quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:23 schreef DeeCruise het volgende:
Dit was dan het einde van het live gedeelte voor vandaag neem ik aan?
De Peppers <3 Tja, ik vind het echt zuigen dat het niet mag, mocht vorig jaar ook al niet met RATM en LP volgens mij...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:13 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Met weemoed denk ik terug aan Pinkpop 2006, waar we gewoon de Red Hot Chili Peppers gewoon live konden zien . . .![]()
(en vervolgens klapte de livestream er een aantal keren uit)![]()
LP is alweer 2 jaar terug, en idd ook geen toestemming.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
De Peppers <3 Tja, ik vind het echt zuigen dat het niet mag, mocht vorig jaar ook al niet met RATM en LP volgens mij...
chris cornelquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:27 schreef candygirl het volgende:
wie is dat nu op 3 voor 12?of hoe heet die zanger![]()
Hoi.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:00 schreef Tourniquet het volgende:
Hier moet ik morgen op Pinkpop ook maar even langs![]()
[ afbeelding ]
http://www.mobypicture.com/user/Frank/view/245889
Chris Corronelquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Chris Corronel, zanger van Audioslave en Soundgarden.
Heeft hij Black Hole Sun ook gezongen?
Nee dat is de ex secretaris van Ajaxquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Chris Corronel, zanger van Audioslave en Soundgarden.
Heeft hij Black Hole Sun ook gezongen?
Da's net zo'n troost als Krezip voor Depeche Modequote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:07 schreef -Dries- het volgende:
Bruce geeft ook geen toestemming.
[3VOOR12Gids]
20:04
3VOOR12Gids
Geen Bruce Springsteen helaas op de Livestream, hij heeft geen toestemming gegeven. Maar niet getreurd! Chris Cornell en Elbow hierna PP09
ndammmnnn wat een lekker ding! heb hem net even gegoogeld maar hm in zijn jongere jaren nog mooierquote:
man man, dit optreden is toch beschamend slecht ? Ik weet niet wat hem bezielde om deze futloze popnummertjes te maken.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:28 schreef Haunter het volgende:
[..]
Chris Corronel
Man, wat een held was het eerst toch... Maar tegenwoordig met z'n "This bitch ain't a part of me"; trieste bende.
zit hier in mijn tuintje en is goed te horen , met de beelden van chris conrwel voor mequote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bruce is iig het concert metBadlands
begonnen.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bruce is iig het concert metBadlands
begonnen.
En toch krijgen ze het voor elkaarquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:32 schreef Tism het volgende:
Godverdomme wat zuigt die Chris Coronel tegenwoordig zeg, bijna niet te filmen!..
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:32 schreef candygirl het volgende:
[..]
zit hier in mijn tuintje en is goed te horen , met de beelden van chris conrwel voor me
Zozo, dat is dichtbij!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bruce backstage: http://qik.com/video/1773167 LIVE.
edit: inmiddels offline. "Put that away." Houd http://qik.com/leoloves in de gaten.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:32 schreef candygirl het volgende:
zit hier in mijn tuintje en is goed te horen , met de beelden van chris conrwel voor me![]()
Wat een heldquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Bruce
Meer pics @ http://www.flickr.com/photos/3fm/
Waar hoor je dat ?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:48 schreef ThunderChild het volgende:
Leuk dat ze de boel herhalen, maar moest de stilte ook herhaald worden ??![]()
quote:The Killers warmen Pinkpop op voor de Boss
De zon mag dan wel volop schijnen in Landgraaf, Pinkpop hoofdact The Killers heeft aan het eind van zijn optreden op zaterdag moeite om niet ondergesneeuwd te raken. Terwijl de band nog aan de laatste twee nummers van een in z’n totaliteit energieke en strakke set wil beginnen, kan techno-dj Dr. Lektroluv het niet laten om alvast in de tent naast het hoofdpodium snoeiharde technobeats over het Pinkpop-terrein te blazen. Lektroluv heeft letterlijk lak aan de Killers en dreigt de rockband te overstemmen.
Landgraaf
Door Niki van der Naald
Maar dat laat de groep uit Las Vegas niet zomaar gebeuren. de Killers laten zich er niet onder krijgen. Zanger Brandon Flowers zweept het publiek tijdens het nummer ‘Jenny was a Friend of mine’ nog even extra op. Het publiek joelt mee met de , die vanuit de zijkant van het podium gade geslagen worden door hun grote held: Bruce Springsteen zelf. The Boss ziet met eigen ogen hoe The Killers het veld alvast opwarmen voor zijn drie uur durende show van even later. Of het nu de zenuwen zijn, of de toekijkende ‘blik van de meester’, halverwege de verder prima set van The Killers dreigen ze even in te kakken. Nadat de groep er gelijk in knalt met nummer één hit ‘Human’ en inmiddels gouwe ouwe ‘Somebody Told Me’ draaien de muzikanten routinematig hun set van bekende nummers af. Frontman Flowers heeft het duidelijk wél naar zijn zin. De door vooral vrouwelijke bezoekers aanbeden zanger groeit steeds meer in zijn rol van podium-entertainer. The Boss kan trots zijn.
quote:#PP09: Roze massa danst bij The Killers
Niet alles wat blinkt is goud. Dat lijkt een beetje het centrale thema in veel nummers van The Killers. De band uit Las Vegas weet de sfeer van zijn thuisstad enigszins samen te vatten in het flashy decor op het podium. Maar achter die knipperende lichtjes en opschmück zit ook pijn, verdriet en wanhoop. Zanger Brandon Flowers weet deze emoties op geheel eigen wijze te etaleren. Het is onvoorstelbaar dat deze band amper vijf jaar geleden in de Melkweg nog een optreden gaf dat, inclusief toegift, slechts drie kwartier duurde. Nu slaagt The Killers er in om het gehele Megalandterrein in beweging te brengen. Zelfs bij de albumtracks gaan de handen op elkaar. Dit is die typische Pinkpopsfeer. Machtig mooi. Een moorddadig goed optreden van The Killers. Bruce Springsteen keek stiekem mee…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |