Er bestaat een plug-in voor firefox waar je kan instellen dat een pagina na een bepaalde tijd automatisch refreshed voor je. Misschien is dat wat.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:19 schreef Haunter het volgende:
Ben ik de enige die niet begrijpt waarom de pagina niet automatisch refresht? (Behalve de livestream zelf) Ik kan me daar zo aan ergeren.
Oja, Elbow is tof!
Schuilen voor de enorme regenbui?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:19 schreef CherryLips het volgende:
klinkt best lekker, dat elbow.
waar was ik toen ze vorig jaar op ll stonden?
Ja, volgens mij welquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:21 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Schuilen voor de enorme regenbui?Elbow was geweldig vorig jaar op Lowlands!
Ze gaven het al aan, nu het achterveld in beeld. Lekker zonnigquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:33 schreef Desunoto het volgende:
En nu is het geluid er wel maar geen video. Doen ze goed.
Opzich geen problemen met F5en, maar ik vind het zo omslachtig en vervelend dat dan pas alle Twitterberichten en foto's gerefresht worden. Oftewel, waarom niet alle foto's + berichten refreshen, en de livestream lekker (zonder de stoppen of haperen) door laten gaan?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Er bestaat een plug-in voor firefox waar je kan instellen dat een pagina na een bepaalde tijd automatisch refreshed voor je. Misschien is dat wat.
Wij kwamen net van de camping, net de brug over toen het los ging. Tijdje wezen schuilen bij waar je muntjes kon halen dus ook helft van Elbow gemistquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Volgens mij stond ik eerst op het gras naast de Alpha, toen begon het enorm te regenen en zijn we gaan schuilen bij elbow
. maar toen heb ik alleen het einde gezien geloof ik.
Stelletje prutsers.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:33 schreef Desunoto het volgende:
En nu is het geluid er wel maar geen video. Doen ze goed.
Nee, is niet uitgezonden omdat The Killers geen toestemming gaven.quote:
Nou !!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:00 schreef Tourniquet het volgende:
Hier moet ik morgen op Pinkpop ook maar even langs![]()
http://www.mobypicture.com/user/Frank/view/245889
Daar kwam ik achter toen ik teruglas iddquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, is niet uitgezonden omdat The Killers geen toestemming gaven.
Met weemoed denk ik terug aan Pinkpop 2006, waar we gewoon de Red Hot Chili Peppers gewoon live konden zien . . .quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:07 schreef -Dries- het volgende:
[3VOOR12Gids]
20:04
3VOOR12Gids
Geen Bruce Springsteen helaas op de Livestream, hij heeft geen toestemming gegeven. Maar niet getreurd! Chris Cornell en Elbow hierna PP09
volgens mij niet...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Maar in theorie mag de VPRO wel integraal de volledige optredens van The Killers en Bruce Springsten uitzenden, heb ik begrepen?
Of ze daar de tijd voor hebben qua zendtijd is weer een ander verhaal.
Ook niet op TV ?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:22 schreef Asskicker14 het volgende:
De livestreaming voor vandaag is afgelopen, aangezien ze Springsteen niet mogen uitzenden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |