Dat lijkt me erg optimistisch, Ijsland-uit is toch wat anders dan Malta of de Faeröer eilanden.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:28 schreef Fortitudo het volgende:
ik heb zo'n gevoel dat het vanavond een hele goede wedstrijd wordt met een gemotiveerd team. Ik gok 5-0
Waarom? Je zit wel steeds op een of ander gaar eiland te bivakkerenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg optimistisch, Ijsland-uit is toch wat anders dan Malta of de Faer Oer eilanden.
Ijsland heeft meer kwaliteit dan de twee genoemde landen. Normaalgesproken moet Nederland uiteraard winnen, maar het is nu ook weer niet zo dat een walkover in de lijn der verwachting ligt.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom? Je zit wel steeds op een of ander gaar eiland te bivakkeren
Engeland ook hèquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom? Je zit wel steeds op een of ander gaar eiland te bivakkeren
Het kan echt alle kanten op, van een verrassende 1-0 nederlaag (bal wil er niet in) via een miezerige late 0-1 tot een fantastische 0-5 overwinning...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ijsland heeft meer kwaliteit dan de twee genoemde landen. Normaalgesproken moet Nederland uiteraard winnen, maar het is nu ook weer niet zo dat een walkover in de lijn der verwachting ligt.
Ik noem het al jaren Ijsland en als regelmatig bezoeker van het land denk ik me dat te kunnen veroorlovenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Het kan echt alle kanten op, van een verrassende 1-0 nederlaag (bal wil er niet in) via een miezerige late 0-1 tot een fantastische 0-5 overwinning...
[offtopic]
Het is trouwens IJsland, niet Ijsland
[/offtopic]
rekening gehouden met het feit dat de poule van Nederland kleiner is? Of is het een lijstje door jezelf opgesteld?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
Naar mijn mening werkelijke stand in Europa (op dit moment kijkend naar kwalificatie):
1. Spanje
2. Engeland
3. Duitsland
4. Nederland
5. Denemarken
6. Kroatië
7. Italië
8. Rusland
9. Servië
10. Griekenland
11. Slowakije
12. Zwitserland
13. Hongarije
14. Noord-Ierland
15. Frankrijk
16. Litouwen
17. Ierland
18. Polen
19. Letland
20. Bosnië en Herzegovina
21. Zweden
22. Bulgarije
23. Portugal
24. Oekraïne
25. Finland
26. Turkije
27. Schotland
28. Israël
29. Tsjechië
30. België
31. Oostenrijk
32. Wit-Rusland
33. Slovenië
34. Wales
35. Cyprus
36. Roemenië
37. IJsland
38. Albanië
39. Estland
40. Macedonië
41. Montenegro
42. Georgië
43. Noorwegen
44. Luxemburg
45. Kazachstan
46. Azerbeidzjan
47. Malta
48. Moldavië
49. Faeröer
50. Armenië
51. Liechtenstein
52. Andorra
53. San Marino
NL-IJsland wordt 2-0 voor NL
Dan doe je het fout, want de I en de J vormen samen de hoofdletter IJquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik noem het al jaren Ijsland en als regelmatig bezoeker van het land denk ik me dat te kunnen veroorloven.
Nee, in België is het normaal om als het een hoofdletter wordt alleen de I groot te doenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:00 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dan doe je het fout, want de I en de J vormen samen de hoofdletter IJ
Ik heb daar wel rekening mee gehouden. Daarnaast vind ik de tegenstanders van NL onthutsend zwak en dat is ook een reden waarom Engeland en Duitsland boven Nederland staan. Nederland dat wint van Schotland is natuurlijk minder geweldig dan Engeland dat wint van Kroatiëquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:57 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
rekening gehouden met het feit dat de poule van Nederland kleiner is? Of is het een lijstje door jezelf opgesteld?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:02 schreef Piaf het volgende:
Is dit ergens op het internet live te zien?!?!
Ah ok. Al vind ik Engeland minder dan Nederland, maar dat blijft persoonlijkquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:07 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik heb daar wel rekening mee gehouden. Daarnaast vind ik de tegenstanders van NL onthutsend zwak en dat is ook een reden waarom Engeland en Duitsland boven Nederland staan. Nederland dat wint van Schotland is natuurlijk minder geweldig dan Engeland dat wint van Kroatië.
| 1 |
Maar volgens het wetboek der taalnazi's schrijf je een ij (y) aan het begin van een zin altijd als IJ, dus twee hoofdletters in plaats van één. En daar geef ik ze best gelijk in, want Ij is gewoon geen porum en leest ook niet lekker.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik noem het al jaren Ijsland en als regelmatig bezoeker van het land denk ik me dat te kunnen veroorloven.
Dat is alleen voor links die naar EredivisieLive streamenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
[ code verwijderd ]
staan wel wat op
We mochten niet meer linken
Dat denk je elke keer en elke keer is het weer een klote wedstrijd.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:28 schreef Fortitudo het volgende:
ik heb zo'n gevoel dat het vanavond een hele goede wedstrijd wordt met een gemotiveerd team. Ik gok 5-0
De wedstrijden tot nu toe waren best okquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat denk je elke keer en elke keer is het weer een klote wedstrijd.
Behalve Noorwegen uit. En ik denk dat dit een zelfde soort wedstrijd gaat worden.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
De wedstrijden tot nu toe waren best ok
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:31 schreef Parafernalia het volgende:
Nu is het weer op RTL4Is toch ook niet bij te houden
SMS 6quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:33 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Uit bij RTL thuis bij SMS 6 zo moeilijk is dat niet toch
Vanavond gelukkig geen reclame in beeld tijdens de wedstrijd en geen belspellen
. Woensdag wel weer
![]()
Dat is ook verleden tijd na het WK. Dan zijn er helemaal geen belspellen meerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:33 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Uit bij RTL thuis bij SMS 6 zo moeilijk is dat niet toch
Vanavond gelukkig geen reclame in beeld tijdens de wedstrijd en geen belspellen
. Woensdag wel weer
![]()
Fout !quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:51 schreef borisz het volgende:
[..]
De Aussies gaan volgende week zaterdagmiddag als tweede land kwalificeren, NL is drie.
Serieusquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat is ook verleden tijd na het WK. Dan zijn er helemaal geen belspellen meer
quote:Op maandag 1 juni 2009 01:39 schreef neilpad het volgende:
0 - 43
31x v. Persie
11x Elia
1x Blackcard Greg
Neequote:
Wat doet Ooijer nog bij Blackburnquote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:13 schreef Anonymousz het volgende:
Selectie Oranje:
Doel: Maarten Stekelenburg (Ajax), Henk Timmer (Feyenoord).
Verdediging: Khalid Boulahrouz (VfB Stuttgart), Edson Braafheid (FC Twente), John Heitiinga (Atlético Madrid), Dirk Marcellis (PSV), Joris Mathijsen (Hamburger SV), André Ooijer (Blackburn Rovers), Gregory van der Wiel (Ajax).
Middenveld: Mark van Bommel (Bayern München), Giovanni van Bronckhorst (Feyenoord), Nigel de Jong (Manchester City), David Mendes da Silva (AZ), Stijn Schaars (AZ), Rafael van der Vaart (Real Madrid), Demy de Zeeuw (AZ).
Aanval: Ryan Babel (Liverpool), Eljero Elia (FC Twente), Klaas-Jan Huntelaar (Real Madrid), Dirk Kuyt (Liverpool), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben (Real Madrid).
Waarom zit Timmer in het selectie?
Verliezen met 0-0?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:39 schreef Fukjoeman het volgende:
Noorwegen verliest dus. 0-0
Volg je Mathijsen bij Hamburg wel?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:29 schreef Fukjoeman het volgende:
Als de verdediging goed zou zijn. Zou ik er nog wel positief over kunnen zijn. Maar tis redelijk treurig.
-----------Mathijsen en Ooijer-------------![]()
![]()
![]()
Vrees trouwens voor vanavond dat Persie op '10' komt te spelen. Zie hier veel liever vd Vaart.
Tja speeltijden werden om gegooid. Aussies over ee minuut of acht als derde en wij als vierdequote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:45 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Fout !
Japan weet zich als 2e te kwalificeren
Zo zonde, drie keer in eigen goal. Timmer keept dan zeker?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:44 schreef Hamilcar het volgende:
3-0, 2x huntelaar 1x kuyt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |