ik ben geen kloonquote:Op zondag 31 mei 2009 01:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
kloon alert!
ff kijken sinds wanneer ik hier rondspam![]()
eindelijk weer een muziekjequote:
omg, die is wel heel slechtquote:
Nee hoor, jij mag er wezenquote:Op zondag 31 mei 2009 01:19 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ohh wat moet ik daar onder verstaan, niet jij ook al hè
Ik kan wel smeermiddelen leveren voor de wieltjesquote:Op zondag 31 mei 2009 01:19 schreef D. het volgende:
Ik ben trouwens mogelijk ook een kloon.
Het zou kunnen dat ik in '99 een account aangemaakt heb
Zeg, we gaan niet brutaal worden hequote:Op zondag 31 mei 2009 01:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kan wel smeermiddelen leveren voor de wieltjes
En zo is het maar net! Van ons soort moeten ze er ook niet meer dan 1 maken NMNS.quote:Op zondag 31 mei 2009 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er is maar één Talitha en dat is de echte Talitha
Ciaoquote:Op zondag 31 mei 2009 01:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
En zo is het maar net! Van ons soort moeten ze er ook niet meer dan 1 maken NMNS.![]()
En trusten allen.
Behalve de te brutale jeugdquote:Op zondag 31 mei 2009 01:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zou niet durven. De jeugd heeft de toekomst
Truste alleenquote:Op zondag 31 mei 2009 01:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
En zo is het maar net! Van ons soort moeten ze er ook niet meer dan 1 maken NMNS.![]()
En trusten allen.
Ben ook weg, en zoals gewoonlijk wil ik daar iets van mijn passie aan verbinden:quote:
Ik weet niet wat het betekend maar ik wens jou hetzelfde enquote:Op zondag 31 mei 2009 01:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben ook weg, en zoals gewoonlijk wil ik daar iets van mijn passie aan verbinden:
Buonanotte a tutti. Anch' io vado a letto. A domani.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |