Maar dat is toch precies wat ik toch tegen jou zeg.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik vind: 'Je mag me of je mag me niet' zo groots. En zo ehm... kijk, er zijn hier gewoon een handvol users die posten, als ik Deisyy zie, dan denk ik: Hee Deisyy! Leuk. Of Hondjes of Buuv of wie dan ook.
Het gaat gewoon vanzelf. Het wel of niet mogen is zo... zo werkt het niet.... echt.
Je post en op een gegeven moment zit je er gewoon in. Of niet. En dat merk je vanzelf.
Je hebt als ' voordeel' dat je al heel wat mensen kent.
Nu ben ik hier bekend met de users, als hier straks 45 nieuwe users bijkomen, ben ik de vreemde. C'est ca.
En jij dan, PVVquote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 00:30 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Maar dat is toch precies wat ik toch tegen jou zeg.
Ik laat het hierbij en laat de hond nog even plassen ik ben zo weer terug
Ik ben een beetje zoekende. Ik hing erg aan Janneman M. Maar ik vind de huidige lijsttrekker en boegbeeld zo dramatisch slecht, ook in het overbrengen van het programma, dat ik het niet zo goed meer weet.quote:
ik ook, en gun mezelf dat plezier ook evenquote:Op zondag 31 mei 2009 00:30 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Of je leest even echt wat ik schrijf.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er komt zeker een TBO II, dus je kan je troosten dat ze iig een periode ook weer weg gaan.
quote:Op zondag 31 mei 2009 00:33 schreef CarOnline het volgende:
Nou Petje Pietamientje, ik loop helemaal niet te bitchen.
Ik ben eens een keer serieus. En ik geloof ook niet dat ik onaardig ben geweest!
En ik moet gewoon mn fortje verdedigen
Ja deed ik, maar als er hier 40 man op de stoep staat kan ik me voorstellen dat dat niet leuk is na deze rustige periode met dezelfde users.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 00:34 schreef D. het volgende:
Is het hier dat ik moet zijn om te rellen en mijn Rennie gevoel kwijt te raken?
Anders doen we gewoon de brug omhoog. voor al het vreemde volkquote:Op zondag 31 mei 2009 00:33 schreef CarOnline het volgende:
Ik ben eens een keer serieus. En ik geloof ook niet dat ik onaardig ben geweest!
Zo is het levenquote:Op zondag 31 mei 2009 00:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja deed ik, maar als er hier 40 man op de stoep staat kan ik me voorstellen dat dat niet leuk is na deze rustige periode met dezelfde users.
Nou, jij zegt: 'Ik zal je niet benaderen want dat heeft geen zin.'quote:Op zondag 31 mei 2009 00:30 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ben er alweer, wat een feestjequote:Op zondag 31 mei 2009 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat hem ff tegen APK en Gert aanzeiken
Ja, nou! *pruil*quote:Op zondag 31 mei 2009 00:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
erop, loop ik onzin uit te kramen ga jij opeens serieus doen
.
Ik zeg kom anders even met mij cammen dan zie jij ook met wie te doen hebquote:Op zondag 31 mei 2009 00:33 schreef CarOnline het volgende:
Try mequote:Op zondag 31 mei 2009 00:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kwam juist om te rellen
zo gaat dat niet lukken
Achteraan aansluitenquote:Op zondag 31 mei 2009 00:43 schreef evaxsis het volgende:
Ik zeg kom anders even met mij cammen dan zie jij ook met wie te doen heb
Jij moet gewoon proberen die Mc Donalds eens te vermijden dat komt alles weer goed met jouquote:Op zondag 31 mei 2009 00:34 schreef D. het volgende:
Is het hier dat ik moet zijn om te rellen en mijn Rennie gevoel kwijt te raken?
Precies, daarom zwerf jij overal rond, je bent nergens echt goed ontvangen.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Niet dat het er toe doet, maar iedereen moet gewoon z'n plekkie hier, en niet alleen hier trouwens, "verdienen". Wat dat betreft is het net als in het echte leven. Uiteindelijk komt het goed, of juist niet. Niets nieuws onder de zon.
Maar...ik had zin in iets lekkersquote:Op zondag 31 mei 2009 00:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Jij moet gewoon proberen die Mc Donalds eens te vermijden dat komt alles weer goed met jou
Sorry, Pietermansje is eerstquote:Op zondag 31 mei 2009 00:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik zeg kom anders even met mij cammen dan zie jij ook met wie te doen heb
Met zo'n usernaam vraag je daar ook om hequote:Op zondag 31 mei 2009 00:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Precies, daarom zwerf jij overal rond, je bent nergens echt goed ontvangen.
Oh, dat was het?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:46 schreef D. het volgende:
[..]
'Wij' TBO'ers nemen deze reeks over
We zullen moeten stemmen of je mag blijven
Doet er wel toe. Op wat voor manier denk jij dat een bepaald iemand zijn/haar plekje hier (de rest even buiten beschouwing latend) niet verdiend heeft? Noem naam en rugnummer en geef een onderbouwingquote:Op zondag 31 mei 2009 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Niet dat het er toe doet, maar iedereen moet gewoon z'n plekkie hier, en niet alleen hier trouwens, "verdienen". Wat dat betreft is het net als in het echte leven. Uiteindelijk komt het goed, of juist niet. Niets nieuws onder de zon.
Zo is dat, maar ik trek mij daar dan weer geen ruk van aan. Sterker nog, ik hoor liever nergens écht bijquote:Op zondag 31 mei 2009 00:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Precies, daarom zwerf jij overal rond, je bent nergens echt goed ontvangen.
quote:Op zondag 31 mei 2009 00:49 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh, dat was het?
Maak me maar wakker als je echt op dreef bent
oooeeehhh I love it when you talk dirtyquote:Op zondag 31 mei 2009 00:49 schreef CarOnline het volgende:
Oh, dat was het?
Maak me maar wakker als je echt op dreef bent
Kijk, ik ben gewoon veel te lang van stofquote:Op zondag 31 mei 2009 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
The Lone Rangerquote:Op zondag 31 mei 2009 00:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo is dat, maar ik trek mij daar dan weer geen ruk van aan. Sterker nog, ik hoor liever nergens écht bij
Je vertaald mijn woorden verkeerd. Ik zeg hoe het hier over het algemeen gaat zonder dat ik het over specifieke posters hebquote:Op zondag 31 mei 2009 00:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doet er wel toe. Op wat voor manier denk jij dat een bepaald iemand zijn/haar plekje hier (de rest even buiten beschouwing latend) niet verdiend heeft? Noem naam en rugnummer en geef een onderbouwing
Jij komt alleen zo nu en dan je heilige geest uitstorten.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo is dat, maar ik trek mij daar dan weer geen ruk van aan. Sterker nog, ik hoor liever nergens écht bij
Ok ik ga binnenkort met Liesje wijntjes drinken en dan mag zij jullie zeggen dat ik heus geen kloon ben.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Sorry, Pietermansje is eerst![]()
Nee, tis al goed. 't Was al goed.
Tis niet slechter. Ik ben nog gewoon blanco. Zeg maar.
TS begint.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Doet er wel toe. Op wat voor manier denk jij dat een bepaald iemand zijn/haar plekje hier (de rest even buiten beschouwing latend) niet verdiend heeft? Noem naam en rugnummer en geef een onderbouwing
Ja, of een ander spook, wie of wat ook maar opkomtquote:Op zondag 31 mei 2009 00:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jij komt alleen zo nu en dan je heilige geest uitstorten.
Nah!! Was ik zo mooi ontopicquote:Op zondag 31 mei 2009 00:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, of een ander spook, wie of wat ook maar opkomt
Damn ik ken jou ook al een tijd van 't forum zeg, inmiddels al 1,5 jaar of zoquote:Op zondag 31 mei 2009 00:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, of een ander spook, wie of wat ook maar opkomt
Nee dat doet er totaaaaaaal niet toe.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is niet het enige punt waardoor je afgekeurd kan wordenquote:Op zondag 31 mei 2009 00:52 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ok ik ga binnenkort met Liesje wijntjes drinken en dan mag zij jullie zeggen dat ik heus geen kloon ben.
Meer kan ik er niet van maken
Ik heb bier gedronken met Liesje, en ik leef nogquote:Op zondag 31 mei 2009 00:56 schreef CarOnline het volgende:
Dat is niet het enige punt waardoor je afgekeurd kan worden
Nee, dan was die rake opmerking een stuk onverwachter en kwam hij zeker een tikkeltje harder binnen!quote:
OK. Ben wat subjectief en specifiek bezig. Maar ik steek voor niet voor het "subject", maar voor deze persoon, beide handen in het vuur, zonder blaren.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je vertaald mijn woorden verkeerd. Ik zeg hoe het hier over het algemeen gaat zonder dat ik het over specifieke posters heb
Oh dat wist ik niet.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb bier gedronken met Liesje, en ik leef nog.
Aww Ruudje, malle romanticusquote:Op zondag 31 mei 2009 00:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
OK. Ben wat subjectief en specifiek bezig. Maar ik steek voor niet voor het "subject", maar voor deze persoon, beide handen in het vuur, zonder blaren.
Gaat het nu nog steeds over mij, mag toch hopen van niet.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
SSSSSSSSSSSSTquote:Op zondag 31 mei 2009 01:00 schreef Talitha het volgende:
Wat is er mis met kloontjes? Zonder de incidentele kloon is een SC half zo leuk niet.
Dan gaat het dak er pas écht afquote:Op zondag 31 mei 2009 01:00 schreef Talitha het volgende:
Wat is er mis met kloontjes? Zonder de incidentele kloon is een SC half zo leuk niet.
19 mei 2007 werd ik lid van Fok! Jij kwam pas goed door bij mij op Besaid, dat was dacht ik november/december 2007?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Damn ik ken jou ook al een tijd van 't forum zeg, inmiddels al 1,5 jaar of zo?
Toen pas, newbiequote:Op zondag 31 mei 2009 01:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
19 mei 2007 werd ik lid van Fok!
Moet je toch mee oppassen op Fok!, voor je het weet loop je rond met twee prothesesquote:Op zondag 31 mei 2009 00:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar ik steek voor niet voor het "subject", maar voor deze persoon, beide handen in het vuur, zonder blaren.
Ach man, huisvrouwenclanquote:
Trusten buuf....ik ga d'r maar vanuit dat ik dan newbie benquote:Op zondag 31 mei 2009 01:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo laat alweer! Ik ga maar eens te bedde.![]()
![]()
Truste skatjes, en alle newbies.
Ik ben ook een newbiequote:Op zondag 31 mei 2009 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Trusten buuf....ik ga d'r maar vanuit dat ik dan newbie ben
Trusten!quote:Op zondag 31 mei 2009 01:04 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
Truste en slaap lekkerquote:Op zondag 31 mei 2009 01:04 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
nee joh dat ben ikkequote:Op zondag 31 mei 2009 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Trusten buuf....ik ga d'r maar vanuit dat ik dan newbie ben
Ciao buuf. Ik hoef niet op vakantie naar Beverwijkquote:Op zondag 31 mei 2009 01:04 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
ik ben geen kloonquote:Op zondag 31 mei 2009 01:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
kloon alert!
ff kijken sinds wanneer ik hier rondspam![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |