Wow, welke?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Yes Yes, vanaf september bij een Engelse profclub stage lopen
Ik bij iets mooiersquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Yes Yes, vanaf september bij een Engelse profclub stage lopen
Een Nederlandse profclub?quote:
Okee, spannendquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:18 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat mag ik nog niet zeggen![]()
Wel dat het Premier League is, en in londen
Ajax C. Town. Zes maanden.quote:
Hoe vet. Ben nog naar een wedstrijd geweest, in 2000 was dat. Ben helemaal verliefd op Kaapstad.quote:
WOW VET! Ga je serieus naar Zuid-Afrika joh?quote:
Zes maanden ja, binnenkort gesprek met Technisch Directeur. Dus even afwachtenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:21 schreef Breach het volgende:
[..]
WOW VET! Ga je serieus naar Zuid-Afrika joh?
Dan blijven Fulham, Tottenham, Arsenal, West Ham United en Chelsea over.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:18 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat mag ik nog niet zeggen![]()
Wel dat het Premier League is, en in londen
Via school, maar dat is pas volgend jaar hoor. We wachten het afquote:
Dat hangt van hun af, wat ze voor mij hebben.quote:
Nja, September ben je zoquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Via school, maar dat is pas volgend jaar hoor. We wachten het af.
Hij zit er wel tussen jaquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan blijven Fulham, Tottenham, Arsenal, West Ham United en Chelsea over.
Ik gok op Fulham
Wel tof en dat van Houniet is nog toffer
Echt gaaf hoor. Ik was ook voor stage in Kaapstad, maar dat was bij een Belgische multimiljonair die huizen verkocht aan rijke Europeanen aan de kust. Eigenaar van twee grote clubs en restaurants in Kaapstad.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Via school, maar dat is pas volgend jaar hoor. We wachten het af.
Wehehequote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Echt gaaf hoor. Ik was ook voor stage in Kaapstad, maar dat was bij een Belgische multimiljonair die huizen verkocht aan rijke Europeanen aan de kust. Eigenaar van twee grote clubs en restaurants in Kaapstad.
Een half jaar nadat we weg waren zat 'ie in de bak wegens grootschalige fraude en belastingontduiking.
Ik moet een marketingcommunicatieplan schrijven voor meer sales 1 van bovengenoemde.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
En jij dan, Messenga? Wat ga jij doen?
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:33 schreef Messenga het volgende:
Schijt ook trouwens dat jullie 't al weten, Tottenham
ik ben er klaar voor. Jij ook?Sjonnies.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:14 schreef 9christensen het volgende:
veel bier vanavond
eerst nog een paar frikadellen
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:41 schreef _Mike_ het volgende:
Zo ik ben vandaag ook weer een modelburger geweest.
Ik was onderweg naar het huis van mijn ouders en kom altijd door een industrieterrein. Zie ik daar opeens een bejaarde man heel vreemd langs de weg lopen echt duidelijk de weg kwijt, en hij zag er aardig uitgeput uit.quote:
OMFG!!! Ik ben zóóóóó jaloers hé!!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:33 schreef Messenga het volgende:
Schijt ook trouwens dat jullie 't al weten, Tottenham
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:03 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik was onderweg naar het huis van mijn ouders en kom altijd door een industrieterrein. Zie ik daar opeens een bejaarde man heel vreemd langs de weg lopen echt duidelijk de weg kwijt, en hij zag er aardig uitgeput uit.
Dus ik ben even gestopt en naar hem toe gelopen om te vragen wat er aan de hand is, komt hij vervolgens met een heel vaag verhaal over een feestje en dat hij daar met een groep was maar de groep uit elkaar gevallen was en hij dus niet wist waar hij heen moest maar hij had gelukkig wel een adres.
Wist gelukkig waar het was en heb hem er met de auto heengebracht.
Vervolgens aangekomen wist hij het huisnummer niet dus ik ben gewoon de straat door gelopen tot hij iets herkende en heb daar aangebeld. Bleek dus dat het adres van zijn dochter was en er helemaal geen feest was maar hij een uur eerder was "weggelopen" en dementie had.
Zo dat was mijn verhaaltje voor vandaag, blij dat ik hem heb kunnen helpen
Zelfde als jij héquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:30 schreef denthemen het volgende:
[..]
OMFG!!! Ik ben zóóóóó jaloers hé!!
Welke opleiding doe je? Ik ben nu voor projecten e.d. bezig met marketingcommunicatieplan. En hoe ben je aan deze stage gekomen? PM mag ook
Oh ja, duhhquote:
Mn ouders kennen een oud voetballer die wel wat contacten heeft.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
Oh ja, duhh
En hoe ben je aan die plek gekomen?
In de tijd van Klinsmann had ik via school een uitwisselingsproject met een school uit Engeland. De jongen die bij ons thuis kwam was voor Spurs. Zodoende ben ik Spursfan geworden en hij Ajaxfan. En de mooie witte shirtsQquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:20 schreef Messenga het volgende:
Dat zeker
vanwaar jouw TH liefde eigenlijk?
Ik waarschuw de Engelse dames alvast.quote:
Alles is leuker dan Groningen...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:13 schreef Grulez het volgende:
Boedapest is toch wel een stukkie leuker dan hier![]()
quote:Op zondag 31 mei 2009 03:49 schreef Paaskonijn het volgende:
ASSE niet gedegradeerd zoeheil is gat! Hdverdommeik ben oblij!
Moest gewoon even gequote wordenquote:Op zondag 31 mei 2009 03:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Ikoetkotsendenk ik.
Ik ga jouw setje zo ff gebruiken om in the mood te komenquote:Op zondag 31 mei 2009 10:23 schreef Prosac het volgende:
Mogguh.. vandaag de belangrijkste dag van het seizoen.
Gaan we Europa in of niet!
zometeen het FCG shirtje aan en op naar de borg. Als we winnen ga ik vanavond helemaal los met mijn setje op het feestje. Zo niet, dan ga ik alleen maar treurige minimal en techno draaien.
Met of zonder chick?quote:Op zondag 31 mei 2009 10:41 schreef Robinhoo het volgende:
Ben zo brak als de tering, en moet over 10 minuten naar familiedag![]()
Succes Prosac, hoop ook dat Groningen europa in gaat
Zonder.quote:
Wij hebben besloten om niet te gaan, en naar het strand te gaan.quote:Op zondag 31 mei 2009 10:10 schreef Breach het volgende:
Halootjes,
Nog even een paar uurtjes chillen en dan Dancetour
Flapdrol, wist niet eens dat je wilde gaan trouwensquote:Op zondag 31 mei 2009 10:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wij hebben besloten om niet te gaan, en naar het strand te gaan.
Mhwa ik zie welquote:Op zondag 31 mei 2009 11:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Flapdrol, wist niet eens dat je wilde gaan trouwens
En het waait wat te hard voor t strand denk ik..
Lelijke is dat ik wel > dan een half uur moet fietsen omdat we 's avonds willen stappenquote:Op zondag 31 mei 2009 11:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Mhwa ik zie wel. Ja in Breda komt vanmiddag een dikke lijn, vooral Nikolai.. maar de meerderheid kiest voor het water versus bruin worden. Dus ja..
Jawohl, na 22h de stad inquote:Op zondag 31 mei 2009 11:11 schreef Houniet het volgende:
Whehe, ga je niet tot het eind blijven dan?
Had bijna nog 'slaap'plek geregeld, maar er kwamen vriendinnen langsquote:Op zondag 31 mei 2009 11:12 schreef Houniet het volgende:
Ah lekker.
Morgen wordt het btw nog beter dan vandaag qua weer.
Ze houdt niet van vrouwen, ze vindt het zelfs smerig als ze vrouwen met elkaar ziet zoenenquote:
City Movesquote:Op zondag 31 mei 2009 11:12 schreef Houniet het volgende:
Ah lekker.
Morgen wordt het btw nog beter dan vandaag qua weer.
quote:Op zondag 31 mei 2009 11:16 schreef Breach het volgende:
Ze houdt niet van vrouwen, ze vindt het zelfs smerig als ze vrouwen met elkaar ziet zoenen
Onmogelijk inderdaad.. bijna alle vrouwen die ik ken, weet ik van dat ze minimaal 1x met een andere vrouw hebben staan zoenen. Met tong.quote:
Natuurlijk ook omdat het een hype is geworden..quote:Op zondag 31 mei 2009 11:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Onmogelijk inderdaad.. bijna alle vrouwen die ik ken, weet ik van dat ze minimaal 1x met een andere vrouw hebben staan zoenen. Met tong.
En allemaal vonden ze het wel oké
Poëtisch Houniet, poëtisch.quote:
En volgens mij zijn ze toch op een of andere wijze altijd geestelijk met elkaar verbonden.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:31 schreef Houniet het volgende:
Elke vrouw is een vrouw opzich.
quote:
Alleen Roda. De Graafschap niet.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:34 schreef Kopbal het volgende:
Komt de nacompetitie op TV?
Mhwa, mannen ook dus dat scheelt.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:33 schreef Prosac het volgende:
[..]
En volgens mij zijn ze toch op een of andere wijze altijd geestelijk met elkaar verbonden.
Ach, hier kon hij wel gewoon posten:quote:Op zondag 31 mei 2009 10:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mogguh!
Paaskonijn doet een D-K'tje
[..]
[..]
Moest gewoon even gequote worden
Een echte DK dusquote:
Spellingscontrole eroverheen gegooid denk ik.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ach, hier kon hij wel gewoon posten:
[..]
Een echte DK dus
quote:Op zondag 31 mei 2009 10:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mogguh!
Paaskonijn doet een D-K'tje
[..]
[..]
Moest gewoon even gequote worden
Kloptquote:Op zondag 31 mei 2009 12:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Spellingscontrole eroverheen gegooid denk ik.
erbeteren.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kloptbij de andere te lui om te erbeteren
ASSE![]()
![]()
![]()
Op zich is een vrouw toch een eenling tussen de vrouwen?quote:Op zondag 31 mei 2009 11:31 schreef Houniet het volgende:
Elke vrouw is een vrouw opzich.
Je kunt het saai maken jaquote:
Nachtvissen met een paar maten is wel lachen, alleen van het vissen komt dan zo weinig terechtquote:Op zondag 31 mei 2009 14:36 schreef Paaskonijn het volgende:
Vissen vind ik toch echt z saai.
Ik heb er ook niks mee. Het principe snap ik al niet. Ga dan op herten jagen.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:36 schreef Paaskonijn het volgende:
Vissen vind ik toch echt zó saai.
quote:Op zondag 31 mei 2009 14:36 schreef Paaskonijn het volgende:
Vissen vind ik toch echt zó saai.
Op forel morgen. In zo'n vijver, met ongeveer 12 man van het werk.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:30 schreef denthemen het volgende:
Vissen? Mooi man, vis je vaker? En waar vis je op?
Dat was het plan ook, maar ik voel me op dit moment nog te kut om ergens op een luchtbed kuchend en slijm ophoestend gezellig te slapenquote:Op zondag 31 mei 2009 14:54 schreef denthemen het volgende:
Kun je niet bij 1 van je maten slapen? Ga je er vanavond al heen
quote:Op zondag 31 mei 2009 15:04 schreef Prosac het volgende:
Ga mijn setje voor vanavond maar klaar maken.
Bij het zien van de link moest ik aan deze denkenquote:Op zondag 31 mei 2009 15:39 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)it_er_lekker_in.html
INderdaad, hij is bijna bij een grote sensatiequote:
Denk het niet. Helaas kan Djokovic al niet meer winnen, laat Soderling het dan maar worden.quote:
Armzalig? Ik vind het een van de meest briljante wedstrijden van de afgelopen weken.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:13 schreef Suijk het volgende:
Sjezus, zit ik een armzalige pot voetbal van Roda te kijken terwijl Nadal eraf gegaan is?
Ja, 6-2, 6-7, 6-4, 7-6.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:13 schreef Suijk het volgende:
Sjezus, zit ik een armzalige pot voetbal van Roda te kijken terwijl Nadal eraf gegaan is?
Het is wel een leuke wedstrijd, maar eigenlijk is het gewoon triest van Roda. Mooi schot op de lat trouwens.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Armzalig? Ik vind het een van de meest briljante wedstrijden van de afgelopen weken.
Succesquote:Op zondag 31 mei 2009 18:56 schreef Prosac het volgende:
Apparatuur in de auto geladen, op naar das party
Daar is zeker niks mis mee. Gisteren bij/met pa ook gebbq-edquote:Op zondag 31 mei 2009 18:54 schreef koningdavid het volgende:
Niets mis met bbq-en. Gezellig zo na de kerk met de hele fam bij mijn ouders.
OMG Maarssen, daar kom ik vandaan en heb ik 17 jaar gewoond.quote:
Jammer. Nooit mee gebbqd?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:37 schreef koningdavid het volgende:
[..]
OMG Maarssen, daar kom ik vandaan en heb ik 17 jaar gewoond.![]()
Die kerel ken ik niet though.
Nee, de BBQ was wel in Maarssen, mijn ouders wonen daar nog.quote:
Dichtquote:
Dat is maar afwachten, het lijkt alsof hij op een teelbal aan het kauwen is.quote:
Russische dwerghamsterbolletjequote:Op zondag 31 mei 2009 23:11 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Hoidit is m'n hamster. Ze heet Schnoep!
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat is maar afwachten, het lijkt alsof hij op een teelbal aan het kauwen is.
In ieder geval fysiek sterk, afgaande op het uiterlijk denk ik echter dat dit beest gogme tekort komt.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:11 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Maar renner dat ie doet!quote:Op zondag 31 mei 2009 23:17 schreef Emimich het volgende:
[..]
In ieder geval fysiek sterk, afgaande op het uiterlijk denk ik echter dat dit beest gogme tekort komt.
volgens mij kun je beter naar bed gaan, voordat je het te erg maakt, denk ikquote:Op zondag 31 mei 2009 23:28 schreef Robinhoo het volgende:
kut man straks maaak ik nog een D-Ktje
ik kijk studio voetbal.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
volgens mij kun je beter naar bed gaan, voordat je het te erg maakt, denk ik
Nee joh, gewoon lekker doorgaan met posten.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:28 schreef Robinhoo het volgende:
kut man straks maaak ik nog een D-Ktje
Wat in hemelsnaam is gogmequote:Op zondag 31 mei 2009 23:17 schreef Emimich het volgende:
[..]
In ieder geval fysiek sterk, afgaande op het uiterlijk denk ik echter dat dit beest gogme tekort komt.
Dat doet 'ie zekerquote:Op zondag 31 mei 2009 23:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar renner dat ie doet!
[ afbeelding ]
En dat fysiek sterke klopt:
[ afbeelding ]
Dat is natuurlijk ook nuquote:
WHAHAHWO maak me niet gek jeweet.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon lekker doorgaan met posten.
Nee, de energiebehoefte neemt naar verhouding toe bij kleinere dieren.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat in hemelsnaam is gogme?
[..]
Dat doet 'ie zekerverbranden hamsters(of dieren in het algemeen) eigenlijk in verhouding evenveel calorieën als mensen bij bepaalde bezigheden
?
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, de energiebehoefte neemt naar verhouding toe bij kleinere dieren.
[ afbeelding ]
Je verwacht een serieus antwoord terwijll je in VBL SC zit?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoewel, de verbranding zal wel naar verhouding gelijk blijven. Maar naar verhouding moet zo'n beestje wel meer eten want zijn stofwisseling gaat gewoon sneller.
Dus daarom eet dat beest als een gek elke dag al z'n voer opquote:Op zondag 31 mei 2009 23:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoewel, de verbranding zal wel naar verhouding gelijk blijven. Maar naar verhouding moet zo'n beestje wel meer eten want zijn stofwisseling gaat gewoon sneller.
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:37 schreef Robinhoo het volgende:
nou ik ga slapen..
spraek you boys and girls.
Nee, ik geef serieus antwoord op iemand zn F&F vraag in de VBL SC. Kan toch?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:38 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Je verwacht een serieus antwoord terwijll je in VBL SC zit?
Thnx Bos. Ik ga nu echt.quote:
Laat die gast optyfen, hier is alleen plek voor die real chill boys jeweet.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, ik geef serieus antwoord op iemand zn F&F vraag in de VBL SC. Kan toch?
Komt er een keer een vrouw binnen... Jaagt Robinhoo die weg.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:40 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Laat die gast optyfen, hier is alleen plek voor die real chill boys jeweet.
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:40 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Laat die gast optyfen, hier is alleen plek voor die real chill boys jeweet.
Riro komt hier toch ook regelmatig?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Komt er een keer een vrouw binnen... Jaagt Robinhoo die weg.
True. Maar die is nu breezers drinken ofzoquote:
Een vrouw op internet meeten, oh noess .quote:Op zondag 31 mei 2009 23:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Komt er een keer een vrouw binnen... Jaagt Robinhoo die weg.
Geil toch, het is net echtquote:Op zondag 31 mei 2009 23:42 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Een vrouw op internet meeten, oh noess .
doe me dan maar michelle geak.
Okee, ik ken haar natuurlijk (nog) niet zo goedquote:Op zondag 31 mei 2009 23:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
True. Maar die is nu breezers drinken ofzo
It is fucking unbelievable. Yes .quote:
Stom.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:11 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
10 dagen in Boedapest geweestquote:Op zondag 31 mei 2009 22:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nee, de BBQ was wel in Maarssen, mijn ouders wonen daar nog.![]()
Tijd niet gezien trouwens Grulez of ligt dat aan mij?
quote:Op maandag 1 juni 2009 09:45 schreef Breach het volgende:
Morning, Sjimz
Kom ik gister met de nodige consumpties achter mn kiezen de markt in Breda opgelopen. Is het een soort van gele massa, die keihard KAMPIOENUH en Helemaal niet in Rotterdam staat te zingen
Dus ik loopt rustig op een gozer af om te vragen wat er aan het handje is. "Joah, NAC het Gróninguh meej 2-0 versloage".
Uhhh, ok
Nog wat meegekregen van het tennis, of volg je dat niet?quote:Op maandag 1 juni 2009 10:05 schreef Breach het volgende:
Ik zie nu de laatste tijdrit in de Giro. Man man man, ik denk dat ik een hartaanval had gekregen als ik voor de tv gezeten had
En die emotie na de finish
quote:Op maandag 1 juni 2009 10:06 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nog wat meegekregen van het tennis, of volg je dat niet?
Hoe weten ze dat tochquote:A breakthrough in herbal Science has created a pill that has been designed specifically for penis enlargement.
The tests that took place over a 6 month period showed that out of the 50,000
Males from around the world who participated, the average gain after 5 months of taking our pills
pills was 3.72 Inches!
Amazing, PERMANENT RESULTS that will last.
ť Gain 3+ Inches In Length.
ť Increase Your Penis Width (Girth) By upto 20%.
ť Help Stop Premature Ejaculation!
ť Produce Stronger, Rock Hard Erections.
ť 100% Safe To Take, With NO Side Effects.
ť Fast Shipping WorldWide.
ť Doctor Approved And Recommended.
ť No Pumps! No Surgery! No Exercises!
ť Very discrete shipping and billing
ť 100% Money Back Guarantee.
ť *3 FREE Bottles !!
ť Highly secure 128bit order processing
3.7 inches. Das bijna 10 centimeterequote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 10:21 schreef Breach het volgende:
Dat Michelle.. gedoe is gister goed uit de klauwen gelopen zie ik
Hoe ver sommige mensen gaan!
Link?quote:Op maandag 1 juni 2009 10:21 schreef Breach het volgende:
Dat Michelle.. gedoe is gister goed uit de klauwen gelopen zie ik
Hoe ver sommige mensen gaan!
De diameter van je bandjes?quote:
Welke Userfoto? Deel 3quote:
't VBL-forum: de stats #7quote:Op maandag 1 juni 2009 10:15 schreef Robinhoo het volgende:
Er was toch een topic in VBL, wie per maand meeste post enzo.
Het is namelijk nieuwe maand
Ben wel benieuwd.
PO Cambuur - Roda JC: Nijhuis bedankt!quote:Op maandag 1 juni 2009 10:13 schreef Robinhoo het volgende:
Iemand een linkje van degradatie play-offs?
bedankt.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
't VBL-forum: de stats #7
Een dezer dagen zal er wel een update komen
Bedankt, maar ik bedoel eigelijk beelden van gisteren.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
PO Cambuur - Roda JC: Nijhuis bedankt!
Van de andere wedstrijd kan ik niet zo snel vinden
Vijf dagen niet buiten geweestquote:
quote:
Jo gast gaat lekker man, daar?quote:Op maandag 1 juni 2009 11:10 schreef Messenga het volgende:
Hoeist met jou Houtje?
En met de dames?Ze nog in het water gegooid?
Lurling, sukkeltjequote:
Goed hoor, straks maar weer terrasjequote:Op maandag 1 juni 2009 11:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Jo gast gaat lekker man, daar?
Gisteren zaten er vier dames bij ons die elkaar gruwelijk aan het insmeren waren, en er was niet eens zon.
Daar?
Ik kon niet echt een goed moment vinden. Straks maar weer eens kijken daar.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:22 schreef Messenga het volgende:
[..]
Goed hoor, straks maar weer terrasje![]()
Waarom hielp je ze niet even?
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik kon niet echt een goed moment vinden. Straks maar weer eens kijken daar.
Ik las het ja. Dat ziet er niet best uit.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:09 schreef Dos37 het volgende:
Vliegtuig Air France met 215 passagiers van radar verdwenen
Nah ja, zijn set gister was precies zoals jou ESHAM's. Leek op gegeven moment wel of ie die gewoon op had staanquote:Op maandag 1 juni 2009 13:11 schreef Houniet het volgende:
Mwha jewel. Beetje overhyped die gast. Hij kan wel draaien hoor maar ik zie liever iemand anders.
0,0 medelijden.quote:
Ja man die Nikolai is de bom. Ga een of twee nummers van hem gebruiken in mijn nieuwe mix.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:13 schreef Breach het volgende:
[..]
Nah ja, zijn set gister was precies zoals jou ESHAM's. Leek op gegeven moment wel of ie die gewoon op had staan
Maar ik vind het wel de leukste muziek. Die Nikolaï vond ik trouwens ook wel leuk draaien
.
Ik ga zo maar eens uitrusten in de tuin. Want ik heb 4 uur geslapen ofzoquote:
Heerlijk weer hier, ik ga naar buiten.quote:
Of beter voorbereidenquote:Op maandag 1 juni 2009 13:24 schreef Paaskonijn het volgende:
Godverdomme hè, hier kan ik dus echt niet tegen. Net een week stage gelopen krijg ik nu te horen dat we een stagewerkboek van 38 bladzijdes moesten invullen met interview en alles
. Dat ze dat eens duidelijk vertellen
school.
Dudequote:Op maandag 1 juni 2009 13:24 schreef Paaskonijn het volgende:
Godverdomme hè, hier kan ik dus echt niet tegen. Net een week stage gelopen krijg ik nu te horen dat we een stagewerkboek van 38 bladzijdes moesten invullen met interview en alles
. Dat ze dat eens duidelijk vertellen
school.
Hoe moet ik dat weten? Ik hoor dat ik stage heb en ga er vanuit dat ik een verslag moet schrijven, hoe moet ik weten dat ik zo'n boekwerk moet invullen? Ze hebben er ook niks over verteld. En op mijn schoolsite heb ik serieus een uur zitten zoeken naar dat ding, dat ze het wat duidelijker makenquote:
Dan ga je gewoon een keer een half uurtje terugquote:Op maandag 1 juni 2009 13:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Ze vroegen op stage wel nog of ik misschien hun moest interviewen omdat men dat soms moest, ik zei dat ik daar niks over heb gehoord.
Nah ja, je weet toch precies wat architecten doen. Kun je toch mooi een eigen interview verzinnen over het maken van je droomhuis en nog één en nog éen en nog éénquote:Op maandag 1 juni 2009 13:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Ze vroegen op stage wel nog of ik misschien hun moest interviewen omdat men dat soms moest, ik zei dat ik daar niks over heb gehoord.
Jij moet je boekwerk nog invullenquote:Op maandag 1 juni 2009 13:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Heerlijk weer hier, ik ga naar buiten.
quote: Je kunt ook vragen of iemand jou wil fotograferen.
Ik moet waarschijnlijk wel, maar ik kijk morgen eerst of ik niet de enige ben met dit probleem. Achja een ander meisje wist er ook niks van en een paar hoorden het weer van een ander meisje, dus niemand van school uit volgens mij.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon een keer een half uurtje terug
Weinig kans dat ik dat nu ga doen.quote:
Joehoéé, ben druk aan het lerenquote:
Haasquote:
Haha wat een faalhaas is het toch.quote:
quote:
Jep.quote:
Of niet natuurlijk...quote:Op maandag 1 juni 2009 14:24 schreef Suijk het volgende:
Zonde, z'n grootste rivaal eruit, verliest 'ie zelf ook.
Beste Emporium..everquote:Op maandag 1 juni 2009 15:00 schreef Robinhoo het volgende:
hoe was emporium eigelijk kopbal?
lekker.quote:
linkquote:Op maandag 1 juni 2009 15:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waarom zet jij foto's van 14-jarige sletjes op je hyves, Grulez?
Hyves van Grulezlinkquote:
Das een map die alleen voor mij zichtbaar is. Die delete ik dan gewoon na een dag. xs.to doet het nl niet meer zonder registratie. Ik was in dat Michelle oid topic aan het kijken en kwam dit in dr youtubefilmpje tegen. Daar moest ik toen om best om lachen. Je ziet zelf wel waarom.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waarom zet jij foto's van 14-jarige sletjes op je hyves, Grulez?
Ik zie 'm toch ook?quote:Op maandag 1 juni 2009 15:49 schreef Grulez het volgende:
[..]
Das een map die alleen voor mij zichtbaar is. Die delete ik dan gewoon na een dag. xs.to doet het nl niet meer zonder registratie.
Maar als je mn hyves hier niet wil posten, zou ik dat wel relaxt vinden. Het is toch wel te vinden daar niet van, maar zo makkelijk hoeft ook weer nietquote:Op maandag 1 juni 2009 15:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
http://.....hyves.nl/albu(...)os/598594299/0/xfv7/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |