idd, ik hoor ze voor het eerst, maar vind ze echt tofquote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 13:33 schreef duymelijntje het volgende:
[..]
idd, ik hoor ze voor het eerst, maar vind ze echt tof
Ergens jammer. Had wel Kyteman & White Lies live willen zien . . .quote:
checkquote:Op zondag 31 mei 2009 13:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ergens jammer. Had wel Kyteman & White Lies live willen zien . . .![]()
Klinkt voor op de achtergrond wel lekker relaxed . . .quote:Op zondag 31 mei 2009 13:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ow god, Milow.
Hmja. Al heeft die mashup toch wel wat, vooral in combinatie met twitter, youtube en Flickr. Ben nog niet naar meer info op hun site op zoek gegaan, maar afgelopen jaren hadden ze idd ook recensies etc.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:54 schreef jmac het volgende:
Vind de verslaggeving van 3v12 echt ontzettend achteruit gegaan de afgelopen jaren. Het is een grote chaos inmiddels. Het moet allemaal hip/modern maar daardoor is alles totaal onduidelijk qua navigatie e.d.
Vroeger hadden ze gewoon 1 mooie festivalsite met interviews, sfeer repo's, recensies etc. en daarnaast beelden. En werd er ook veel uitgezonden. Het wordt steeds kariger (ligt natuurlijk ook aan artiesten maargoed.
Naast de mashupsite is er ook nog steeds deze he:quote:Op zondag 31 mei 2009 13:54 schreef jmac het volgende:
Vind de verslaggeving van 3v12 echt ontzettend achteruit gegaan de afgelopen jaren. Het is een grote chaos inmiddels. Het moet allemaal hip/modern maar daardoor is alles totaal onduidelijk qua navigatie e.d.
Vroeger hadden ze gewoon 1 mooie festivalsite met interviews, sfeer repo's, recensies etc. en daarnaast beelden. En werd er ook veel uitgezonden. Het wordt steeds kariger (ligt natuurlijk ook aan artiesten maargoed.
Hij was geweldig hoor ik van iedereen, als ik zo de recensies in de grote kranten online lees wordt dit niet snel meer overtroffenquote:Op zondag 31 mei 2009 13:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
Was Bruce nou echt goed? Ik vraag het me wel af eigenlijk!![]()
Ik was er niet bij, maar als ik wat recensies/reacties lees en vooral de video's @ YouTube zie/hoor was dit héél goed.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
Was Bruce nou echt goed? Ik vraag het me wel af eigenlijk!![]()
quote:Op zondag 31 mei 2009 14:08 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zag net op de Pinkpop site dat hij een 9 kreeg! Dan moet hij goed zijn.
quote:
Bruce Springsteen #13quote:01 - Badlands
02 - Out In The Street
03 - She's The One
04 - Outlaw Pete
05 - Radio Nowhere
06 - Working On A Dream
07 - Seeds
08 - Johnny 99
09 - The Ghost Of Tom Joad
10 - Raise Your Hand
11 - From Small Things (Big Things One Day Come) Tour Début
12 - Trapped
13 - I'm On Fire
14 - Thunder Road - Brandon Flowers from the Killers on stage
15 - Waitin' on a Sunny Day
16 - The Promised Land
17 - Lonesome Day
18 - The Rising
19 - Born To Run
-------------------End Of Main Set-------------------
20 - Tenth Avenue Freeze-Out
21 - Land of Hope & Dreams
22 - American Land
23 - Glory Days
24 - Dancing In The Dark
End
2 hours 30 minutes
quote:Op zondag 31 mei 2009 14:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik hou niet zo van Héze, maar die gitaar is mooi!
Ben ik ook nieuwgierig naar!quote:Op zondag 31 mei 2009 14:36 schreef jmac het volgende:
Is er iemand die rowwen opneemt en op rapidshare kan uploaden later?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |