Ach, hier kon hij wel gewoon posten:quote:Op zondag 31 mei 2009 10:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mogguh!
Paaskonijn doet een D-K'tje
[..]
[..]
Moest gewoon even gequote worden
Een echte DK dusquote:
Spellingscontrole eroverheen gegooid denk ik.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ach, hier kon hij wel gewoon posten:
[..]
Een echte DK dus
quote:Op zondag 31 mei 2009 10:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mogguh!
Paaskonijn doet een D-K'tje
[..]
[..]
Moest gewoon even gequote worden
Kloptquote:Op zondag 31 mei 2009 12:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Spellingscontrole eroverheen gegooid denk ik.
erbeteren.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kloptbij de andere te lui om te erbeteren
ASSE![]()
![]()
![]()
Op zich is een vrouw toch een eenling tussen de vrouwen?quote:Op zondag 31 mei 2009 11:31 schreef Houniet het volgende:
Elke vrouw is een vrouw opzich.
Je kunt het saai maken jaquote:
Nachtvissen met een paar maten is wel lachen, alleen van het vissen komt dan zo weinig terechtquote:Op zondag 31 mei 2009 14:36 schreef Paaskonijn het volgende:
Vissen vind ik toch echt z saai.
Ik heb er ook niks mee. Het principe snap ik al niet. Ga dan op herten jagen.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:36 schreef Paaskonijn het volgende:
Vissen vind ik toch echt zó saai.
quote:Op zondag 31 mei 2009 14:36 schreef Paaskonijn het volgende:
Vissen vind ik toch echt zó saai.
Op forel morgen. In zo'n vijver, met ongeveer 12 man van het werk.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:30 schreef denthemen het volgende:
Vissen? Mooi man, vis je vaker? En waar vis je op?
Dat was het plan ook, maar ik voel me op dit moment nog te kut om ergens op een luchtbed kuchend en slijm ophoestend gezellig te slapenquote:Op zondag 31 mei 2009 14:54 schreef denthemen het volgende:
Kun je niet bij 1 van je maten slapen? Ga je er vanavond al heen
quote:Op zondag 31 mei 2009 15:04 schreef Prosac het volgende:
Ga mijn setje voor vanavond maar klaar maken.
Bij het zien van de link moest ik aan deze denkenquote:Op zondag 31 mei 2009 15:39 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)it_er_lekker_in.html
INderdaad, hij is bijna bij een grote sensatiequote:
Denk het niet. Helaas kan Djokovic al niet meer winnen, laat Soderling het dan maar worden.quote:
Armzalig? Ik vind het een van de meest briljante wedstrijden van de afgelopen weken.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:13 schreef Suijk het volgende:
Sjezus, zit ik een armzalige pot voetbal van Roda te kijken terwijl Nadal eraf gegaan is?
Ja, 6-2, 6-7, 6-4, 7-6.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:13 schreef Suijk het volgende:
Sjezus, zit ik een armzalige pot voetbal van Roda te kijken terwijl Nadal eraf gegaan is?
Het is wel een leuke wedstrijd, maar eigenlijk is het gewoon triest van Roda. Mooi schot op de lat trouwens.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Armzalig? Ik vind het een van de meest briljante wedstrijden van de afgelopen weken.
Succesquote:Op zondag 31 mei 2009 18:56 schreef Prosac het volgende:
Apparatuur in de auto geladen, op naar das party
Daar is zeker niks mis mee. Gisteren bij/met pa ook gebbq-edquote:Op zondag 31 mei 2009 18:54 schreef koningdavid het volgende:
Niets mis met bbq-en. Gezellig zo na de kerk met de hele fam bij mijn ouders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |