OMG Maarssen, daar kom ik vandaan en heb ik 17 jaar gewoond.quote:
Jammer. Nooit mee gebbqd?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:37 schreef koningdavid het volgende:
[..]
OMG Maarssen, daar kom ik vandaan en heb ik 17 jaar gewoond.![]()
Die kerel ken ik niet though.
Nee, de BBQ was wel in Maarssen, mijn ouders wonen daar nog.quote:
Dichtquote:
Dat is maar afwachten, het lijkt alsof hij op een teelbal aan het kauwen is.quote:
Russische dwerghamsterbolletjequote:Op zondag 31 mei 2009 23:11 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Hoidit is m'n hamster. Ze heet Schnoep!
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat is maar afwachten, het lijkt alsof hij op een teelbal aan het kauwen is.
In ieder geval fysiek sterk, afgaande op het uiterlijk denk ik echter dat dit beest gogme tekort komt.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:11 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Maar renner dat ie doet!quote:Op zondag 31 mei 2009 23:17 schreef Emimich het volgende:
[..]
In ieder geval fysiek sterk, afgaande op het uiterlijk denk ik echter dat dit beest gogme tekort komt.
volgens mij kun je beter naar bed gaan, voordat je het te erg maakt, denk ikquote:Op zondag 31 mei 2009 23:28 schreef Robinhoo het volgende:
kut man straks maaak ik nog een D-Ktje
ik kijk studio voetbal.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
volgens mij kun je beter naar bed gaan, voordat je het te erg maakt, denk ik
Nee joh, gewoon lekker doorgaan met posten.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:28 schreef Robinhoo het volgende:
kut man straks maaak ik nog een D-Ktje
Wat in hemelsnaam is gogmequote:Op zondag 31 mei 2009 23:17 schreef Emimich het volgende:
[..]
In ieder geval fysiek sterk, afgaande op het uiterlijk denk ik echter dat dit beest gogme tekort komt.
Dat doet 'ie zekerquote:Op zondag 31 mei 2009 23:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar renner dat ie doet!
[ afbeelding ]
En dat fysiek sterke klopt:
[ afbeelding ]
Dat is natuurlijk ook nuquote:
WHAHAHWO maak me niet gek jeweet.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon lekker doorgaan met posten.
Nee, de energiebehoefte neemt naar verhouding toe bij kleinere dieren.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat in hemelsnaam is gogme?
[..]
Dat doet 'ie zekerverbranden hamsters(of dieren in het algemeen) eigenlijk in verhouding evenveel calorieën als mensen bij bepaalde bezigheden
?
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, de energiebehoefte neemt naar verhouding toe bij kleinere dieren.
[ afbeelding ]
Je verwacht een serieus antwoord terwijll je in VBL SC zit?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoewel, de verbranding zal wel naar verhouding gelijk blijven. Maar naar verhouding moet zo'n beestje wel meer eten want zijn stofwisseling gaat gewoon sneller.
Dus daarom eet dat beest als een gek elke dag al z'n voer opquote:Op zondag 31 mei 2009 23:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoewel, de verbranding zal wel naar verhouding gelijk blijven. Maar naar verhouding moet zo'n beestje wel meer eten want zijn stofwisseling gaat gewoon sneller.
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:37 schreef Robinhoo het volgende:
nou ik ga slapen..
spraek you boys and girls.
Nee, ik geef serieus antwoord op iemand zn F&F vraag in de VBL SC. Kan toch?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:38 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Je verwacht een serieus antwoord terwijll je in VBL SC zit?
Thnx Bos. Ik ga nu echt.quote:
Laat die gast optyfen, hier is alleen plek voor die real chill boys jeweet.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, ik geef serieus antwoord op iemand zn F&F vraag in de VBL SC. Kan toch?
Komt er een keer een vrouw binnen... Jaagt Robinhoo die weg.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:40 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Laat die gast optyfen, hier is alleen plek voor die real chill boys jeweet.
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:40 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Laat die gast optyfen, hier is alleen plek voor die real chill boys jeweet.
Riro komt hier toch ook regelmatig?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Komt er een keer een vrouw binnen... Jaagt Robinhoo die weg.
True. Maar die is nu breezers drinken ofzoquote:
Een vrouw op internet meeten, oh noess .quote:Op zondag 31 mei 2009 23:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Komt er een keer een vrouw binnen... Jaagt Robinhoo die weg.
Geil toch, het is net echtquote:Op zondag 31 mei 2009 23:42 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Een vrouw op internet meeten, oh noess .
doe me dan maar michelle geak.
Okee, ik ken haar natuurlijk (nog) niet zo goedquote:Op zondag 31 mei 2009 23:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
True. Maar die is nu breezers drinken ofzo
It is fucking unbelievable. Yes .quote:
Stom.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:11 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
10 dagen in Boedapest geweestquote:Op zondag 31 mei 2009 22:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nee, de BBQ was wel in Maarssen, mijn ouders wonen daar nog.![]()
Tijd niet gezien trouwens Grulez of ligt dat aan mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |