Hoezo?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Leuk als je dalijk naar dat stadion gaat(Nu RTL nieuws)
Ik kijk ook geen hele wedstrijden van HSV hoor, wel in de UEFA Cup gezien. Vind het gewoon te mat allemaal. Niet fel genoeg in de dekking, matige opbouw.quote:
Nee want dan kan theoretisch Schotland op gelijke hoogte komen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:30 schreef Saekerhett het volgende:
Als Noorwegen niet bij Macedoniė wint, hebben we ook aan een puntje officieel genoeg toch?
quote:` IJsland heeft met Groot-Brittanniė en
Nederland een akkoord bereikt over de
terugbetaling van de spaartegoeden bij
Icesave.Het gaat om 1,3 miljard euro.
Dat bedrag was door Nederland al aan
IJsland voorgeschoten,zodat spaarders
schadeloos gesteld konden worden voor
een bedrag tot ruim 20.000 euro.De
tegoeden tot 100.000 euro werden via
het nationale garantiestelsel vergoed.
De 1,3 miljard euro wordt nu over een
periode van vijftien jaar met rente aan
de Nederlandse staat terugbetaald.
Icesave,een dochter van de IJslandse
bank Landsbanki,viel vorig jaar om als
gevolg van de economische crisis.
http://www.fifa.com/world(...)up=250655/index.htmlquote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heeft toevallig iemand ergens een stand van de poule?
Kuijt als nummer 9 dus?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:09 schreef _Mike_ het volgende:
Geen Huntelaar...
Dooooolgraaaaag.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:10 schreef Adelante het volgende:
Kan iemand Humberto Tan niet eens voor de auto krijgen![]()
Van Marwijkquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:09 schreef Cyberia18 het volgende:
En ja hoor, Bert zet Heitinga weer als rechtsback neer.
Vieze kutkneus. Hij leert het ook nooit.
Ik heb helaas geen rijbewijsquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:10 schreef Adelante het volgende:
Kan iemand Humberto Tan niet eens voor de auto krijgen![]()
Terecht. Bankzitters horen niet in de basis 11.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:09 schreef _Mike_ het volgende:
Geen Huntelaar...
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:10 schreef Frankz0rz het volgende:
Staat Van der Vaart dus wel in de basis i.p.v Huntelaar?![]()
(ik kijk nog niet)
Verrassende opstellingquote:Nederland: Stekelenburg; Heitinga, Ooijer, Mathijsen, Van Bronckhorst; Van Bommel, De Jong, Van der Vaart; Kuijt, Van Persie en Robben.
Dus van der Vaart en Robben wel?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:11 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Terecht. Bankzitters horen niet in de basis 11.
Ongelofelijk. Als iemand niet moet spelen i.v.m te weinig speeltijd is het VdV welquote:
Wat een gare vent inderdaadquote:
Zegt iets met Van der Vaart.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:11 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Terecht. Bankzitters horen niet in de basis 11.
VdV speelt weer meer de laatste tijd en heeft het goed gedaan op de training. Robben hoort altijd te spelen.quote:
Dat zou een stunt zijn als hij daar in 1 keer zou staanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:12 schreef Windroosje het volgende:
lol.. Van der Sar stond op de pic van de opstelling
Onzin.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Elia, De Zeeuw, Boulah en Marcelis nemen straks plaats op de tribune.
Huntelaar hoort ook altijd te spelen, zijn statistieken in het Nederlands eftal zijn gewoon geweldig.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:13 schreef Kopbal het volgende:
[..]
VdV speelt weer meer de laatste tijd en heeft het goed gedaan op de training. Robben hoort altijd te spelen.
Wie zou er dan in godsnaam geslachtofferd moeten worden?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:13 schreef Trystar het volgende:
[..]
Onzin.
Ik had Elia lekker laten starten, het is Ijsland ffs.
Jan van Halst is alwetendquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:14 schreef tong80 het volgende:
Hoe weet Jan van Halst dat Huntelaar niet in vorm is
Van der Vaart en Huntelaar zaten op de bank toen Real de laatste 5 wedstrijden verloor.
Hij probeerde Eliah nog even te verkopen voor Twentequote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:14 schreef tong80 het volgende:
Van der Vaart en Huntelaar zaten op de bank toen Real de laatste 5 wedstrijden verloor.
Dat niet, maar ik luister graag naar m, goed inzichtquote:
Oh zit die knakker er ook weer?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:14 schreef tong80 het volgende:
Robbenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wie zou er dan in godsnaam geslachtofferd moeten worden?
quote:
Inderdaad net als Ooijer die mag ook wel wegquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik moet het voor een keer toch maar roepen. Jan van Halst
Het wordt tijd voor een nieuwe verse linksback.
Gio, ophoeren.
http://217.118.160.41/rtl_insb_1 Daar als het goed is.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:17 schreef lunaaa85 het volgende:
Weet iemand toevallig of de wedstrijd ook online te volgen is, maar dan niet via iets als sopcast oid?
thanks!
Idd zeg, straks misschien als eerste gekwalificeerd, wat een faalhaas zegquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:18 schreef _Mike_ het volgende:
Van Marwijk is gewoon een kneus
Waarom blijven ze bij Oranje zulke faal coaches aanstellen?
Japan en Australiė zijn al gekwalificeerdquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd zeg, straks misschien als eerste gekwalificeerd, wat een faalhaas zeg
Ooijer mag écht optyfen ja. Prutser 1e klas.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:18 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Inderdaad net als Ooijer die mag ook wel weg
Je hebt helemaal gelijk, maar ik had Elia graag zien spelen. Gewoon om te kijken wat ie er van bakt.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Robben hoort altijd in de basiself. Zorgt continu voor enorme dreiging. Elia daarentegen is een pure momentenvoetballer.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:20 schreef Trystar het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, maar ik had Elia graag zien spelen. Gewoon om te kijken wat ie er van bakt.
Een fitte Robben hoort bij de wereldtop.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Robben hoort altijd in de basiself. Zorgt continu voor enorme dreiging. Elia daarentegen is een pure momentenvoetballer.
vergeleken met V.Basten is alles een verademing.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:20 schreef Kopbal het volgende:
Van Marwijk bij Oranje is een verademing na Bassie de clown.
Dat is een HELE prestatie in zo'n poule ja.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wisgerhof in Oranjequote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ooijer mag cht optyfen ja. Prutser 1e klas.![]()
Dan zie ik nog liever Penders in Oranje.
Van Marwijk is een saaie zak, niets meer en niets minder.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:20 schreef Kopbal het volgende:
Van Marwijk bij Oranje is een verademing na Bassie de clown.
qftquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:21 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
vergeleken met V.Basten is alles een verademing.
Van marwijk slaat de plak weer mis met Gio en Heitinga. Braafheid en van der Wiel zijn veel betere vleugelverdedigers. En Gio is vergaande glorie, bert!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:16 schreef Kopbal het volgende:
Goh, Van Halst vindt dat Braafheid en Elia moeten spelen. Valt niet op hoor, Jan
Ik ook hoor. Ik had hem ook wel wat speelminuten gegund.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:20 schreef Trystar het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, maar ik had Elia graag zien spelen. Gewoon om te kijken wat ie er van bakt.
/carequote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:22 schreef Emimich het volgende:
[..]
Van Marwijk is een saaie zak, niets meer en niets minder.
Misschien wel, maar ik denk dat Gio wel rust in het veld kan brengen door zijn ervaringquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:22 schreef need2009 het volgende:
[..]
Van marwijk slaat de plak weer mis met Gio en Heitinga. Braafheid en van der Wiel zijn veel betere vleugelverdedigers. En Gio is vergaande glorie, bert!
Van Halst loopt altijd uit zijn nek te kletsen, ook bij Eredivisie Live.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:14 schreef tong80 het volgende:
Of als je bij Twente speeltquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Van Halst loopt altijd uit zijn nek te kletsen, ook bij Eredivisie Live.
Als een speler een schijnbeweging maakt is hij rijp voor de top en loopt hij over van het gogme volgens V Halst.
video or stfuquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:26 schreef Adamo144 het volgende:
ik moet altijd denken aan dat interview met steinsson bij voetbal insite
"ja...lach jullie maar..."
Ik ben het met je eens.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:22 schreef need2009 het volgende:
[..]
Van marwijk slaat de plak weer mis met Gio en Heitinga. Braafheid en van der Wiel zijn veel betere vleugelverdedigers. En Gio is vergaande glorie, bert!
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:28 schreef need2009 het volgende:
[..]
Mensen die daar over blijven klagen, en denken dat ze bikkels zijn
Ik had zelfs oranje kunnen kwalificeren tegen dit soort landjes, beter gezegd je hebt geen eens een coach nodig als alle spelers op hun favoriete plek mogen spelen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, net als Van Gaal toenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:30 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik had zelfs oranje kunnen kwalificeren tegen dit soort landjes, beter gezegd je hebt geen eens een coach nodig als alle spelers op hun favoriete plek mogen spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |