quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:23 schreef DeeCruise het volgende:
Dit was dan het einde van het live gedeelte voor vandaag neem ik aan?
De Peppers <3 Tja, ik vind het echt zuigen dat het niet mag, mocht vorig jaar ook al niet met RATM en LP volgens mij...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:13 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Met weemoed denk ik terug aan Pinkpop 2006, waar we gewoon de Red Hot Chili Peppers gewoon live konden zien . . .![]()
(en vervolgens klapte de livestream er een aantal keren uit)![]()
LP is alweer 2 jaar terug, en idd ook geen toestemming.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
De Peppers <3 Tja, ik vind het echt zuigen dat het niet mag, mocht vorig jaar ook al niet met RATM en LP volgens mij...
chris cornelquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:27 schreef candygirl het volgende:
wie is dat nu op 3 voor 12?of hoe heet die zanger![]()
Hoi.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:00 schreef Tourniquet het volgende:
Hier moet ik morgen op Pinkpop ook maar even langs![]()
[ afbeelding ]
http://www.mobypicture.com/user/Frank/view/245889
Chris Corronelquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Chris Corronel, zanger van Audioslave en Soundgarden.
Heeft hij Black Hole Sun ook gezongen?
Nee dat is de ex secretaris van Ajaxquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Chris Corronel, zanger van Audioslave en Soundgarden.
Heeft hij Black Hole Sun ook gezongen?
Da's net zo'n troost als Krezip voor Depeche Modequote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:07 schreef -Dries- het volgende:
Bruce geeft ook geen toestemming.
[3VOOR12Gids]
20:04
3VOOR12Gids
Geen Bruce Springsteen helaas op de Livestream, hij heeft geen toestemming gegeven. Maar niet getreurd! Chris Cornell en Elbow hierna PP09
ndammmnnn wat een lekker ding! heb hem net even gegoogeld maar hm in zijn jongere jaren nog mooierquote:
man man, dit optreden is toch beschamend slecht ? Ik weet niet wat hem bezielde om deze futloze popnummertjes te maken.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:28 schreef Haunter het volgende:
[..]
Chris Corronel
Man, wat een held was het eerst toch... Maar tegenwoordig met z'n "This bitch ain't a part of me"; trieste bende.
zit hier in mijn tuintje en is goed te horen , met de beelden van chris conrwel voor mequote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bruce is iig het concert metBadlands
begonnen.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bruce is iig het concert metBadlands
begonnen.
En toch krijgen ze het voor elkaarquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:32 schreef Tism het volgende:
Godverdomme wat zuigt die Chris Coronel tegenwoordig zeg, bijna niet te filmen!..
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:32 schreef candygirl het volgende:
[..]
zit hier in mijn tuintje en is goed te horen , met de beelden van chris conrwel voor me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |