OK. Ben wat subjectief en specifiek bezig. Maar ik steek voor niet voor het "subject", maar voor deze persoon, beide handen in het vuur, zonder blaren.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je vertaald mijn woorden verkeerd. Ik zeg hoe het hier over het algemeen gaat zonder dat ik het over specifieke posters heb
Oh dat wist ik niet.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb bier gedronken met Liesje, en ik leef nog.
Aww Ruudje, malle romanticusquote:Op zondag 31 mei 2009 00:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
OK. Ben wat subjectief en specifiek bezig. Maar ik steek voor niet voor het "subject", maar voor deze persoon, beide handen in het vuur, zonder blaren.
Gaat het nu nog steeds over mij, mag toch hopen van niet.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doet er wel toe. Op wat voor manier denk jij dat een bepaald iemand zijn/haar plekje hier (de rest even buiten beschouwing latend) niet verdiend heeft? Noem naam en rugnummer en geef een onderbouwing
SSSSSSSSSSSSTquote:Op zondag 31 mei 2009 01:00 schreef Talitha het volgende:
Wat is er mis met kloontjes? Zonder de incidentele kloon is een SC half zo leuk niet.
Dan gaat het dak er pas écht afquote:Op zondag 31 mei 2009 01:00 schreef Talitha het volgende:
Wat is er mis met kloontjes? Zonder de incidentele kloon is een SC half zo leuk niet.
19 mei 2007 werd ik lid van Fok! Jij kwam pas goed door bij mij op Besaid, dat was dacht ik november/december 2007?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Damn ik ken jou ook al een tijd van 't forum zeg, inmiddels al 1,5 jaar of zo?
Toen pas, newbiequote:Op zondag 31 mei 2009 01:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
19 mei 2007 werd ik lid van Fok!
Moet je toch mee oppassen op Fok!, voor je het weet loop je rond met twee prothesesquote:Op zondag 31 mei 2009 00:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar ik steek voor niet voor het "subject", maar voor deze persoon, beide handen in het vuur, zonder blaren.
Ach man, huisvrouwenclanquote:
Trusten buuf....ik ga d'r maar vanuit dat ik dan newbie benquote:Op zondag 31 mei 2009 01:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo laat alweer! Ik ga maar eens te bedde.![]()
![]()
Truste skatjes, en alle newbies.
Ik ben ook een newbiequote:Op zondag 31 mei 2009 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Trusten buuf....ik ga d'r maar vanuit dat ik dan newbie ben
Trusten!quote:Op zondag 31 mei 2009 01:04 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
Truste en slaap lekkerquote:Op zondag 31 mei 2009 01:04 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
nee joh dat ben ikkequote:Op zondag 31 mei 2009 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Trusten buuf....ik ga d'r maar vanuit dat ik dan newbie ben
Ciao buuf. Ik hoef niet op vakantie naar Beverwijkquote:Op zondag 31 mei 2009 01:04 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |