eindelijk weer een muziekjequote:
omg, die is wel heel slechtquote:
Nee hoor, jij mag er wezenquote:Op zondag 31 mei 2009 01:19 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ohh wat moet ik daar onder verstaan, niet jij ook al hè
Ik kan wel smeermiddelen leveren voor de wieltjesquote:Op zondag 31 mei 2009 01:19 schreef D. het volgende:
Ik ben trouwens mogelijk ook een kloon.
Het zou kunnen dat ik in '99 een account aangemaakt heb
Zeg, we gaan niet brutaal worden hequote:Op zondag 31 mei 2009 01:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kan wel smeermiddelen leveren voor de wieltjes
En zo is het maar net! Van ons soort moeten ze er ook niet meer dan 1 maken NMNS.quote:Op zondag 31 mei 2009 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er is maar één Talitha en dat is de echte Talitha
Ciaoquote:Op zondag 31 mei 2009 01:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
En zo is het maar net! Van ons soort moeten ze er ook niet meer dan 1 maken NMNS.![]()
En trusten allen.
Behalve de te brutale jeugdquote:Op zondag 31 mei 2009 01:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zou niet durven. De jeugd heeft de toekomst
Truste alleenquote:Op zondag 31 mei 2009 01:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
En zo is het maar net! Van ons soort moeten ze er ook niet meer dan 1 maken NMNS.![]()
En trusten allen.
Ben ook weg, en zoals gewoonlijk wil ik daar iets van mijn passie aan verbinden:quote:
Ik weet niet wat het betekend maar ik wens jou hetzelfde enquote:Op zondag 31 mei 2009 01:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben ook weg, en zoals gewoonlijk wil ik daar iets van mijn passie aan verbinden:
Buonanotte a tutti. Anch' io vado a letto. A domani.![]()
![]()
![]()
quote:
Dat heb ik voor kennisgeving aangenomen, ja.quote:
Dus nog niet terug gelezenquote:Op zondag 31 mei 2009 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Dat heb ik voor kennisgeving aangenomen, ja.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik vind Fann wel grappig.![]()
Soort van LS, maar dan zonder piemel
Onterechte bans bestaat niet, je had hem gewoon terecht ontvangenquote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Onterechte bans bestaat niet, je had hem gewoon terecht ontvangen![]()
Maar mooi dat je er weer bent![]()
Ik weet niet, wordt dat hier dan ook gedaanquote:Op zondag 31 mei 2009 02:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wanneer begint het ''swaffelen'' hier
quote:Op zondag 31 mei 2009 02:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik weet niet, wordt dat hier dan ook gedaan
quote:Op zondag 31 mei 2009 02:13 schreef evaxsis het volgende:
Ok LS je werd net van beschuldigd dat jij foto's plaats van mensen die hier niet gezien willen worden, verklaar je nader...
Ga maar terug lezen, dan zie je dat ik niet lieg.quote:Op zondag 31 mei 2009 02:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
niet waar......
een onduidelijke wit vlekje op een foto
ik lieg ook nietquote:Op zondag 31 mei 2009 02:18 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ga maar terug lezen, dan zie je dat ik niet lieg.
Dus van daar mijn vraag LS hoe komt het dat je zo'n slechte naam heb terwijl ik je toch nu een andere mening over je hebt.
Misschien zit ik fout, dat kan natuurlijk altijd maar ik heb nog steeds geen slechte ervaring met hem. Vandaar mijn vraag
Ik ken hem nog niet zo lang, maar hij is ok imoquote:Op zondag 31 mei 2009 02:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik lieg ook nieten ik ken LS al iets langer dan vandaag....
allemaal flauwekul.....
Ook slapen dus...quote:Op zondag 31 mei 2009 02:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:![]()
nah morgen is even kijken of iemand de tijd had om mijn ''ban'' er vanaf te halen
of te verlengen![]()
Ja je kan er èrg goed op zonnen!quote:Op zondag 31 mei 2009 11:10 schreef Noek het volgende:
Oh! Wij hebben een trampoline en die is zoooo *spreidt armen* groot. Ik kan nog salto's maken én nu zon ik in de coniferen.
Wel warm hoor, het is toch zwart. Dat trekt de zon aan maar ik mag nu sowieso niet zonnen ivm een mislukt experimentje voor maar 2,95!quote:Op zondag 31 mei 2009 11:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja je kan er èrg goed op zonnen!
Ik doe de voorkant bruinen in de hangmat en de achterkant op de trampoline
Echt helemaal te gek!quote:
Achterkant is inderdaad onmogelijk in de hangmat. En ja, ik heb het geprobeerdquote:Op zondag 31 mei 2009 11:12 schreef CarOnline het volgende:
Ja je kan er èrg goed op zonnen!
Ik doe de voorkant bruinen in de hangmat en de achterkant op de trampoline
Wat voor een experiment? Was het in de aanbieding??quote:Op zondag 31 mei 2009 11:14 schreef Noek het volgende:
Wel warm hoor, het is toch zwart. Dat trekt de zon aan maar ik mag nu sowieso niet zonnen ivm een mislukt experimentje voor maar 2,95!
Wat? Heb je een foute arts voor 2,95 gehad en zit je nu aan de antibiotoca?quote:Op zondag 31 mei 2009 11:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Wel warm hoor, het is toch zwart. Dat trekt de zon aan maar ik mag nu sowieso niet zonnen ivm een mislukt experimentje voor maar 2,95!
Hadden ze ook last van stuifzand? Zodra de wind iets opstak en ze gingen de deur uit, hup gelijk dat zand vol in de ogen. En dan keken ze half woest, half blind naar jouw huis natuurlijk.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Echt helemaal te gek!
Echt hoor. Ik zal straks wel even een kiekje maken.
Vooral de voorkant is zwáár opgeknapt!
De hele straat blij, weg met dat zand
Ik vond vooral de opkomende hernia vervelendquote:Op zondag 31 mei 2009 11:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Achterkant is inderdaad onmogelijk in de hangmat. En ja, ik heb het geprobeerd.
Dan val ik eruit en dan lig ik toch al op mijn buik op de grond.
FANN heeft een topic in SEX over mannen die zichzelf neuken gevisualiseerd met een foto. Wel achter spoilertags, dus netjes genoeg, vond ik.
Nee, vaste prijs. Its amaaaazing!quote:Op zondag 31 mei 2009 11:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat voor een experiment? Was het in de aanbieding??
Ja met gebalde vuisten!quote:Op zondag 31 mei 2009 11:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Hadden ze ook last van stuifzand? Zodra de wind iets opstak en ze gingen de deur uit, hup gelijk dat zand vol in de ogen. En dan keken ze half woest, half blind naar jouw huis natuurlijk.
Ja, pics!
quote:Op zondag 31 mei 2009 11:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja met gebalde vuisten!
En elke keer die brandende kruizen en fakkels in de tuin, erg vervelend
Ja, daarom.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:22 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
Ja, op een gegeven moment raak je dat wel zat ja.
Nee.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, daarom.
En nu is het mooi. En sereen. Kom maar een keer kijken, Buuvie komt ook met de buurjongens
Is dat de officiële uitdrukkingquote:Op zondag 31 mei 2009 11:22 schreef Noek het volgende:
![]()
Ja, op een gegeven moment raak je dat wel zat ja.
Nou eh.. ik denk er nog even over na dan. Heb ik eindelijk stenen voor, kom jij de boel onder kwattenquote:Op zondag 31 mei 2009 11:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee.
Ja, leuk! Natuurlijk.Sociale interactie is goed voor me, zei de psychiater. Ik moest er eens wat vaker uit. Dan zou ik niet zomaar voorbijgangers onder gaan spugen. Noteer mij maar voor een JA!
Volgens mij bén je dat wel zat.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is dat de officiële uitdrukking? Ik zeg op m'n werk wel is "ik heb er zat van" en dan barsten een paar collega's spontaan in lachen uit
.
Ehm, ja toch?quote:Op zondag 31 mei 2009 11:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is dat de officiële uitdrukking? Ik zeg op m'n werk wel is "ik heb er zat van" en dan barsten een paar collega's spontaan in lachen uit
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |