Ja je kan er èrg goed op zonnen!quote:Op zondag 31 mei 2009 11:10 schreef Noek het volgende:
Oh! Wij hebben een trampoline en die is zoooo *spreidt armen* groot. Ik kan nog salto's maken én nu zon ik in de coniferen.
Wel warm hoor, het is toch zwart. Dat trekt de zon aan maar ik mag nu sowieso niet zonnen ivm een mislukt experimentje voor maar 2,95!quote:Op zondag 31 mei 2009 11:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja je kan er èrg goed op zonnen!
Ik doe de voorkant bruinen in de hangmat en de achterkant op de trampoline
Echt helemaal te gek!quote:
Achterkant is inderdaad onmogelijk in de hangmat. En ja, ik heb het geprobeerdquote:Op zondag 31 mei 2009 11:12 schreef CarOnline het volgende:
Ja je kan er èrg goed op zonnen!
Ik doe de voorkant bruinen in de hangmat en de achterkant op de trampoline
Wat voor een experiment? Was het in de aanbieding??quote:Op zondag 31 mei 2009 11:14 schreef Noek het volgende:
Wel warm hoor, het is toch zwart. Dat trekt de zon aan maar ik mag nu sowieso niet zonnen ivm een mislukt experimentje voor maar 2,95!
Wat? Heb je een foute arts voor 2,95 gehad en zit je nu aan de antibiotoca?quote:Op zondag 31 mei 2009 11:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Wel warm hoor, het is toch zwart. Dat trekt de zon aan maar ik mag nu sowieso niet zonnen ivm een mislukt experimentje voor maar 2,95!
Hadden ze ook last van stuifzand? Zodra de wind iets opstak en ze gingen de deur uit, hup gelijk dat zand vol in de ogen. En dan keken ze half woest, half blind naar jouw huis natuurlijk.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Echt helemaal te gek!
Echt hoor. Ik zal straks wel even een kiekje maken.
Vooral de voorkant is zwáár opgeknapt!
De hele straat blij, weg met dat zand
Ik vond vooral de opkomende hernia vervelendquote:Op zondag 31 mei 2009 11:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Achterkant is inderdaad onmogelijk in de hangmat. En ja, ik heb het geprobeerd.
Dan val ik eruit en dan lig ik toch al op mijn buik op de grond.
FANN heeft een topic in SEX over mannen die zichzelf neuken gevisualiseerd met een foto. Wel achter spoilertags, dus netjes genoeg, vond ik.
Nee, vaste prijs. Its amaaaazing!quote:Op zondag 31 mei 2009 11:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat voor een experiment? Was het in de aanbieding??
Ja met gebalde vuisten!quote:Op zondag 31 mei 2009 11:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Hadden ze ook last van stuifzand? Zodra de wind iets opstak en ze gingen de deur uit, hup gelijk dat zand vol in de ogen. En dan keken ze half woest, half blind naar jouw huis natuurlijk.
Ja, pics!
quote:Op zondag 31 mei 2009 11:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja met gebalde vuisten!
En elke keer die brandende kruizen en fakkels in de tuin, erg vervelend
Ja, daarom.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:22 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
Ja, op een gegeven moment raak je dat wel zat ja.
Nee.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, daarom.
En nu is het mooi. En sereen. Kom maar een keer kijken, Buuvie komt ook met de buurjongens
Is dat de officiële uitdrukkingquote:Op zondag 31 mei 2009 11:22 schreef Noek het volgende:
![]()
Ja, op een gegeven moment raak je dat wel zat ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |