Wie zou er dan in godsnaam geslachtofferd moeten worden?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:13 schreef Trystar het volgende:
[..]
Onzin.
Ik had Elia lekker laten starten, het is Ijsland ffs.
Jan van Halst is alwetendquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:14 schreef tong80 het volgende:
Hoe weet Jan van Halst dat Huntelaar niet in vorm is
Van der Vaart en Huntelaar zaten op de bank toen Real de laatste 5 wedstrijden verloor.
Hij probeerde Eliah nog even te verkopen voor Twentequote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:14 schreef tong80 het volgende:
Van der Vaart en Huntelaar zaten op de bank toen Real de laatste 5 wedstrijden verloor.
Dat niet, maar ik luister graag naar m, goed inzichtquote:
Oh zit die knakker er ook weer?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:14 schreef tong80 het volgende:
Robbenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wie zou er dan in godsnaam geslachtofferd moeten worden?
quote:
Inderdaad net als Ooijer die mag ook wel wegquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik moet het voor een keer toch maar roepen. Jan van Halst
Het wordt tijd voor een nieuwe verse linksback.
Gio, ophoeren.
http://217.118.160.41/rtl_insb_1 Daar als het goed is.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:17 schreef lunaaa85 het volgende:
Weet iemand toevallig of de wedstrijd ook online te volgen is, maar dan niet via iets als sopcast oid?
thanks!
Idd zeg, straks misschien als eerste gekwalificeerd, wat een faalhaas zegquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:18 schreef _Mike_ het volgende:
Van Marwijk is gewoon een kneus
Waarom blijven ze bij Oranje zulke faal coaches aanstellen?
Japan en Australië zijn al gekwalificeerdquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd zeg, straks misschien als eerste gekwalificeerd, wat een faalhaas zeg
Ooijer mag écht optyfen ja. Prutser 1e klas.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:18 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Inderdaad net als Ooijer die mag ook wel weg
Je hebt helemaal gelijk, maar ik had Elia graag zien spelen. Gewoon om te kijken wat ie er van bakt.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Robben hoort altijd in de basiself. Zorgt continu voor enorme dreiging. Elia daarentegen is een pure momentenvoetballer.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:20 schreef Trystar het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, maar ik had Elia graag zien spelen. Gewoon om te kijken wat ie er van bakt.
Een fitte Robben hoort bij de wereldtop.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Robben hoort altijd in de basiself. Zorgt continu voor enorme dreiging. Elia daarentegen is een pure momentenvoetballer.
vergeleken met V.Basten is alles een verademing.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:20 schreef Kopbal het volgende:
Van Marwijk bij Oranje is een verademing na Bassie de clown.
Dat is een HELE prestatie in zo'n poule ja.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd zeg, straks misschien als eerste gekwalificeerd, wat een faalhaas zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |