Wisgerhof in Oranjequote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ooijer mag cht optyfen ja. Prutser 1e klas.![]()
Dan zie ik nog liever Penders in Oranje.
Van Marwijk is een saaie zak, niets meer en niets minder.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:20 schreef Kopbal het volgende:
Van Marwijk bij Oranje is een verademing na Bassie de clown.
qftquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:21 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
vergeleken met V.Basten is alles een verademing.
Van marwijk slaat de plak weer mis met Gio en Heitinga. Braafheid en van der Wiel zijn veel betere vleugelverdedigers. En Gio is vergaande glorie, bert!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:16 schreef Kopbal het volgende:
Goh, Van Halst vindt dat Braafheid en Elia moeten spelen. Valt niet op hoor, Jan
Ik ook hoor. Ik had hem ook wel wat speelminuten gegund.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:20 schreef Trystar het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, maar ik had Elia graag zien spelen. Gewoon om te kijken wat ie er van bakt.
/carequote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:22 schreef Emimich het volgende:
[..]
Van Marwijk is een saaie zak, niets meer en niets minder.
Misschien wel, maar ik denk dat Gio wel rust in het veld kan brengen door zijn ervaringquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:22 schreef need2009 het volgende:
[..]
Van marwijk slaat de plak weer mis met Gio en Heitinga. Braafheid en van der Wiel zijn veel betere vleugelverdedigers. En Gio is vergaande glorie, bert!
Van Halst loopt altijd uit zijn nek te kletsen, ook bij Eredivisie Live.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:14 schreef tong80 het volgende:
Hoe weet Jan van Halst dat Huntelaar niet in vorm is
Of als je bij Twente speeltquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Van Halst loopt altijd uit zijn nek te kletsen, ook bij Eredivisie Live.
Als een speler een schijnbeweging maakt is hij rijp voor de top en loopt hij over van het gogme volgens V Halst.
video or stfuquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:26 schreef Adamo144 het volgende:
ik moet altijd denken aan dat interview met steinsson bij voetbal insite
"ja...lach jullie maar..."
Ik ben het met je eens.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:22 schreef need2009 het volgende:
[..]
Van marwijk slaat de plak weer mis met Gio en Heitinga. Braafheid en van der Wiel zijn veel betere vleugelverdedigers. En Gio is vergaande glorie, bert!
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:28 schreef need2009 het volgende:
[..]
Mensen die daar over blijven klagen, en denken dat ze bikkels zijn
Ik had zelfs oranje kunnen kwalificeren tegen dit soort landjes, beter gezegd je hebt geen eens een coach nodig als alle spelers op hun favoriete plek mogen spelen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd zeg, straks misschien als eerste gekwalificeerd, wat een faalhaas zeg
Ja, net als Van Gaal toenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:30 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik had zelfs oranje kunnen kwalificeren tegen dit soort landjes, beter gezegd je hebt geen eens een coach nodig als alle spelers op hun favoriete plek mogen spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |