Stel je voor.. mensen zullen je muziek ontdekken via een uitzending op radio en/of tv....quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:49 schreef Mylene het volgende:
Killers geeft geen toestemming voor uitzenden?
Even Jamie Lidell tussendoor PP09 op de Livestreamquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:49 schreef Mylene het volgende:
Killers geeft geen toestemming voor uitzenden?
Waar zie je dat/quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Even Jamie Lidell tussendoor PP09 op de Livestream
het stroomt vol bij Podium Zuid voor The Killers
3x raden?quote:
Ik zit al 10 minuten naar kutmuziek te luisteren. Meende te lezen dat The Killers zouden worden uitgezonden.quote:
Gisteren toen ik bij het concert van The Killers was, stond er ook dat het om 21:00 zou beginnen, maar begon het on 21:15.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik zit al 10 minuten naar kutmuziek te luisteren. Meende te lezen dat The Killers zouden worden uitgezonden.
Kloptquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:56 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Gisteren toen ik bij het concert van The Killers was, stond er ook dat het om 21:00 zou beginnen, maar begon het on 21:15.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:56 schreef MilaNL het volgende:
We wachten wel op een twitteraar die even doorgeeft of t al begonnen is of nog niet.
edit: http://twitter.com/3VOOR12Gids
"Helaas de Killers geven geen toestemming voor een live uitzending op http://3voor12.vpro.nl/pinkpop"
lijkt me duidelijk.
Ah leuk, rowwen heze zien we dus ook voorbij komen, spelen die ook vandaag toevallig?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:59 schreef Toad het volgende:
Tsss. The Killers gaven eerder aan dat het wel mocht worden uitgezonden:
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/news/full.jsp?portal=2534202&event=41826093&news=42028515&type=-1
Moet je dat kut Silverlight voor hebben installed . . .quote:
Bij die site van Krezip:quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
De reacties @
http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=7234
http://www.krezip.nl/news/we-staan-op-pinkpop/
http://presents.3fm.nl/page/pinkpop09_shoutbox/pinkpop09![]()
![]()
. Niet iedereen is blij met Crapzip. En terecht.
Ik weet niet of ik nu moet lachen, of huilen.quote:Thom zegt:
30 May om 10:34
Zeik niet zo, als die DM (Waar ik overigens nog nooit van gehoord heb) afzeggen, stellen ze toch ook niks voor o_O
Ik ga niet, helaas, ik ga nooit naar dat soort dingen ;[
Mooi rood kruisje . . .quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:02 schreef ZwarteMagika het volgende:
Gelukkig hebben we de foto's nog
[ afbeelding ]
Gaat elk jaar zo bij bands die ik wil zien, kutzooi![]()
Die zat ik ook al met verbazing te lezen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bij die site van Krezip:
[..]
Ik weet niet of ik nu moet lachen, of huilen.
Die zag ik ook idd. Wilde eik doen alsof ik die reactie niet had gelezenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bij die site van Krezip:
[..]
Ik weet niet of ik nu moet lachen, of huilen.
Oeh ja, ik hoop het.quote:
Hij wordt bedankt.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:32 schreef Aisumasen het volgende:
Bij "Multiply" steeds Gerard Ekdom in beeld, de man die Jamie Lidell deze hit bezorgd heeft.
Eerlijk, ik kan het nu ook niet meer aanhorenquote:
hier idemquote:
Flinke wrat.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:44 schreef Christiaan het volgende:
Nu heb ik plaatje! Is het Thieme?
[ afbeelding ]
Ik zag haar ook net. Ze kwam me bekend voor.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:44 schreef Christiaan het volgende:
[ afbeelding ]
Nope.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:44 schreef Christiaan het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, maar hoe zie je daar in vredesnaam Thieme in? Heb je iets aan je ogen?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:44 schreef Christiaan het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Nog veel erger dan het (schandalige) gegeven dat zo'n K3 act wordt neergezet vind ik de wijze waarop Pinkpop het communiceert. In plaats van nederige excuses wordt de vlag uitgestoken en Krezip gepresenteerd als een absolute topact waar iedereen blij mee zou moeten zijn. In plaats van door het stof te kruipen trommelt Smeets zichzelf op de borst. Hoera Krezip komt! De lutser.
Jupquote:
Ze hebben natuurlijk weinig keus als the killers op het laatste moment besluiten dat het niet uitgezonden mag worden. Overigens vind ik het muzikaal gezien niet eens zo slecht, maar die leadzanger zingt zo ongelofelijk valsquote:
dat viel gister eigenlijk nog reuze mee.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:51 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ze hebben natuurlijk weinig keus als the killers op het laatste moment besluiten dat het niet uitgezonden mag worden. Overigens vind ik het muzikaal gezien niet eens zo slecht, maar die leadzanger zingt zo ongelofelijk vals
http://www.omroep.nl/live/vpro/vpro_pinkpop.asx is beter.. gewoon lekker in je eigen speler te bekijken in plaats van dat stomme silverlight dat telkens vastloopt en hapert.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:50 schreef Haunter het volgende:
Wat een chaos dit jaar bij 3voor12... alles is onoverzichtelijk, veel te vaag systeem voor de livestream (die overigens te weinig live is vind ik) en waar the fuck zijn de recensies, die waren altijd zo leuk om te lezen
Gisteren? Ik heb het niet over the killers he, maar die van me first and the gimme gimmesquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat viel gister eigenlijk nog reuze mee.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:04 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Gisteren? Ik heb het niet over the killers he, maar die van me first and the gimme gimmes
Daar zouden Smeets en kornuiten zich eigenlijk tegen moeten gaan wapenen. Het is niet van deze tijd om niet op een festival's livestream te zitten . . .quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:51 schreef DeeCruise het volgende:
Ze hebben natuurlijk weinig keus als the killers op het laatste moment besluiten dat het niet uitgezonden mag worden.
Beter lezenquote:
Nee, maar zo is het ook niet van de tijd om DM te vervangen door krezip, en zo kunnen we nog wel even doorgaan. Niet, ik ben het met je eens hoor, maar het is nu eenmaal zo en ze vangen genoeg geld om schijt te hebben aan wat de festivalliefhebber wil. Ik zie het dan ook niet snel veranderenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:08 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Daar zouden Smeets en kornuiten zich eigenlijk tegen moeten gaan wapenen. Het is niet van deze tijd om niet op een festival's livestream te zitten . . .![]()
Er bestaat een plug-in voor firefox waar je kan instellen dat een pagina na een bepaalde tijd automatisch refreshed voor je. Misschien is dat wat.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:19 schreef Haunter het volgende:
Ben ik de enige die niet begrijpt waarom de pagina niet automatisch refresht? (Behalve de livestream zelf) Ik kan me daar zo aan ergeren.
Oja, Elbow is tof!
Schuilen voor de enorme regenbui?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:19 schreef CherryLips het volgende:
klinkt best lekker, dat elbow.
waar was ik toen ze vorig jaar op ll stonden?
Ja, volgens mij welquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:21 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Schuilen voor de enorme regenbui?Elbow was geweldig vorig jaar op Lowlands!
Ze gaven het al aan, nu het achterveld in beeld. Lekker zonnigquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:33 schreef Desunoto het volgende:
En nu is het geluid er wel maar geen video. Doen ze goed.
Opzich geen problemen met F5en, maar ik vind het zo omslachtig en vervelend dat dan pas alle Twitterberichten en foto's gerefresht worden. Oftewel, waarom niet alle foto's + berichten refreshen, en de livestream lekker (zonder de stoppen of haperen) door laten gaan?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Er bestaat een plug-in voor firefox waar je kan instellen dat een pagina na een bepaalde tijd automatisch refreshed voor je. Misschien is dat wat.
Wij kwamen net van de camping, net de brug over toen het los ging. Tijdje wezen schuilen bij waar je muntjes kon halen dus ook helft van Elbow gemistquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Volgens mij stond ik eerst op het gras naast de Alpha, toen begon het enorm te regenen en zijn we gaan schuilen bij elbow
. maar toen heb ik alleen het einde gezien geloof ik.
Stelletje prutsers.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:33 schreef Desunoto het volgende:
En nu is het geluid er wel maar geen video. Doen ze goed.
Nee, is niet uitgezonden omdat The Killers geen toestemming gaven.quote:
Nou !!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:00 schreef Tourniquet het volgende:
Hier moet ik morgen op Pinkpop ook maar even langs![]()
http://www.mobypicture.com/user/Frank/view/245889
Daar kwam ik achter toen ik teruglas iddquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, is niet uitgezonden omdat The Killers geen toestemming gaven.
Met weemoed denk ik terug aan Pinkpop 2006, waar we gewoon de Red Hot Chili Peppers gewoon live konden zien . . .quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:07 schreef -Dries- het volgende:
[3VOOR12Gids]
20:04
3VOOR12Gids
Geen Bruce Springsteen helaas op de Livestream, hij heeft geen toestemming gegeven. Maar niet getreurd! Chris Cornell en Elbow hierna PP09
volgens mij niet...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Maar in theorie mag de VPRO wel integraal de volledige optredens van The Killers en Bruce Springsten uitzenden, heb ik begrepen?
Of ze daar de tijd voor hebben qua zendtijd is weer een ander verhaal.
Ook niet op TV ?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:22 schreef Asskicker14 het volgende:
De livestreaming voor vandaag is afgelopen, aangezien ze Springsteen niet mogen uitzenden.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:23 schreef DeeCruise het volgende:
Dit was dan het einde van het live gedeelte voor vandaag neem ik aan?
De Peppers <3 Tja, ik vind het echt zuigen dat het niet mag, mocht vorig jaar ook al niet met RATM en LP volgens mij...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:13 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Met weemoed denk ik terug aan Pinkpop 2006, waar we gewoon de Red Hot Chili Peppers gewoon live konden zien . . .![]()
(en vervolgens klapte de livestream er een aantal keren uit)![]()
LP is alweer 2 jaar terug, en idd ook geen toestemming.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
De Peppers <3 Tja, ik vind het echt zuigen dat het niet mag, mocht vorig jaar ook al niet met RATM en LP volgens mij...
chris cornelquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:27 schreef candygirl het volgende:
wie is dat nu op 3 voor 12?of hoe heet die zanger![]()
Hoi.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:00 schreef Tourniquet het volgende:
Hier moet ik morgen op Pinkpop ook maar even langs![]()
[ afbeelding ]
http://www.mobypicture.com/user/Frank/view/245889
Chris Corronelquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Chris Corronel, zanger van Audioslave en Soundgarden.
Heeft hij Black Hole Sun ook gezongen?
Nee dat is de ex secretaris van Ajaxquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Chris Corronel, zanger van Audioslave en Soundgarden.
Heeft hij Black Hole Sun ook gezongen?
Da's net zo'n troost als Krezip voor Depeche Modequote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:07 schreef -Dries- het volgende:
Bruce geeft ook geen toestemming.
[3VOOR12Gids]
20:04
3VOOR12Gids
Geen Bruce Springsteen helaas op de Livestream, hij heeft geen toestemming gegeven. Maar niet getreurd! Chris Cornell en Elbow hierna PP09
ndammmnnn wat een lekker ding! heb hem net even gegoogeld maar hm in zijn jongere jaren nog mooierquote:
man man, dit optreden is toch beschamend slecht ? Ik weet niet wat hem bezielde om deze futloze popnummertjes te maken.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:28 schreef Haunter het volgende:
[..]
Chris Corronel
Man, wat een held was het eerst toch... Maar tegenwoordig met z'n "This bitch ain't a part of me"; trieste bende.
zit hier in mijn tuintje en is goed te horen , met de beelden van chris conrwel voor mequote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bruce is iig het concert metBadlands
begonnen.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bruce is iig het concert metBadlands
begonnen.
En toch krijgen ze het voor elkaarquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:32 schreef Tism het volgende:
Godverdomme wat zuigt die Chris Coronel tegenwoordig zeg, bijna niet te filmen!..
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:32 schreef candygirl het volgende:
[..]
zit hier in mijn tuintje en is goed te horen , met de beelden van chris conrwel voor me
Zozo, dat is dichtbij!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bruce backstage: http://qik.com/video/1773167 LIVE.
edit: inmiddels offline. "Put that away." Houd http://qik.com/leoloves in de gaten.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:32 schreef candygirl het volgende:
zit hier in mijn tuintje en is goed te horen , met de beelden van chris conrwel voor me![]()
Wat een heldquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Bruce
Meer pics @ http://www.flickr.com/photos/3fm/
Waar hoor je dat ?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:48 schreef ThunderChild het volgende:
Leuk dat ze de boel herhalen, maar moest de stilte ook herhaald worden ??![]()
quote:The Killers warmen Pinkpop op voor de Boss
De zon mag dan wel volop schijnen in Landgraaf, Pinkpop hoofdact The Killers heeft aan het eind van zijn optreden op zaterdag moeite om niet ondergesneeuwd te raken. Terwijl de band nog aan de laatste twee nummers van een in z’n totaliteit energieke en strakke set wil beginnen, kan techno-dj Dr. Lektroluv het niet laten om alvast in de tent naast het hoofdpodium snoeiharde technobeats over het Pinkpop-terrein te blazen. Lektroluv heeft letterlijk lak aan de Killers en dreigt de rockband te overstemmen.
Landgraaf
Door Niki van der Naald
Maar dat laat de groep uit Las Vegas niet zomaar gebeuren. de Killers laten zich er niet onder krijgen. Zanger Brandon Flowers zweept het publiek tijdens het nummer ‘Jenny was a Friend of mine’ nog even extra op. Het publiek joelt mee met de , die vanuit de zijkant van het podium gade geslagen worden door hun grote held: Bruce Springsteen zelf. The Boss ziet met eigen ogen hoe The Killers het veld alvast opwarmen voor zijn drie uur durende show van even later. Of het nu de zenuwen zijn, of de toekijkende ‘blik van de meester’, halverwege de verder prima set van The Killers dreigen ze even in te kakken. Nadat de groep er gelijk in knalt met nummer één hit ‘Human’ en inmiddels gouwe ouwe ‘Somebody Told Me’ draaien de muzikanten routinematig hun set van bekende nummers af. Frontman Flowers heeft het duidelijk wél naar zijn zin. De door vooral vrouwelijke bezoekers aanbeden zanger groeit steeds meer in zijn rol van podium-entertainer. The Boss kan trots zijn.
quote:#PP09: Roze massa danst bij The Killers
Niet alles wat blinkt is goud. Dat lijkt een beetje het centrale thema in veel nummers van The Killers. De band uit Las Vegas weet de sfeer van zijn thuisstad enigszins samen te vatten in het flashy decor op het podium. Maar achter die knipperende lichtjes en opschmück zit ook pijn, verdriet en wanhoop. Zanger Brandon Flowers weet deze emoties op geheel eigen wijze te etaleren. Het is onvoorstelbaar dat deze band amper vijf jaar geleden in de Melkweg nog een optreden gaf dat, inclusief toegift, slechts drie kwartier duurde. Nu slaagt The Killers er in om het gehele Megalandterrein in beweging te brengen. Zelfs bij de albumtracks gaan de handen op elkaar. Dit is die typische Pinkpopsfeer. Machtig mooi. Een moorddadig goed optreden van The Killers. Bruce Springsteen keek stiekem mee…
Hypequote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:32 schreef Haunter het volgende:
Ik durf het hier haast niet te zeggen, maar ik begrijp de hype om Bruce Springsteen niet...
Jij bent gestoord, als er één artiest ter wereld bestaat die entertainment en passie belichaamt, dan is Springsteen het wel, ik zou zeggen, bekijk een paar willekeurige optredens op Youtube, van de jaren 80, 90 en 00 en je ziet dat hij altijd weer met dezelfde gedrevenheid optreedt.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:32 schreef Haunter het volgende:
Ik durf het hier haast niet te zeggen, maar ik begrijp de hype om Bruce Springsteen niet...
quote:CONCERT:
The Killers, Pinkpop Mainstage, zaterdag 30 mei 2009
MUZIEK:
Palmbomen gewikkeld in kerstboomlichtjes staan op het podium. Ja, the Killers komen uit Las Vegas, de stad van de pracht en praal, en daar schamen ze zich niet voor. Hun muziek is eigenlijk ook net zo: groteske eighties rock. Vanaf het debuut Hot Fuss in 2004 worden er hits gescoord. Je kunt geen alternatieve dansavond meer aandoen, zonder te moeten springen op Mr. Brightside en Somebody Told Me.
PLUS:
Zanger Brandon Flowers komt oplopen in een jasje met fazantenveren, verder is hij geheel in het zwart gekleed; stijvol, elegant. Hij lacht en die lach gaat er de rest van het optreden niet van af. Later blijkt waarom: Bruce Springsteen, ofwel THE BOSS, slaat hem gaande vanaf de zijkant. Wat een eer. Na het optreden houdt Springsteen hem zelfs halverwege zijn weg naar de kleedkamer staande: om te zeggen dat hij het zo goed vond. Als Bruce het zegt, wie ben ik dan om hem tegen te spreken. Wil ik ook helemaal niet, want het was ook een heel goed optreden. Human, een nummer van het laatste album Day & Age, wordt als eerste gespeeld. Precies dat nummer dus dat werd verguisd vanwege die zogenaamde slechte tekst 'Are we human, or are we dancers?'. Tot achter op het veld wordt er hard meegezongen. Alsof de band het er om doet, sluiten ze het optreden af met When You Were Young, dat andere nummer met een onbegrijpelijke oneliner: I've got soul, but I'm not a soldier'. Misschien is het wel een statement, om voor eens en altijd duidelijk te maken dat je verder moet kijken bij The Killers. En als je dat doet, kun je eigenlijk niet anders constateren dat deze band goed is; goede nummers, een goed geluid, met Brandon Flowers een absolute perfomer en een goed gevarieerde setlist: van up-tempo gaat het naar rustmomenten en terug. Shadowplay van Joy Division komt langs, Smile Like You Mean It speelt met zijn enorm lage bassen op je buik en Spaceman wordt - wederom - goed gespeeld: voor het einde wordt een rustpunt gevonden om vanaf daar verder op te bouwen. The Killers hebben zoveel hits, dat er niet eens meer plek is voor Joyride. Check dat nummer op hun nieuwe cd!
MIN:
Ze zijn met zijn vieren, maar er staat er maar één op het podium. Het gaat natuurlijk om Brandon Flower die alle aandacht opeist, waardoor de andere bandleden zowat onzichtbaar worden. Zelfs de gitarist met luipaardprint en kralengilet er overheen - uiterlijk toch opvallend - valt bijna niet op. Iets meer dynamiek zou de band goed doen.
CONCLUSIE:
Zelfs de achterdochtigen onder ons, zij dus die de band wat al te potsierlijk vondenmoeten na vandaag toegeven dat The Killers het hebben. Het is een goede band met goede songs en een enorm goede live-performance. Wat je dacht dat grotesk was bij The Killers, is - voor de laatste keer - vooral erg GOED.
CIJFER:
8,5
Ik hoop op morgenavond op tv ...quote:Op zondag 31 mei 2009 00:20 schreef ThunderChild het volgende:
En behalve foto's heb ik niks van 'The Boss' gezien . . .![]()
Bruce rockte. Als een modderfokker. Held der helden.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 03:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bruce rockte. Als een modderfokker. Held der helden.
Dat geloof ik graag!! Het was cool dus? Echt jammer dat er geen beelden zijn...quote:Op zondag 31 mei 2009 03:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bruce rockte. Als een modderfokker. Held der helden.
quote:
lol wat?quote:Alsof de band het er om doet, sluiten ze het optreden af met When You Were Young, dat andere nummer met een onbegrijpelijke oneliner: I've got soul, but I'm not a soldier'.
quote:Hoogtepunten
van het festival van zaterdag en zondag, i.s.m. 3VOOR12 en 3FM.
De publieke omroep is erin geslaagd een gedeelte van het concert van Bruce Springsteen op Pinkpop uit te zenden. In deze uitzending wordt een aantal nummers van zijn optreden uitgezonden (waaronder Born to Run).
Naast de muziek, gaat Giel Beelen backstage en ontmoet een groot aantal BN-ers die op het concert van Bruce Springsteen zijn afgekomen. Eric Corton interviewt journalist en Bruce Springsteen-fan van het eerste uur Leon Verdonschot.
Verder in deze uitzending o.a. aandacht voor The Killers, Milow, Placebo en Madness. Eric Corton zal ook een exclusief interview met de heren van The Killers aangaan.
En we hebben beeld!quote:Op zondag 31 mei 2009 11:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Inderdaad een schitterend moment toen Bruce de zanger van the Killers bij hem riep voor een "duet", kippevel-momentje was dat.
quote:Vandaag op de 3VOOR12 Livestream: De Staat, Milow, Rowwen Heze, Volbeat, Madness, Krezip, Keane en Placebo PP09 http://pinkpopmashup.vpro.nl/?show=livestream
Niemand die mij hier duidelijkheid over kan verschaffenquote:Op zondag 31 mei 2009 11:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Kun je trouwens met een dagkaart het terrein op en af net zoals met weekendkaarten?
Jazeker, dit staat gewoon op de website van Pinkpop.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Niemand die mij hier duidelijkheid over kan verschaffen![]()
quote:Dagbezoekers: ticket = entree. (krijgen geen
polsbandje) Als je tijdens het festival even van het
terrein af wilt, moet je een stempel halen. Als je deze
niet hebt, maar wel een ticket (deze word gescheurd of
gescand) kom je ZONDER stempel NIET meer op het
festivalterrein.
Nou niet bij de FAQ hoor. Of ik ben nog gaar van gisteren en dat ik er overheen heb gekeken, dat kan ook natuurlijk.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:40 schreef Felixa het volgende:
[..]
Jazeker, dit staat gewoon op de website van Pinkpop.![]()
[..]
14:25 uur.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:41 schreef DeeCruise het volgende:
Hoe laat moet rowwen heze? Ik ben waarschijnlijk zo'n beetje de enige die dit live wil volgen, maar heb ze in mijn tienerjaren live mogen aanschouwen, en de sfeer onder het publiek staat me nog steeds bij
Hier staat het, onder de huisregels.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou niet bij de FAQ hoor. Of ik ben nog gaar van gisteren en dat ik er overheen heb gekeken, dat kan ook natuurlijk.
wow, dat is echt heel gaaf!quote:Op zondag 31 mei 2009 11:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En we hebben beeld!
'Gewoon' ff Thunder Road![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Thanks!quote:Op zondag 31 mei 2009 12:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
14:25 uur.
http://www.pinkpop.nl/Timeschedule%20Pinkpop%202009.pdf
iedereen zijn eigen smaakquote:Op zondag 31 mei 2009 13:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wat een ongelooflijk nietszeggende muziek is het toch..gelukkig horen we er na dit jaar niets meer van.
idd, ik hoor ze voor het eerst, maar vind ze echt tofquote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 13:33 schreef duymelijntje het volgende:
[..]
idd, ik hoor ze voor het eerst, maar vind ze echt tof
Ergens jammer. Had wel Kyteman & White Lies live willen zien . . .quote:
checkquote:Op zondag 31 mei 2009 13:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ergens jammer. Had wel Kyteman & White Lies live willen zien . . .![]()
Klinkt voor op de achtergrond wel lekker relaxed . . .quote:Op zondag 31 mei 2009 13:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ow god, Milow.
Hmja. Al heeft die mashup toch wel wat, vooral in combinatie met twitter, youtube en Flickr. Ben nog niet naar meer info op hun site op zoek gegaan, maar afgelopen jaren hadden ze idd ook recensies etc.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:54 schreef jmac het volgende:
Vind de verslaggeving van 3v12 echt ontzettend achteruit gegaan de afgelopen jaren. Het is een grote chaos inmiddels. Het moet allemaal hip/modern maar daardoor is alles totaal onduidelijk qua navigatie e.d.
Vroeger hadden ze gewoon 1 mooie festivalsite met interviews, sfeer repo's, recensies etc. en daarnaast beelden. En werd er ook veel uitgezonden. Het wordt steeds kariger (ligt natuurlijk ook aan artiesten maargoed.
Naast de mashupsite is er ook nog steeds deze he:quote:Op zondag 31 mei 2009 13:54 schreef jmac het volgende:
Vind de verslaggeving van 3v12 echt ontzettend achteruit gegaan de afgelopen jaren. Het is een grote chaos inmiddels. Het moet allemaal hip/modern maar daardoor is alles totaal onduidelijk qua navigatie e.d.
Vroeger hadden ze gewoon 1 mooie festivalsite met interviews, sfeer repo's, recensies etc. en daarnaast beelden. En werd er ook veel uitgezonden. Het wordt steeds kariger (ligt natuurlijk ook aan artiesten maargoed.
Hij was geweldig hoor ik van iedereen, als ik zo de recensies in de grote kranten online lees wordt dit niet snel meer overtroffenquote:Op zondag 31 mei 2009 13:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
Was Bruce nou echt goed? Ik vraag het me wel af eigenlijk!![]()
Ik was er niet bij, maar als ik wat recensies/reacties lees en vooral de video's @ YouTube zie/hoor was dit héél goed.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
Was Bruce nou echt goed? Ik vraag het me wel af eigenlijk!![]()
quote:Op zondag 31 mei 2009 14:08 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zag net op de Pinkpop site dat hij een 9 kreeg! Dan moet hij goed zijn.
quote:
Bruce Springsteen #13quote:01 - Badlands
02 - Out In The Street
03 - She's The One
04 - Outlaw Pete
05 - Radio Nowhere
06 - Working On A Dream
07 - Seeds
08 - Johnny 99
09 - The Ghost Of Tom Joad
10 - Raise Your Hand
11 - From Small Things (Big Things One Day Come) Tour Début
12 - Trapped
13 - I'm On Fire
14 - Thunder Road - Brandon Flowers from the Killers on stage
15 - Waitin' on a Sunny Day
16 - The Promised Land
17 - Lonesome Day
18 - The Rising
19 - Born To Run
-------------------End Of Main Set-------------------
20 - Tenth Avenue Freeze-Out
21 - Land of Hope & Dreams
22 - American Land
23 - Glory Days
24 - Dancing In The Dark
End
2 hours 30 minutes
quote:Op zondag 31 mei 2009 14:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik hou niet zo van Héze, maar die gitaar is mooi!
Ben ik ook nieuwgierig naar!quote:Op zondag 31 mei 2009 14:36 schreef jmac het volgende:
Is er iemand die rowwen opneemt en op rapidshare kan uploaden later?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |