SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 79% gewijzigd door LastRequest op 29-05-2009 01:29:31 ]The rock candy's melted, only diamonds now remain
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:59 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Gast, ga aan je fucking verslag werken
Was in de Merleyn, waar was u?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:31 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb j-hero ook gezienjou alleen net misgelopen
t was echt uitgestorven in de stad zeg
Karpe Noktem, dat is wel echt héél matig IBquote:Op vrijdag 29 mei 2009 04:45 schreef IrishBastard het volgende:
Hoi
Tis onderhand al best wel vroeg![]()
Hier wel, Mikkie![]()
Na avondje whiskey proeven met vrienden/toekomstig bestuur toch nog naar de Pitcher Party gegaan, vanwaar we nog door zijn gegaan naar Karpe Noktem
Daarna nog ongeveer een uur buiten staan praten met Moblo, en toen was het opeens al weer licht aan het wordenEn dat terwijl ik morgen best bijtijds op moet
Tot morgen, tot kater
Nice! Ik heb af moeten zeggen, heb het echt te druk.. zo jammerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:56 schreef Lucky-Luke het volgende:
Wat een heerlijk weertje zegEn dan ben je aan het werk
Gelukkig al om half 1 vrij
![]()
Morgen Emporium, ik heb dr zin an
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 04:45 schreef IrishBastard het volgende:
En dat terwijl ik morgen best bijtijds op moet
quote:
Dat dacht ik ook maar das een beetje onaardig hahah.. ik moet zeggen dat ik heeel blij ben met het werkritme dat ik nu heb.. en ik ga een poging doen het vast te houdenquote:
Aan zoiets zit ik dus nu ook te denkenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:28 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nice! Ik heb af moeten zeggen, heb het echt te druk.. zo jammer
Wat kost één voorgedraaide hasj-joint daar dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:21 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
kzit nu in coffeeshop dakota te internetten.
dure wiet, maar internet gratis.
geen idee, ga ik ook niet kijken voor je.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat kost één voorgedraaide hasj-joint daar dan?
Wist ik 't maar, vind 't iig allemaal nogal genaaid van 'mquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Aan zoiets zit ik dus nu ook te denken![]()
Kzit echt helemaal in de stress.. Net eventjes naar mijn tante geweest voor dr verjaardag we zouden een uurtje blijven, mijn broer reed, gaat ie intussen zijn vriendin van het station ophalen dus wij konden niet naar huis
En sowieso echt wat heeft je broer IB
Typische luie wietrokende nietsnut dus!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:24 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
geen idee, ga ik ook niet kijken voor je.
net iig een vijfje A5 haze gehaald, 0,6 gramquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Typische luie wietrokende nietsnut dus!
Kan niet rollen dus vandaarquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:31 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
net iig een vijfje A5 haze gehaald, 0,6 gramziet er wel goed uit, trouwens. ik zou geen voorgedraaide joints halen, waar dan ook.
dan adviseer ik een pijpje: ik rook sowieso alleen puur.quote:
Heb over een vaporizer na zitten denken.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:35 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
dan adviseer ik een pijpje: ik rook sowieso alleen puur.
ik rook trouwens nooit in coffeeshops en die gebruikersruimte hier achterin vind ik ook een beetje belachelijk.
wel lekkerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb vroegah aardbeien geplukt, ook vroeg.
Mja goed. Dat is voor jou wel prima, maar ze hebben natuurlijk liever een werknemer die wel álle diensten kan draaien. Dan kunnen ze altijd nog kiezen om die diensten niet uit te reiken, maar hebben ze wel de mogelijkheid om het te doen. Desondanks natuurlijk zuur voor je. Heb je nog meer sollicitaties lopen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:56 schreef morgane het volgende:
Er waren ook shifts vanaf 8 uur 's morgens, dat had ik prima gevonden. Maar kwart voor 5 is wel echt belachelijk vroeg.
Alvast veel plezier op Pinkpop! Ben benieuwd of Oasis komt!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:05 schreef Dupje het volgende:
Ennnn ik ga mn tas verder pakken voor Pinkpop. Dan lekker eten, en dannnnnnnnnnnn weg!
Heb je zelf helemaal niks meer liggen dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:13 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Alvast veel plezier op Pinkpop! Ben benieuwd of Oasis komt!
En k ben boos op mn zusje. Mn ouders zijn ff een dagje weg en komen vanavond terug en ze hadden geld klaargelegd om wat eten van te kopen. Nou is mn zusje weg met al het geld en nu heb ik nietsEn thuis hebben we ook niet echt iets lekkers meer te eten. Dus ik hoop maar dat mn zusje voor half 9 terug is
hehe nee echt erg, ik ben enorm blutquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je zelf helemaal niks meer liggen dan?
Ik moet zo ook maar eens boodschappen gaan doen, anders komt er weer niks van terecht vanavond
Als je nou niet alleen hier kwam om je foto's te posten had je geweten waar dr creditcard voor was..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Tot zover de uitstekende financiele situatie in huize Yashi![]()
![]()
puntquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Als je nou niet alleen hier kwam om je foto's te posten had je geweten waar dr creditcard voor was..
Oasis wordt t sowieso niet, miss Krezip nu of Marilyn Manson...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:13 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Alvast veel plezier op Pinkpop! Ben benieuwd of Oasis komt!
En k ben boos op mn zusje. Mn ouders zijn ff een dagje weg en komen vanavond terug en ze hadden geld klaargelegd om wat eten van te kopen. Nou is mn zusje weg met al het geld en nu heb ik nietsEn thuis hebben we ook niet echt iets lekkers meer te eten. Dus ik hoop maar dat mn zusje voor half 9 terug is
Ziet er netjes uit. Dat ken ik idd. Ik zit inmiddels op 450 ofzo. Ik heb hem sinds dinsdagquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Tot zover de uitstekende financiele situatie in huize Yashi![]()
![]()
fotos wezen maken met de camera en ding maakt toch een stuk betere fotos dan me telefoon![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb nu al meer dan 200 fotos gemaakt om te testen
Misschien daar.quote:i283.photobucket.com/albums/kk288/vuile_beunkoe/Testshoot Cybershot DSC 950/DSC00164.jpg
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:39 schreef swarmahoer het volgende:
alhoewel daar kijk ik soms wel naar, want daaruit kan je weer hyvesadressen achterhalen
tnx meisquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Als je nou niet alleen hier kwam om je foto's te posten had je geweten waar dr creditcard voor was..
Uiteraard, daarom snap ik hun beslissing ook heel goedquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja goed. Dat is voor jou wel prima, maar ze hebben natuurlijk liever een werknemer die wel álle diensten kan draaien. Dan kunnen ze altijd nog kiezen om die diensten niet uit te reiken, maar hebben ze wel de mogelijkheid om het te doen. Desondanks natuurlijk zuur voor je. Heb je nog meer sollicitaties lopen?
Het wordt kneitermooi weer de komende dagen..quote:
Mooi zo! Ik ga naar het Goffertpark en dan is lekker weer wel fijn! Vorige week ook gedaan en toen ben ik in mijn slaap bovenop een vriendinneke gaan liggen. Blijkbaar vond ze dat niet erg, want morgen gaan we weer naar het parkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:25 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Het wordt kneitermooi weer de komende dagen..
ik hoop niet op slecht weer iigquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mooi zo! Ik ga naar het Goffertpark en dan is lekker weer wel fijn! Vorige week ook gedaan en toen ben ik in mijn slaap bovenop een vriendinneke gaan liggen. Blijkbaar vond ze dat niet erg, want morgen gaan we weer naar het park
Ik rol in mijn slaap en op een fleecedekentje van 2 bij 2 valt er niet veel te rollen.quote:
Niet voor niks de cabrio uit de garage gesleurd zojuistquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:25 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Het wordt kneitermooi weer de komende dagen..
pics op je hyves zetten or it didnt happenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niet voor niks de cabrio uit de garage gesleurd zojuist.
Lemmeb was erquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:10 schreef swarmahoer het volgende:
wie waren er nog meer? of geen bekenden
Jahwelquote:
Een klein roze autootje? De Suzuki Clitoris?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:18 schreef SLP_ het volgende:
mn ouders zijn een beetje aan het orienteren voor een klein autootje voor erbij voor mn moeder en voor mij als ik mn rijbewijs heb. mn mama vind de kia picanto leuk maar ik wil suzuki alto in het rozevolgens mij heb ik der overgehaald en wil ze ook wel de suzuki alto maar nu heeft ze dr oog laten vallen op de desert brown versie. waarom niet de roze
![]()
hahaa maar ik ben echt blij als ik daar in kan rijden. is zo'n schattig autootje
Wie is Zero2nine danquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Net terug van AEXmeet in Utrecht. Zero2nine was er ook, die kent moblo, IB en sla dan weer
. Het was erg gezellig
.
jaquote:Op zaterdag 30 mei 2009 07:39 schreef Sander het volgende:
[..]
Een klein roze autootje? De Suzuki Clitoris?
Damn jij hebt een luxeprobleemquote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zou niet blij worden van een suzuki alto, als ik merk dat ik me soms in de swift al errug klein voel
Ga je er naartoe? Ze hebben wel echt heerlijk weer vandaag zeg!quote:
ooh ok, wel echt vet zeg! wat wil je nog meer zien naast Placebo?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:09 schreef morgane het volgende:
Ik ga alleen morgenik heb ze al 2x eerder gezien, op Pinkpop in 2006 volgens mij en nog een keer in de Heineken Music Hall een paar jaar terug. Ben al zeker 5 jaar fan, dus ik heb enorm zin in morgen
Franz Ferdinand is ook leuk jadie heb ik nog nooit gezien!
Ik heb er nu geen meer op de planning staan, soms komt alles tegelijkquote:
Hij kent jullie van de redactie van een blad of zo voor jullie studiequote:
ja de rest is ook leuk maar placebo is inderdaad het belangrijkstquote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:22 schreef morgane het volgende:
Ik vind Placebo wel het belangrijkst, alleen daarom heb ik het kaartje al gekochtmaar omdat ik er toch ben, ga ik ook nog wel ff naar White Lies, The Rifles, Krezip en Maria Mena kijken
Wie?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
en wtf edit jij allemaal, goeie post wel
IB in een ander topicquote:
ja inderdaadquote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:58 schreef LastRequest het volgende:
Die snap ik ook niet...
Maar SLP_ ik heb hetzelfde.. zou naar Emporium gaan, tis nog vet lekker weer voor Emporium ook, maar ik kan gewoon niet.. en iedereen is leuke dingen doen
Heb je 't zo druk? Dat is wel erg balen zeg! Ik ga vanmiddag ook maar eens aan de studie, maar nu eerst even auto's kijken op Internet en zo boodschappen doen en kamer opruimen...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:58 schreef LastRequest het volgende:
Die snap ik ook niet...
Maar SLP_ ik heb hetzelfde.. zou naar Emporium gaan, tis nog vet lekker weer voor Emporium ook, maar ik kan gewoon niet.. en iedereen is leuke dingen doen
Jep, dinsdag moet ik vrijwel alles van m'n afstuderen inleveren..quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je 't zo druk? Dat is wel erg balen zeg! Ik ga vanmiddag ook maar eens aan de studie, maar nu eerst even auto's kijken op Internet en zo boodschappen doen en kamer opruimen...
Logisch, pinksterweekend dus mensen gaan weer hamsteren...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Boodschappen doen is niet leukhet was enorm druk @ jan linders
en ik gok dat dat overal zo is
Maar goed wij gaan ervan door
Ah, dan kan ik me voorstellen dat het wat aan de drukke kant isquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:11 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jep, dinsdag moet ik vrijwel alles van m'n afstuderen inleveren..
Gast, wat probeer je grappig te doen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, dat is waar. Doei.
fix je flickraccount eens!
Nie zo doen tegen Pietquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:38 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Gast, wat probeer je grappig te doen.
Oh no... daar ben ik ook bang voor volgend weekend. Zo irritant zo'n huid..quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:03 schreef Californium het volgende:
Cali gaat 2 dagen met haar collega's werk / bonding uitje doen.... tis 2 dagen het beste weer van het jaar..... cali heeft geen zonnenbrand en ziet eruit als een kreeften ik ben nog niet eens 3 uur in de zon geweest
Had er niemand zonnebrand bij zich dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:03 schreef Californium het volgende:
Cali gaat 2 dagen met haar collega's werk / bonding uitje doen.... tis 2 dagen het beste weer van het jaar..... cali heeft geen zonnenbrand en ziet eruit als een kreeften ik ben nog niet eens 3 uur in de zon geweest
Nope... in schotland is het nooit zo warm.... En gelukkig (of ongelukkigquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Had er niemand zonnebrand bij zich dan?Dat wordt pijnlijk slapen vannacht :;(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Hij postte vroegaah hier mee en is op meets geweestquote:
Lijkt me best cool.. als dat dochtertje later vraagt wat papa vroeger allemaal in z'n vrije tijd deed.. "Ja ik was moderator op een forum, dat is iets van heel lang geleden."quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij postte vroegaah hier mee en is op meets geweest. Nu EXAmod, eerst UVTmod.
Werk?quote:Op zondag 31 mei 2009 02:18 schreef LastRequest het volgende:
Nou net fijn alle partygo-ers van Emporium op bezoek gehad.. en alle verhalen mogen horen![]()
Nu weer ff verder aan het werk..
*verder nik gelezen te hebben*quote:Op zondag 31 mei 2009 03:23 schreef Mikkie het volgende:
Altijd leuk, die mensen die met hun gare hoofd bedenken dat jij het vast een goed idee vindt als zij nog even langskomen en alle verhalen vertellen....
Arme LR [ afbeelding ]
Perry sport?quote:Op zondag 31 mei 2009 09:28 schreef Pheno het volgende:
Weet iemand een goede winkel om skates te kopen en advies in te winnen?
Of misschien zelfs 24/7 ligt eraan wat voor skates je zoekt.quote:Op zondag 31 mei 2009 09:37 schreef Pheno het volgende:
Duh, soms zijn dingen te logisch. Komt natuurlijk omdat ik gisteren weer eens te maken heb gehad met tv verkopersSjees, ik ben redelijk tv n00b, maar na een avondje lezen op internet ben je ze al voorbij qua kennis
Thnx, ook wel handig, want die zijn tenminste open op koopzondag. Dat nu op maandag is dacht ik
Ik zoek eerst uit of ik het wel leuk ga vinden, vandaar dat adviespuntjequote:Op zondag 31 mei 2009 09:38 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Of misschien zelfs 24/7 ligt eraan wat voor skates je zoekt.
Als het maar in de buurt is, dus dat lukt ook wel.quote:Op zondag 31 mei 2009 09:40 schreef Sander het volgende:
Ik zou overwegen om naar Arnhem te komen. Daar zit OLB, the house of special sports en daar zitten wel een stel goede experts.
Ik zeg doen!!quote:Op zondag 31 mei 2009 09:42 schreef Pheno het volgende:
Als het maar in de buurt is, dus dat lukt ook wel.
*kwartje valt nu pas. Ik dacht aan de webshop van Perryquote:Op zondag 31 mei 2009 09:44 schreef morgane het volgende:
Bij 24/7 hebben ze volgens mij alleen skateboards, geen stuntskates. En al helemaal geen 'gewone' skates.
Daarom mijn eerste antwoord daarop, dat ik graag advies wilde hebbenquote:Op zondag 31 mei 2009 09:49 schreef morgane het volgende:
Is ook zo slim, skates via internet bestellen
Ik weet bijna 100% zeker dat ze daar stuntskates hebben hoorquote:Op zondag 31 mei 2009 09:49 schreef morgane het volgende:
Is ook zo slim, skates via internet bestellen
Ik heb stuntelskates nodigquote:Op zondag 31 mei 2009 09:54 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik weet bijna 100% zeker dat ze daar stuntskates hebben hoor
Nee, doe maar +7~8. Ligt aan het type schoen meestal.quote:
SPAC sport heeft de inboedel van Roy overgenomen. Daar laat ik mijn spullen nu nakijken.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:43 schreef swarmahoer het volgende:
waar koop je nu je duikspullen? de buddy is weg namelijk en ik wil nog een nieuwe slangenset en fles hebben
Ja, ik en mijn huisgenootje hadden zo iets van, oew wafelsquote:
Je kunt beter toch gaan lezenquote:Op zondag 31 mei 2009 09:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
*verder nik gelezen te hebben*
blijf dan toch ook n keer thuis mikkieval je anderen er ook niet mee lastig
ik wil ook maar we hebben geen wafelmachinequote:Op zondag 31 mei 2009 12:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, ik en mijn huisgenootje hadden zo iets van, oew wafels
En ze zijn ook nog lekker ook nog
Ik heb zo'n tefal tostiijzer, maar daar zitten zeg maar andere bakplaten bij om ook wafels of om mee te grillen. Heel handigquote:Op zondag 31 mei 2009 12:06 schreef SLP_ het volgende:
[..]
ik wil ook maar we hebben geen wafelmachine
Nu heb ik ook zin in wafelsquote:Op zondag 31 mei 2009 12:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb zo'n tefal tostiijzer, maar daar zitten zeg maar andere bakplaten bij om ook wafels of om mee te grillen. Heel handig
en lekker dat ze zijnquote:
inderdaad handig zo'n dingquote:Op zondag 31 mei 2009 12:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb zo'n tefal tostiijzer, maar daar zitten zeg maar andere bakplaten bij om ook wafels of om mee te grillen. Heel handig
Geen idee... vast wel, als er een recept is kan ik het makenquote:Op zondag 31 mei 2009 12:17 schreef SLP_ het volgende:
[..]
inderdaad handig zo'n ding
en lekker zelfgemaakte wafels
maar het allerlekkerst is die zelfgemaakte stroopwafels op de markt![]()
kan je in jouw apparaat ook zelf stroopwafels maken?
nou k zag al op internet dat je daar een ander ding voor nodig hebt :pquote:Op zondag 31 mei 2009 12:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen idee... vast wel, als er een recept is kan ik het maken
Lulquote:Op zondag 31 mei 2009 12:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
en lekker dat ze zijnen makkelijk te maken
vrienden van mijn ouders gaan altijd een ijsje halen bij de hoogeerd als ze gaan varen,quote:Op zondag 31 mei 2009 15:02 schreef Mikkie het volgende:
Goffedomme wat een prijs zeg, daar schrik ik echt van!
80 euro... vervoer en alles erbij ben je dus al 100 euro kwijt en dan heb je ter plekke nog niks...sodeju!
Met dit weer kan ik me overigens wel voorstellen dat het héél relaxt is. Ik heb net zelf ook mooi in de tuin gezeten, beetje studyen in de zon. Daarna even de ramen gewassen want dat was twee jaar terug en je kon er niet meer doorheen kijken. Een soort melkglas was het geworden
. Nu mooi even cruisen met de (leen)cabrio, samen met een vriendin even ergens een ijsje gaan eten. Iemand nog tips waar het leuk/lekker is?
quote:IJSCOUPES vanaf 12.00 uur
Sorbet Hoogeerd;
Grote ijssorbet met vruchtensaus, diverse vruchten en slagroom
¤
5,00
Coupe;
Klein schaaltje ijs met vruchten en slagroom, omdat het zo lekker is!
¤
3,50
Coupe Maasbranding;
IJs met koeksnippers, een tintelende branding van koffielikeur
en slagroom
¤
5,00
Dame blanche;
IJs met warme chocoladesaus en slagroom
¤
4,50
Coupe vers fruitsalade
¤
4,50
Niftriks Boerke;
IJs met boerenjongens, karamelsaus en slagroom
¤
5,00
IJs met warme kersen;
Op een wafel geserveerd met slagroom
¤
5,00
IJs met verse aardbeien* en slagroom
¤
5,00
Dierenbeker; eerst leegeten en dan mee naar huis nemen
Gevuld met ijs met discodip
¤
1,75
Ice Coffee;
Koffie met vanilleijs, slagroom en kaneelsuiker
¤
3,00
Daarbij betaal je waarschijnlijk voor een Bruce Springsteen concert op zich al 80 euro normaal. Nu stond hij ook 2,5 uur, en dan de rest van de bands nogquote:Op zondag 31 mei 2009 15:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Weet je wat helemaal belachelijk ishet eten en drinken daar..
2,50 per bon.. en een simpel loempiatje wat hier 80 cent kost, is daar dus 1 bon
Broodje hamburger 2 bonnen und so..
Broodje kroket was dan wel weer 1 bon, en gewoon friet ook dat viel me nog mee
Maar IB had het kaartje gekregen en heeft mijn kaartje voor de helft meebetaald![]()
en we hebben maar een halve tank verreden, dus in totaal waren we zo'n
80 (kaartje) + 40 (bonnen) + 15 (benzine) = 135 /2 = 67,5 euro P.P kwijt.. dus dat viel nog mee
Het is zelfs rustig te noemen aan onze kant van de dijk, net anderhalf uur gelopenquote:Op zondag 31 mei 2009 15:09 schreef Mikkie het volgende:
Denk dat ik ergens een dijkroute neem ofzo, en dan daar ergens stoppen.
Nah ik vond het niet rustigquote:Op zondag 31 mei 2009 16:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is zelfs rustig te noemen aan onze kant van de dijk, net anderhalf uur gelopen
Het rustige begint dan ook bij lent, maar daar kunnen autos niet komenquote:Op zondag 31 mei 2009 18:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nah ik vond het niet rustig. Ben bij Lent eraf gegaan, door Bemmel heen en later de dijk op richting Gendt/Hulhuizen enzo. Mooie route gereden
. Daar een ijsje gepakt, en vervolgens weer een lekkere cruiseroute terug, stukje Oosterhout nog gezien en daarna weer over de Waalbrug. Nog even langs de Waalkade gereden en toen was het wel weer mooi geweest
.
Nee, heel irritant. Moesten we van de dijk af en dwars door fucking Bemmel rijden. Daar wordt niemand blij van...quote:Op zondag 31 mei 2009 19:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het rustige begint dan ook bij lent, maar daar kunnen autos niet komen
Ik welquote:Op zondag 31 mei 2009 19:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, heel irritant. Moesten we van de dijk af en dwars door fucking Bemmel rijden. Daar wordt niemand blij van...
whehe ... klinkt spannendquote:
Ik zal naar je zwaaien.quote:
polymerase chain reactionquote:Op zondag 31 mei 2009 20:24 schreef Pheno het volgende:
PCR?
quote:
Wonen alleen maar jonge ouders met kinderen <12 jaarquote:
Michelle ook? Oh nee, die was 14quote:Op zondag 31 mei 2009 20:32 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Wonen alleen maar jonge ouders met kinderen <12 jaar
ga verhuizenquote:Op zondag 31 mei 2009 20:32 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Wonen alleen maar jonge ouders met kinderen <12 jaar
quote:
Je woont in oud oosterhout?quote:Op zondag 31 mei 2009 20:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
! Ik woon echt heul dichtbij jou
.
Daar ergens in de buurt jaquote:
Ik woon bij die oude mafketels genaamd Lent die iets tegen Nijmegen hebbenquote:
Gezellig.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
! Ik woon echt heul dichtbij jou
.
Mag ik bij jou intrekken dan?quote:
vind ik prima....quote:
Waar woon je dan?quote:Op zondag 31 mei 2009 21:36 schreef Californium het volgende:
[..]
vind ik prima....ik kom je wel ophalen op het vliegveld
![]()
op het moment nog even een maandje in Edinburghquote:
thanks..... hij is lekker aan het kokenquote:
De gel?quote:Op zondag 31 mei 2009 21:53 schreef Californium het volgende:
[..]
thanks..... hij is lekker aan het koken
Ik studeer Biologie en medisch laboratoriumonderzoek op het HLO in Nijmegen... voor mijn afstuderen zit ik nu hier....quote:Op zondag 31 mei 2009 21:57 schreef SLP_ het volgende:
hm ziet er heeeel ingewikkeld en biologisch uit
wat studeer je [in schotland?]
als er iets lastig is is het wel programmerenquote:
haha dus als ik iets niet snap van bio [lees: allesquote:Op zondag 31 mei 2009 21:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik studeer Biologie en medisch laboratoriumonderzoek op het HLO in Nijmegen... voor mijn afstuderen zit ik nu hier....![]()
En opzich niet zo ingewikkeld hoor... We willen DNA aantonen
grote kans dat ik dat wel kan uitleggenquote:Op zondag 31 mei 2009 22:06 schreef SLP_ het volgende:
[..]
haha dus als ik iets niet snap van bio [lees: alles] dan kan jij het wel uitleggen?
wel vet dat je nu in schotland zit dan
een vriendin van mij is ook in edinburgh geweest die zei dat het daar echt ontzettend mooi is
Ik kan het ook wel uitleggen hoorquote:Op zondag 31 mei 2009 22:06 schreef SLP_ het volgende:
[..]
haha dus als ik iets niet snap van bio [lees: alles] dan kan jij het wel uitleggen?
wel vet dat je nu in schotland zit dan
een vriendin van mij is ook in edinburgh geweest die zei dat het daar echt ontzettend mooi is
haha succes met je lange werkdagquote:Op zondag 31 mei 2009 22:09 schreef Californium het volgende:
maar ik ga naar huis... vandaag wel weer lang genoeg op werk gezeten en morgen een heule lange werkdag
haha nou dan mag jij het ook wel uitleggenquote:Op zondag 31 mei 2009 22:11 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik kan het ook wel uitleggen hoorMisschien niet zo goed als de dame in schotland.
Waar zit je op school?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:16 schreef SLP_ het volgende:
[..]
haha succes met je lange werkdag
[..]
haha nou dan mag jij het ook wel uitleggen
je zal hte in ieder geval beter kunnen dan mn leraar [nu maar hopen dat ie hier niet zit]
Daar heeft een ex van mij ook ooit opgezeten. Ligt dat niet bij Alverna ergens?quote:
En hoe komt dat dan?quote:
En dat op eerste pinksterdag?quote:
Iets specifieker mag wel hoorquote:Op maandag 1 juni 2009 03:58 schreef LastRequest het volgende:
Afstudeerverslag en alle tijdens de stage af te ronden producten.. tis iig geen pretje, maar ik werk liever nu door dan dat ik morgen opsta en ga stressen omdat ik vind dat ik te weinig tijd heb.
O ok. Succes er mee!quote:Op maandag 1 juni 2009 04:23 schreef LastRequest het volgende:
Nee morgen ook werken, maar dan heb ik iig nu alvast veel gedaan.. hoef ik niet morgen te balen dat ik de avond ervoor meer had moeten doen
En ik ga het niet specifieker hier neerzetten.. gewoon alle producten die ik voor m'n afstuderen moet inleveren.
Bedankt. Ik hoop dat je dan morgen niet te gaar bent om de rest van je lijstje af te maken!quote:Op maandag 1 juni 2009 04:28 schreef LastRequest het volgende:
Danku!
Heb even een lijstje gemaakt wat ik nog moet doen...
Een ervan ga ik nu nog doen, de rest wordt morgen... Slaap lekker alvast!
Zo rond en nabij. Het ligt naast de tennisvelden van Grootven. Je rijdt inderdaad door naar Alverna, maar neemt een afslag rechts voor de winkelstraat van Alverna.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar heeft een ex van mij ook ooit opgezeten. Ligt dat niet bij Alverna ergens?
wat pheno zegtquote:Op maandag 1 juni 2009 00:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar heeft een ex van mij ook ooit opgezeten. Ligt dat niet bij Alverna ergens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |