abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74573513
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:33 schreef Tarado het volgende:

Dit betekent dat het STR rijdersduo voor 2010 ook bekend is.

Toro Rosso confirm Buemi, hint at Jaime
Calm down, please!
  dinsdag 10 november 2009 @ 15:41:58 #102
131800 Tarado
capô de fusca
pi_74575412
quote:
Alleen Buemi dus voorlopig , de puzzel gaat verder
  woensdag 11 november 2009 @ 07:48:45 #103
131800 Tarado
capô de fusca
pi_74594161
Sponsor problem to thwart de la Rosa/Campos deal
Racing series F1
Date 2009-11-11
By Motorsport.com/GMM
quote:
Two candidates have overtaken Pedro de la Rosa as favourites to become Bruno Senna's 2010 teammate at Campos.

The Spanish team's chief Adrian Campos has this week revealed that his desired collaboration with de la Rosa, McLaren's main test driver, is likely to fall over due to a lack of corporate backing.

"I would like to have Pedro de la Rosa, but he is Spanish and there are problems with the sponsorships of Spaniards," he said.

"There are other options from Russia and Venezuela, but everything depends on the sponsors," Campos added.

Team president Jose Ramon Carabante clarified that Pastor Maldonado is the front-running Venezuelan, while the Russian referred to by Campos is Vitaly Petrov.
pi_74594213
quote:
Op woensdag 11 november 2009 07:48 schreef Tarado het volgende:
Sponsor problem to thwart de la Rosa/Campos deal
Racing series F1
Date 2009-11-11
By Motorsport.com/GMM
[..]
bel anders erkende pay drivers als Yoong, Rosset, Diniz of Albers. Dan sta je zeker achteraan!
pi_74599780
quote:
Op woensdag 11 november 2009 07:54 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

bel anders erkende pay drivers als Yoong, Rosset, Diniz of Albers. Dan sta je zeker achteraan!

Yoong stond inderdaad te boek als paydriver. Pas in de A1 viel me op dat hij zo slecht nog niet was. Hij heeft Verstappen weleens om zijn oren gereden. Beetje flauw om Albers af te doen als paydriver. De man heeft ooit het prestigieuze F3 kampioenschap op zijn naam weten te schrijven dat nu bekend staat als Euroseries. Dan moet je wel iets kunnen.
pi_74620757
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:14 schreef Trystar het volgende:
Ik hoop het, Villeneuve
Wat heeft die gozer nou helemaal gepresteerd dan? 1x WDC met een auto die 6 uur sneller was dan de rest maar voor de rest niks gepresteerd. Die gast was vroeger al overbodig, nu al helemaal.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_74627334
quote:
Op woensdag 11 november 2009 22:49 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Wat heeft die gozer nou helemaal gepresteerd dan? 1x WDC met een auto die 6 uur sneller was dan de rest maar voor de rest niks gepresteerd. Die gast was vroeger al overbodig, nu al helemaal.
Eindelijk weer eens een karakter in de F1. Iemand die voor zijn (ongezouten) mening durft uit te komen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_74635631
Toyota schijnt nu hun nieuwe chassis te koop hebben staan. Lijkt me erg interessant voor een nieuw team.
pi_74638743
quote:
Brawn refuses to budge on Button pay demands

Ross Brawn re-iterates that the wage demands of newly-crowned F1 World Champion Jenson Button will not be met in 2010 - but that the British star will be granted more freedom in terms of securing personal sponsorship deals

Ross Brawn is continuing to play hardball with Jenson Button as the pair endeavour to come to some sort of resolution regarding the newly-crowned F1 World Champion's salary in 2010 – as McLaren-Mercedes waits in the wings should no deal be forthcoming.

Button surrendered about two-thirds of his annual £8 million retainer in the wake of parent company Honda's sudden and shock withdrawal late last year, agreeing to take a cut to help the Brackley-based outfit stay afloat over the difficult winter months as the team morphed slowly into Brawn GP.

Now, however, off the back of his title-winning run and the better financial health of the squad as a result of prize money and Virgin's involvement, the British star is pushing for his erstwhile pay packet to be re-instated – a request that Brawn, as team principal, is unwilling to meet, conceding only that the 29-year-old will be granted greater leeway to negotiate his own personal sponsorship agreements.

“We can offer a higher proportion of driver freedom,” the Englishman told British newspaper The Guardian, “and that will probably be the route we will go. “Jenson has some freedom for his own endorsements, but he has a commitment to meet our obligations.”

Whilst Button has repeatedly made clear that staying with the team that supported him all the way to the drivers' crown is his favoured option, McLaren is also understood to have expressed an interest in securing the services of the Frome-born ace in-place of Heikki Kovalainen, in what would likely constitute an all-British line-up in 2010 alongside his predecessor as world champion, Lewis Hamilton. The Woking-based operation is currently baulking at Kimi Raikkonen's wage demands, but would likely be more capable of affording those of Button.
Calm down, please!
pi_74642104
quote:
Op donderdag 12 november 2009 14:58 schreef Big-Ern het volgende:
Toyota schijnt nu hun nieuwe chassis te koop hebben staan. Lijkt me erg interessant voor een nieuw team.
USF1 schijnt een gegadigde te zijn voor het chassis van de TF110.
  vrijdag 13 november 2009 @ 21:03:33 #111
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_74678584
quote:
Op donderdag 12 november 2009 18:18 schreef ElmarO het volgende:

[..]

USF1 schijnt een gegadigde te zijn voor het chassis van de TF110.
Vandaar dat ze nog een crashtest hebben gedaan zeker?

Maar aan de andere kant is het toch onwaarschijnlijk, ze hebben zelf een hele fabriek om een auto te bouwen...
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_74678686
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 21:03 schreef 4-elements het volgende:

[..]

Vandaar dat ze nog een crashtest hebben gedaan zeker?

Maar aan de andere kant is het toch onwaarschijnlijk, ze hebben zelf een hele fabriek om een auto te bouwen...
Klopt, maar aan de andere kant kan je als USF1 zijnde op een leuke manier aan een vrij behoorlijke wagen komen. Helemaal voor een debutant. De TF109 heeft afgelopen seizoen toch 59,5 punten weten te behalen. Ik denk dat ze daar met ongeveer de helft van dat aantal al meer dan tevreden zullen zijn.
pi_74679431
Als ik nieuwkomer ben in de F1 met een goedgekeurd chassis zou ik heel graag een chassis willen hebben van een team dat al jaren meegaat in de F1 en er miljarden tegenaan heeft gegooid met de duurste high-tech windtunnels die ik nooit kan betalen ... puur om er een jaartje van te leren.
Calm down, please!
pi_74688297
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 21:03 schreef 4-elements het volgende:

[..]

Vandaar dat ze nog een crashtest hebben gedaan zeker?

Maar aan de andere kant is het toch onwaarschijnlijk, ze hebben zelf een hele fabriek om een auto te bouwen...


Ik heb nog nooit een compleet nieuw team gezien die vanuit het niets een goede auto kan bouwen. Toyota is nooit een topteam geweest, maar waren inmiddels wel in staat om een auto te bouwen die zo af en toe met de top mee kon komen, en flink wat punten mee kon snoepen.
Als nieuw team zou ik ook altijd zo'n chassis willen hebben!
  zaterdag 14 november 2009 @ 10:03:23 #115
131800 Tarado
capô de fusca
pi_74774405
quote:
Manor Grand Prix strikt Glock voor 2010
17 november 2009

Timo Glock zal volgend seizoen uitkomen voor het nieuwe team van Manor Grand Prix. Dat maakte het team dinsdagochtend bekend. De Duitser reed het afgelopen seizoen voor Toyota, maar moest de laatste drie races uitzitten na een flinke crash op Suzuka.

Manor is het tweede nieuwe team dat een coureur bekend maakt voor volgend jaar, nadat Bruno Senna vorige week al werd bevestigd bij Campos. Glock leek de grootste kanshebber op het tweede stoeltje bij Renault, maar koos dus toch voor het hagelnieuwe Manor. "Ik had meerdere opties voor 2010, onder andere bij meer gevestigde teams", zei Glock. "Iedere coureur wil ooit wereldkampioen worden, maar de manier waarop ik wil slagen is door te helpen met het opbouwen van een team. Dat is ook waarom ik zo enthousiast ben over de kans bij Manor."

Ik heb veel tijd doorgebracht met Nick Wirth, John Booth en andere leden van het team en wat me het meeste aansprak is dat dit een echt raceteam is, wat gerund wordt door echte racers. Het team mag dan klein zijn, maar heeft flinke ambities en een indrukwekkend ontwikkelingsprogramma. Ik heb er alle vertrouwen in dat ik een grote rol kan spelen op het gebied van technische ondersteuning en dat het een fantastische kans is voor me. Ik kan niet wachten om aan het begin van volgend jaar de auto te gaan testen."
http://f1.gpupdate.net/nl(...)ikt-glock-voor-2010/
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_74774510
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:11:30 #118
131800 Tarado
capô de fusca
pi_74776118
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:02 schreef sasquatsch het volgende:
Glock naar Manor
Dat is toch een slecht teken voor Renault omdat hij bijna daar had getekend
pi_74776187
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:11 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat is toch een slecht teken voor Renault omdat hij bijna daar had getekend
hij zal liever zekerheid willen hebben denk ik.
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:18:32 #120
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_74776299
Jenson Button agrees to join McLaren on three-year, £6m-a-year deal

Als het waar is dan begrijp ik het wel. Bij Mercedes zou ie feitelijk toch al 2e rijder worden naast de door Mercedes (dubbel)betaalde Rosberg. Dan kun je beter voor duidelijkheid kiezen + het geld + een gegarandeerd snelle auto. En met de regelaanpassingen van volgend jaar geef ik hem nog wel wat kansen tegenover Hamilton.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 17 november 2009 @ 11:18:42 #121
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_74776305
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:11 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat is toch een slecht teken voor Renault omdat hij bijna daar had getekend
Mja, ik heb goede hoop dat Renault juist nu wel wil blijven. Ze hebben aangegeven tegen fabrieksteams te willen racen en met de komst van een fabrieksteam van Mercedes is er voor de Fransen opeens veel meer eer te behalen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 17 november 2009 @ 11:35:10 #122
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_74776780
Dat van Button schijnt al rond te zijn:

[Upd] \'Button rond met McLaren\'
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_74778363
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 17 november 2009 @ 12:36:58 #124
131800 Tarado
capô de fusca
pi_74778468
quote:
Ik hoop dat het lukt al is het alleen maar om Kimi in de F1 (McLaren) te houden, die lijkt me ook beter opgewassen tegen Hamilton dan Button.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')