ik denk niet dat je hier in de SC heel lang hier zal rondlopen. Niet onaardig bedoeld maar vaak zijn ze al snel een keer weer weg, want jouw vaste honk is TOB en niet hier.
Tenzij dat opgedoekt gaat worden en de hele meute hier komt. Wat in dat geval zeer waarschijnlijk is. Dan zal er wel een take over volgen en dan zien we het wel weer.
Of je IRL een bikkel bent maakt ook niet uit, het moet gewoon klikken. Ik ben zelf meestal niet van meteen mee posten met een vreemde, ik kijk het altijd eerst aan. En dan zie ik wel wat ik van iemand vind
Veel blabla alsof het echt iets voorstelt hier![]()
Nou ja, het is mijn thuishonk. En ik pas altijd wel op voor wie ik de deur open doe
Ja helaas ik ga het niet spannender maken dan dat isquote:Op zondag 31 mei 2009 00:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Pietje helemaal teleurgestedDie had zo gehoopt op iets anders slikken dan een voorgebakken broodje
Onzin, 3 youtubejes posten en ze is om. Stiekem is ze best lief hoor, alleen op de zaterdagavond moet ze ff de bitch uit hangen, heeft iedereen wel eens last vanquote:Op zondag 31 mei 2009 00:15 schreef evaxsis het volgende:
Ik zal je dan ook niet benaderen want dat heeft geen zin.
Zit goed hoor, ik voel dat aanquote:Op zondag 31 mei 2009 00:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ja Ruud, zet die oogkleppen eens af![]()
Dat zegt natuurlijk niets!
en dan heeft hij het ook nog is gedaan met een vrouw van 30 jaar en daar een kind verwektquote:Op zondag 31 mei 2009 00:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Evaxsis een kloon![]()
![]()
Ik zit hier pas vanaf 2005 en zo spontaan en eerlijk die post...
Bassie is een kloon. En ik vind hem niet eens leuk
nou verklik is wat is haar lievelingsmuziek, dan zoek ik de youtubes erbijquote:Op zondag 31 mei 2009 00:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Onzin, 3 youtubejes posten en ze is om. Stiekem is ze best lief hoor, alleen op de zaterdagavond moet ze ff de bitch uit hangen, heeft iedereen wel eens last van. Wacht maar tot ze een keer met noekje en buuf online zijn met z'n 3en, niet te harden, ik zeg 't je
.
Oh crap, nu ga ik nat, ik klik die dingen nooit aan.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:22 schreef evaxsis het volgende:
nou verklik is wat is haar lievelingsmuziek, dan zoek ik de youtubes erbij
Nah! Gewoon lekker kusjekroel toch?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Onzin, 3 youtubejes posten en ze is om. Stiekem is ze best lief hoor, alleen op de zaterdagavond moet ze ff de bitch uit hangen, heeft iedereen wel eens last van. Wacht maar tot ze een keer met noekje en buuf online zijn met z'n 3en, niet te harden, ik zeg 't je
.
Dat weten we toch, CDA correct als je bentquote:Op zondag 31 mei 2009 00:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoe kan je nou zo over mij denken, ik zou dat soort vunzigheid nooit accepteren natuurlijk.
Je kan te ver gaanquote:Op zondag 31 mei 2009 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat weten we toch, CDA correct als je bent
quote:Op zondag 31 mei 2009 00:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Nah! Gewoon lekker kusjekroel toch?Lekkere pietepiet
Ik vind het juist leuk soms een muziekje, maar helaas mijn inbreng in de muziek werd gisteren niet gewaardeerdquote:Op zondag 31 mei 2009 00:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh crap, nu ga ik nat, ik klik die dingen nooit aan.
Ik vind: 'Je mag me of je mag me niet' zo groots. En zo ehm... kijk, er zijn hier gewoon een handvol users die posten, als ik Deisyy zie, dan denk ik: Hee Deisyy! Leuk. Of Hondjes of Buuv of wie dan ook.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:15 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik geef je ook gewoon gelijk en ik ga me heus niet proberen in te wurmen.
Je mag me of je mag me niet, dat betekend dat ook al als je niet met me wilt praten ik hier toch zeker nog wel langs ga komen.
Even goede vrienden imo. Ik zal je dan ook niet benaderen want dat heeft geen zin.
En inderdaad ik hoor meer thuis in TBO terwijl ik trouwens nu al verder kijk in andere thema's.
Wij werden verzocht hier na toe te gaan mocht de Bunker afgelopen zijn en ja het is nog niet gesloten maar dat komt er wel aan. Dus vandaar
Er komt zeker een TBO II, dus je kan je troosten dat ze iig een periode ook weer weg gaan.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:27 schreef CarOnline het volgende:
als hier straks 45 nieuwe users bijkomen, ben ik de vreemde. C'est ca.
Maar dat is toch precies wat ik toch tegen jou zeg.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik vind: 'Je mag me of je mag me niet' zo groots. En zo ehm... kijk, er zijn hier gewoon een handvol users die posten, als ik Deisyy zie, dan denk ik: Hee Deisyy! Leuk. Of Hondjes of Buuv of wie dan ook.
Het gaat gewoon vanzelf. Het wel of niet mogen is zo... zo werkt het niet.... echt.
Je post en op een gegeven moment zit je er gewoon in. Of niet. En dat merk je vanzelf.
Je hebt als ' voordeel' dat je al heel wat mensen kent.
Nu ben ik hier bekend met de users, als hier straks 45 nieuwe users bijkomen, ben ik de vreemde. C'est ca.
En jij dan, PVVquote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 00:30 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Maar dat is toch precies wat ik toch tegen jou zeg.
Ik laat het hierbij en laat de hond nog even plassen ik ben zo weer terug
Ik ben een beetje zoekende. Ik hing erg aan Janneman M. Maar ik vind de huidige lijsttrekker en boegbeeld zo dramatisch slecht, ook in het overbrengen van het programma, dat ik het niet zo goed meer weet.quote:
ik ook, en gun mezelf dat plezier ook evenquote:Op zondag 31 mei 2009 00:30 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Of je leest even echt wat ik schrijf.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er komt zeker een TBO II, dus je kan je troosten dat ze iig een periode ook weer weg gaan.
quote:Op zondag 31 mei 2009 00:33 schreef CarOnline het volgende:
Nou Petje Pietamientje, ik loop helemaal niet te bitchen.
Ik ben eens een keer serieus. En ik geloof ook niet dat ik onaardig ben geweest!
En ik moet gewoon mn fortje verdedigen
Ja deed ik, maar als er hier 40 man op de stoep staat kan ik me voorstellen dat dat niet leuk is na deze rustige periode met dezelfde users.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 00:34 schreef D. het volgende:
Is het hier dat ik moet zijn om te rellen en mijn Rennie gevoel kwijt te raken?
Anders doen we gewoon de brug omhoog. voor al het vreemde volkquote:Op zondag 31 mei 2009 00:33 schreef CarOnline het volgende:
Ik ben eens een keer serieus. En ik geloof ook niet dat ik onaardig ben geweest!
Zo is het levenquote:Op zondag 31 mei 2009 00:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja deed ik, maar als er hier 40 man op de stoep staat kan ik me voorstellen dat dat niet leuk is na deze rustige periode met dezelfde users.
Nou, jij zegt: 'Ik zal je niet benaderen want dat heeft geen zin.'quote:Op zondag 31 mei 2009 00:30 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ben er alweer, wat een feestjequote:Op zondag 31 mei 2009 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat hem ff tegen APK en Gert aanzeiken
Ja, nou! *pruil*quote:Op zondag 31 mei 2009 00:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
erop, loop ik onzin uit te kramen ga jij opeens serieus doen
.
Ik zeg kom anders even met mij cammen dan zie jij ook met wie te doen hebquote:Op zondag 31 mei 2009 00:33 schreef CarOnline het volgende:
Try mequote:Op zondag 31 mei 2009 00:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kwam juist om te rellen
zo gaat dat niet lukken
Achteraan aansluitenquote:Op zondag 31 mei 2009 00:43 schreef evaxsis het volgende:
Ik zeg kom anders even met mij cammen dan zie jij ook met wie te doen heb
Jij moet gewoon proberen die Mc Donalds eens te vermijden dat komt alles weer goed met jouquote:Op zondag 31 mei 2009 00:34 schreef D. het volgende:
Is het hier dat ik moet zijn om te rellen en mijn Rennie gevoel kwijt te raken?
Precies, daarom zwerf jij overal rond, je bent nergens echt goed ontvangen.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Niet dat het er toe doet, maar iedereen moet gewoon z'n plekkie hier, en niet alleen hier trouwens, "verdienen". Wat dat betreft is het net als in het echte leven. Uiteindelijk komt het goed, of juist niet. Niets nieuws onder de zon.
Maar...ik had zin in iets lekkersquote:Op zondag 31 mei 2009 00:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Jij moet gewoon proberen die Mc Donalds eens te vermijden dat komt alles weer goed met jou
Sorry, Pietermansje is eerstquote:Op zondag 31 mei 2009 00:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik zeg kom anders even met mij cammen dan zie jij ook met wie te doen heb
Met zo'n usernaam vraag je daar ook om hequote:Op zondag 31 mei 2009 00:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Precies, daarom zwerf jij overal rond, je bent nergens echt goed ontvangen.
Oh, dat was het?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:46 schreef D. het volgende:
[..]
'Wij' TBO'ers nemen deze reeks over
We zullen moeten stemmen of je mag blijven
Doet er wel toe. Op wat voor manier denk jij dat een bepaald iemand zijn/haar plekje hier (de rest even buiten beschouwing latend) niet verdiend heeft? Noem naam en rugnummer en geef een onderbouwingquote:Op zondag 31 mei 2009 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Niet dat het er toe doet, maar iedereen moet gewoon z'n plekkie hier, en niet alleen hier trouwens, "verdienen". Wat dat betreft is het net als in het echte leven. Uiteindelijk komt het goed, of juist niet. Niets nieuws onder de zon.
Zo is dat, maar ik trek mij daar dan weer geen ruk van aan. Sterker nog, ik hoor liever nergens écht bijquote:Op zondag 31 mei 2009 00:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Precies, daarom zwerf jij overal rond, je bent nergens echt goed ontvangen.
quote:Op zondag 31 mei 2009 00:49 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh, dat was het?
Maak me maar wakker als je echt op dreef bent
oooeeehhh I love it when you talk dirtyquote:Op zondag 31 mei 2009 00:49 schreef CarOnline het volgende:
Oh, dat was het?
Maak me maar wakker als je echt op dreef bent
Kijk, ik ben gewoon veel te lang van stofquote:Op zondag 31 mei 2009 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
The Lone Rangerquote:Op zondag 31 mei 2009 00:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo is dat, maar ik trek mij daar dan weer geen ruk van aan. Sterker nog, ik hoor liever nergens écht bij
Je vertaald mijn woorden verkeerd. Ik zeg hoe het hier over het algemeen gaat zonder dat ik het over specifieke posters hebquote:Op zondag 31 mei 2009 00:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doet er wel toe. Op wat voor manier denk jij dat een bepaald iemand zijn/haar plekje hier (de rest even buiten beschouwing latend) niet verdiend heeft? Noem naam en rugnummer en geef een onderbouwing
Jij komt alleen zo nu en dan je heilige geest uitstorten.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo is dat, maar ik trek mij daar dan weer geen ruk van aan. Sterker nog, ik hoor liever nergens écht bij
Ok ik ga binnenkort met Liesje wijntjes drinken en dan mag zij jullie zeggen dat ik heus geen kloon ben.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Sorry, Pietermansje is eerst![]()
Nee, tis al goed. 't Was al goed.
Tis niet slechter. Ik ben nog gewoon blanco. Zeg maar.
TS begint.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Doet er wel toe. Op wat voor manier denk jij dat een bepaald iemand zijn/haar plekje hier (de rest even buiten beschouwing latend) niet verdiend heeft? Noem naam en rugnummer en geef een onderbouwing
Ja, of een ander spook, wie of wat ook maar opkomtquote:Op zondag 31 mei 2009 00:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jij komt alleen zo nu en dan je heilige geest uitstorten.
Nah!! Was ik zo mooi ontopicquote:Op zondag 31 mei 2009 00:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, of een ander spook, wie of wat ook maar opkomt
Damn ik ken jou ook al een tijd van 't forum zeg, inmiddels al 1,5 jaar of zoquote:Op zondag 31 mei 2009 00:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, of een ander spook, wie of wat ook maar opkomt
Nee dat doet er totaaaaaaal niet toe.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is niet het enige punt waardoor je afgekeurd kan wordenquote:Op zondag 31 mei 2009 00:52 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ok ik ga binnenkort met Liesje wijntjes drinken en dan mag zij jullie zeggen dat ik heus geen kloon ben.
Meer kan ik er niet van maken
Ik heb bier gedronken met Liesje, en ik leef nogquote:Op zondag 31 mei 2009 00:56 schreef CarOnline het volgende:
Dat is niet het enige punt waardoor je afgekeurd kan worden
Nee, dan was die rake opmerking een stuk onverwachter en kwam hij zeker een tikkeltje harder binnen!quote:
OK. Ben wat subjectief en specifiek bezig. Maar ik steek voor niet voor het "subject", maar voor deze persoon, beide handen in het vuur, zonder blaren.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je vertaald mijn woorden verkeerd. Ik zeg hoe het hier over het algemeen gaat zonder dat ik het over specifieke posters heb
Oh dat wist ik niet.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb bier gedronken met Liesje, en ik leef nog.
Aww Ruudje, malle romanticusquote:Op zondag 31 mei 2009 00:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
OK. Ben wat subjectief en specifiek bezig. Maar ik steek voor niet voor het "subject", maar voor deze persoon, beide handen in het vuur, zonder blaren.
Gaat het nu nog steeds over mij, mag toch hopen van niet.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
SSSSSSSSSSSSTquote:Op zondag 31 mei 2009 01:00 schreef Talitha het volgende:
Wat is er mis met kloontjes? Zonder de incidentele kloon is een SC half zo leuk niet.
Dan gaat het dak er pas écht afquote:Op zondag 31 mei 2009 01:00 schreef Talitha het volgende:
Wat is er mis met kloontjes? Zonder de incidentele kloon is een SC half zo leuk niet.
19 mei 2007 werd ik lid van Fok! Jij kwam pas goed door bij mij op Besaid, dat was dacht ik november/december 2007?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Damn ik ken jou ook al een tijd van 't forum zeg, inmiddels al 1,5 jaar of zo?
Toen pas, newbiequote:Op zondag 31 mei 2009 01:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
19 mei 2007 werd ik lid van Fok!
Moet je toch mee oppassen op Fok!, voor je het weet loop je rond met twee prothesesquote:Op zondag 31 mei 2009 00:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar ik steek voor niet voor het "subject", maar voor deze persoon, beide handen in het vuur, zonder blaren.
Ach man, huisvrouwenclanquote:
Trusten buuf....ik ga d'r maar vanuit dat ik dan newbie benquote:Op zondag 31 mei 2009 01:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo laat alweer! Ik ga maar eens te bedde.![]()
![]()
Truste skatjes, en alle newbies.
Ik ben ook een newbiequote:Op zondag 31 mei 2009 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Trusten buuf....ik ga d'r maar vanuit dat ik dan newbie ben
Trusten!quote:Op zondag 31 mei 2009 01:04 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
Truste en slaap lekkerquote:Op zondag 31 mei 2009 01:04 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
nee joh dat ben ikkequote:Op zondag 31 mei 2009 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Trusten buuf....ik ga d'r maar vanuit dat ik dan newbie ben
Ciao buuf. Ik hoef niet op vakantie naar Beverwijkquote:Op zondag 31 mei 2009 01:04 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
ik ben geen kloonquote:Op zondag 31 mei 2009 01:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
kloon alert!
ff kijken sinds wanneer ik hier rondspam![]()
eindelijk weer een muziekjequote:
omg, die is wel heel slechtquote:
Nee hoor, jij mag er wezenquote:Op zondag 31 mei 2009 01:19 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ohh wat moet ik daar onder verstaan, niet jij ook al hè
Ik kan wel smeermiddelen leveren voor de wieltjesquote:Op zondag 31 mei 2009 01:19 schreef D. het volgende:
Ik ben trouwens mogelijk ook een kloon.
Het zou kunnen dat ik in '99 een account aangemaakt heb
Zeg, we gaan niet brutaal worden hequote:Op zondag 31 mei 2009 01:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kan wel smeermiddelen leveren voor de wieltjes
En zo is het maar net! Van ons soort moeten ze er ook niet meer dan 1 maken NMNS.quote:Op zondag 31 mei 2009 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er is maar één Talitha en dat is de echte Talitha
Ciaoquote:Op zondag 31 mei 2009 01:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
En zo is het maar net! Van ons soort moeten ze er ook niet meer dan 1 maken NMNS.![]()
En trusten allen.
Behalve de te brutale jeugdquote:Op zondag 31 mei 2009 01:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zou niet durven. De jeugd heeft de toekomst
Truste alleenquote:Op zondag 31 mei 2009 01:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
En zo is het maar net! Van ons soort moeten ze er ook niet meer dan 1 maken NMNS.![]()
En trusten allen.
Ben ook weg, en zoals gewoonlijk wil ik daar iets van mijn passie aan verbinden:quote:
Ik weet niet wat het betekend maar ik wens jou hetzelfde enquote:Op zondag 31 mei 2009 01:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben ook weg, en zoals gewoonlijk wil ik daar iets van mijn passie aan verbinden:
Buonanotte a tutti. Anch' io vado a letto. A domani.![]()
![]()
![]()
quote:
Dat heb ik voor kennisgeving aangenomen, ja.quote:
Dus nog niet terug gelezenquote:Op zondag 31 mei 2009 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Dat heb ik voor kennisgeving aangenomen, ja.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik vind Fann wel grappig.![]()
Soort van LS, maar dan zonder piemel
Onterechte bans bestaat niet, je had hem gewoon terecht ontvangenquote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Onterechte bans bestaat niet, je had hem gewoon terecht ontvangen![]()
Maar mooi dat je er weer bent![]()
Ik weet niet, wordt dat hier dan ook gedaanquote:Op zondag 31 mei 2009 02:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wanneer begint het ''swaffelen'' hier
quote:Op zondag 31 mei 2009 02:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik weet niet, wordt dat hier dan ook gedaan
quote:Op zondag 31 mei 2009 02:13 schreef evaxsis het volgende:
Ok LS je werd net van beschuldigd dat jij foto's plaats van mensen die hier niet gezien willen worden, verklaar je nader...
Ga maar terug lezen, dan zie je dat ik niet lieg.quote:Op zondag 31 mei 2009 02:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
niet waar......
een onduidelijke wit vlekje op een foto
ik lieg ook nietquote:Op zondag 31 mei 2009 02:18 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ga maar terug lezen, dan zie je dat ik niet lieg.
Dus van daar mijn vraag LS hoe komt het dat je zo'n slechte naam heb terwijl ik je toch nu een andere mening over je hebt.
Misschien zit ik fout, dat kan natuurlijk altijd maar ik heb nog steeds geen slechte ervaring met hem. Vandaar mijn vraag
Ik ken hem nog niet zo lang, maar hij is ok imoquote:Op zondag 31 mei 2009 02:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik lieg ook nieten ik ken LS al iets langer dan vandaag....
allemaal flauwekul.....
Ook slapen dus...quote:Op zondag 31 mei 2009 02:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:![]()
nah morgen is even kijken of iemand de tijd had om mijn ''ban'' er vanaf te halen
of te verlengen![]()
Ja je kan er èrg goed op zonnen!quote:Op zondag 31 mei 2009 11:10 schreef Noek het volgende:
Oh! Wij hebben een trampoline en die is zoooo *spreidt armen* groot. Ik kan nog salto's maken én nu zon ik in de coniferen.
Wel warm hoor, het is toch zwart. Dat trekt de zon aan maar ik mag nu sowieso niet zonnen ivm een mislukt experimentje voor maar 2,95!quote:Op zondag 31 mei 2009 11:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja je kan er èrg goed op zonnen!
Ik doe de voorkant bruinen in de hangmat en de achterkant op de trampoline
Echt helemaal te gek!quote:
Achterkant is inderdaad onmogelijk in de hangmat. En ja, ik heb het geprobeerdquote:Op zondag 31 mei 2009 11:12 schreef CarOnline het volgende:
Ja je kan er èrg goed op zonnen!
Ik doe de voorkant bruinen in de hangmat en de achterkant op de trampoline
Wat voor een experiment? Was het in de aanbieding??quote:Op zondag 31 mei 2009 11:14 schreef Noek het volgende:
Wel warm hoor, het is toch zwart. Dat trekt de zon aan maar ik mag nu sowieso niet zonnen ivm een mislukt experimentje voor maar 2,95!
Wat? Heb je een foute arts voor 2,95 gehad en zit je nu aan de antibiotoca?quote:Op zondag 31 mei 2009 11:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Wel warm hoor, het is toch zwart. Dat trekt de zon aan maar ik mag nu sowieso niet zonnen ivm een mislukt experimentje voor maar 2,95!
Hadden ze ook last van stuifzand? Zodra de wind iets opstak en ze gingen de deur uit, hup gelijk dat zand vol in de ogen. En dan keken ze half woest, half blind naar jouw huis natuurlijk.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Echt helemaal te gek!
Echt hoor. Ik zal straks wel even een kiekje maken.
Vooral de voorkant is zwáár opgeknapt!
De hele straat blij, weg met dat zand
Ik vond vooral de opkomende hernia vervelendquote:Op zondag 31 mei 2009 11:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Achterkant is inderdaad onmogelijk in de hangmat. En ja, ik heb het geprobeerd.
Dan val ik eruit en dan lig ik toch al op mijn buik op de grond.
FANN heeft een topic in SEX over mannen die zichzelf neuken gevisualiseerd met een foto. Wel achter spoilertags, dus netjes genoeg, vond ik.
Nee, vaste prijs. Its amaaaazing!quote:Op zondag 31 mei 2009 11:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat voor een experiment? Was het in de aanbieding??
Ja met gebalde vuisten!quote:Op zondag 31 mei 2009 11:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Hadden ze ook last van stuifzand? Zodra de wind iets opstak en ze gingen de deur uit, hup gelijk dat zand vol in de ogen. En dan keken ze half woest, half blind naar jouw huis natuurlijk.
Ja, pics!
quote:Op zondag 31 mei 2009 11:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja met gebalde vuisten!
En elke keer die brandende kruizen en fakkels in de tuin, erg vervelend
Ja, daarom.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:22 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
Ja, op een gegeven moment raak je dat wel zat ja.
Nee.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, daarom.
En nu is het mooi. En sereen. Kom maar een keer kijken, Buuvie komt ook met de buurjongens
Is dat de officiële uitdrukkingquote:Op zondag 31 mei 2009 11:22 schreef Noek het volgende:
![]()
Ja, op een gegeven moment raak je dat wel zat ja.
Nou eh.. ik denk er nog even over na dan. Heb ik eindelijk stenen voor, kom jij de boel onder kwattenquote:Op zondag 31 mei 2009 11:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee.
Ja, leuk! Natuurlijk.Sociale interactie is goed voor me, zei de psychiater. Ik moest er eens wat vaker uit. Dan zou ik niet zomaar voorbijgangers onder gaan spugen. Noteer mij maar voor een JA!
Volgens mij bén je dat wel zat.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is dat de officiële uitdrukking? Ik zeg op m'n werk wel is "ik heb er zat van" en dan barsten een paar collega's spontaan in lachen uit
.
Ehm, ja toch?quote:Op zondag 31 mei 2009 11:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is dat de officiële uitdrukking? Ik zeg op m'n werk wel is "ik heb er zat van" en dan barsten een paar collega's spontaan in lachen uit
.
Ah, is dat 't. Weer wat geleerd op de vroege zondagmorgen, zonder de koffie nog op te hebbenquote:Op zondag 31 mei 2009 11:31 schreef CarOnline het volgende:
Volgens mij bén je dat wel zat.
Als je ergens zat van hebt, heb je er genoeg van. Maar dat is van dingen. Niet van eh gevoel.
Ik héb nog niet eens koffie.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah, is dat 't. Weer wat geleerd op de vroege zondagmorgen, zonder de koffie nog op te hebben.
Ja, goed. Ik neem gardenwarming hapjes mee die net niet over de datum zijn.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou eh.. ik denk er nog even over na dan. Heb ik eindelijk stenen voor, kom jij de boel onder kwatten![]()
Tof, we pee-emmen!
Ja ja, dan kan ik die door jouw geplaatste goorheid nog beter bekijkenquote:Op zondag 31 mei 2009 18:36 schreef FANN het volgende:
[..]
dan moet je die bril maar opzetten heur...![]()
Misschien gebruikt remlof een oudere layout, dan kun je plaatjes ook gewoon zien in spoilertags.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:18 schreef FANN het volgende:
[..]
een vies plaatje van een piemel gepost
![]()
onder een spoiler dat dan weer wel...
weet ik veelquote:Op zondag 31 mei 2009 18:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, dan kan ik die door jouw geplaatste goorheid nog beter bekijkenHoe kom je er nu op om zo'n plaatje te zoeken?
zou het ?quote:Op zondag 31 mei 2009 19:20 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien gebruikt remlof een oudere layout, dan kun je plaatjes ook gewoon zien in spoilertags.
krijgen we pics ?quote:Op zondag 31 mei 2009 18:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeienavond!![]()
Waar zijn die pics nou Caro?!
Nee, gewoon foksilver.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:23 schreef FANN het volgende:
[..]
zou het ?
een ''moderator layout'' ?
of hij was toch wel nieuwschierig..... dat zou ook kunnen
Ik vind yoghurtshake in deze geen reklame eigenlijk.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:20 schreef FANN het volgende:
[..]
weet ik veelgewoon een impuls
![]()
Ik heb mijn verse yogurtshake's net gemaakt wat ik je een keer vertelde weet je nog?
aardbeien
banaan
yogurt
en dan in de blender....
lekker
ow.... foksilver.... ja ik weet precies wat je bedoeldquote:Op zondag 31 mei 2009 19:29 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, gewoon foksilver.
Gebruik ik ook, maar die moet binnenkort weg van Danny.
quote:Op zondag 31 mei 2009 19:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik vind yoghurtshake in deze geen reklame eigenlijk.
De vorige layout, voor dat die witte kwam.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.... foksilver.... ja ik weet precies wat je bedoeld![]()
geen flauw idee dus...
en waarom moet dat dan weg?
Nog met "banaan" ook.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:33 schreef FANN het volgende:
[..]
ik moest effe nadenken wat je bedoelde.. maar nu snap ik hem
zit ik dan nu met mijn yogurtshake voor me....
bedankt
quote:Op zondag 31 mei 2009 19:34 schreef APK het volgende:
[..]
De vorige layout, voor dat die witte kwam.
En hij moet weg omdat Danny dat wil, ja!
Wat was er vies aan danquote:Op zondag 31 mei 2009 18:18 schreef FANN het volgende:
[..]
een vies plaatje van een piemel gepost
![]()
onder een spoiler dat dan weer wel...
nee niet eens....... het was eigenlijk best een aangename piemel om te zienquote:Op zondag 31 mei 2009 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat was er vies aan dan![]()
Zaten er pukkels op waar pus uit kwam?
Dat vind ik een contradictio interminis.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:39 schreef FANN het volgende:
[..]
nee niet eens....... het was eigenlijk best een aangename piemel om te zien
Je wilt de aangename piemel zeker niet nog een keer posten?quote:Op zondag 31 mei 2009 19:39 schreef FANN het volgende:
[..]
nee niet eens....... het was eigenlijk best een aangename piemel om te zien
quote:Op zondag 31 mei 2009 19:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat vind ik een contradictio interminis.
nee daar trap ik niet inquote:Op zondag 31 mei 2009 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je wilt de aangename piemel zeker niet nog een keer posten?
I know.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hij moet volgens mij gewoon weg omdat je bij een abbo dan meer futures kunt koppelen aan die layout. En het is denk ik teveel werk om dat voor iedere layout in te bouwen.
Oquote:Op zondag 31 mei 2009 19:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind piemels eigenlijk esthetisch nauwelijks verantwoord. Ze slaan nergens op, behalve dan als je aan het swaffelen bent
Nou ik voelde me behoorlijk geswaffeld heur.....quote:Op zondag 31 mei 2009 19:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind piemels eigenlijk esthetisch nauwelijks verantwoord. Ze slaan nergens op, behalve dan als je aan het swaffelen bent
Wat is jou mening dan?quote:Op zondag 31 mei 2009 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O![]()
Daar heb ik dan net weer een andere mening over, maar dat is misschien wel omdat ik een vrouw ben.
Zo gezegd zo gedaanquote:Op zondag 31 mei 2009 19:42 schreef FANN het volgende:
[..]
nee daar trap ik niet in
googel maar even op ''fuck yourself''
quote:Op zondag 31 mei 2009 19:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ik voelde me behoorlijk geswaffeld heur.....
en ik vond het niet eens leuk
Dat piemels wel ergens op slaan, en niet alleen tijdens het swaffelenquote:
Jij hebt de piemel van Fann dus wel gezienquote:Op zondag 31 mei 2009 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Heeeeeeeeee [ afbeelding ][ afbeelding ]
Piemols zijn toch iets wat bij het leven hoort mits iemand zich benadeeld voelde door dat plaatje
het vijfde plaatje, was eigenlijk meer grappig.....quote:Op zondag 31 mei 2009 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo gezegd zo gedaan![]()
En toen ging ik naar de afbeeldingen en vond zag eerst een fuck-tekst ding, een baby met zijn middelvinger omhoog, weer een tekstding, een vrouw met een voorbinddildo en toen.....tja....wat dat was, ik weet het niet, maar het was geen aangename piemel
OW .......quote:Op zondag 31 mei 2009 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Heeeeeeeeee [ afbeelding ][ afbeelding ]
Piemols zijn toch iets wat bij het leven hoort mits iemand zich benadeeld voelde door dat plaatje
Volgens mij kan je er zelfs mee trommelen als je flink bedeeld bentquote:Op zondag 31 mei 2009 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat piemels wel ergens op slaan, en niet alleen tijdens het swaffelen
Die pielemuis ziet er inderdaad grappig uitquote:Op zondag 31 mei 2009 19:50 schreef FANN het volgende:
[..]
het vijfde plaatje, was eigenlijk meer grappig.....
maar ja...... kwestie van humor![]()
ik vond hem wel geinig, maar ik ben dan ook een viespeuk
quote:Op zondag 31 mei 2009 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt de piemel van Fann dus wel gezien
Ik nu ook en ik ben blij dat het de mijne niet isquote:
en ik heb een flinke hoor....quote:Op zondag 31 mei 2009 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt de piemel van Fann dus wel gezien
Doe maar, maar onthoud "gij zult geen porno posten (ook niet in spoilers) buiten KPD en KEL".quote:Op zondag 31 mei 2009 19:58 schreef FANN het volgende:
swaffelen jullie even door, ga ik effe een broodje maken en een bakkie koffie
Ja je weet wel, met erecte piemels en/of natte opengesprede dozen. Of het eerste in het tweedequote:
Ik ben voor! Doe eens posten?quote:Op zondag 31 mei 2009 20:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja je weet wel, met erecte piemels en/of natte opengesprede dozen. Of het eerste in het tweede
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik durf bijna niet. maar goed.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
quote:Op zondag 31 mei 2009 20:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Geil!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik durf bijna niet. maar goed.![]()
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
Tot over 48 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik durf bijna niet. maar goed.![]()
Goedzo! Stuur dat tuig maar in de bak, kan ze haar lusten kwijt aan Luciano!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik durf bijna niet. maar goed.![]()
Goed skattie maak je niet drukquote:Op zondag 31 mei 2009 20:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe maar, maar onthoud "gij zult geen porno posten (ook niet in spoilers) buiten KPD en KEL".
Eet smakelijk
Iew, dat gun ik niemandquote:Op zondag 31 mei 2009 20:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goedzo! Stuur dat tuig maar in de bak, kan ze haar lusten kwijt aan Luciano!
Ik moet nog bedenken wat ik ga eten vanavondquote:Op zondag 31 mei 2009 20:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Goed skattie maak je niet druk![]()
en dank je wel ik heb een broodje kipfileten
Hoor jij niet een ietwat neutrale rol te hebben naar gebruikers toe als Admin zijnde?quote:
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Keiharde porno voor Danny (18+) en Het Keldertje.
Tis een valstrik FANN!quote:Op zondag 31 mei 2009 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
dat ga ik dus écht niet doen hé
Ja, maar er zijn uitzonderingen en luciano is er één van, die gozer is echt niet wijs.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoor jij niet een ietwat neutrale rol te hebben naar gebruikers toe als Admin zijnde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |