quote:Op maandag 9 november 2009 14:33 schreef Tarado het volgende:
Dit betekent dat het STR rijdersduo voor 2010 ook bekend is.
Alleen Buemi dus voorlopigquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Toro Rosso confirm Buemi, hint at Jaime
quote:Two candidates have overtaken Pedro de la Rosa as favourites to become Bruno Senna's 2010 teammate at Campos.
The Spanish team's chief Adrian Campos has this week revealed that his desired collaboration with de la Rosa, McLaren's main test driver, is likely to fall over due to a lack of corporate backing.
"I would like to have Pedro de la Rosa, but he is Spanish and there are problems with the sponsorships of Spaniards," he said.
"There are other options from Russia and Venezuela, but everything depends on the sponsors," Campos added.
Team president Jose Ramon Carabante clarified that Pastor Maldonado is the front-running Venezuelan, while the Russian referred to by Campos is Vitaly Petrov.
bel anders erkende pay drivers als Yoong, Rosset, Diniz of Albers. Dan sta je zeker achteraan!quote:Op woensdag 11 november 2009 07:48 schreef Tarado het volgende:
Sponsor problem to thwart de la Rosa/Campos deal
Racing series F1
Date 2009-11-11
By Motorsport.com/GMM
[..]
quote:Op woensdag 11 november 2009 07:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
bel anders erkende pay drivers als Yoong, Rosset, Diniz of Albers. Dan sta je zeker achteraan!
Wat heeft die gozer nou helemaal gepresteerd dan?quote:
Eindelijk weer eens een karakter in de F1. Iemand die voor zijn (ongezouten) mening durft uit te komen.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:49 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Wat heeft die gozer nou helemaal gepresteerd dan?1x WDC met een auto die 6 uur sneller was dan de rest maar voor de rest niks gepresteerd. Die gast was vroeger al overbodig, nu al helemaal.
quote:Brawn refuses to budge on Button pay demands
Ross Brawn re-iterates that the wage demands of newly-crowned F1 World Champion Jenson Button will not be met in 2010 - but that the British star will be granted more freedom in terms of securing personal sponsorship deals
Ross Brawn is continuing to play hardball with Jenson Button as the pair endeavour to come to some sort of resolution regarding the newly-crowned F1 World Champion's salary in 2010 – as McLaren-Mercedes waits in the wings should no deal be forthcoming.
Button surrendered about two-thirds of his annual £8 million retainer in the wake of parent company Honda's sudden and shock withdrawal late last year, agreeing to take a cut to help the Brackley-based outfit stay afloat over the difficult winter months as the team morphed slowly into Brawn GP.
Now, however, off the back of his title-winning run and the better financial health of the squad as a result of prize money and Virgin's involvement, the British star is pushing for his erstwhile pay packet to be re-instated – a request that Brawn, as team principal, is unwilling to meet, conceding only that the 29-year-old will be granted greater leeway to negotiate his own personal sponsorship agreements.
“We can offer a higher proportion of driver freedom,” the Englishman told British newspaper The Guardian, “and that will probably be the route we will go. “Jenson has some freedom for his own endorsements, but he has a commitment to meet our obligations.”
Whilst Button has repeatedly made clear that staying with the team that supported him all the way to the drivers' crown is his favoured option, McLaren is also understood to have expressed an interest in securing the services of the Frome-born ace in-place of Heikki Kovalainen, in what would likely constitute an all-British line-up in 2010 alongside his predecessor as world champion, Lewis Hamilton. The Woking-based operation is currently baulking at Kimi Raikkonen's wage demands, but would likely be more capable of affording those of Button.
USF1 schijnt een gegadigde te zijn voor het chassis van de TF110.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:58 schreef Big-Ern het volgende:
Toyota schijnt nu hun nieuwe chassis te koop hebben staan. Lijkt me erg interessant voor een nieuw team.
Vandaar dat ze nog een crashtest hebben gedaan zeker?quote:Op donderdag 12 november 2009 18:18 schreef ElmarO het volgende:
[..]
USF1 schijnt een gegadigde te zijn voor het chassis van de TF110.
Klopt, maar aan de andere kant kan je als USF1 zijnde op een leuke manier aan een vrij behoorlijke wagen komen. Helemaal voor een debutant. De TF109 heeft afgelopen seizoen toch 59,5 punten weten te behalen. Ik denk dat ze daar met ongeveer de helft van dat aantal al meer dan tevreden zullen zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:03 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Vandaar dat ze nog een crashtest hebben gedaan zeker?
Maar aan de andere kant is het toch onwaarschijnlijk, ze hebben zelf een hele fabriek om een auto te bouwen...
quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:03 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Vandaar dat ze nog een crashtest hebben gedaan zeker?
Maar aan de andere kant is het toch onwaarschijnlijk, ze hebben zelf een hele fabriek om een auto te bouwen...
http://f1.gpupdate.net/nl(...)ikt-glock-voor-2010/quote:Manor Grand Prix strikt Glock voor 2010
17 november 2009
Timo Glock zal volgend seizoen uitkomen voor het nieuwe team van Manor Grand Prix. Dat maakte het team dinsdagochtend bekend. De Duitser reed het afgelopen seizoen voor Toyota, maar moest de laatste drie races uitzitten na een flinke crash op Suzuka.
Manor is het tweede nieuwe team dat een coureur bekend maakt voor volgend jaar, nadat Bruno Senna vorige week al werd bevestigd bij Campos. Glock leek de grootste kanshebber op het tweede stoeltje bij Renault, maar koos dus toch voor het hagelnieuwe Manor. "Ik had meerdere opties voor 2010, onder andere bij meer gevestigde teams", zei Glock. "Iedere coureur wil ooit wereldkampioen worden, maar de manier waarop ik wil slagen is door te helpen met het opbouwen van een team. Dat is ook waarom ik zo enthousiast ben over de kans bij Manor."
Ik heb veel tijd doorgebracht met Nick Wirth, John Booth en andere leden van het team en wat me het meeste aansprak is dat dit een echt raceteam is, wat gerund wordt door echte racers. Het team mag dan klein zijn, maar heeft flinke ambities en een indrukwekkend ontwikkelingsprogramma. Ik heb er alle vertrouwen in dat ik een grote rol kan spelen op het gebied van technische ondersteuning en dat het een fantastische kans is voor me. Ik kan niet wachten om aan het begin van volgend jaar de auto te gaan testen."
hij zal liever zekerheid willen hebben denk ik.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is toch een slecht teken voor Renault omdat hij bijna daar had getekend
Mja, ik heb goede hoop dat Renault juist nu wel wil blijven. Ze hebben aangegeven tegen fabrieksteams te willen racen en met de komst van een fabrieksteam van Mercedes is er voor de Fransen opeens veel meer eer te behalen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is toch een slecht teken voor Renault omdat hij bijna daar had getekend
Het schijnt dat Nick Fry nog een laatste poging waagt om Button te behouden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:35 schreef Peterselieman het volgende:
Dat van Button schijnt al rond te zijn:
[Upd] \'Button rond met McLaren\'
Ik hoop dat het lukt al is het alleen maar om Kimi in de F1 (McLaren) te houden, die lijkt me ook beter opgewassen tegen Hamilton dan Button.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:32 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het schijnt dat Nick Fry nog een laatste poging waagt om Button te behouden.
Button gate 3?quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:32 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het schijnt dat Nick Fry nog een laatste poging waagt om Button te behouden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |