SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 79% gewijzigd door LastRequest op 29-05-2009 01:29:31 ]The rock candy's melted, only diamonds now remain
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:59 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Gast, ga aan je fucking verslag werken
Was in de Merleyn, waar was u?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:31 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb j-hero ook gezienjou alleen net misgelopen
t was echt uitgestorven in de stad zeg
Karpe Noktem, dat is wel echt héél matig IBquote:Op vrijdag 29 mei 2009 04:45 schreef IrishBastard het volgende:
Hoi
Tis onderhand al best wel vroeg![]()
Hier wel, Mikkie![]()
Na avondje whiskey proeven met vrienden/toekomstig bestuur toch nog naar de Pitcher Party gegaan, vanwaar we nog door zijn gegaan naar Karpe Noktem
Daarna nog ongeveer een uur buiten staan praten met Moblo, en toen was het opeens al weer licht aan het wordenEn dat terwijl ik morgen best bijtijds op moet
Tot morgen, tot kater
Nice! Ik heb af moeten zeggen, heb het echt te druk.. zo jammerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:56 schreef Lucky-Luke het volgende:
Wat een heerlijk weertje zegEn dan ben je aan het werk
Gelukkig al om half 1 vrij
![]()
Morgen Emporium, ik heb dr zin an
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 04:45 schreef IrishBastard het volgende:
En dat terwijl ik morgen best bijtijds op moet
quote:
Dat dacht ik ook maar das een beetje onaardig hahah.. ik moet zeggen dat ik heeel blij ben met het werkritme dat ik nu heb.. en ik ga een poging doen het vast te houdenquote:
Aan zoiets zit ik dus nu ook te denkenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:28 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nice! Ik heb af moeten zeggen, heb het echt te druk.. zo jammer
Wat kost één voorgedraaide hasj-joint daar dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:21 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
kzit nu in coffeeshop dakota te internetten.
dure wiet, maar internet gratis.
geen idee, ga ik ook niet kijken voor je.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat kost één voorgedraaide hasj-joint daar dan?
Wist ik 't maar, vind 't iig allemaal nogal genaaid van 'mquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Aan zoiets zit ik dus nu ook te denken![]()
Kzit echt helemaal in de stress.. Net eventjes naar mijn tante geweest voor dr verjaardag we zouden een uurtje blijven, mijn broer reed, gaat ie intussen zijn vriendin van het station ophalen dus wij konden niet naar huis
En sowieso echt wat heeft je broer IB
Typische luie wietrokende nietsnut dus!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:24 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
geen idee, ga ik ook niet kijken voor je.
net iig een vijfje A5 haze gehaald, 0,6 gramquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Typische luie wietrokende nietsnut dus!
Kan niet rollen dus vandaarquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:31 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
net iig een vijfje A5 haze gehaald, 0,6 gramziet er wel goed uit, trouwens. ik zou geen voorgedraaide joints halen, waar dan ook.
dan adviseer ik een pijpje: ik rook sowieso alleen puur.quote:
Heb over een vaporizer na zitten denken.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:35 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
dan adviseer ik een pijpje: ik rook sowieso alleen puur.
ik rook trouwens nooit in coffeeshops en die gebruikersruimte hier achterin vind ik ook een beetje belachelijk.
wel lekkerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb vroegah aardbeien geplukt, ook vroeg.
Mja goed. Dat is voor jou wel prima, maar ze hebben natuurlijk liever een werknemer die wel álle diensten kan draaien. Dan kunnen ze altijd nog kiezen om die diensten niet uit te reiken, maar hebben ze wel de mogelijkheid om het te doen. Desondanks natuurlijk zuur voor je. Heb je nog meer sollicitaties lopen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:56 schreef morgane het volgende:
Er waren ook shifts vanaf 8 uur 's morgens, dat had ik prima gevonden. Maar kwart voor 5 is wel echt belachelijk vroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |