abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 november 2009 @ 07:48:45 #103
131800 Tarado
capô de fusca
pi_74594161
Sponsor problem to thwart de la Rosa/Campos deal
Racing series F1
Date 2009-11-11
By Motorsport.com/GMM
quote:
Two candidates have overtaken Pedro de la Rosa as favourites to become Bruno Senna's 2010 teammate at Campos.

The Spanish team's chief Adrian Campos has this week revealed that his desired collaboration with de la Rosa, McLaren's main test driver, is likely to fall over due to a lack of corporate backing.

"I would like to have Pedro de la Rosa, but he is Spanish and there are problems with the sponsorships of Spaniards," he said.

"There are other options from Russia and Venezuela, but everything depends on the sponsors," Campos added.

Team president Jose Ramon Carabante clarified that Pastor Maldonado is the front-running Venezuelan, while the Russian referred to by Campos is Vitaly Petrov.
pi_74594213
quote:
Op woensdag 11 november 2009 07:48 schreef Tarado het volgende:
Sponsor problem to thwart de la Rosa/Campos deal
Racing series F1
Date 2009-11-11
By Motorsport.com/GMM
[..]
bel anders erkende pay drivers als Yoong, Rosset, Diniz of Albers. Dan sta je zeker achteraan!
pi_74599780
quote:
Op woensdag 11 november 2009 07:54 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

bel anders erkende pay drivers als Yoong, Rosset, Diniz of Albers. Dan sta je zeker achteraan!

Yoong stond inderdaad te boek als paydriver. Pas in de A1 viel me op dat hij zo slecht nog niet was. Hij heeft Verstappen weleens om zijn oren gereden. Beetje flauw om Albers af te doen als paydriver. De man heeft ooit het prestigieuze F3 kampioenschap op zijn naam weten te schrijven dat nu bekend staat als Euroseries. Dan moet je wel iets kunnen.
pi_74620757
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:14 schreef Trystar het volgende:
Ik hoop het, Villeneuve
Wat heeft die gozer nou helemaal gepresteerd dan? 1x WDC met een auto die 6 uur sneller was dan de rest maar voor de rest niks gepresteerd. Die gast was vroeger al overbodig, nu al helemaal.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_74627334
quote:
Op woensdag 11 november 2009 22:49 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Wat heeft die gozer nou helemaal gepresteerd dan? 1x WDC met een auto die 6 uur sneller was dan de rest maar voor de rest niks gepresteerd. Die gast was vroeger al overbodig, nu al helemaal.
Eindelijk weer eens een karakter in de F1. Iemand die voor zijn (ongezouten) mening durft uit te komen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_74635631
Toyota schijnt nu hun nieuwe chassis te koop hebben staan. Lijkt me erg interessant voor een nieuw team.
pi_74638743
quote:
Brawn refuses to budge on Button pay demands

Ross Brawn re-iterates that the wage demands of newly-crowned F1 World Champion Jenson Button will not be met in 2010 - but that the British star will be granted more freedom in terms of securing personal sponsorship deals

Ross Brawn is continuing to play hardball with Jenson Button as the pair endeavour to come to some sort of resolution regarding the newly-crowned F1 World Champion's salary in 2010 – as McLaren-Mercedes waits in the wings should no deal be forthcoming.

Button surrendered about two-thirds of his annual £8 million retainer in the wake of parent company Honda's sudden and shock withdrawal late last year, agreeing to take a cut to help the Brackley-based outfit stay afloat over the difficult winter months as the team morphed slowly into Brawn GP.

Now, however, off the back of his title-winning run and the better financial health of the squad as a result of prize money and Virgin's involvement, the British star is pushing for his erstwhile pay packet to be re-instated – a request that Brawn, as team principal, is unwilling to meet, conceding only that the 29-year-old will be granted greater leeway to negotiate his own personal sponsorship agreements.

“We can offer a higher proportion of driver freedom,” the Englishman told British newspaper The Guardian, “and that will probably be the route we will go. “Jenson has some freedom for his own endorsements, but he has a commitment to meet our obligations.”

Whilst Button has repeatedly made clear that staying with the team that supported him all the way to the drivers' crown is his favoured option, McLaren is also understood to have expressed an interest in securing the services of the Frome-born ace in-place of Heikki Kovalainen, in what would likely constitute an all-British line-up in 2010 alongside his predecessor as world champion, Lewis Hamilton. The Woking-based operation is currently baulking at Kimi Raikkonen's wage demands, but would likely be more capable of affording those of Button.
Calm down, please!
pi_74642104
quote:
Op donderdag 12 november 2009 14:58 schreef Big-Ern het volgende:
Toyota schijnt nu hun nieuwe chassis te koop hebben staan. Lijkt me erg interessant voor een nieuw team.
USF1 schijnt een gegadigde te zijn voor het chassis van de TF110.
  vrijdag 13 november 2009 @ 21:03:33 #111
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_74678584
quote:
Op donderdag 12 november 2009 18:18 schreef ElmarO het volgende:

[..]

USF1 schijnt een gegadigde te zijn voor het chassis van de TF110.
Vandaar dat ze nog een crashtest hebben gedaan zeker?

Maar aan de andere kant is het toch onwaarschijnlijk, ze hebben zelf een hele fabriek om een auto te bouwen...
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_74678686
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 21:03 schreef 4-elements het volgende:

[..]

Vandaar dat ze nog een crashtest hebben gedaan zeker?

Maar aan de andere kant is het toch onwaarschijnlijk, ze hebben zelf een hele fabriek om een auto te bouwen...
Klopt, maar aan de andere kant kan je als USF1 zijnde op een leuke manier aan een vrij behoorlijke wagen komen. Helemaal voor een debutant. De TF109 heeft afgelopen seizoen toch 59,5 punten weten te behalen. Ik denk dat ze daar met ongeveer de helft van dat aantal al meer dan tevreden zullen zijn.
pi_74679431
Als ik nieuwkomer ben in de F1 met een goedgekeurd chassis zou ik heel graag een chassis willen hebben van een team dat al jaren meegaat in de F1 en er miljarden tegenaan heeft gegooid met de duurste high-tech windtunnels die ik nooit kan betalen ... puur om er een jaartje van te leren.
Calm down, please!
pi_74688297
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 21:03 schreef 4-elements het volgende:

[..]

Vandaar dat ze nog een crashtest hebben gedaan zeker?

Maar aan de andere kant is het toch onwaarschijnlijk, ze hebben zelf een hele fabriek om een auto te bouwen...


Ik heb nog nooit een compleet nieuw team gezien die vanuit het niets een goede auto kan bouwen. Toyota is nooit een topteam geweest, maar waren inmiddels wel in staat om een auto te bouwen die zo af en toe met de top mee kon komen, en flink wat punten mee kon snoepen.
Als nieuw team zou ik ook altijd zo'n chassis willen hebben!
  zaterdag 14 november 2009 @ 10:03:23 #115
131800 Tarado
capô de fusca
pi_74774405
quote:
Manor Grand Prix strikt Glock voor 2010
17 november 2009

Timo Glock zal volgend seizoen uitkomen voor het nieuwe team van Manor Grand Prix. Dat maakte het team dinsdagochtend bekend. De Duitser reed het afgelopen seizoen voor Toyota, maar moest de laatste drie races uitzitten na een flinke crash op Suzuka.

Manor is het tweede nieuwe team dat een coureur bekend maakt voor volgend jaar, nadat Bruno Senna vorige week al werd bevestigd bij Campos. Glock leek de grootste kanshebber op het tweede stoeltje bij Renault, maar koos dus toch voor het hagelnieuwe Manor. "Ik had meerdere opties voor 2010, onder andere bij meer gevestigde teams", zei Glock. "Iedere coureur wil ooit wereldkampioen worden, maar de manier waarop ik wil slagen is door te helpen met het opbouwen van een team. Dat is ook waarom ik zo enthousiast ben over de kans bij Manor."

Ik heb veel tijd doorgebracht met Nick Wirth, John Booth en andere leden van het team en wat me het meeste aansprak is dat dit een echt raceteam is, wat gerund wordt door echte racers. Het team mag dan klein zijn, maar heeft flinke ambities en een indrukwekkend ontwikkelingsprogramma. Ik heb er alle vertrouwen in dat ik een grote rol kan spelen op het gebied van technische ondersteuning en dat het een fantastische kans is voor me. Ik kan niet wachten om aan het begin van volgend jaar de auto te gaan testen."
http://f1.gpupdate.net/nl(...)ikt-glock-voor-2010/
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_74774510
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:11:30 #118
131800 Tarado
capô de fusca
pi_74776118
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:02 schreef sasquatsch het volgende:
Glock naar Manor
Dat is toch een slecht teken voor Renault omdat hij bijna daar had getekend
pi_74776187
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:11 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat is toch een slecht teken voor Renault omdat hij bijna daar had getekend
hij zal liever zekerheid willen hebben denk ik.
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:18:32 #120
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_74776299
Jenson Button agrees to join McLaren on three-year, £6m-a-year deal

Als het waar is dan begrijp ik het wel. Bij Mercedes zou ie feitelijk toch al 2e rijder worden naast de door Mercedes (dubbel)betaalde Rosberg. Dan kun je beter voor duidelijkheid kiezen + het geld + een gegarandeerd snelle auto. En met de regelaanpassingen van volgend jaar geef ik hem nog wel wat kansen tegenover Hamilton.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 17 november 2009 @ 11:18:42 #121
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_74776305
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:11 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat is toch een slecht teken voor Renault omdat hij bijna daar had getekend
Mja, ik heb goede hoop dat Renault juist nu wel wil blijven. Ze hebben aangegeven tegen fabrieksteams te willen racen en met de komst van een fabrieksteam van Mercedes is er voor de Fransen opeens veel meer eer te behalen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 17 november 2009 @ 11:35:10 #122
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_74776780
Dat van Button schijnt al rond te zijn:

[Upd] \'Button rond met McLaren\'
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_74778363
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 17 november 2009 @ 12:36:58 #124
131800 Tarado
capô de fusca
pi_74778468
quote:
Ik hoop dat het lukt al is het alleen maar om Kimi in de F1 (McLaren) te houden, die lijkt me ook beter opgewassen tegen Hamilton dan Button.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 17 november 2009 @ 12:47:13 #126
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_74778751
quote:
Dat zegt heel wat. Gelukkig hou ik het in mijn bericht nog op geruchten, want een officiële aankondiging is het niet
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:11:53 #127
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_74779509
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:36 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik hoop dat het lukt al is het alleen maar om Kimi in de F1 (McLaren) te houden, die lijkt me ook beter opgewassen tegen Hamilton dan Button.
Dat ligt er helaas vaak maar net aan in welke motivatie-staat Kimi verkeert.
pi_74779813
Ik denk dat Button Hamilton nog wel eens de oren kan wassen

Neem nou de slechte start van McLaren dit seizoen ... voor Ham was dat een leermoment, voor Button niet ... die had het vast beter gedaan in de McLaren (denk ik).

Button is mega-constant en kan -naar gelang de situatie dat verlangt- langzaam de druk opvoeren en snellere ronden rijden. Hamilton is meer een sprinter / do-or-die-driver. Ham heeft inmiddels wel beter geleerd z'n banden te gebruiken en met fuel management is hij ook gevorderd maar Button echt op alles toch echt een streepje voor, denk ik.

Button + Hamilton in McLaren =

Kimi + McLaren = zoooo 2006
Calm down, please!
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 17 november 2009 @ 13:35:28 #129
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_74780160
Button is een coureur met een hele soepele rijstijl. Dat heb je denk ik volgend jaar met het verbod op bijtanken wel nodig. Hamilton daarentegen is veel agressiever. Dus het zou met niet verbazen dat hij of een van de andere coureurs in de eerste race zonder brandstof komt te staan.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_74782400
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:21 schreef Googolplexian het volgende:
Ik denk dat Button Hamilton nog wel eens de oren kan wassen

Neem nou de slechte start van McLaren dit seizoen ... voor Ham was dat een leermoment, voor Button niet ... die had het vast beter gedaan in de McLaren (denk ik).

Button is mega-constant en kan -naar gelang de situatie dat verlangt- langzaam de druk opvoeren en snellere ronden rijden. Hamilton is meer een sprinter / do-or-die-driver. Ham heeft inmiddels wel beter geleerd z'n banden te gebruiken en met fuel management is hij ook gevorderd maar Button echt op alles toch echt een streepje voor, denk ik.

Button + Hamilton in McLaren =

Kimi + McLaren = zoooo 2006
Doet me een beetje denken aan Senna - Prost bij McLaren eind jaren '80. Senna de aggressievere (en snellere) rijder en Prost de meer berekenende (constantere) rijder.

Zou dus nog een mooi jaartje kunnen worden als er net zo'n vete ontstaat.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_74782616
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:35 schreef Peterselieman het volgende:
Button is een coureur met een hele soepele rijstijl. Dat heb je denk ik volgend jaar met het verbod op bijtanken wel nodig. Hamilton daarentegen is veel agressiever. Dus het zou met niet verbazen dat hij of een van de andere coureurs in de eerste race zonder brandstof komt te staan.
Dan lach ik me echt helemaal de tering
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:55:55 #132
131800 Tarado
capô de fusca
pi_74782641
Toch heb ik het idee dat als Ross Brawn Button werkelijk zo goed vond als bijvoorbeeld Schumacher hij er alles aan zou doen om hem te behouden want een coureur die een paar tienden van een ronde tijd afhaalt is natuurlijk veel geld waard (een paar tienden in ontwikkeling kost ook veel)

Blijkbaar hebben de gegevens die Brawn van Button in de 2e helft van het seizoen heeft vergaard laten zien dat hij zo'n rijder niet is en dus het extra geld niet waard is
pi_74782683
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:55 schreef Tarado het volgende:
Toch heb ik het idee dat als Ross Brawn Button werkelijk zo goed vond als bijvoorbeeld Schumacher hij er alles aan zou doen om hem te behouden want een coureur die een paar tienden van een ronde tijd afhaalt is natuurlijk veel geld waard (een paar tienden in ontwikkeling kost ook veel)

Blijkbaar hebben de gegevens die Brawn van Button in de 2e helft van het seizoen heeft vergaard laten zien dat hij zo'n rijder niet is en dus het extra geld niet waard is
of Ross weet iets wat wij niet weten en de Duitse media roept: Mercedes heeft Schumi gebeld
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:01:59 #134
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_74782849
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:35 schreef Peterselieman het volgende:
Button is een coureur met een hele soepele rijstijl. Dat heb je denk ik volgend jaar met het verbod op bijtanken wel nodig. Hamilton daarentegen is veel agressiever. Dus het zou met niet verbazen dat hij of een van de andere coureurs in de eerste race zonder brandstof komt te staan.
De mogelijkheden voor een tactiek waarbij de ene rijder regelmatig helemaal afgetankt moest starten en de ander niet is ook niet meer mogelijk. Dat zou beide coureurs qua prestaties dichter tot elkaar moeten brengen. Ik denk eigenlijk dat Button bij McLaren veel beter zou presteren dan z'n critici denken. Het is sowieso een coureur die nog steeds (zelfs nu ie wereldkampioen is!) erg onderschat wordt.

Maar eigenlijk hoop ik dat het toch nog goed komt tussen Button en Brawn/Mercedes. Het zou voor beiden beter zijn denk ik. Mercedes zou zich, met de regelveranderingen van komend jaar, moeten richten op stabiliteit op alle vlakken. Een vertrek van Button past daar absoluut niet in.

Kunnen ze Button geen prestatiebonus geven of zo? Of in ieder geval iets waaruit spreekt dat ze hem graag willen houden. Want dat idee krijg je nu nauwelijks.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 17 november 2009 @ 15:15:38 #135
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_74783236
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:01 schreef beantherio het volgende:

[..]

De mogelijkheden voor een tactiek waarbij de ene rijder regelmatig helemaal afgetankt moest starten en de ander niet is ook niet meer mogelijk.
Ze moeten idd allemaal volledig afgetankt zijn, maar ik denk dat je met de verschillen in rijstijlen wel verschillen moet gaan zien. Misschien niet in het aantal mee te nemen liters, maar wel in rondetijden tijdens de race.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_74784764
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:15 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ze moeten idd allemaal volledig afgetankt zijn, maar ik denk dat je met de verschillen in rijstijlen wel verschillen moet gaan zien. Misschien niet in het aantal mee te nemen liters, maar wel in rondetijden tijdens de race.
En dat is precies de reden dat ik tegen bijtanken ben. Nu krijgen we aan het begin van de race andere mensen die sneller zijn dan aan het eind van de race in plaats van dat het steeds dezelfde mensen zijn. Dus wordt er hopelijk zowel aan het begin als aan het eind van de race (en er tussenin) meer ingehaald
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_74785496
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:04 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

En dat is precies de reden dat ik tegen bijtanken ben. Nu krijgen we aan het begin van de race andere mensen die sneller zijn dan aan het eind van de race in plaats van dat het steeds dezelfde mensen zijn. Dus wordt er hopelijk zowel aan het begin als aan het eind van de race (en er tussenin) meer ingehaald
Erm ... meer benzine = hoger zwaartepunt = minder mechanische grip = minder inhalen

Het wordt, zo mogelijk, NOG monotoner.
Calm down, please!
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 17 november 2009 @ 16:30:41 #138
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_74785601
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_74786221
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:27 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Erm ... meer benzine = hoger zwaartepunt = minder mechanische grip = minder inhalen

Het wordt, zo mogelijk, NOG monotoner.
Maakt niet uit als ze de aerodynamische grip dan ook verkleinen door bijvoorbeeld kleinere voorvleugels te gebruiken. Zolang de verhouding maar in het voordeel is van de mechanische grip. En dat is nu helaas niet zo.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_74796298
quote:
Oh?????????????????
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  woensdag 18 november 2009 @ 00:25:46 #142
131800 Tarado
capô de fusca
pi_74806547
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_74807064
Calmer than you are
  woensdag 18 november 2009 @ 10:05:51 #145
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_74807395
quote:
Vertaling: "als je met McLaren blijft praten dan worden we boos"
quote:
Jammer. Het is wel goed om te horen dat ie de deur niet helemaal dicht gooit, alhoewel ik niet verwacht dat er in 2011 wel teams zullen zijn die zijn salaris kunnen betalen.
  woensdag 18 november 2009 @ 13:16:59 #146
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_74813733
Volgens de BBC heeft Button nu ook daadwerkelijk getekend bij McLaren. De officiële aankondiging zou later vandaag moeten volgen.
pi_74814074
Erg luxe om twee wereldkampioenen voor je team te hebben rijden
Calm down, please!
  woensdag 18 november 2009 @ 13:32:26 #148
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_74814275
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:26 schreef Googolplexian het volgende:
Erg luxe om twee wereldkampioenen voor je team te hebben rijden
Mercedes heeft straks 2 coureurs die beiden hun eerste race nog moeten winnen.

Niet dat ik verder geen respect heb voor Rosberg en Heidfeld.
  woensdag 18 november 2009 @ 14:03:45 #149
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
  woensdag 18 november 2009 @ 14:43:36 #150
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_74816772
Tijd voor een up-to-date lijstje:

Silly Season 2010 - 13 teams, 26 rijders
Updated: 18-11-2009

Team: Vodafone McLaren Mercedes (Mercedes klantenteam)
Motor: Mercedes FO108X
1ste Rijder: Lewis Hamilton (contract tot 2012)
2de Rijder: Jenson Button (meerjarig contract)

Brawn GP Formula One (Mercedes fabrieksteam - teamnaam kan veranderen)
Motor: Mercedes FO108X
1ste Rijder:
2de Rijder:
Geruchten: Nico Rosberg (Waarschijnlijker na Mercedes deal), Nick Heidfeld (geruchten, tevens voormalig Mercedes protegé)

Red Bull Racing
Motor: Renault RS27 (Huidig, contract verlenging verwacht), Cosworth CA201 (Geruchten), Mercedes (Onwaarschijnlijk)
1ste Rijder: Sebastian Vettel (contract tot en met 2011, optie voor 2012)
2de Rijder: Mark Webber (contract voor 2010)

Team: Scuderia Ferrari Marlboro (Santander teamnaamsponsor?)
Motor: Ferrari 056
1ste Rijder: Felipe Massa (contract voor 2010)
2de Rijder: Fernando Alonso (contract tot en met 2012)

AT&T Williams
Motor: Cosworth CA2010
1ste Rijder: Rubens Barrichello (contract bevestigd)
2de Rijder: Nico Hulkenberg (contract bevestigd, waarschijnlijk meerjarig)

Team: Renault F1 Team
Motor: Renault R27
1ste Rijder: Robert Kubica (contract voor 2010)
2de Rijder:
Geruchten: Romain Grosjean, Nick Heidfeld, Adrian Sutil, Heikki Kovalainen, Lucas di Grassi, Vitaly Petrov

Force India F1 Team
Motor: Mercedes FO108X
1ste Rijder: Adrian Sutil (optie voor 2010 opgenomen, staat vrij om naar een groter team te verhuizen)
2de Rijder: Vitantonio Liuzzi (contract tot en met 2011)
Geruchten: Nelson Piquet (in geval Sutil vertrekt), Karun Chandhok (Indiër)

Team: Scuderia Toro Rosso
Motor: Ferrari 056 (contract schijnt tot en met 2010 te gelden)
1ste Rijder:
2de Rijder:
Geruchten: Sébastien Buemi (waarsch. nieuw contract), Jaime Alguersuari, jr (waarsch. nieuw contract)

Campos Meta Team
Motor: Cosworth CA2010 (chassis ontworpen door Dallara)
1ste Rijder: Bruno Senna (contract bevestigd)
2de Rijder:
Geruchten: Vitaly Petrov (Campos verleden, brengt tevens geld mee), Pedro de la Rosa, Pastor Maldonado, José Maria López, Nelson Piquet

Virgin Manor F1 Team
Motor: Cosworth CA2010
1ste Rijder: Timo Glock (contract tot en met 2011, optie voor 2012)
2de Rijder:
Geruchten: Nelson Piquet

Best Buy Team US F1
Motor: Cosworth CA2010
1ste Rijder:
2de Rijder:
Geruchten: Jacques Villeneuve, Jonathan Summerton

1Malaysia Lotus F1 Team
Motor: Cosworth CA2010
1ste Rijder:
2de Rijder:
Geruchten: Jarno Trulli, Takuma Sato, Kumui Kobayashi, Jacques Villeneuve

Team: Sauber Petronas F1 Team (Qadbak)
Motor: Ferrari 056 - Petronas badge (geruchten)
1ste Rijder:
2de Rijder:
Geruchten: Nick Heidfeld, Christian Klien, Giancarlo Fisichella (geruchten over deal Ferrari motoren)

Wat een ongekend Silly Season dit jaar. En we zijn pas net begonnen.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 18 november 2009 @ 14:46:21 #151
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_74816877
Bij Renault wordt ook nog Franck Montagny genoemd
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_74817124
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:32 schreef beantherio het volgende:

[..]

Mercedes heeft straks 2 coureurs die beiden hun eerste race nog moeten winnen.

Niet dat ik verder geen respect heb voor Rosberg en Heidfeld.
Pa Rosberg moest zijn eerste race ook nog winnen toen 'ie naar Williams ging. Toen werd 'ie wereldkampioen (met maar een gewonnen race in een bizar seizoen).
  woensdag 18 november 2009 @ 15:06:17 #153
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_74817670
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:46 schreef Peterselieman het volgende:
Bij Renault wordt ook nog Franck Montagny genoemd.
Toegevoegd, + Buemi is bevestigd bij Toro Rosso.
Veel geruchten omtrent dat tweede Renault stoeltje.

Silly Season 2010 - 13 teams, 26 rijders
Updated: 18-11-2009

Team: Vodafone McLaren Mercedes (Mercedes klantenteam)
Motor: Mercedes FO108X
1ste Rijder: Lewis Hamilton (contract tot 2012)
2de Rijder: Jenson Button (meerjarig contract)

Mercedes Grand Prix (Mercedes fabrieksteam)
Motor: Mercedes FO108X
1ste Rijder:
2de Rijder:
Geruchten: Nico Rosberg (Waarschijnlijker na Mercedes deal), Nick Heidfeld (geruchten, tevens voormalig Mercedes protegé)

Red Bull Racing
Motor: Renault RS27 (Huidig, contract verlenging verwacht), Cosworth CA2010 (Geruchten)
1ste Rijder: Sebastian Vettel (contract tot en met 2011, optie voor 2012)
2de Rijder: Mark Webber (contract voor 2010)

Team: Scuderia Ferrari Marlboro (Santander teamnaamsponsor?)
Motor: Ferrari 056
1ste Rijder: Felipe Massa (contract voor 2010)
2de Rijder: Fernando Alonso (contract tot en met 2012)

AT&T Williams
Motor: Cosworth CA2010
1ste Rijder: Rubens Barrichello (contract bevestigd)
2de Rijder: Nico Hulkenberg (contract bevestigd, waarschijnlijk meerjarig)

Team: Renault F1 Team
Motor: Renault R27
1ste Rijder: Robert Kubica (contract voor 2010)
2de Rijder:
Geruchten: Romain Grosjean, Franck Montagny, Nick Heidfeld, Adrian Sutil, Heikki Kovalainen, Lucas di Grassi, Vitaly Petrov

Force India F1 Team
Motor: Mercedes FO108X
1ste Rijder: Adrian Sutil (optie voor 2010 opgenomen, staat vrij om naar een groter team te verhuizen)
2de Rijder: Vitantonio Liuzzi (contract tot en met 2011)
Geruchten: Nelson Piquet (in geval Sutil vertrekt), Neel Jani, Giancarlo Fisichella, Karun Chandhok (Indiër)

Team: Scuderia Toro Rosso
Motor: Ferrari 056 (contract schijnt tot en met 2010 te gelden)
1ste Rijder: Sébastien Buemi (contract voor 2010)
2de Rijder:
Geruchten: Jaime Alguersuari, jr (waarsch. nieuw contract)

Campos Meta Team
Motor: Cosworth CA2010 (chassis ontworpen door Dallara)
1ste Rijder: Bruno Senna (contract bevestigd)
2de Rijder:
Geruchten: Vitaly Petrov (Campos verleden, brengt tevens geld mee), Pedro de la Rosa, Pastor Maldonado, José Maria López, Nelson Piquet

Virgin Manor F1 Team
Motor: Cosworth CA2010
1ste Rijder: Timo Glock (contract tot en met 2011, optie voor 2012)
2de Rijder:
Geruchten: Nelson Piquet, Lucas di Grassi

Best Buy Team US F1
Motor: Cosworth CA2010 (geruchten omtrent chassis overname voormalig Toyota F1-team)
1ste Rijder:
2de Rijder:
Geruchten: Jacques Villeneuve, Jonathan Summerton

1Malaysia Lotus F1 Team
Motor: Cosworth CA2010
1ste Rijder:
2de Rijder:
Geruchten: Jarno Trulli, Takuma Sato, Kumui Kobayashi, Jacques Villeneuve

Team: Sauber Petronas F1 Team (Qadbak)
Motor: Ferrari 056 - Petronas badge (geruchten)
1ste Rijder:
2de Rijder:
Geruchten: Nick Heidfeld, Christian Klien, Giancarlo Fisichella (geruchten over deal Ferrari motoren)

[ Bericht 0% gewijzigd door Kleffe_Dop op 18-11-2009 16:07:45 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')