In de tijd van Klinsmann had ik via school een uitwisselingsproject met een school uit Engeland. De jongen die bij ons thuis kwam was voor Spurs. Zodoende ben ik Spursfan geworden en hij Ajaxfan. En de mooie witte shirtsQquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:20 schreef Messenga het volgende:
Dat zeker
vanwaar jouw TH liefde eigenlijk?
Ik waarschuw de Engelse dames alvast.quote:
Alles is leuker dan Groningen...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:13 schreef Grulez het volgende:
Boedapest is toch wel een stukkie leuker dan hier![]()
quote:Op zondag 31 mei 2009 03:49 schreef Paaskonijn het volgende:
ASSE niet gedegradeerd zoeheil is gat! Hdverdommeik ben oblij!
Moest gewoon even gequote wordenquote:Op zondag 31 mei 2009 03:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Ikoetkotsendenk ik.
Ik ga jouw setje zo ff gebruiken om in the mood te komenquote:Op zondag 31 mei 2009 10:23 schreef Prosac het volgende:
Mogguh.. vandaag de belangrijkste dag van het seizoen.
Gaan we Europa in of niet!
zometeen het FCG shirtje aan en op naar de borg. Als we winnen ga ik vanavond helemaal los met mijn setje op het feestje. Zo niet, dan ga ik alleen maar treurige minimal en techno draaien.
Met of zonder chick?quote:Op zondag 31 mei 2009 10:41 schreef Robinhoo het volgende:
Ben zo brak als de tering, en moet over 10 minuten naar familiedag![]()
Succes Prosac, hoop ook dat Groningen europa in gaat
Zonder.quote:
Wij hebben besloten om niet te gaan, en naar het strand te gaan.quote:Op zondag 31 mei 2009 10:10 schreef Breach het volgende:
Halootjes,
Nog even een paar uurtjes chillen en dan Dancetour
Flapdrol, wist niet eens dat je wilde gaan trouwensquote:Op zondag 31 mei 2009 10:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wij hebben besloten om niet te gaan, en naar het strand te gaan.
Mhwa ik zie welquote:Op zondag 31 mei 2009 11:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Flapdrol, wist niet eens dat je wilde gaan trouwens
En het waait wat te hard voor t strand denk ik..
Lelijke is dat ik wel > dan een half uur moet fietsen omdat we 's avonds willen stappenquote:Op zondag 31 mei 2009 11:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Mhwa ik zie wel. Ja in Breda komt vanmiddag een dikke lijn, vooral Nikolai.. maar de meerderheid kiest voor het water versus bruin worden. Dus ja..
Jawohl, na 22h de stad inquote:Op zondag 31 mei 2009 11:11 schreef Houniet het volgende:
Whehe, ga je niet tot het eind blijven dan?
Had bijna nog 'slaap'plek geregeld, maar er kwamen vriendinnen langsquote:Op zondag 31 mei 2009 11:12 schreef Houniet het volgende:
Ah lekker.
Morgen wordt het btw nog beter dan vandaag qua weer.
Ze houdt niet van vrouwen, ze vindt het zelfs smerig als ze vrouwen met elkaar ziet zoenenquote:
City Movesquote:Op zondag 31 mei 2009 11:12 schreef Houniet het volgende:
Ah lekker.
Morgen wordt het btw nog beter dan vandaag qua weer.
quote:Op zondag 31 mei 2009 11:16 schreef Breach het volgende:
Ze houdt niet van vrouwen, ze vindt het zelfs smerig als ze vrouwen met elkaar ziet zoenen
Onmogelijk inderdaad.. bijna alle vrouwen die ik ken, weet ik van dat ze minimaal 1x met een andere vrouw hebben staan zoenen. Met tong.quote:
Natuurlijk ook omdat het een hype is geworden..quote:Op zondag 31 mei 2009 11:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Onmogelijk inderdaad.. bijna alle vrouwen die ik ken, weet ik van dat ze minimaal 1x met een andere vrouw hebben staan zoenen. Met tong.
En allemaal vonden ze het wel oké
Poėtisch Houniet, poėtisch.quote:
En volgens mij zijn ze toch op een of andere wijze altijd geestelijk met elkaar verbonden.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:31 schreef Houniet het volgende:
Elke vrouw is een vrouw opzich.
quote:
Alleen Roda. De Graafschap niet.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:34 schreef Kopbal het volgende:
Komt de nacompetitie op TV?
Mhwa, mannen ook dus dat scheelt.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:33 schreef Prosac het volgende:
[..]
En volgens mij zijn ze toch op een of andere wijze altijd geestelijk met elkaar verbonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |