Selectie Oranje:quote:Wesley Sneijder ontbreekt tijdens de komende WK-kwalificatieduels van het Nederlands elftal met IJsland en Noorwegen. Bondscoach Bert van Marwijk nam Eljero Elia wel op in zijn 22-koppige selectie.
Sneijder kampte weken met een hamstringblessure. De middenvelder heeft sinds het uitduel met Recreativo van 18 april geen wedstrijd meer gevoetbald. Hij is nog niet wedstrijdfit. Reden voor Van Marwijk de 24-jarige Utrechter buiten de Oranje-selectie te laten. Net als Ibrahim Afellay maakte Sneijder nog wel deel uit van de voorselectie. Zij zijn de enige twee internationals die de bondscoach heeft laten afvallen.
Nieuw bij Oranje is Eljero Elia. De 22-jarige vleugelspeler maakte dit seizoen grote indruk bij FC Twente, waar hij uitgroeide tot een van de belangrijkste spelers. Hij verdiende er onlangs zelfs de titel Talent van het Jaar mee.
Nederland moet zaterdag 6 juni op bezoek in IJsland. Vier dagen later staat in Rotterdam het thuisduel met Noorwegen op het programma. Oranje kan zich via deze wedstrijden kwalificeren voor het WK van 2010 in Zuid-Afrika.
De Aussies gaan volgende week zaterdagmiddag als tweede land kwalificeren, NL is drie.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:48 schreef tralalala het volgende:
En dan als tweede gekwalificeerd toch?
Na Zuid-Afrika![]()
Waar baseer je dat op ?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:01 schreef Bos81 het volgende:
Dit moet wel te doen zijn voor Oranje, lijkt me.
Nou gewoon, sterkere selectie. Natuurlijk kan het misgaan, maar de kans dat we winnen is groter.quote:
Ze hebben het allemaal op Van Persie gemunt.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:22 schreef Heerlijkheid het volgende:
Na de thuiswinst van Oranje wil IJsland Nederland betaald zetten. Nederland heeft dus nog wat te goed. IJsland is bereid om risico te nemen en met zo'n sterke bank kan dat. Onder druk kunnen de IJslanders sowieso altijd aan hun verplichtingen voldoen. IJsland wordt gerespecteerd en heeft in de loop van de jaren veel krediet opgebouwd.
Tegelijk geldt dat we rekening moeten houden met het verleden. De keren dat IJsland van Nederland heeft gewonnen zijn spaarzaam. In goede doen kan Oranje dus het saldo opvijzelen.
Deze voorbeschouwing wordt gesponsord door:
[ afbeelding ]
Officieel hebben we aan 1 puntje al genoeg toch? Gaan we mooi voor de salonremise!quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:42 schreef sendaroo het volgende:
Ik zou me doodlachen als we verliezen op zo'n verlaten eiland van een stel vikingen.
Bij rust ja!quote:Op maandag 1 juni 2009 01:39 schreef neilpad het volgende:
0 - 43
31x v. Persie
11x Elia
1x Blackcard Greg
Dan kunnen ze gelijk komen, maar doelsaldo is zo goedquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Officieel hebben we aan 1 puntje al genoeg toch? Gaan we mooi voor de salonremise!
Mooie opstelling, maar liever Robben (mits fit) dan Elia, en misschien een echte spelverdeler op 10 a la Sneijder of Van der Vaart (mits fit) voor Van Persie.quote:Op woensdag 3 juni 2009 01:44 schreef Emimich het volgende:
Stekelenburg; van Bronckhorst, Mathijsen, Ooijer, van der Wiel; de Jong, van Bommel; Elia, van Persie, Kuyt; Huntelaar
quote:'Bij topdag Gudjohnsen spelen we twintig procent beter'
04/06/2009 15:19 vi.nl
Het Nederlands elftal kan zich zaterdag in IJsland plaatsen voor het WK van volgende zomer in Zuid-Afrika. SC Heerenveen-aanvaller Arnór Smárason (foto) voorspelt dat de IJslanders onder aanvoering van Eidur Gudjohnsen hun huid duur zullen verkopen.
'Iedereen in Nederland denkt dat de klus in IJsland wel even geklaard wordt, maar zo is het natuurlijk niet', stelt Smárason in een vraaggesprek met OnsOranje.nl. 'Wij hebben veel respect voor Oranje, een groot voetballand met een grote historie. Onderschat ons echter niet. IJsland wordt steeds beter en het gat met de top kleiner. De druk ligt bij Nederland. Wij kunnen alleen maar bonuspunten verdienen.'
Bij de prestatie van IJsland zal veel afhangen van de vorm van Eidur Gudjohnsen, zegt Smárason. 'Als hij een topdag heeft, speelt het nationale team automatisch twintig procent beter. Voor veel IJslanders is Eidur een voorbeeld. Iemand waar ze zich aan optrekken. Hij is de beste speler aller tijden. Een beetje de Johan Cruijff van IJsland.'
Waar de aanvaller van Barcelona vrijwel zeker in de basis begint tijdens het duel met Oranje, is het voor Smárason nog even afwachten of hij aan de aftrap verschijnt. De twintigjarige aanvaller, die tijdens de afgelopen competitie doorbrak bij SC Heerenveen, begon zijn laatste twee van in totaal vijf interlands in de basis.
quote:Van Marwijk: 'IJslanders die een hoog percentage beloven storten altijd in'
Volgens mij was dat ook de bedoeling. Robben geblesseerd?quote:Op woensdag 3 juni 2009 04:25 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Mooie opstelling, maar liever Robben (mits fit) dan Elia
quote:Wilhelmus van Nassouwe
Ben ick van Duytschen bloet,
Den Vaderlant getrouwe
Blyf ick tot in den doot:
Een Prince van Oraengien
Ben ick vrij onverveert,
Den Coninck van Hispaengien
Heb ick altijt gheeert.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:42 schreef sendaroo het volgende:
Ik zou me doodlachen als we verliezen op zo'n verlaten eiland van een stel vikingen.
Gelukkig niet, woensdag zendt die pauperzender het helaas wel uit.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:45 schreef KraideN het volgende:
Waar wordt dit uitgezonden? Zie niks staan in de TV gids op SBS6..
Het is ook raar dat Sport1 het niet uitzend..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gelukkig niet, woensdag zendt die pauperzender het helaas wel uit.
Zelfs als ze nog drie keer verliezen kan het vrijwel onmogelijk nog misgaan.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:31 schreef byah het volgende:
ze gaan echt keihard onderuit, want ze denken nu even makkelijk te winnen. En dan wordt het woensdag nog spannend, en laat ik nou net kaarten hebben voor woensdag.
Lekkere supporter ben jijquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:31 schreef byah het volgende:
ze gaan echt keihard onderuit, want ze denken nu even makkelijk te winnen. En dan wordt het woensdag nog spannend, en laat ik nou net kaarten hebben voor woensdag.
Nee hoor, het is op RTL, kijk maar in de programmagidsen van RTL en SBS.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:13 schreef Kriegel het volgende:
Komt gewoon op SBS hoor, zag het van de week nog aangekondigd worden.
Dat lijkt me erg optimistisch, Ijsland-uit is toch wat anders dan Malta of de Faeröer eilanden.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:28 schreef Fortitudo het volgende:
ik heb zo'n gevoel dat het vanavond een hele goede wedstrijd wordt met een gemotiveerd team. Ik gok 5-0
Waarom? Je zit wel steeds op een of ander gaar eiland te bivakkerenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg optimistisch, Ijsland-uit is toch wat anders dan Malta of de Faer Oer eilanden.
Ijsland heeft meer kwaliteit dan de twee genoemde landen. Normaalgesproken moet Nederland uiteraard winnen, maar het is nu ook weer niet zo dat een walkover in de lijn der verwachting ligt.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom? Je zit wel steeds op een of ander gaar eiland te bivakkeren
Engeland ook hčquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom? Je zit wel steeds op een of ander gaar eiland te bivakkeren
Het kan echt alle kanten op, van een verrassende 1-0 nederlaag (bal wil er niet in) via een miezerige late 0-1 tot een fantastische 0-5 overwinning...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ijsland heeft meer kwaliteit dan de twee genoemde landen. Normaalgesproken moet Nederland uiteraard winnen, maar het is nu ook weer niet zo dat een walkover in de lijn der verwachting ligt.
Ik noem het al jaren Ijsland en als regelmatig bezoeker van het land denk ik me dat te kunnen veroorlovenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Het kan echt alle kanten op, van een verrassende 1-0 nederlaag (bal wil er niet in) via een miezerige late 0-1 tot een fantastische 0-5 overwinning...
[offtopic]
Het is trouwens IJsland, niet Ijsland
[/offtopic]
rekening gehouden met het feit dat de poule van Nederland kleiner is? Of is het een lijstje door jezelf opgesteld?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
Naar mijn mening werkelijke stand in Europa (op dit moment kijkend naar kwalificatie):
1. Spanje
2. Engeland
3. Duitsland
4. Nederland
5. Denemarken
6. Kroatië
7. Italië
8. Rusland
9. Servië
10. Griekenland
11. Slowakije
12. Zwitserland
13. Hongarije
14. Noord-Ierland
15. Frankrijk
16. Litouwen
17. Ierland
18. Polen
19. Letland
20. Bosnië en Herzegovina
21. Zweden
22. Bulgarije
23. Portugal
24. Oekraďne
25. Finland
26. Turkije
27. Schotland
28. Israël
29. Tsjechië
30. België
31. Oostenrijk
32. Wit-Rusland
33. Slovenië
34. Wales
35. Cyprus
36. Roemenië
37. IJsland
38. Albanië
39. Estland
40. Macedonië
41. Montenegro
42. Georgië
43. Noorwegen
44. Luxemburg
45. Kazachstan
46. Azerbeidzjan
47. Malta
48. Moldavië
49. Faeröer
50. Armenië
51. Liechtenstein
52. Andorra
53. San Marino
NL-IJsland wordt 2-0 voor NL
Dan doe je het fout, want de I en de J vormen samen de hoofdletter IJquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik noem het al jaren Ijsland en als regelmatig bezoeker van het land denk ik me dat te kunnen veroorloven.
Nee, in België is het normaal om als het een hoofdletter wordt alleen de I groot te doenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:00 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dan doe je het fout, want de I en de J vormen samen de hoofdletter IJ
Ik heb daar wel rekening mee gehouden. Daarnaast vind ik de tegenstanders van NL onthutsend zwak en dat is ook een reden waarom Engeland en Duitsland boven Nederland staan. Nederland dat wint van Schotland is natuurlijk minder geweldig dan Engeland dat wint van Kroatiëquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:57 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
rekening gehouden met het feit dat de poule van Nederland kleiner is? Of is het een lijstje door jezelf opgesteld?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:02 schreef Piaf het volgende:
Is dit ergens op het internet live te zien?!?!
Ah ok. Al vind ik Engeland minder dan Nederland, maar dat blijft persoonlijkquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:07 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik heb daar wel rekening mee gehouden. Daarnaast vind ik de tegenstanders van NL onthutsend zwak en dat is ook een reden waarom Engeland en Duitsland boven Nederland staan. Nederland dat wint van Schotland is natuurlijk minder geweldig dan Engeland dat wint van Kroatië.
| 1 |
Maar volgens het wetboek der taalnazi's schrijf je een ij (y) aan het begin van een zin altijd als IJ, dus twee hoofdletters in plaats van één. En daar geef ik ze best gelijk in, want Ij is gewoon geen porum en leest ook niet lekker.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik noem het al jaren Ijsland en als regelmatig bezoeker van het land denk ik me dat te kunnen veroorloven.
Dat is alleen voor links die naar EredivisieLive streamenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
[ code verwijderd ]
staan wel wat op
We mochten niet meer linken
Dat denk je elke keer en elke keer is het weer een klote wedstrijd.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:28 schreef Fortitudo het volgende:
ik heb zo'n gevoel dat het vanavond een hele goede wedstrijd wordt met een gemotiveerd team. Ik gok 5-0
De wedstrijden tot nu toe waren best okquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat denk je elke keer en elke keer is het weer een klote wedstrijd.
Behalve Noorwegen uit. En ik denk dat dit een zelfde soort wedstrijd gaat worden.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
De wedstrijden tot nu toe waren best ok
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:31 schreef Parafernalia het volgende:
Nu is het weer op RTL4Is toch ook niet bij te houden
SMS 6quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:33 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Uit bij RTL thuis bij SMS 6 zo moeilijk is dat niet toch
Vanavond gelukkig geen reclame in beeld tijdens de wedstrijd en geen belspellen
. Woensdag wel weer
![]()
Dat is ook verleden tijd na het WK. Dan zijn er helemaal geen belspellen meerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:33 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Uit bij RTL thuis bij SMS 6 zo moeilijk is dat niet toch
Vanavond gelukkig geen reclame in beeld tijdens de wedstrijd en geen belspellen
. Woensdag wel weer
![]()
Fout !quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:51 schreef borisz het volgende:
[..]
De Aussies gaan volgende week zaterdagmiddag als tweede land kwalificeren, NL is drie.
Serieusquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat is ook verleden tijd na het WK. Dan zijn er helemaal geen belspellen meer
quote:Op maandag 1 juni 2009 01:39 schreef neilpad het volgende:
0 - 43
31x v. Persie
11x Elia
1x Blackcard Greg
Neequote:
Wat doet Ooijer nog bij Blackburnquote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:13 schreef Anonymousz het volgende:
Selectie Oranje:
Doel: Maarten Stekelenburg (Ajax), Henk Timmer (Feyenoord).
Verdediging: Khalid Boulahrouz (VfB Stuttgart), Edson Braafheid (FC Twente), John Heitiinga (Atlético Madrid), Dirk Marcellis (PSV), Joris Mathijsen (Hamburger SV), André Ooijer (Blackburn Rovers), Gregory van der Wiel (Ajax).
Middenveld: Mark van Bommel (Bayern München), Giovanni van Bronckhorst (Feyenoord), Nigel de Jong (Manchester City), David Mendes da Silva (AZ), Stijn Schaars (AZ), Rafael van der Vaart (Real Madrid), Demy de Zeeuw (AZ).
Aanval: Ryan Babel (Liverpool), Eljero Elia (FC Twente), Klaas-Jan Huntelaar (Real Madrid), Dirk Kuyt (Liverpool), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben (Real Madrid).
Waarom zit Timmer in het selectie?
Verliezen met 0-0?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:39 schreef Fukjoeman het volgende:
Noorwegen verliest dus. 0-0
Volg je Mathijsen bij Hamburg wel?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:29 schreef Fukjoeman het volgende:
Als de verdediging goed zou zijn. Zou ik er nog wel positief over kunnen zijn. Maar tis redelijk treurig.
-----------Mathijsen en Ooijer-------------![]()
![]()
![]()
Vrees trouwens voor vanavond dat Persie op '10' komt te spelen. Zie hier veel liever vd Vaart.
Tja speeltijden werden om gegooid. Aussies over ee minuut of acht als derde en wij als vierdequote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:45 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Fout !
Japan weet zich als 2e te kwalificeren
Zo zonde, drie keer in eigen goal. Timmer keept dan zeker?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:44 schreef Hamilcar het volgende:
3-0, 2x huntelaar 1x kuyt.
Hoezo?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Leuk als je dalijk naar dat stadion gaat(Nu RTL nieuws)
Ik kijk ook geen hele wedstrijden van HSV hoor, wel in de UEFA Cup gezien. Vind het gewoon te mat allemaal. Niet fel genoeg in de dekking, matige opbouw.quote:
Nee want dan kan theoretisch Schotland op gelijke hoogte komen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:30 schreef Saekerhett het volgende:
Als Noorwegen niet bij Macedonië wint, hebben we ook aan een puntje officieel genoeg toch?
quote:` IJsland heeft met Groot-Brittannië en
Nederland een akkoord bereikt over de
terugbetaling van de spaartegoeden bij
Icesave.Het gaat om 1,3 miljard euro.
Dat bedrag was door Nederland al aan
IJsland voorgeschoten,zodat spaarders
schadeloos gesteld konden worden voor
een bedrag tot ruim 20.000 euro.De
tegoeden tot 100.000 euro werden via
het nationale garantiestelsel vergoed.
De 1,3 miljard euro wordt nu over een
periode van vijftien jaar met rente aan
de Nederlandse staat terugbetaald.
Icesave,een dochter van de IJslandse
bank Landsbanki,viel vorig jaar om als
gevolg van de economische crisis.
http://www.fifa.com/world(...)up=250655/index.htmlquote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heeft toevallig iemand ergens een stand van de poule?
Kuijt als nummer 9 dus?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:09 schreef _Mike_ het volgende:
Geen Huntelaar...
Dooooolgraaaaag.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:10 schreef Adelante het volgende:
Kan iemand Humberto Tan niet eens voor de auto krijgen![]()
Van Marwijkquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:09 schreef Cyberia18 het volgende:
En ja hoor, Bert zet Heitinga weer als rechtsback neer.
Vieze kutkneus. Hij leert het ook nooit.
Ik heb helaas geen rijbewijsquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:10 schreef Adelante het volgende:
Kan iemand Humberto Tan niet eens voor de auto krijgen![]()
Terecht. Bankzitters horen niet in de basis 11.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:09 schreef _Mike_ het volgende:
Geen Huntelaar...
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:10 schreef Frankz0rz het volgende:
Staat Van der Vaart dus wel in de basis i.p.v Huntelaar?![]()
(ik kijk nog niet)
Verrassende opstellingquote:Nederland: Stekelenburg; Heitinga, Ooijer, Mathijsen, Van Bronckhorst; Van Bommel, De Jong, Van der Vaart; Kuijt, Van Persie en Robben.
Dus van der Vaart en Robben wel?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:11 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Terecht. Bankzitters horen niet in de basis 11.
Ongelofelijk. Als iemand niet moet spelen i.v.m te weinig speeltijd is het VdV welquote:
Wat een gare vent inderdaadquote:
Zegt iets met Van der Vaart.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:11 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Terecht. Bankzitters horen niet in de basis 11.
VdV speelt weer meer de laatste tijd en heeft het goed gedaan op de training. Robben hoort altijd te spelen.quote:
Dat zou een stunt zijn als hij daar in 1 keer zou staanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:12 schreef Windroosje het volgende:
lol.. Van der Sar stond op de pic van de opstelling
Onzin.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Elia, De Zeeuw, Boulah en Marcelis nemen straks plaats op de tribune.
Huntelaar hoort ook altijd te spelen, zijn statistieken in het Nederlands eftal zijn gewoon geweldig.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:13 schreef Kopbal het volgende:
[..]
VdV speelt weer meer de laatste tijd en heeft het goed gedaan op de training. Robben hoort altijd te spelen.
Wie zou er dan in godsnaam geslachtofferd moeten worden?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:13 schreef Trystar het volgende:
[..]
Onzin.
Ik had Elia lekker laten starten, het is Ijsland ffs.
Jan van Halst is alwetendquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:14 schreef tong80 het volgende:
Hoe weet Jan van Halst dat Huntelaar niet in vorm is
Van der Vaart en Huntelaar zaten op de bank toen Real de laatste 5 wedstrijden verloor.
Hij probeerde Eliah nog even te verkopen voor Twentequote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:14 schreef tong80 het volgende:
Van der Vaart en Huntelaar zaten op de bank toen Real de laatste 5 wedstrijden verloor.
Dat niet, maar ik luister graag naar m, goed inzichtquote:
Oh zit die knakker er ook weer?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:14 schreef tong80 het volgende:
Robbenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wie zou er dan in godsnaam geslachtofferd moeten worden?
quote:
Inderdaad net als Ooijer die mag ook wel wegquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik moet het voor een keer toch maar roepen. Jan van Halst
Het wordt tijd voor een nieuwe verse linksback.
Gio, ophoeren.
http://217.118.160.41/rtl_insb_1 Daar als het goed is.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:17 schreef lunaaa85 het volgende:
Weet iemand toevallig of de wedstrijd ook online te volgen is, maar dan niet via iets als sopcast oid?
thanks!
Idd zeg, straks misschien als eerste gekwalificeerd, wat een faalhaas zegquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:18 schreef _Mike_ het volgende:
Van Marwijk is gewoon een kneus
Waarom blijven ze bij Oranje zulke faal coaches aanstellen?
Japan en Australië zijn al gekwalificeerdquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd zeg, straks misschien als eerste gekwalificeerd, wat een faalhaas zeg
Ooijer mag écht optyfen ja. Prutser 1e klas.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:18 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Inderdaad net als Ooijer die mag ook wel weg
Je hebt helemaal gelijk, maar ik had Elia graag zien spelen. Gewoon om te kijken wat ie er van bakt.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Robben hoort altijd in de basiself. Zorgt continu voor enorme dreiging. Elia daarentegen is een pure momentenvoetballer.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:20 schreef Trystar het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, maar ik had Elia graag zien spelen. Gewoon om te kijken wat ie er van bakt.
Een fitte Robben hoort bij de wereldtop.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Robben hoort altijd in de basiself. Zorgt continu voor enorme dreiging. Elia daarentegen is een pure momentenvoetballer.
vergeleken met V.Basten is alles een verademing.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:20 schreef Kopbal het volgende:
Van Marwijk bij Oranje is een verademing na Bassie de clown.
Dat is een HELE prestatie in zo'n poule ja.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wisgerhof in Oranjequote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ooijer mag cht optyfen ja. Prutser 1e klas.![]()
Dan zie ik nog liever Penders in Oranje.
Van Marwijk is een saaie zak, niets meer en niets minder.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:20 schreef Kopbal het volgende:
Van Marwijk bij Oranje is een verademing na Bassie de clown.
qftquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:21 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
vergeleken met V.Basten is alles een verademing.
Van marwijk slaat de plak weer mis met Gio en Heitinga. Braafheid en van der Wiel zijn veel betere vleugelverdedigers. En Gio is vergaande glorie, bert!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:16 schreef Kopbal het volgende:
Goh, Van Halst vindt dat Braafheid en Elia moeten spelen. Valt niet op hoor, Jan
Ik ook hoor. Ik had hem ook wel wat speelminuten gegund.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:20 schreef Trystar het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, maar ik had Elia graag zien spelen. Gewoon om te kijken wat ie er van bakt.
/carequote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:22 schreef Emimich het volgende:
[..]
Van Marwijk is een saaie zak, niets meer en niets minder.
Misschien wel, maar ik denk dat Gio wel rust in het veld kan brengen door zijn ervaringquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:22 schreef need2009 het volgende:
[..]
Van marwijk slaat de plak weer mis met Gio en Heitinga. Braafheid en van der Wiel zijn veel betere vleugelverdedigers. En Gio is vergaande glorie, bert!
Van Halst loopt altijd uit zijn nek te kletsen, ook bij Eredivisie Live.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:14 schreef tong80 het volgende:
Of als je bij Twente speeltquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Van Halst loopt altijd uit zijn nek te kletsen, ook bij Eredivisie Live.
Als een speler een schijnbeweging maakt is hij rijp voor de top en loopt hij over van het gogme volgens V Halst.
video or stfuquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:26 schreef Adamo144 het volgende:
ik moet altijd denken aan dat interview met steinsson bij voetbal insite
"ja...lach jullie maar..."
Ik ben het met je eens.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:22 schreef need2009 het volgende:
[..]
Van marwijk slaat de plak weer mis met Gio en Heitinga. Braafheid en van der Wiel zijn veel betere vleugelverdedigers. En Gio is vergaande glorie, bert!
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:28 schreef need2009 het volgende:
[..]
Mensen die daar over blijven klagen, en denken dat ze bikkels zijn
Ik had zelfs oranje kunnen kwalificeren tegen dit soort landjes, beter gezegd je hebt geen eens een coach nodig als alle spelers op hun favoriete plek mogen spelen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, net als Van Gaal toenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:30 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik had zelfs oranje kunnen kwalificeren tegen dit soort landjes, beter gezegd je hebt geen eens een coach nodig als alle spelers op hun favoriete plek mogen spelen.
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:30 schreef Edwinuss het volgende:
Dat Timmer geen club heeft baart mij echt zorgen
Die loopt vanavond te krikken met Yolanthe.quote:
Ok.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:35 schreef bartschaijk70 het volgende:
kijk nu ens terug op de vorige wedstrijd nederland/ijsland toen van der sar nog voetbalde.
toen had ijsland mooie mansen maar door van der sar.
ik denk dat het gelijk spel word.
omdat van der sar niet meer mee voetbalt
dutch?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:35 schreef bartschaijk70 het volgende:
kijk nu ens terug op de vorige wedstrijd nederland/ijsland toen van der sar nog voetbalde.
Voor het goede doel zou ik zeggen Feijenoord.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:34 schreef Kopbal het volgende:
Timmer heeft als doel een grote club vinden zodat hij naar het WK kan, benieuwd wie erin trapt
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:36 schreef tong80 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Jan van Halst die even zijn mond houdt
Kan hier een sticky op?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:35 schreef bartschaijk70 het volgende:
Oranje is z'n club...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:30 schreef Edwinuss het volgende:
Dat Timmer geen club heeft baart mij echt zorgen
Je hebt gelijk!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:35 schreef bartschaijk70 het volgende:
Ze hadden beter de melodie van Toto - Cold as Iceland kunnen gebruiken.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:42 schreef Gruning3r het volgende:
Wat een paupervolkslied van ijsland,doe dan geen volkslied.
Ja, inderdaad, heel vreemd. Driessen zei wel Stekelenburg gelukkig.quote:
Guddy gaat sowieso scorenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:43 schreef Cyberia18 het volgende:
0-1 voor Nederland zeg ik.
Digitale TVquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:45 schreef FinancialBubble het volgende:
Jezus wat een slechte beeldkwaliteit. Ik kan amper de reclames op de boarding lezen (om aan tegeven hoe onscherp het beeld is)
komt door de zonquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:45 schreef FinancialBubble het volgende:
Jezus wat een slechte beeldkwaliteit. Ik kan amper de reclames op de boarding lezen (om aan tegeven hoe onscherp het beeld is)
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
De Gud maakt niets klaar tegen De Ooij, De Thijs en De Steek!
Heb ik. Van Ziggo.quote:
Vergeet De Bom ook niet... wordt een knaller die confrontatie.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
De Gud maakt niets klaar tegen De Ooij, De Thijs en De Steek!
Yo welkom op het internet, probeer livescore.comquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Mocht dit een oersaaie wedstrijd worden, staan er nog andere wedstrijden (lees: interessante) voor vanavond op het programma?
Doe eens een link.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Yo welkom op het internet, probeer livescore.com
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:49 schreef Dos37 het volgende:
IJsland wil niets dit wordt weer zo'n wedstrijd
quote:
Behalve als NL er elke 10 minuten 1 inschietquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:49 schreef Dos37 het volgende:
IJsland wil niets dit wordt weer zo'n wedstrijd
Cyprus - Montenegro is een toppertje, moeten nog een half uur en Cyprus (op Cyprus) staat 2-0.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Mocht dit een oersaaie wedstrijd worden, staan er nog andere wedstrijden (lees: interessante) voor vanavond op het programma?
de derby trindad&tobago vs Costa Rica.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Ziet er hier met Canal Digitaal gewoon goed uitquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:47 schreef FinancialBubble het volgende:
[..]
Heb ik. Van Ziggo.
Maar de camera die hoog in het stadion over het algemeen de beelden verzorgt, is volgens mij out of focus.
Wat je vind mag je houden.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:50 schreef master111 het volgende:
Nu vind ik het slap spel.
Ik zat vanmiddag Noord Korea - Iran te kijkenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:50 schreef BB-King het volgende:
[..]
Cyprus - Montenegro is een toppertje, moeten nog een half uur en Cyprus (op Cyprus) staat 2-0.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:52 schreef Barca het volgende:
Tijd voor een paar kritische noten!
Verkeerde keepers
Vanavond een verkeerde rechtsback
Voor de zoveelste keer een verkeerde linksback
Wéér geen De Zeeuw & Schaars
Opnieuw een kneus in het centrum van de verdediging
Eljero Elia op de tribune
Keepers? Timmer en Velthuizen horen niet in oranje! Zij zijn simpelweg lang niet goed genoeg. De doelman van Lutjebroek 51 is minstens 10x beter. Wanneer selecteert Bertje nou eindelijk eens Kenneth Vermeer?
John Heitinga is een goede speler maar niet als rechtsback. Waarom geen Gregory van der Wiel (die het goed deed) of Rob Wielaert?
Giovanni van Bronckhorst is een middenvelder. Beslist niet top, en zou daarom niet in de basis moeten staan. Maar de linksback moet Edson Braafheid zijn!
Van Bommel & De Jong doen het goed hoor, maar wanneer krijgt het AZ-duo eens de kans? Zie het er van komen dat ze zelfs in een oefenpotje nog niet mogen spelen.
André Ooijer in het centrum met Joris Mathijsen. Khalid Boulahrouz zit op de tribune. Bertje wil Heitinga in de basis? Gebruik die dan als centrum verdediger!
Eljero Elia zou op de bank moeten zitten om te kunnen invallen. Nu heeft hij slechts één mogelijke vervanger van Robben: Ryan Babel. Maar Babel kan eventueel ook centraal spelen: diepste spits of achter de diepste spits.
De selectie zou alsvolgt moeten zijn:
keeper = Van der Sar, Stekelenburg, Vermeer;
rechtsback = Van der Wiel, Wielaert;
ausputzer = Mathijsen, Boulahrouz, Wielaert;
linksback = Braafheid;
libero = Heitinga, Mathijsen, De Jong;
rechter verdedigende middenvelder = De Zeeuw, Van Bommel, Heitinga;
centrale verdedigende middenvelder = Van Bommel, De Jong, De Zeeuw, Schaars;
linker verdedigende middenvelder = Schaars, De Jong;
rechtsbinnen = Kuyt, Van Persie, Sneijder, Van der Vaart, Beerens;
linksbinnen = De Zeeuw, Babel, Robben, Van der Vaart, Afellay, Elia;
spits = Huntelaar, Van Nistelrooy, Babel
Ik heb 't idee dat er met een 4:3 camera wordt gefilmd, en dat er dan digitaal wordt ingezoomd op het beeld door de regie om het op een breedbeeld tv te laten passen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:50 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ziet er hier met Canal Digitaal gewoon goed uit
Ik ook, maar alleen stiekem.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:52 schreef Kopbal het volgende:
Stiekem vind ik het wel mooi om te zien hoe der Bommel een doodschop krijgt.
Vermeerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:52 schreef Barca het volgende:
Tijd voor een paar kritische noten!
Verkeerde keepers
Vanavond een verkeerde rechtsback
Voor de zoveelste keer een verkeerde linksback
Wéér geen De Zeeuw & Schaars
Opnieuw een kneus in het centrum van de verdediging
Eljero Elia op de tribune
Keepers? Timmer en Velthuizen horen niet in oranje! Zij zijn simpelweg lang niet goed genoeg. De doelman van Lutjebroek 51 is minstens 10x beter. Wanneer selecteert Bertje nou eindelijk eens Kenneth Vermeer?
John Heitinga is een goede speler maar niet als rechtsback. Waarom geen Gregory van der Wiel (die het goed deed) of Rob Wielaert?
Giovanni van Bronckhorst is een middenvelder. Beslist niet top, en zou daarom niet in de basis moeten staan. Maar de linksback moet Edson Braafheid zijn!
Van Bommel & De Jong doen het goed hoor, maar wanneer krijgt het AZ-duo eens de kans? Zie het er van komen dat ze zelfs in een oefenpotje nog niet mogen spelen.
André Ooijer in het centrum met Joris Mathijsen. Khalid Boulahrouz zit op de tribune. Bertje wil Heitinga in de basis? Gebruik die dan als centrum verdediger!
Eljero Elia zou op de bank moeten zitten om te kunnen invallen. Nu heeft hij slechts één mogelijke vervanger van Robben: Ryan Babel. Maar Babel kan eventueel ook centraal spelen: diepste spits of achter de diepste spits.
De selectie zou alsvolgt moeten zijn:
keeper = Van der Sar, Stekelenburg, Vermeer;
rechtsback = Van der Wiel, Wielaert;
ausputzer = Mathijsen, Boulahrouz, Wielaert;
linksback = Braafheid;
libero = Heitinga, Mathijsen, De Jong;
rechter verdedigende middenvelder = De Zeeuw, Van Bommel, Heitinga;
centrale verdedigende middenvelder = Van Bommel, De Jong, De Zeeuw, Schaars;
linker verdedigende middenvelder = Schaars, De Jong;
rechtsbinnen = Kuyt, Van Persie, Sneijder, Van der Vaart, Beerens;
linksbinnen = De Zeeuw, Babel, Robben, Van der Vaart, Afellay, Elia;
spits = Huntelaar, Van Nistelrooy, Babel