Wow, welke?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Yes Yes, vanaf september bij een Engelse profclub stage lopen
Ik bij iets mooiersquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Yes Yes, vanaf september bij een Engelse profclub stage lopen
Een Nederlandse profclub?quote:
Okee, spannendquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:18 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat mag ik nog niet zeggen![]()
Wel dat het Premier League is, en in londen
Ajax C. Town. Zes maanden.quote:
Hoe vet. Ben nog naar een wedstrijd geweest, in 2000 was dat. Ben helemaal verliefd op Kaapstad.quote:
WOW VET! Ga je serieus naar Zuid-Afrika joh?quote:
Zes maanden ja, binnenkort gesprek met Technisch Directeur. Dus even afwachtenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:21 schreef Breach het volgende:
[..]
WOW VET! Ga je serieus naar Zuid-Afrika joh?
Dan blijven Fulham, Tottenham, Arsenal, West Ham United en Chelsea over.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:18 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat mag ik nog niet zeggen![]()
Wel dat het Premier League is, en in londen
Via school, maar dat is pas volgend jaar hoor. We wachten het afquote:
Dat hangt van hun af, wat ze voor mij hebben.quote:
Nja, September ben je zoquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Via school, maar dat is pas volgend jaar hoor. We wachten het af.
Hij zit er wel tussen jaquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan blijven Fulham, Tottenham, Arsenal, West Ham United en Chelsea over.
Ik gok op Fulham
Wel tof en dat van Houniet is nog toffer
Echt gaaf hoor. Ik was ook voor stage in Kaapstad, maar dat was bij een Belgische multimiljonair die huizen verkocht aan rijke Europeanen aan de kust. Eigenaar van twee grote clubs en restaurants in Kaapstad.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Via school, maar dat is pas volgend jaar hoor. We wachten het af.
Wehehequote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Echt gaaf hoor. Ik was ook voor stage in Kaapstad, maar dat was bij een Belgische multimiljonair die huizen verkocht aan rijke Europeanen aan de kust. Eigenaar van twee grote clubs en restaurants in Kaapstad.
Een half jaar nadat we weg waren zat 'ie in de bak wegens grootschalige fraude en belastingontduiking.
Ik moet een marketingcommunicatieplan schrijven voor meer sales 1 van bovengenoemde.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
En jij dan, Messenga? Wat ga jij doen?
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:33 schreef Messenga het volgende:
Schijt ook trouwens dat jullie 't al weten, Tottenham
ik ben er klaar voor. Jij ook?Sjonnies.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:14 schreef 9christensen het volgende:
veel bier vanavond
eerst nog een paar frikadellen
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:41 schreef _Mike_ het volgende:
Zo ik ben vandaag ook weer een modelburger geweest.
Ik was onderweg naar het huis van mijn ouders en kom altijd door een industrieterrein. Zie ik daar opeens een bejaarde man heel vreemd langs de weg lopen echt duidelijk de weg kwijt, en hij zag er aardig uitgeput uit.quote:
OMFG!!! Ik ben zóóóóó jaloers hé!!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:33 schreef Messenga het volgende:
Schijt ook trouwens dat jullie 't al weten, Tottenham
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:03 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik was onderweg naar het huis van mijn ouders en kom altijd door een industrieterrein. Zie ik daar opeens een bejaarde man heel vreemd langs de weg lopen echt duidelijk de weg kwijt, en hij zag er aardig uitgeput uit.
Dus ik ben even gestopt en naar hem toe gelopen om te vragen wat er aan de hand is, komt hij vervolgens met een heel vaag verhaal over een feestje en dat hij daar met een groep was maar de groep uit elkaar gevallen was en hij dus niet wist waar hij heen moest maar hij had gelukkig wel een adres.
Wist gelukkig waar het was en heb hem er met de auto heengebracht.
Vervolgens aangekomen wist hij het huisnummer niet dus ik ben gewoon de straat door gelopen tot hij iets herkende en heb daar aangebeld. Bleek dus dat het adres van zijn dochter was en er helemaal geen feest was maar hij een uur eerder was "weggelopen" en dementie had.
Zo dat was mijn verhaaltje voor vandaag, blij dat ik hem heb kunnen helpen
Zelfde als jij héquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:30 schreef denthemen het volgende:
[..]
OMFG!!! Ik ben zóóóóó jaloers hé!!
Welke opleiding doe je? Ik ben nu voor projecten e.d. bezig met marketingcommunicatieplan. En hoe ben je aan deze stage gekomen? PM mag ook
Oh ja, duhhquote:
Mn ouders kennen een oud voetballer die wel wat contacten heeft.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
Oh ja, duhh
En hoe ben je aan die plek gekomen?
In de tijd van Klinsmann had ik via school een uitwisselingsproject met een school uit Engeland. De jongen die bij ons thuis kwam was voor Spurs. Zodoende ben ik Spursfan geworden en hij Ajaxfan. En de mooie witte shirtsQquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:20 schreef Messenga het volgende:
Dat zeker
vanwaar jouw TH liefde eigenlijk?
Ik waarschuw de Engelse dames alvast.quote:
Alles is leuker dan Groningen...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:13 schreef Grulez het volgende:
Boedapest is toch wel een stukkie leuker dan hier![]()
quote:Op zondag 31 mei 2009 03:49 schreef Paaskonijn het volgende:
ASSE niet gedegradeerd zoeheil is gat! Hdverdommeik ben oblij!
Moest gewoon even gequote wordenquote:Op zondag 31 mei 2009 03:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Ikoetkotsendenk ik.
Ik ga jouw setje zo ff gebruiken om in the mood te komenquote:Op zondag 31 mei 2009 10:23 schreef Prosac het volgende:
Mogguh.. vandaag de belangrijkste dag van het seizoen.
Gaan we Europa in of niet!
zometeen het FCG shirtje aan en op naar de borg. Als we winnen ga ik vanavond helemaal los met mijn setje op het feestje. Zo niet, dan ga ik alleen maar treurige minimal en techno draaien.
Met of zonder chick?quote:Op zondag 31 mei 2009 10:41 schreef Robinhoo het volgende:
Ben zo brak als de tering, en moet over 10 minuten naar familiedag![]()
Succes Prosac, hoop ook dat Groningen europa in gaat
Zonder.quote:
Wij hebben besloten om niet te gaan, en naar het strand te gaan.quote:Op zondag 31 mei 2009 10:10 schreef Breach het volgende:
Halootjes,
Nog even een paar uurtjes chillen en dan Dancetour
Flapdrol, wist niet eens dat je wilde gaan trouwensquote:Op zondag 31 mei 2009 10:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wij hebben besloten om niet te gaan, en naar het strand te gaan.
Mhwa ik zie welquote:Op zondag 31 mei 2009 11:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Flapdrol, wist niet eens dat je wilde gaan trouwens
En het waait wat te hard voor t strand denk ik..
Lelijke is dat ik wel > dan een half uur moet fietsen omdat we 's avonds willen stappenquote:Op zondag 31 mei 2009 11:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Mhwa ik zie wel. Ja in Breda komt vanmiddag een dikke lijn, vooral Nikolai.. maar de meerderheid kiest voor het water versus bruin worden. Dus ja..
Jawohl, na 22h de stad inquote:Op zondag 31 mei 2009 11:11 schreef Houniet het volgende:
Whehe, ga je niet tot het eind blijven dan?
Had bijna nog 'slaap'plek geregeld, maar er kwamen vriendinnen langsquote:Op zondag 31 mei 2009 11:12 schreef Houniet het volgende:
Ah lekker.
Morgen wordt het btw nog beter dan vandaag qua weer.
Ze houdt niet van vrouwen, ze vindt het zelfs smerig als ze vrouwen met elkaar ziet zoenenquote:
City Movesquote:Op zondag 31 mei 2009 11:12 schreef Houniet het volgende:
Ah lekker.
Morgen wordt het btw nog beter dan vandaag qua weer.
quote:Op zondag 31 mei 2009 11:16 schreef Breach het volgende:
Ze houdt niet van vrouwen, ze vindt het zelfs smerig als ze vrouwen met elkaar ziet zoenen
Onmogelijk inderdaad.. bijna alle vrouwen die ik ken, weet ik van dat ze minimaal 1x met een andere vrouw hebben staan zoenen. Met tong.quote:
Natuurlijk ook omdat het een hype is geworden..quote:Op zondag 31 mei 2009 11:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Onmogelijk inderdaad.. bijna alle vrouwen die ik ken, weet ik van dat ze minimaal 1x met een andere vrouw hebben staan zoenen. Met tong.
En allemaal vonden ze het wel oké
Poėtisch Houniet, poėtisch.quote:
En volgens mij zijn ze toch op een of andere wijze altijd geestelijk met elkaar verbonden.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:31 schreef Houniet het volgende:
Elke vrouw is een vrouw opzich.
quote:
Alleen Roda. De Graafschap niet.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:34 schreef Kopbal het volgende:
Komt de nacompetitie op TV?
Mhwa, mannen ook dus dat scheelt.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:33 schreef Prosac het volgende:
[..]
En volgens mij zijn ze toch op een of andere wijze altijd geestelijk met elkaar verbonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |